abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 22:40:58 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63389005
En ik sta niet eens in het rijtje gouwe ouwen van Snoopy. Tttttssssssssssskkkkk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 20 november 2008 @ 22:42:25 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63389067
Oh nee, hoor!!! Deze sig is helemaal niet van mezelf, 't is een stukje uit een bestaand gedicht!!!
Die van het vrachtje (ooit) wel, maar deze dus niet!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 november 2008 @ 22:49:01 #278
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63389318
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik zit ff die categorieën door te kijken, maar het is idd onbegrijpelijk dat je nog niet genomineerd bent voor de mooiste zwangere buik award
Dit jaar kan het nog tenslotte
Ik baal ook dat ik die buikschildering al niet heb gewonnen
pi_63389593
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik baal ook dat ik die buikschildering al niet heb gewonnen
Jah, dat snapte ik ook al niet

Oké, ik moet eerlijk bekennen dat ik het hele buikschilderij-gedoe gemist heb, was er een wedstrijd/prijsvraag?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 20 november 2008 @ 23:03:30 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63389852
Lieve Snoopy, wat leuk dat je me opnoemde in jouw rijtje. Dank je wel!

En Lady-wrb, van jou kreeg ik zelfs 3 nominaties! Wauw echt bedankt!
pi_63391771
Och.. Wat een lieve reacties!

miss-sly, bedankt voor je lieve woorden. Ik zal proberen in 'grote letters' te schrijven als ik tevoorschijn kom..!
En Lishe, YPPY, Reinhilde, Spuuglokje, Moonah, PM-girl, ook jullie dank voor lieve reacties.
En Phluphy..! Een stem! Nouja zeg..!
En Lois.. Ik 'ken' volgens mij nog heel veel niet hoor! En ik ben ook heel veel vergeten te benoemen die me nu ineens nog te binnen schieten!
En en en. easy-going. Dát bedoelde ik. Daarom vind ik je ook grappig. Dank ook!
Dutchie. Bedankt voor je woorden. Lief.

Zo. Het voelt een beetje als een 'coming-out'. Alleen dan anders!
Gek, dat wel!
Guuzewuus en bixister, ik zal m'n best eens doen om zo hier en daar (in grote letters) eens wat neer te schrijven.
Maar, ik vind dan van mezelf dat ik er niet echt tussen pas ofzo. Nouja. Dat!
Maargoed, wie weet kan ik samen met SilverStar ( hoi trouwens!) dat rare euvel doorbreken!

Tot ziens?!
Mooi he, alles.
pi_63391893
Gewoon doen hoor!!
Ik ben ook gewoon mee gaan posten (eerst nog een beetje voorzichtig )
en ik vind het zo gezellig allemaal nu
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 november 2008 @ 00:12:04 #283
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63392081
Suuzig! Gooide ik er speciaal de kinders nog een keer op het bankje . Blijven hoor
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_63392275
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Leah het volgende:
Suuzig! Gooide ik er speciaal de kinders nog een keer op het bankje . Blijven hoor
Die heb ik uiteraard weer gemist!
Ik wacht weer geduldig op een volgende keer!
Hij komt vást, dat ene moment!
Toch leuk van je!!
Mooi he, alles.
  vrijdag 21 november 2008 @ 00:31:01 #285
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63392486
Vast wel nog een keer
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_63394681
Mijn stemmen staan er
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 november 2008 @ 07:00:46 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_63394754
bedankt voor die blumen lieve mensen....ehm....de stemmen bedoel ik

stormy waters...
sailin'
pi_63394790
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Leah het volgende:
Ik heb jouw kinderen ook nog nooit gezien
pi_63395651
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef bixister het volgende:
tsk snoopy, niet eens een kus!
ik ga AL m'n stemmen op JOU nog eens grondig heroverwegen.
ja maar, ja maar, jij staat toch in het gouwe ouwe rijtje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63395674
Suuzig, jij moet vaker mee gaan praten hoor superleuk om iets van zo'n trouwe lurker te lezen. Net als Silverstar ook
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63396152
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:49 schreef snoopy het volgende:

[..]

ja maar, ja maar, jij staat toch in het gouwe ouwe rijtje
oops, had ik niet gezien! dankje.
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:28:11 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63396383
Ja, ik ben er ook vóór dat Suuzig en SilverStar gewoon meeposten! Niet dat ík daarover ook maar iets te zeggen heb!

Dankjulliewel voor de lieve en hartelijke stemmen die ik krijg. Dat doet me echt goed, hoe suf dat dan ook klinkt.
pi_63396670
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef Suuzig het volgende:

Maar, ik vind dan van mezelf dat ik er niet echt tussen pas ofzo. Nouja. Dat!
Maargoed, wie weet kan ik samen met SilverStar ( hoi trouwens!) dat rare euvel doorbreken!

hoi , zullen we het gewoon proberen? als het niet lukt dan passen we er altijd nog samen niet tussen . maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen als je de reacties zo leest
pi_63396690
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef Suuzig het volgende:

Maar, ik vind dan van mezelf dat ik er niet echt tussen pas ofzo.
Kijk nou naar wat hier allemaal rondloopt. . Daar past Malle Pietje nog met gemak tussen! Hup, potse.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63397538
Gewoon lekker meeposten !

Jee, na het invullen van mijn lijstje kom ik erachter dat je eigenlijk maar weinig namen kan noemen . En hoewel ik -zeker sinds mijn verlof voorbij is - hier niet superveel kom, voelt het echt als een warm bad.

Ben mijn carriere begonnen in het 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' topic en heb daar echt veel steun aan gehad. De lieve en oprechte gelukwensen toen ik zwanger was vond ik heel bijzonder. Daarna is er in het Zwanger en geboorte' topic ontzettend meegeleefd toen mijn lief langdurig en tot aan de bevalling in het ziekenhuis lag. Ook 'Foto's van de kinderkamer' en 'Het grote buikentopic' en 'Het geboortekaartjes' topic waren en zijn topics waar ik graag kom. En nu vind ik het heerlijk om in het 'Grote kleine babietjes' topic de ervaringen en twijfels en blije verhalen van anderen te lezen en tips te vragen als ik ergens over twijfel. En het "Kinderfototopic' wat altijd al een van mijn favoriete topics was is alleen maar leuker geworden nu ik er zelf ook af en toe met Jasja kan showen .
En het is inderdaad raar hoe snel je je verbonden voelt met mensen die je niet irl kent maar wel met meeleeft zoals met bv. Miss Sly, Tan, Lishe, Carmella, Miffy en nog veel meer.

O ja, en ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zo vinden om zoveel stemmen te krijgen voor ons geboortekaartje maar ik merk dat ik er stiekem best een beetje trots op ben .
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:04:28 #296
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63400609
Madelieve wat lief wat je schrijft.
En ik twijfel daar dus nog steeds over hè, slaapzakjes, dik of dun, wel of geen mouwen
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:43:35 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63403318
Ik ga ook maar eens aan de slag met mijn lijstje. Eerst maar eens stemmen tellen denk ik
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63404114
Suuzig zie ik daar ineens mijn naam staan!
Bij 'wie zou jij als mama willen' nog wel, wat lief zeg! Dat vind ik echt een hele eer...

Ik geniet er namelijk elke dag zoveel van, van dat 'mama zijn'... Mijn meisje, mijn grote kleine schat...

En juist daardoor kom ik hier nog maar zo weinig, ik kan de tijd er maar moeilijk voor vinden...

Jammer wel, want ik zou nog zoveel mooie dingen meer van mn Floortje willen delen, foto's die ik maak, knappe dingen die ze kan, en haar nieuwe kamertje in ons fijne nieuwe huis.

Zucht.. kan iemand een paar uurtjes extra in de dag stoppen?

pi_63404624
En áls ik hier dan nog wat vaker zou zijn... en áls ik dan heel misschien deze foto nog eens zo per ongeluk had gepost....
Dan zou die misschien toch ook wel wat stemmetjes hebben gekregen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij blijft zo leuk toch? Ik heb er een tas van laten drukken
En wat gaat de tijd snel! Ze wordt bijna 1!

[ Bericht 3% gewijzigd door DeLiedje op 21-11-2008 15:00:48 ]
pi_63404886
oo, die was wel heeel schattig ja! leuk idee ook om die op een tas te laten drukken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')