Ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef Webkim het volgende:
3. een papierbak van 800 Euro (Bugaboo), want als wrapaholic moet je wel dragen
Jaaa die van de conducteur terug graagquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
Ik heb mij plaatje en sig veranderd! Ik vind deze zelf leuk, maar ik hoop natuurlijk niet dat het ten koste gaat van mijn stemmen![]()
![]()
! Dus eerlijk zeggen: moet die andere terug, van de conducteur die alleen de liefde als startsein heeft?
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
Ik heb mij plaatje en sig veranderd! Ik vind deze zelf leuk, maar ik hoop natuurlijk niet dat het ten koste gaat van mijn stemmen![]()
![]()
! Dus eerlijk zeggen: moet die andere terug, van de conducteur die alleen de liefde als startsein heeft?
![]()
Lief!!quote:
oepsquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Stemmen op jezelf is niet toegestaan dames, willen jullie daar aan denken? De stemmen op jezelf worden niet meegeteld
Ik vind hem erg mooi Sugar!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
Oh dat koppie!quote:
Tex, die van het Gardameer, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef texelonia het volgende:
Noah staat ook heel leuk/grappig op de foto:
[ afbeelding ]
(dit zag ie alle andere toeristen doen, dus deed hij het ook maar)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |