Oh ja joh?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Lois het volgende:
Ik zie ineens dat diverse mensen Clark nomineren met het bedje voor Eva. Hartstikke lief en vleiend maar dat was wel van 2007. Dus... je kunt je stem nu nog wijzigen.
Ik sluit me hier gewoon bij aan!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Maar... Eva slaapt er toch nog steeds in?Dus !
![]()
Ik verander 'm lekker niet.
Edit: YPPY - GMTA !![]()
Dan zal ik mijn stem aanpassen, ik wist niet dat je al een keer een award gewonnen had met dat kamertje.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:02 schreef Lishe het volgende:
O, en hier ook: Het kamertje van Luuke heeft al een award, van vorig jaar. En daar ben ik hartstikke blij mee. Mocht die eventueel weer in de prijzen vallen schuit 'ie naar de volgende.
Dan nomineer je Lishe gewoon voor de kamer van Lena, die is ook zo leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn stem aanpassen, ik wist niet dat je al een keer een award gewonnen had met dat kamertje.
Precies!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef Lois het volgende:
Wat ontzettend leuk om te lezen dat een trouwe lurker, je kent iedereen, mee wil stemmen. Kom je nu ook gewoon meepraten? In gewone letters?
Nonsens, het moet gewoon unisex zijn. Tenslotte heet dit forum 'Ouder(s)' en niet 'Hormonale Hysterische Wijven'quote:Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Ticootje het volgende:
de piemelozen zijn ook duidelijk in de meerderheid. Dan krijg je dat.
Ah, een vrijwilliger om het volgend jaar te organiserenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
De mannen komen ook niet verder dan 'reldel' (hetgeen ook al redelijk sekse bepalend is) en 'pittige papa'. Die awards zijn toch wel ernstig toegesneden op de ouders zonder piemel.
Volgend jaar mag het wel eens op de schop.
Swets, ik wil jou wel als mijn moederquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nonsens, het moet gewoon unisex zijn. Tenslotte heet dit forum 'Ouder(s)' en niet 'Hormonale Hysterische Wijven'
O, is het niet Ontzettend Uitdagende Damesquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nonsens, het moet gewoon unisex zijn. Tenslotte heet dit forum 'Ouder(s)' en niet 'Hormonale Hysterische Wijven'
Ik denk niet dat ik die award ga halenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Swets, ik wil jou wel als mijn moeder
Ik zit ff die categorieën door te kijken, maar het is idd onbegrijpelijk dat je nog niet genomineerd bent voor de mooiste zwangere buik awardquote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die award ga halen
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit ff die categorieën door te kijken, maar het is idd onbegrijpelijk dat je nog niet genomineerd bent voor de mooiste zwangere buik award![]()
Dit jaar kan het nog tenslotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |