Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar die accounts bestaan nog![]()
-> Overlijden en je internetcontactenquote:Ik vraag me altijd af hoe de familie dat weet, bij mij weten mijn ouders echt niet dat ik hier op zit
Ook nog meegekregen.quote:
nee ik dacht meer op slot gooien zodat er niet meer mee gepost kan worden, ik weet het niet ben er niet mee bekendquote:Op donderdag 13 november 2008 17:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?
[..]
-> Overlijden en je internetcontacten
Is dit echt waar yvonne?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.
Kunnen de lolbroeken wegblijven?
Aaah was een POLler en het topic hoort hier.
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!quote:
Nee, dat verwacht ik ook niet. Was meer een reactie uit schrik en verbijstering. Hij was echt mijn lieve Fok!-vijand. Ik hoop dat hij op een vredige manier gestorven is en wens de nabestaanden alle goeds.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
Had je ook persoonlijk contact met hem gehad? Hij gaf immers in zijn fotoboek aan dat je niet (meer) uit je mond stinkt.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |