Ik baal ook dat ik die buikschildering al niet heb gewonnenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit ff die categorieën door te kijken, maar het is idd onbegrijpelijk dat je nog niet genomineerd bent voor de mooiste zwangere buik award![]()
Dit jaar kan het nog tenslotte
Jah, dat snapte ik ook al nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik baal ook dat ik die buikschildering al niet heb gewonnen
Die heb ik uiteraard weer gemist!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Leah het volgende:
Suuzig! Gooide ik er speciaal de kinders nog een keer op het bankje. Blijven hoor
Ik heb jouw kinderen ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Leah het volgende:
Suuzig! Gooide ik er speciaal de kinders nog een keer op het bankje. Blijven hoor
ja maar, ja maar, jij staat toch in het gouwe ouwe rijtjequote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef bixister het volgende:
tsk snoopy, niet eens een kus!![]()
![]()
![]()
ik ga AL m'n stemmen op JOU nog eens grondig heroverwegen.
oops, had ik niet gezien!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, jij staat toch in het gouwe ouwe rijtje
hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef Suuzig het volgende:
Maar, ik vind dan van mezelf dat ik er niet echt tussen pas ofzo. Nouja. Dat!
Maargoed, wie weet kan ik samen met SilverStar (hoi trouwens!) dat rare euvel doorbreken!
Kijk nou naar wat hier allemaal rondloopt.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef Suuzig het volgende:
Maar, ik vind dan van mezelf dat ik er niet echt tussen pas ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij blijft zo leuk toch? Ik heb er een tas van laten drukken![]()
En wat gaat de tijd snel! Ze wordt bijna 1!
[ Bericht 3% gewijzigd door DeLiedje op 21-11-2008 15:00:48 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |