Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar die accounts bestaan nog![]()
-> Overlijden en je internetcontactenquote:Ik vraag me altijd af hoe de familie dat weet, bij mij weten mijn ouders echt niet dat ik hier op zit
Ook nog meegekregen.quote:
nee ik dacht meer op slot gooien zodat er niet meer mee gepost kan worden, ik weet het niet ben er niet mee bekendquote:Op donderdag 13 november 2008 17:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?
[..]
-> Overlijden en je internetcontacten
Is dit echt waar yvonne?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.
Kunnen de lolbroeken wegblijven?
Aaah was een POLler en het topic hoort hier.
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!quote:
Nee, dat verwacht ik ook niet. Was meer een reactie uit schrik en verbijstering. Hij was echt mijn lieve Fok!-vijand. Ik hoop dat hij op een vredige manier gestorven is en wens de nabestaanden alle goeds.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
Had je ook persoonlijk contact met hem gehad? Hij gaf immers in zijn fotoboek aan dat je niet (meer) uit je mond stinkt.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!
Jemig zeg. Wat treurig. Was hij lang ziek of is het snel gegaan? Had hij een partner, kinderen? Is hij al begraven of gecremeerd inmiddels? Veel vragen maar ik wil het graag weten om het beter te kunnen plaatsen. Had er iemand van hier 'echt' contact met hem want ik had de idee dat hij daar altijd erg terughoudendn in was.quote:Op vrijdag 14 november 2008 04:22 schreef sigme het volgende:
Aaah was trouwens een jaar of 37/38.
Vorig jaar ook een user met een hanekam in MUZ, die al een tijd kanker had.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Ik tel er ( waarvan ik weet)
Hagelslag ( overleden na ziekte)
Calypso ( overleden ziekte)
Otaku-San ( koolmonoxide vergiftiging)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En 2 of 3 onbekende accounts waarvan de familie ons berichte van overlijden.
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
Ja, zo een Japanse naam oidquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vorig jaar ook een user met een hanekam in MUZ, die al een tijd kanker had.
(Ondergetekende wel afwezig, maar niet dood, voor zo ver ik kan nagaan0
als alternatief hebben we foto's van mezelf, Ryan3, Sidekick,SCH, Sigme, Floripas, Yvonne, Danny en Ayaan ter vervanging van Sjun..quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef SCH het volgende:
Laten we geen kaarsje branden voor Aaah, dat zou hij vreselijk gevonden hebben. Misschien vanavond een darttournooi waarbij we foto's van linkse politici op de borden plakken?
Raar idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Kees22 het volgende:
En inderdaad: ik zal mijn sites en wachtwoorden en dergelijke opschrijven voor mijn executeur-testamentair.
Hij was inderdaad niet open over zichzelf. Ook niet over zijn ziekte toen hij die hier bekend maakte. Ook bij mij was er in de eerste instantie scepsis. Zijn eerste post hierover in SC nam ik niet eens serieus. Maar dat veranderde diezelfde vrijdagavond nog.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Jemig zeg. Wat treurig. Was hij lang ziek of is het snel gegaan? Had hij een partner, kinderen? Is hij al begraven of gecremeerd inmiddels? Veel vragen maar ik wil het graag weten om het beter te kunnen plaatsen. Had er iemand van hier 'echt' contact met hem want ik had de idee dat hij daar altijd erg terughoudendn in was.
Ik betwijfel of hij dat dartbord met linkse politici wel een goed idee zou vinden. Je merkte in zijn laatste posten een hele milde Aaag. Ik kende hem niet meer terug, maar zal wel horen bij een transitie die een patiënt doormaakt als het einde dichtbij komt..quote:Laten we geen kaarsje branden voor Aaah, dat zou hij vreselijk gevonden hebben. Misschien vanavond een darttournooi waarbij we foto's van linkse politici op de borden plakken?
Ik leerde hem eind 2006 pas kennen, nadat ik eind mei 2006 dit account had aangemaakt. Ik vond hem aanvankelijk een irritante rare vogel die zichzelf erg in de schijnwerpers zette. Maar dat sloeg al gauw om, toen ik zijn humor kon plaatsen en vaak in een deuk lag. Al ging hij soms wel wat te ver. (grappen over God en Allah bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ik leerde Aahtje op Fok! pas kennen ergens in 2004 of zo, als bijwagen van een paar opponenten van mij. Aahtje had een enorme afkeer opgevat tegen mij, omdat ik in zijn ogen wrs alles symboliseerde waarvoor hij niet stond. Na een paar schermutselingen op Fok! ging hij in die weerzin tegen mij heel erg ver.
Die site was ook erg sneu. Gelukkig is de opvolger geen succes.quote:Toch ontstond anderhalf jaar geleden daarin een wende. Out of the blue.
Hij trok de stekker uit een site die werkelijkwaar te sneu voor woorden was. Ik heb toen ook enige tijd wat PM's met hem gewisseld, en heb hem toen bedankt. Toen kreeg ik op gegeven moment een brok in mijn keel.
http://fotoboek.fok.nl/Uzumaki_Narutoquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vorig jaar ook een user met een hanekam in MUZ, die al een tijd kanker had.
Daar gaat het allemaal nog effe wat snellerquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef Renesite het volgende:! Vooral als je kijkt naar dat partyflock, teringkriebels zoveel en zo jong.
Ik associeerde jullie heel erg lang met elkaar. Een soort Sjors en Sjimmie. Tot aaah er achter kwam dat jij van de herenliefde was, dat was een schok voor hemquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:42 schreef PJORourke het volgende:
Een ernstige ziekte zou veel verklaren. Ik had het vermoeden dat weinig wat hij over zichzelf zei klopte. Enfin, dit gun je niemand.
Aahtje RIP, doe Lincoln, Reagan en Chruchill de groeten.
Dat klopt niet echt. We wisten heel weinig van elkaar, werkten op het forum wel samen. Het was, met all respect, een beetje vreemde snuiter. Niet dat daar iets mis mee is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik associeerde jullie heel erg lang met elkaar. Een soort Sjors en Sjimmie. Tot aaah er achter kwam dat jij van de herenliefde was, dat was een schok voor hem
Nee, ik kwam er later achter dat jullie niet zoveel met elkaar hadden maar dat jij met heel andere users intieme contacten onderhieldquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat klopt niet echt. We wisten heel weinig van elkaar, werkten op het forum wel samen. Het was, met all respect, een beetje vreemde snuiter. Niet dat daar iets mis mee is.
Hoezo?quote:
En: Uit zijn foboquote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil dan ook zolang het kan gewoon posten, maar voordat ik het niet meer kan doorgeven moest ik dat nu wel even zeggen.
Verder no drama, life was nice and bye. Kankergrappen prima, ik deed dat zelf ook.
quote:(Favo fokkers:)
En eigenlijk gewoon iedereen met een greintje humor. Heb je dat niet, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. :-)
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Een account op slot gooien heeft dan ook geen nut. De poster kan immers niet meer posten en zelfs eens gebande account is voor anderen niet zichtbaar als gebande.![]()
En dan hebben we dezelfde discussie die Floripas ooit entameerde, om gebande Fokkertjes een speciale avatar te geven....![]()
![]()
Dit nav een grote ergernis bij Floripas toen ze meende een duel te hebben met een gebande!
En "Zij die sterven gaan groeten u"...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef vosss het volgende:
RIP
Ik wist overigens helemaal niet dat armani zelfmoord gepleegd had!?
Wanneer is dat dan geweest?
Ja? Pak je stokjes en ga maar breien ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef Stali het volgende:
Ik hoop nu niet dat e.o.a. overijverige mod de posts van Aoristus gaat weghalen.
Incasseren dan wat minder maar Aaah kon zich met dit soort dingen prima vermaken.
Verder geloof ik dan weer wel dat het waar is. Maar goed een user die niemand irl blijkt te kennen, ook Yvonne blijkbaar niet. De usernaam Aaahikwordgek is sowieso afscheid en het is niet dat ik straks snikkend in de kussens lig. Maar het gegeven dat iemand, slechts 2 jaar ouder dan ik, zegt geleefd te hebben en klaar. Daar heb ik moeite mee omdat ik zelf het gevoel heb nog niet eens halverwege te zijn.
Ik drink het laatste wijntje van vanavond op Aaah. Proost, waar je ook bent..
Waarom zou ik ? Ik geloof niet dat we ooit hebben geneukt, in elk geval, niet bij mijn herinneringquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef SHE het volgende:
Ao, als ik dood ben he en Yvon opent een topic voor me..ga je dan wel iets liefs posten ?
Ik denk ook niet dat je mij nog aardig zou hebben gevonden als wij geneukt hadden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom zou ik ? Ik geloof niet dat we ooit hebben geneukt, in elk geval, niet bij mijn herinnering
Nee, maar wel met een mening misschien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je mij nog aardig zou hebben gevonden als wij geneukt hadden.
En breien kan ik niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja? Pak je stokjes en ga maar breien ofzo
Aaah was een klootzak, laten we dat niet vergeten. Nooit![]()
Jij gaat niet dood.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef SHE het volgende:
Ao, als ik dood ben he en Yvon opent een topic voor me..ga je dan wel iets liefs posten ?
Vwb AIWG: ik heb 'm weleens voorbij zien komen. Best grappig die man.
Ik hoop dat het hem meegevallen is, dat dood gaan
Ja. Het doet mij ook pijn, maar Aaah was een lul. Dat is gewoon zo. Misschien stap ik er iets makkelijker overheen dan jij, maar laten we niet vergeten dat het om een usernummer ging, hij is weg boehoehoehoehoe Weg, Dood, weg!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:28 schreef Stali het volgende:
[..]
En breien kan ik niet.
Aaah kon een enorme klootzak zijn, absoluut. Maar het is internet en je legt het makkelijker naast je neer. Net als Aaah's dood. Laten we wel zijn, jij weet ook niet meer dan Yvonne en zij niet meer dan jij. Het is allemaal digitaal maar ik vind het naar om te lezen en ik geloof wel dat het waar is. Het doet er eigenlijk niet toe, want "Aaahikwordgek" zien we sowieso niet meer terug en meer is het op internet niet.
Ik peins er niet over. Ze wilt kinderen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:30 schreef Stali het volgende:
AO en SHE, probeer het eens?
Voor de nabestaanden op FOK! he..
-x-=+quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Ze wilt kinderen.
Recalcitrant as usual, die Aoristusquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:26 schreef Aoristus het volgende:
dag Aaah, dáááág. Ik geloof er geen reet van. Hij had een hekel aan Sigme, net als ik
Vooral als de ziekte weer "terugkomt" (tussen "", want echt genezen van de ziekte kan imo niet echt) gaat het meestal erg hard.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee jaar twee goede vrienden aan kanker verloren en de derde is bijna weg. Een rare ziekte: je merkt het pas als het te laat is, dan kan het een tijdje langzaam achteruit kachelen en dan opeens gaat het roetsj naar beneden.
Voordeel is wel, dat je tijd krijgt om afscheid te nemen van je naasten en om je uitvaart goed te regelen. En mijn beste vriend heeft nog tot de laatste dag gewerkt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Als dat de hemel is, wil ik ook wel dood
Vandaag nog?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef Aoristus het volgende:
slijmen heeft geen zin, SCH. Ook jij gaat dood
Zo, weten we ook wat me jouw lijk gaan doenquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:46 schreef Dagonet het volgende:
Daar zou ik nog niet dood willen worden gevonden.
Wie ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:
De Wensenlijst
Of beter gezegd: Het verlanglijstje. Ik heb er wel een paar
Ik ken hem alleen van mail en pb.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Is er werkelijk niemand hier die Aaah irl heeft gekend?
Was hij alleen, getrouwd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van mail en pb.
nou ik ben hier anders regelmatig deaudgewenst hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen, zo zijn de regels.
En zo hoort het ook. Je kon met die gozer goed lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ga aaah als dit herinneren:
[..]
En: Uit zijn fobo
[..]
\Wat nu even opgemerkt dient te worden is dat Aahtje niet dood is agv deze of gene's wensenlijst, voodoopoppetjes praktijken of de bijwerkingen van zijn eigen karma.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:
De Wensenlijst
Of beter gezegd: Het verlanglijstje. Ik heb er wel een paar
Hoezo, waarom?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:11 schreef OllieA het volgende:
Dat was bij nader inzien wat overdreven
Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Completer lijstje:
Uzumaki_Naruto ( overleden na ziekte)
aaahikwordgek ( overleden na ziekte)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
sokolsky(suicide)
Dat was:
En "Zij die sterven gaan groeten u"...
irrelevant was zijn naam.
Hoi!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen, zo zijn de regels.
Het zijn er inderdaad zo ontzettend veel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.
Ik heb die partyflock link van iemand gevolgd. Ik schrok me echt het laplazerus. Zo triest. Zoveel jonge mensen dood, in 5 jaar tijd of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |