Ik ook, daarom ga ik alleen stemmen op mensen die niét om een stem gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef YPPY het volgende:
Ik ben echt allergisch voor promotieacties geloof ik.
Ik heb alleen eens terug zitten bladeren, en al bijna 50 mensen hebben om een award gevraagd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:35 schreef huuphuup het volgende:dat is ook een manier haha. Een soort anti-campagne
![]()
He, ik maakte een grapje hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen eens terug zitten bladeren, en al bijna 50 mensen hebben om een award gevraagd.Dat wordt nog een hele klus...
ik niet hoor, ik loop al 8 jaar op Fok rond en wil wel eens een awardquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
He, ik maakte een grapje hoor!![]()
quote:Mooiste zwangere buik award: De mijne natuurlijk Even om jullie geheugen op te frissen:
word een kort lijstje danquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik alleen stemmen op mensen die niét om een stem gevraagd hebben.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik alleen stemmen op mensen die niét om een stem gevraagd hebben.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef sjak het volgende:
[..]
ik loop al 8 jaar op Fok rond en wil wel eens een award
iedereen deed mij na, dat is allesquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen eens terug zitten bladeren, en al bijna 50 mensen hebben om een award gevraagd.Dat wordt nog een hele klus...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:38 schreef sjak het volgende:
He, wat grappig. Elke keer als ik F5 indruk zijn die smilies anders![]()
(Lief hoor webkim)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef Belana het volgende:
[..]
iedereen deed mij na, dat is alles
Maar ik ben de enige die er echt 1 verdiend
Verdient is in deze zin persoonsvorm en heeft niks met 't kofschip taxi (ezelsbruggetje voor eindletter voltooid deelwoord) te makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Is er dan ook een award voor mensen die het kofschip niet kennen?![]()
Ja da was jij toch? Harry?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik zie dat er wat onduidelijkheid bestaat over de creatiefste type award, die is namelijk voor een kindje. Voor de mama`s en oma`s is er de handige harry award.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:20 schreef Webkim het volgende:![]()
Stem niet op mij voor meest taalkundige OUDer.![]()
Stem op Guuzewuus!
Dat begrijp ik niet. Volgens mij moet de persoonsvorm ook nog steeds in de juiste werkwoordsvorm geplaatst worden. En volgens mij is ben de persoonsvorm in de zin van Belanaquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:19 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Verdient is in deze zin persoonsvorm en heeft niks met 't kofschip taxi (ezelsbruggetje voor eindletter voltooid deelwoord) te maken. Het is stam plus t
.
Is dit een verkapte manier om mij te vertellen dat ik dat zojuist ergens gedaan heb?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, bepaald/bepaalt gaat ook erg vaak mis!
Ppff ik heb hem dankzij deze nominatie (quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:
Meest bijzondere quote/topic award
Help! Mijn kind heeft verdriet! van Ireth, omdat het moederinstinct zo duidelijk is en het goed afloopt natuurlijk
fokschaap?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Is er dan ook een award voor mensen die het kofschip niet kennen?![]()
Dan wordt de nominatie ongeldig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
Dat dacht ik ook. Dan denk ik nog even na voordat ik stem!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan wordt de nominatie ongeldig.
Ja dat gebeurt ook wel, maar dan staat er maar 1 naam vetgedrukt. Nu zag ik dat er twee namen soms vet gemaakt werden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik dacht dat als er twee namen genoemd werden dat dan de eerste die genoemd werd gold als stem?
Ik heb namelijk ook bij best wel veel meer mensen genoemd.
shit, stem ik ook es...
ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zowaar stemmen! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |