abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63195403
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar die accounts bestaan nog
Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?
quote:
Ik vraag me altijd af hoe de familie dat weet, bij mij weten mijn ouders echt niet dat ik hier op zit
-> Overlijden en je internetcontacten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63195489
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hebbes:
Sokolsky overleden
Ook nog meegekregen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63195592
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja wat anders? Postuum iemand uitwissen?
[..]

-> Overlijden en je internetcontacten
nee ik dacht meer op slot gooien zodat er niet meer mee gepost kan worden, ik weet het niet ben er niet mee bekend
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63195725
Waarom zou de account van een dooie user op slot gooien? Er is al een soort garantie dat er niet meer mee gepost wordt, nietwaar..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63195963
Een account op slot gooien heeft dan ook geen nut. De poster kan immers niet meer posten en zelfs eens gebande account is voor anderen niet zichtbaar als gebande.

En dan hebben we dezelfde discussie die Floripas ooit entameerde, om gebande Fokkertjes een speciale avatar te geven....

Dit nav een grote ergernis bij Floripas toen ze meende een duel te hebben met een gebande !
pi_63197241
R.I.P. Aah...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_63197983
RIP

Ik wist overigens helemaal niet dat armani zelfmoord gepleegd had!?
Wanneer is dat dan geweest?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63198007
Ik was het inhoudelijk met Aah ook vaker oneens dan eens maar we zouden elkaar beiden wel in ons fokkabinet stoppen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:04:55 #109
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63198142
Accounts zetten we niet zozeer op slot, we willen wel eens het mailadres veranderen naar dat van de FA's zodat er geen mails binnenkomen vanaf het fotoboek of omdat iemand de passmailer voor dat account gebruikt.

En Voss, maandje geleden ongeveer.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_63198212
@dago: is daar toevallig ook een topic van?
Ik heb geloof ik ooit nog wel eens iets van hem gekocht via fok als ik me niet vergis
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:15:29 #111
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63198433
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_63198734
Das goed naadje...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63200479
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.

Kunnen de lolbroeken wegblijven?
Aaah was een POLler en het topic hoort hier.
Is dit echt waar yvonne?
pi_63200839
Pfoe, ik ben er echt even stil van. Had iemand contact met Aaah. Ik heb wat met hem afgevochten hier en dat schept op de een of andere manier toch een band. Ik ben de laatste jaren wat minder in POL en hem dus een beetje uit het oog verloren. Hoe oud is hij geworden?
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 21:37:23 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63202902
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dit echt waar yvonne?
Ja, over zoiets maak ik echt geen grappen hoor!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_63202982
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dat verwacht ik ook niet. Was meer een reactie uit schrik en verbijstering. Hij was echt mijn lieve Fok!-vijand. Ik hoop dat hij op een vredige manier gestorven is en wens de nabestaanden alle goeds.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:57:43 #117
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_63203855
Ik ken em verder niet (behalve van wat posts hier en daar), maar vind het dan toch weer vervelend om te horen dat iemand op zo'n jonge leeftijd al overlijdt.

Mijn respect en condoleances aan de nabestaanden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_63203955
.

Condoleances aan de nabestaanden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_63204617
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Had je ook persoonlijk contact met hem gehad? Hij gaf immers in zijn fotoboek aan dat je niet (meer) uit je mond stinkt.

En zo ja, ga je nog naar de begrafenis of crematie?
pi_63206176
Nu ik hoor dat hij dood is, zou ik willen dat ik meer moeite had gedaan om hem te leren kennen. Jammer dat de empathie pas komt als het te laat is.

Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_63206551
Minister Vogelaar afgetreden

Dit moet een geintje zijn van hem.
pi_63207421
RIP!,

nu ik zo die partyflock website afstruinde, 'schrok' ik toch wel even, zoveel jeugd dat daar het loodje legt + foto's .. pfft Ik kan daar dus écht niet tegen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63207588
RIP
pi_63209156
Kut!
Ik heb geen duidelijk beeld van hem, al zag ik zijn berichten wel eens langskomen.
Als ik de bijpassende draden lees, was hij bekend en berucht, maar ik geloof, dat ik hem wel mag.
Kutkut!
De nabestaanden wens ik sterkte en wijsheid. Persoonlijk geloof ik in reïncarnatie, dus we zien hem nog wel eens terug. Ik neem aan, dat hij de tijd heeft genomen om afscheid te nemen van zijn naasten. In elk geval heeft hij de moeite genomen om afscheid van ons te nemen. Kennelijk waren we belangrijk voor hem.

En inderdaad: ik zal mijn sites en wachtwoorden en dergelijke opschrijven voor mijn executeur-testamentair.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kees22 op 14-11-2008 00:29:09 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63210161
Ik leerde Aahtje op Fok! pas kennen ergens in 2004 of zo, als bijwagen van een paar opponenten van mij. Aahtje had een enorme afkeer opgevat tegen mij, omdat ik in zijn ogen wrs alles symboliseerde waarvoor hij niet stond. Na een paar schermutselingen op Fok! ging hij in die weerzin tegen mij heel erg ver.
Toch ontstond anderhalf jaar geleden daarin een wende. Out of the blue.
Hij trok de stekker uit een site die werkelijkwaar te sneu voor woorden was. Ik heb toen ook enige tijd wat PM's met hem gewisseld, en heb hem toen bedankt. Toen kreeg ik op gegeven moment een brok in mijn keel.
Ik kreeg dat ook in september jl. toen hij mededeelde dat hij terminaal ziek was, hoewel bij ons door tegenstrijdige berichten toch weer scepsis toesloeg.
Doodgaan is gewoon een lullig gegeven.
Sterkte voor familie en vrienden.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')