abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63195403
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar die accounts bestaan nog
Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?
quote:
Ik vraag me altijd af hoe de familie dat weet, bij mij weten mijn ouders echt niet dat ik hier op zit
-> Overlijden en je internetcontacten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63195489
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hebbes:
Sokolsky overleden
Ook nog meegekregen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63195592
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?
[..]

-> Overlijden en je internetcontacten
nee ik dacht meer op slot gooien zodat er niet meer mee gepost kan worden, ik weet het niet ben er niet mee bekend
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63195725
Waarom zou de account van een dooie user op slot gooien? Er is al een soort garantie dat er niet meer mee gepost wordt, nietwaar..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63195963
Een account op slot gooien heeft dan ook geen nut. De poster kan immers niet meer posten en zelfs eens gebande account is voor anderen niet zichtbaar als gebande.

En dan hebben we dezelfde discussie die Floripas ooit entameerde, om gebande Fokkertjes een speciale avatar te geven....

Dit nav een grote ergernis bij Floripas toen ze meende een duel te hebben met een gebande !
pi_63197241
R.I.P. Aah...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_63197983
RIP

Ik wist overigens helemaal niet dat armani zelfmoord gepleegd had!?
Wanneer is dat dan geweest?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63198007
Ik was het inhoudelijk met Aah ook vaker oneens dan eens maar we zouden elkaar beiden wel in ons fokkabinet stoppen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:04:55 #109
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63198142
Accounts zetten we niet zozeer op slot, we willen wel eens het mailadres veranderen naar dat van de FA's zodat er geen mails binnenkomen vanaf het fotoboek of omdat iemand de passmailer voor dat account gebruikt.

En Voss, maandje geleden ongeveer.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_63198212
@dago: is daar toevallig ook een topic van?
Ik heb geloof ik ooit nog wel eens iets van hem gekocht via fok als ik me niet vergis
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:15:29 #111
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63198433
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_63198734
Das goed naadje...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63200479
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.

Kunnen de lolbroeken wegblijven?
Aaah was een POLler en het topic hoort hier.
Is dit echt waar yvonne?
pi_63200839
Pfoe, ik ben er echt even stil van. Had iemand contact met Aaah. Ik heb wat met hem afgevochten hier en dat schept op de een of andere manier toch een band. Ik ben de laatste jaren wat minder in POL en hem dus een beetje uit het oog verloren. Hoe oud is hij geworden?
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 21:37:23 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63202902
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dit echt waar yvonne?
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_63202982
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dat verwacht ik ook niet. Was meer een reactie uit schrik en verbijstering. Hij was echt mijn lieve Fok!-vijand. Ik hoop dat hij op een vredige manier gestorven is en wens de nabestaanden alle goeds.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:57:43 #117
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_63203855
Ik ken em verder niet (behalve van wat posts hier en daar), maar vind het dan toch weer vervelend om te horen dat iemand op zo'n jonge leeftijd al overlijdt.

Mijn respect en condoleances aan de nabestaanden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_63203955
.

Condoleances aan de nabestaanden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_63204617
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Had je ook persoonlijk contact met hem gehad? Hij gaf immers in zijn fotoboek aan dat je niet (meer) uit je mond stinkt.

En zo ja, ga je nog naar de begrafenis of crematie?
pi_63206176
Nu ik hoor dat hij dood is, zou ik willen dat ik meer moeite had gedaan om hem te leren kennen. Jammer dat de empathie pas komt als het te laat is.

Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_63206551
Minister Vogelaar afgetreden

Dit moet een geintje zijn van hem.
pi_63207421
RIP!,

nu ik zo die partyflock website afstruinde, 'schrok' ik toch wel even, zoveel jeugd dat daar het loodje legt + foto's .. pfft Ik kan daar dus écht niet tegen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63207588
RIP
pi_63209156
Kut!
Ik heb geen duidelijk beeld van hem, al zag ik zijn berichten wel eens langskomen.
Als ik de bijpassende draden lees, was hij bekend en berucht, maar ik geloof, dat ik hem wel mag.
Kutkut!
De nabestaanden wens ik sterkte en wijsheid. Persoonlijk geloof ik in reïncarnatie, dus we zien hem nog wel eens terug. Ik neem aan, dat hij de tijd heeft genomen om afscheid te nemen van zijn naasten. In elk geval heeft hij de moeite genomen om afscheid van ons te nemen. Kennelijk waren we belangrijk voor hem.

En inderdaad: ik zal mijn sites en wachtwoorden en dergelijke opschrijven voor mijn executeur-testamentair.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kees22 op 14-11-2008 00:29:09 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63210161
Ik leerde Aahtje op Fok! pas kennen ergens in 2004 of zo, als bijwagen van een paar opponenten van mij. Aahtje had een enorme afkeer opgevat tegen mij, omdat ik in zijn ogen wrs alles symboliseerde waarvoor hij niet stond. Na een paar schermutselingen op Fok! ging hij in die weerzin tegen mij heel erg ver.
Toch ontstond anderhalf jaar geleden daarin een wende. Out of the blue.
Hij trok de stekker uit een site die werkelijkwaar te sneu voor woorden was. Ik heb toen ook enige tijd wat PM's met hem gewisseld, en heb hem toen bedankt. Toen kreeg ik op gegeven moment een brok in mijn keel.
Ik kreeg dat ook in september jl. toen hij mededeelde dat hij terminaal ziek was, hoewel bij ons door tegenstrijdige berichten toch weer scepsis toesloeg.
Doodgaan is gewoon een lullig gegeven.
Sterkte voor familie en vrienden.
I´m back.
pi_63211293
Aaah was trouwens een jaar of 37/38.
pi_63212338
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 04:22 schreef sigme het volgende:
Aaah was trouwens een jaar of 37/38.
Jemig zeg. Wat treurig. Was hij lang ziek of is het snel gegaan? Had hij een partner, kinderen? Is hij al begraven of gecremeerd inmiddels? Veel vragen maar ik wil het graag weten om het beter te kunnen plaatsen. Had er iemand van hier 'echt' contact met hem want ik had de idee dat hij daar altijd erg terughoudendn in was.

Laten we geen kaarsje branden voor Aaah, dat zou hij vreselijk gevonden hebben. Misschien vanavond een darttournooi waarbij we foto's van linkse politici op de borden plakken?
pi_63213655
Jammer joh.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:13:21 #129
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_63213858
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.

Ik tel er ( waarvan ik weet)
Hagelslag ( overleden na ziekte)
Calypso ( overleden ziekte)
Otaku-San ( koolmonoxide vergiftiging)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En 2 of 3 onbekende accounts waarvan de familie ons berichte van overlijden.
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
Vorig jaar ook een user met een hanekam in MUZ, die al een tijd kanker had.

(Ondergetekende wel afwezig, maar niet dood, voor zo ver ik kan nagaan0
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:21:38 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63214069
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

(Ondergetekende wel afwezig, maar niet dood, voor zo ver ik kan nagaan0
Ja, zo een Japanse naam oid
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 10:22:13 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63214086
! Vooral als je kijkt naar dat partyflock, teringkriebels zoveel en zo jong.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_63214121
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef SCH het volgende:

Laten we geen kaarsje branden voor Aaah, dat zou hij vreselijk gevonden hebben. Misschien vanavond een darttournooi waarbij we foto's van linkse politici op de borden plakken?
als alternatief hebben we foto's van mezelf, Ryan3, Sidekick,SCH, Sigme, Floripas, Yvonne, Danny en Ayaan ter vervanging van Sjun..

of juist wel een kaarsje branden... nostalgisch ol' enemy's-sfeertje..
pi_63215333
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Kees22 het volgende:
En inderdaad: ik zal mijn sites en wachtwoorden en dergelijke opschrijven voor mijn executeur-testamentair.
Raar idee eigenlijk.
pi_63215950
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Jemig zeg. Wat treurig. Was hij lang ziek of is het snel gegaan? Had hij een partner, kinderen? Is hij al begraven of gecremeerd inmiddels? Veel vragen maar ik wil het graag weten om het beter te kunnen plaatsen. Had er iemand van hier 'echt' contact met hem want ik had de idee dat hij daar altijd erg terughoudendn in was.
Hij was inderdaad niet open over zichzelf. Ook niet over zijn ziekte toen hij die hier bekend maakte. Ook bij mij was er in de eerste instantie scepsis. Zijn eerste post hierover in SC nam ik niet eens serieus. Maar dat veranderde diezelfde vrijdagavond nog.....

Het is duidelijk dat het op het laatst wel snel gegaan moet zijn... Hij maakte het terminale stadium als een donderslag bij heldere hemel bekend. Tegelijkertijd had ik het beeld dat hij toch al wat langer bekend met de ziekte was. Er klonk een zekere berusting door in zijn posten, na z'n bekendmaking dat hij niet meer beter zou worden. Echter een paar dagen , na zijn onthulling stopte hij voorgoed met posten, het moet dus wel erg snel zijn gegaan...

Hij is volgens OP dinsdagmiddag overleden, dus hij zal nog niet begraven of gecremeerd zijn. Dat zal denk ik morgen plaatsvinden, schat ik zo in.

quote:
Ik betwijfel of hij dat dartbord met linkse politici wel een goed idee zou vinden. Je merkte in zijn laatste posten een hele milde Aaag. Ik kende hem niet meer terug, maar zal wel horen bij een transitie die een patiënt doormaakt als het einde dichtbij komt..

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 14-11-2008 13:53:43 ]
pi_63216241
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ik leerde Aahtje op Fok! pas kennen ergens in 2004 of zo, als bijwagen van een paar opponenten van mij. Aahtje had een enorme afkeer opgevat tegen mij, omdat ik in zijn ogen wrs alles symboliseerde waarvoor hij niet stond. Na een paar schermutselingen op Fok! ging hij in die weerzin tegen mij heel erg ver.
Ik leerde hem eind 2006 pas kennen, nadat ik eind mei 2006 dit account had aangemaakt. Ik vond hem aanvankelijk een irritante rare vogel die zichzelf erg in de schijnwerpers zette. Maar dat sloeg al gauw om, toen ik zijn humor kon plaatsen en vaak in een deuk lag. Al ging hij soms wel wat te ver. (grappen over God en Allah bijvoorbeeld)

Ik vraag mij af, heeft hij Antilliaans of Surinaams bloed?
quote:
Toch ontstond anderhalf jaar geleden daarin een wende. Out of the blue.
Hij trok de stekker uit een site die werkelijkwaar te sneu voor woorden was. Ik heb toen ook enige tijd wat PM's met hem gewisseld, en heb hem toen bedankt. Toen kreeg ik op gegeven moment een brok in mijn keel.
Die site was ook erg sneu. Gelukkig is de opvolger geen succes.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:47:03 #136
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_63221452
Gotver, veel te jong. Je posts hebben me vaak doen glimlachen Aaah.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:59:03 #137
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_63221795
Wow. Sterkte aan de nabestaanden.
pi_63221850
Tsss. Dat is toch best schrikken. Sterkte voor de nabestaanden.

quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Uzumaki_Naruto
I intend to live forever, or die trying.
pi_63221898
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef Renesite het volgende:
! Vooral als je kijkt naar dat partyflock, teringkriebels zoveel en zo jong.
Daar gaat het allemaal nog effe wat sneller
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:42:56 #140
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63227130
Een ernstige ziekte zou veel verklaren. Ik had het vermoeden dat weinig wat hij over zichzelf zei klopte. Enfin, dit gun je niemand.

Aahtje RIP, doe Lincoln, Reagan en Chruchill de groeten.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_63227160
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:42 schreef PJORourke het volgende:
Een ernstige ziekte zou veel verklaren. Ik had het vermoeden dat weinig wat hij over zichzelf zei klopte. Enfin, dit gun je niemand.

Aahtje RIP, doe Lincoln, Reagan en Chruchill de groeten.
Ik associeerde jullie heel erg lang met elkaar. Een soort Sjors en Sjimmie. Tot aaah er achter kwam dat jij van de herenliefde was, dat was een schok voor hem
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:54:08 #142
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63227391
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik associeerde jullie heel erg lang met elkaar. Een soort Sjors en Sjimmie. Tot aaah er achter kwam dat jij van de herenliefde was, dat was een schok voor hem
Dat klopt niet echt. We wisten heel weinig van elkaar, werkten op het forum wel samen. Het was, met all respect, een beetje vreemde snuiter. Niet dat daar iets mis mee is.
pi_63227472
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat klopt niet echt. We wisten heel weinig van elkaar, werkten op het forum wel samen. Het was, met all respect, een beetje vreemde snuiter. Niet dat daar iets mis mee is.
Nee, ik kwam er later achter dat jullie niet zoveel met elkaar hadden maar dat jij met heel andere users intieme contacten onderhield Op FOK! was ie vreemd maar misschien was hij in het echt wel gewoon net zo saai als jij en ik, en we lijken hier ook heel wat.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:04:28 #144
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63227625
Ik vind het wel jammer dat hij de aftocht van Vogelaar niet meer heeft mogen meemaken. Dat had hem vast nog vermaakt.
pi_63232800
r.i.p.
pi_63233346
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Raar idee eigenlijk.
Hoezo?
Ze is mijn beste vriendin en heeft met haar vrouw een uitvaartonderneming. Ze doen het heel goed, erg goed en krijgen heel veel complimenten.
Ze aarzelde wel, en stelde als eis, dat ik eerst flink op moet ruimen.
Mijn vader heeft de kisten voor hem en mijn moeder al klaar. "Dan weten we tenminste zeker dat ze passen."

Ik heb de laatste twee jaar twee goede vrienden aan kanker verloren en de derde is bijna weg. Een rare ziekte: je merkt het pas als het te laat is, dan kan het een tijdje langzaam achteruit kachelen en dan opeens gaat het roetsj naar beneden.
Voordeel is wel, dat je tijd krijgt om afscheid te nemen van je naasten en om je uitvaart goed te regelen. En mijn beste vriend heeft nog tot de laatste dag gewerkt.

Maar goed, het gaat niet om mij. Sorry Aaahikwordgek.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63234554
Ik vroeg me toevallig afgelopen week nog af hoe het met hem zou zijn omdat ik zijn naam al even niet meer voorbij had zien komen.
Veel te jong natuurlijk.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:48:16 #148
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_63235569
Ik ga aaah als dit herinneren:
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Ik wil dan ook zolang het kan gewoon posten, maar voordat ik het niet meer kan doorgeven moest ik dat nu wel even zeggen.

Verder no drama, life was nice and bye. Kankergrappen prima, ik deed dat zelf ook.
En: Uit zijn fobo
quote:
(Favo fokkers:)
En eigenlijk gewoon iedereen met een greintje humor. Heb je dat niet, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. :-)
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:51:30 #149
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63235648
Rust zacht Oldbie!

zaterdag 15 november 2008 @ 00:01:05 #150
2964 Armageddon
pi_63235806
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Een account op slot gooien heeft dan ook geen nut. De poster kan immers niet meer posten en zelfs eens gebande account is voor anderen niet zichtbaar als gebande.

En dan hebben we dezelfde discussie die Floripas ooit entameerde, om gebande Fokkertjes een speciale avatar te geven....

Dit nav een grote ergernis bij Floripas toen ze meende een duel te hebben met een gebande !
Floripas
pi_63236173
Wederom een veel te jonge fokker die het tijdelijke voor het eeuwige inruilt. Rust zacht

en een fok-kerkhof zoals op partyflok lijkt me eerlijk gezegd niets, ik vind die lijst op partyflock trouwens een tikkeltje shoquerend lang En er was nog een fokker die zelfmoord heeft gepleegd, een jongen die heel veel van schaken en oude films hield, kwam vaak in FTR
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 november 2008 @ 00:26:43 #152
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63236200
dag Aaah, dáááág. Ik geloof er geen reet van. Hij had een hekel aan Sigme, net als ik
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 15 november 2008 @ 00:36:49 #153
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63236348

Laten we toosten op Aaaahikwasgek
pi_63236676
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.

GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
En "Zij die sterven gaan groeten u"...

irrelevant was zijn naam.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_63236684
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef vosss het volgende:
RIP

Ik wist overigens helemaal niet dat armani zelfmoord gepleegd had!?
Wanneer is dat dan geweest?
Dat wist ik ook niet...jeetje zeg heftig...
Ook voor dit topic,
R.I.P
Echt shit dit...bah bah bah...

Nu maar hopen dat er een leuke hemel bestaat voor hen.

Grijpt je wel aan zeg.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63236698
Ik hoop nu niet dat e.o.a. overijverige mod de posts van Aoristus gaat weghalen.
Incasseren dan wat minder maar Aaah kon zich met dit soort dingen prima vermaken.

Verder geloof ik dan weer wel dat het waar is. Maar goed een user die niemand irl blijkt te kennen, ook Yvonne blijkbaar niet. De usernaam Aaahikwordgek is sowieso afscheid en het is niet dat ik straks snikkend in de kussens lig. Maar het gegeven dat iemand, slechts 2 jaar ouder dan ik, zegt geleefd te hebben en klaar. Daar heb ik moeite mee omdat ik zelf het gevoel heb nog niet eens halverwege te zijn.

Ik drink het laatste wijntje van vanavond op Aaah. Proost, waar je ook bent. .
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:06:49 #157
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63236801
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef Stali het volgende:
Ik hoop nu niet dat e.o.a. overijverige mod de posts van Aoristus gaat weghalen.
Incasseren dan wat minder maar Aaah kon zich met dit soort dingen prima vermaken.

Verder geloof ik dan weer wel dat het waar is. Maar goed een user die niemand irl blijkt te kennen, ook Yvonne blijkbaar niet. De usernaam Aaahikwordgek is sowieso afscheid en het is niet dat ik straks snikkend in de kussens lig. Maar het gegeven dat iemand, slechts 2 jaar ouder dan ik, zegt geleefd te hebben en klaar. Daar heb ik moeite mee omdat ik zelf het gevoel heb nog niet eens halverwege te zijn.

Ik drink het laatste wijntje van vanavond op Aaah. Proost, waar je ook bent. .
Ja? Pak je stokjes en ga maar breien ofzo

Aaah was een klootzak, laten we dat niet vergeten. Nooit
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:10:10 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63236849
Ao, als ik dood ben he en Yvon opent een topic voor me..ga je dan wel iets liefs posten ?

Vwb AIWG: ik heb 'm weleens voorbij zien komen. Best grappig die man.
Ik hoop dat het hem meegevallen is, dat dood gaan
pi_63236858
Zo heeft ieder van ons zijn of haar eigen manier van afscheid nemen.
Respect en ruimte graag.
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:13:53 #160
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63236914
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef SHE het volgende:
Ao, als ik dood ben he en Yvon opent een topic voor me..ga je dan wel iets liefs posten ?
Waarom zou ik ? Ik geloof niet dat we ooit hebben geneukt, in elk geval, niet bij mijn herinnering
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:16:28 #161
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63236956
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:13 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waarom zou ik ? Ik geloof niet dat we ooit hebben geneukt, in elk geval, niet bij mijn herinnering
Ik denk ook niet dat je mij nog aardig zou hebben gevonden als wij geneukt hadden.
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:17:08 #162
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63236966
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat je mij nog aardig zou hebben gevonden als wij geneukt hadden.
Nee, maar wel met een mening misschien.
pi_63237152
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:06 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja? Pak je stokjes en ga maar breien ofzo

Aaah was een klootzak, laten we dat niet vergeten. Nooit
En breien kan ik niet.

Aaah kon een enorme klootzak zijn, absoluut. Maar het is internet en je legt het makkelijker naast je neer. Net als Aaah's dood. Laten we wel zijn, jij weet ook niet meer dan Yvonne en zij niet meer dan jij. Het is allemaal digitaal maar ik vind het naar om te lezen en ik geloof wel dat het waar is. Het doet er eigenlijk niet toe, want "Aaahikwordgek" zien we sowieso niet meer terug en meer is het op internet niet.
pi_63237202
AO en SHE, probeer het eens?

Voor de nabestaanden op FOK! he. .
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:30:49 #165
2964 Armageddon
pi_63237206
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef SHE het volgende:

Vwb AIWG: ik heb 'm weleens voorbij zien komen. Best grappig die man.
Ik hoop dat het hem meegevallen is, dat dood gaan
Jij gaat niet dood.
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:30:56 #166
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63237208
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:28 schreef Stali het volgende:

[..]

En breien kan ik niet.

Aaah kon een enorme klootzak zijn, absoluut. Maar het is internet en je legt het makkelijker naast je neer. Net als Aaah's dood. Laten we wel zijn, jij weet ook niet meer dan Yvonne en zij niet meer dan jij. Het is allemaal digitaal maar ik vind het naar om te lezen en ik geloof wel dat het waar is. Het doet er eigenlijk niet toe, want "Aaahikwordgek" zien we sowieso niet meer terug en meer is het op internet niet.
Ja. Het doet mij ook pijn, maar Aaah was een lul. Dat is gewoon zo. Misschien stap ik er iets makkelijker overheen dan jij, maar laten we niet vergeten dat het om een usernummer ging, hij is weg boehoehoehoehoe Weg, Dood, weg!
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:31:27 #167
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63237221
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:30 schreef Stali het volgende:
AO en SHE, probeer het eens?

Voor de nabestaanden op FOK! he. .
Ik peins er niet over. Ze wilt kinderen.
pi_63237626
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik peins er niet over. Ze wilt kinderen.
-x-=+
pi_63237820
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:26 schreef Aoristus het volgende:
dag Aaah, dáááág. Ik geloof er geen reet van. Hij had een hekel aan Sigme, net als ik
Recalcitrant as usual, die Aoristus
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_63237862
Dat was bij nader inzien wat overdreven

[ Bericht 64% gewijzigd door OllieA op 15-11-2008 15:44:14 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_63237927
Ik heb een tyfushekel aan elke user op FOK!, inclusief mezelf, maar dat is verdomme geen rede om zo vroeg te sterven.
pi_63240633
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb de laatste twee jaar twee goede vrienden aan kanker verloren en de derde is bijna weg. Een rare ziekte: je merkt het pas als het te laat is, dan kan het een tijdje langzaam achteruit kachelen en dan opeens gaat het roetsj naar beneden.
Voordeel is wel, dat je tijd krijgt om afscheid te nemen van je naasten en om je uitvaart goed te regelen. En mijn beste vriend heeft nog tot de laatste dag gewerkt.
Vooral als de ziekte weer "terugkomt" (tussen "", want echt genezen van de ziekte kan imo niet echt) gaat het meestal erg hard.
pi_63240751
Hoe kan je nou iemand een lul vinden die je niet kent?

Ik had ook altijd sterk het gevoel dat yvonne een enorm takkewijf was. Pas toen ik haar irl ontmoette kwam ik er achter dat dat beeld klopte. En zij moest haar beeld bijstellen, want ik bleek heel aardig, intelligent en mild.

Die post van Aoristus kan ik trouwens wel waarderen - die van Ollie A niet zo.
pi_63240776

Dat dus

'K geloof er helemaal niks van.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:43:39 #175
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63240814
Aaah is in de koffiehemel

pi_63240820
Als dat de hemel is, wil ik ook wel dood
  Admin zaterdag 15 november 2008 @ 11:44:47 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63240829
De Hel dus, Starbucks
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 15 november 2008 @ 11:45:04 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63240832
slijmen heeft geen zin, SCH. Ook jij gaat dood
  Admin zaterdag 15 november 2008 @ 11:45:20 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63240836
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Als dat de hemel is, wil ik ook wel dood

Starbucks !!!

zaterdag 15 november 2008 @ 11:46:27 #180
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63240850
Daar zou ik nog niet dood willen worden gevonden.
pi_63240857
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef Aoristus het volgende:
slijmen heeft geen zin, SCH. Ook jij gaat dood
Vandaag nog?

1 opdracht voor jou

pi_63240866
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:46 schreef Dagonet het volgende:
Daar zou ik nog niet dood willen worden gevonden.
Zo, weten we ook wat me jouw lijk gaan doen
  Admin zaterdag 15 november 2008 @ 11:52:42 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63240928
Completer lijstje:
Uzumaki_Naruto ( overleden na ziekte)
aaahikwordgek ( overleden na ziekte)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
sokolsky(suicide)

Dat was:

pi_63240971
Is er werkelijk niemand hier die Aaah irl heeft gekend?
pi_63240972
En dan nu:

De Wensenlijst

Of beter gezegd: Het verlanglijstje. Ik heb er wel een paar
pi_63241017
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:

De Wensenlijst

Wie ?
  Admin zaterdag 15 november 2008 @ 11:57:55 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63241020
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Is er werkelijk niemand hier die Aaah irl heeft gekend?
Ik ken hem alleen van mail en pb.

pi_63241038
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ken hem alleen van mail en pb.
Was hij alleen, getrouwd?
pi_63241044
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wie ?
Dat mag ik hier niet zeggen, zo zijn de regels.
pi_63241065
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:

[..]

nou ik ben hier anders regelmatig deaudgewenst hoor.
pi_63241098
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ga aaah als dit herinneren:
[..]

En: Uit zijn fobo
[..]
En zo hoort het ook. Je kon met die gozer goed lachen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:55:16 #192
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63242106
RIP
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63242955
RIP met de favo-smiley van mij en Aaahikwordgek
pi_63249335
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:

De Wensenlijst

\Wat nu even opgemerkt dient te worden is dat Aahtje niet dood is agv deze of gene's wensenlijst, voodoopoppetjes praktijken of de bijwerkingen van zijn eigen karma.
Bless you.
I´m back.
pi_63249443
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 02:11 schreef OllieA het volgende:
Dat was bij nader inzien wat overdreven
Hoezo, waarom?
I´m back.
pi_63249640
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Completer lijstje:
Uzumaki_Naruto ( overleden na ziekte)
aaahikwordgek ( overleden na ziekte)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
sokolsky(suicide)

Dat was:

Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.
Ik heb die partyflock link van iemand gevolgd. Ik schrok me echt het laplazerus. Zo triest. Zoveel jonge mensen dood, in 5 jaar tijd of zo.
Overigens naar mate Fok! ouder wordt zullen we wel meer overlijdens meemaken.
Niet die van jou wrs, vrouwen worden een jaar of 83, en aangezien je nu pas 38 bent.
I´m back.
pi_63251976
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoi!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_63252108
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.
Ik heb die partyflock link van iemand gevolgd. Ik schrok me echt het laplazerus. Zo triest. Zoveel jonge mensen dood, in 5 jaar tijd of zo.

Het zijn er inderdaad zo ontzettend veel.
Ik vraag me af wat de reden is. Of is het zo dat ze op FOK! ook bij bosjes gaan maar FOK!kers geen partystruiners zijn en zo elkaar onvoldoende kennen?
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:04:26 #199
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63252130
fok! loopt gewoon achter
pi_63252232
Nee, Fokken is juist enorm gezond, daar komt het door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')