Is dit een verkapte manier om mij te vertellen dat ik dat zojuist ergens gedaan heb?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou, bepaald/bepaalt gaat ook erg vaak mis!
Ppff ik heb hem dankzij deze nominatie (quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:
Meest bijzondere quote/topic award
Help! Mijn kind heeft verdriet! van Ireth, omdat het moederinstinct zo duidelijk is en het goed afloopt natuurlijk
fokschaap?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Is er dan ook een award voor mensen die het kofschip niet kennen?![]()
Dan wordt de nominatie ongeldig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
Dat dacht ik ook. Dan denk ik nog even na voordat ik stem!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan wordt de nominatie ongeldig.
Ja dat gebeurt ook wel, maar dan staat er maar 1 naam vetgedrukt. Nu zag ik dat er twee namen soms vet gemaakt werden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik dacht dat als er twee namen genoemd werden dat dan de eerste die genoemd werd gold als stem?
Ik heb namelijk ook bij best wel veel meer mensen genoemd.
shit, stem ik ook es...
ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zowaar stemmen! [ afbeelding ]
Vorig jaar telde mijn complete nominatie lijst niet geloof ik. Overal te veel namen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie in het stemtopic dat er soms op twee users gestemd wordt bij 1 categorie. Dat kan toch niet? Wordt die nominatie dan ongeldig, of tellen alle genoemde namen mee?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de stemmen die ik langs heb zien komen, dat is wel leuk.
De leukste vind ik die van Rottdog, voor mijn gebodypainte Thies.
Reldel!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef YPPY het volgende:
Vorig jaar telde mijn complete nominatie lijst niet geloof ik. Overal te veel namen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef PM-girl het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan wordt de nominatie ongeldig.
Dan is het toch gewoon de eerste naam, dikgedrukt of niet?quote:Hieronder de lijst met categorieën, kopieer deze en vul in hoe je wil. Een toelichting geven wordt op prijs gesteld, maar is niet verplicht. Je mag meerdere mensen noemen, maar de eerstgenoemde wordt meegeteld in de score.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Reinhilde wat superlief![]()
En geheel wederzijds hoor
ik zowaar ook één !quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
Ik heb zowaar stemmen! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef marit1978 het volgende:
[..]
ik zowaar ook één !
en dat zonder categorie 'egocentrische moeder die aan gevoelens van partner voorbij gaat'
ja, die hele stomme discussie zit me nog enorm dwars ja
Agossie... ach ik krijg er gewoon tranen vanquote:Op maandag 17 november 2008 09:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Lieve Sugar, je nominatie is me héél veel waard, ook omdat juist jij zo goed kunt fotograferen. Bedankt!![]()
![]()
En om op je vraag terug te komen, ik heb gezocht en gevonden!
[ afbeelding ]
Ouwe tepelschijf vammequote:Op maandag 17 november 2008 00:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jij bent heul niet onaardig! Je zegt gewoon wat je denkt. Ik vind je lief
Tja, iedereen vult het in met de eigen interpretatie van de award in gedachten natuurlijk. Kan me jouw idee wel voorstellen, trouwens, maar goed, sommigen denken daar kennelijk anders overquote:Op maandag 17 november 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ouwe tepelschijf vamme.
Maar echt heel serieus. Ik vind dat juist een leuke award voor mensen die elke dag met bleek willen schoonmaken, of taarten bakken ofzo. Dat je echt ziet dat mensen heel anders zijn dan "normaal".
Nee hoor, ik vind je meestal wel lief en je bent absoluut grappig. Geen monster, hoor.quote:
Met bleek schoonmaken doe ik nog steeds. Je zou mijn man er eens over moeten horen. (Meestal pak ik namelijk 1 van zijn shirts als ik schoonmaak, dat zijn dan ook meteen mijn slaapshirts)quote:Op maandag 17 november 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ouwe tepelschijf vamme.
Maar echt heel serieus. Ik vind dat juist een leuke award voor mensen die elke dag met bleek willen schoonmaken, of taarten bakken ofzo. Dat je echt ziet dat mensen heel anders zijn dan "normaal".
Ik bedoelde jou ook niet met de bleek, maar Dakota die gaat huilen als haar vriend haar bleek afpaktquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met bleek schoonmaken doe ik nog steeds. Je zou mijn man er eens over moeten horen. (Meestal pak ik namelijk 1 van zijn shirts als ik schoonmaak, dat zijn dan ook meteen mijn slaapshirts)
Ok, in de zwangerschap ging ik van bleek naar dettol (). Maar een poetsmiep ben ik en blijf ik, daar hoef ik niet zwanger voor te zijn.
Nou, ik kreeg hier best een warm gevoel van. (ja ik zei het ook al)quote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef bixister het volgende:
nou jaaaa dutsj je moet niet overdrijven hoor! op een awardsnominatielijst is ook best leuk!
quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet met de bleek, maar Dakota die gaat huilen als haar vriend haar bleek afpakt.
Deed mijn vent dat maar eens.. en de poetsdoek zodat 'ie ook eens ging poetsenquote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet met de bleek, maar Dakota die gaat huilen als haar vriend haar bleek afpakt.
Opeens waren ze er.... En ik vind ze stuk voor stuk aanwinsten voor OUD.quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef dutchie het volgende:
Bix, volgens mij ben ik dan niet zo trouw meer.
Huuphuup, Guuzewuus, Reinhilde etc. Ik heb hun entree helemaal gemist. Ik geef het op, ik kan het niet meer bijhouden.
Oh, dat mag wel!quote:Op maandag 17 november 2008 14:03 schreef Fuente het volgende:
[..]
Deed mijn vent dat maar eens.. en de poetsdoek zodat 'ie ook eens ging poetsen![]()
Maar hoe zie jij het dan? Ik doe mijn best om er een andere interpretatie aan te geven maar ik zie het echt nietquote:Op maandag 17 november 2008 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je meestal wel lief en je bent absoluut grappig. Geen monster, hoor.
Maar ik had het ook niet alleen over die award, hoor, er wordt hier en daar ook een andere invulling aan gegeven dan ik erbij gedacht heb, maar dat is ieders persoonlijke interpretatie.
Nou, bij hormonster had ik eigenlijk simmu in willen vullen, bedacht ik me later, nadat ik al niet meer kon edittenquote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het dan? Ik doe mijn best om er een andere interpretatie aan te geven maar ik zie het echt niet.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
iedere maand de awards organiseren zie ik niet zitten hoor
Leuk? LEUK?quote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, het is toch gewoon omdat het leuk is? Als het niet meer leuk is, moeten we het niet meer doen, lijkt me
Ik vond het ook moeilijk, wilde eigenlijk zoveel namen noemen, omdat zoveel mama's (to be) me vaak raken met wat ze zeggen, meemaken, delen. Dus ik heb gewoon de lijst gepakt en ben begonnen en dat moet dan maar goed zijn
Nou, ik vind het achteraf erg stressvolquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 17:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
iedere maand de awards organiseren zie ik niet zitten hoor
Ik snap je helemaal miss_slyquote:Op maandag 17 november 2008 16:46 schreef miss_sly het volgende:
Maar iedereen interpreteert dingen anders. De Grote GEduld (en nee, het is niet zuur, ik zou hem ook liever niet willen, maar even voor het idee) wordt bijvoorbeeld ook Reinhilde genoemd, omdat ze zo lang moet wachten op de bevalling. En dan denk ik: ach ja, die bevalling die komt wel en ze hoeft waarschjinlijk niet veel langer te wachten dan andere zwangere vrouwen.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:20 schreef miss_sly het volgende:
behalve als ik gedurende 2009 ons kleine wonder op de wereld zou zetten, want dan ga ik voor ALLE categorieen die met buik, zwangerschap en baby te maken hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |