abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63201310
quote:
Minister Vogelaar afgetreden
Politiek - door Brendon (Surveillance-Fiets) op 13-11-2008 @ 21:00

Ella Vogelaar is zojuist afgetreden als minister voor Wonen, Wijken en Intergratie. Dit maakte RTL nieuws zojuist bekend.

Eerder deze avond vond er een topoverleg plaats binnen de top van de PVDA samen met Ella Vogelaar. Er bestond onvrede over de manier waarop de nu ex-minister functioneerde. Vanavond zegde de top van de PVDA het vertrouwen in haar op. Hierop besloot Ella Vogelaar haar functie neer te leggen.

De minister voor Wonen, Wijken en Integratie heeft sinds haar aantreden diverse malen onder vuur gelegen. De afgelopen dagen kreeg Vogelaar kritiek omdat ze afziet van het besluit om Antilliaanse probleemjongeren apart te registreren
Ze had veel moeite om haar draai te vinden en was misschien niet helemaal op haar plaats. Misschien ook wel geen goede kansen gekregen. Hopelijk neemt een geschikte minister haar plaats in.
pi_63201368
Te laat er was al een topic over
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 13 november 2008 @ 21:05:18 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63201421
dag Ella
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63201496
als naamgenoot van rutger kan deze natuurlijk niet ontbreken

pi_63201640
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
als naamgenoot van rutger kan deze natuurlijk niet ontbreken

Dat was ook geen nette journalistiek van mijn naamgenoot.
pi_63201769
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Te laat er was al een topic over
Niet gezien. Ik ging gelijk naar POL om het topic te openen en zag daar er nog geen staan.
pi_63202026
tvp. Ik geloof ook niet dat ze op dat ministerie niet echt op haar plek zat.
pi_63202079
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat was ook geen nette journalistiek van mijn naamgenoot.
Hij is dan ook geen journalist. Gewoon zeer zwak optreden van Vogelaar. Een van de zwakste ministers in jaren.
lollig
pi_63202206
Op zich wel jammer want een hele markante vrouw die tenminste niet zo geijkt en standaard politiek was en met meel in de mond praatte. Maar die mensen redden het vaak niet.
pi_63202377
Het was een kwestie van tijd. Maar toch:
pi_63202385
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
Op zich wel jammer want een hele markante vrouw die tenminste niet zo geijkt en standaard politiek was en met meel in de mond praatte. Maar die mensen redden het vaak niet.
Sterker nog, ze praatte op een gegeven moment helemaal niet meer.

Tsja, een minister moet tegenwoordig meer zijn dan alleen een dossiertijger. Ze moet ook haar beleid naar buiten toe uit kunnen leggen. Kijk, zo'n Rutger is irritant, maar hij doet in principe weinig verkeerd. Als zij op zn eerste vraag gewoon een antwoord geeft (dan maakt het nog weinig uit wat ze zegt, als het maar een beetje relevant is) dan is er weinig aan de hand. Nu slaat ze direct compleet dicht, op een niet eens zo brutale vraag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 21:28:43 #12
230491 Zith
pls tip
pi_63202456
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het was een kwestie van tijd. Maar toch:
Inderdaad! Nu kan de PVDA er een sterkere neerzetten om zo bij de verkiezingen meer stemmen te genereren dan als Elle er nog zou zitten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63202529
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Sterker nog, ze praatte op een gegeven moment helemaal niet meer.

Tsja, een minister moet tegenwoordig meer zijn dan alleen een dossiertijger. Ze moet ook haar beleid naar buiten toe uit kunnen leggen. Kijk, zo'n Rutger is irritant, maar hij doet in principe weinig verkeerd. Als zij op zn eerste vraag gewoon een antwoord geeft (dan maakt het nog weinig uit wat ze zegt, als het maar een beetje relevant is) dan is er weinig aan de hand. Nu slaat ze direct compleet dicht, op een niet eens zo brutale vraag.
Ach, dat akkefietje. Dat is toch totaal oninteressant. Het is juist tekenend dat dat soort onzin tegenwoordig zoveel aandacht krijgt.
pi_63202549
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
De beeldvorming van haar in de media heeft ook niet positief voor haar uitgepakt. Zij slaagde er niet in om goed uit de verf te komen. Ook niet binnen de partij is mijn indruk.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:32:29 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63202622
Ik ken Vogelaar alleen van Geenstijl waar ze dat mens altijd compleet afzeiken, tot vervelens toe.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_63202635
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De beeldvorming van haar in de media heeft ook niet positief voor haar uitgepakt. Zij slaagde er niet in om goed uit de verf te komen. Ook niet binnen de partij is mijn indruk.
Nee, dat was wel een van haar problemen maar het is ook wel tekenend dat dat tegenwoordig het belangrijkste lijkt te zijn, belangrijker dan de inhoud. Ik hoop dat er snel een goede opvolger komt, en dat het Ella goed gaat.

Ik vind het wel een persoonlijk drama voor haar maar ik denk dat ze er niet echt plezier in had dus misschien is het wel beter zo.
pi_63202679
Heel erg jammer. Het was een topper pur sang
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63202720
Pronk terug, dat zou mooi zijn
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63202784
Verstandig besluit.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63202795
Ik denk toch eerder een wethouder: Asscher of Depla.
pi_63202797
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat was wel een van haar problemen maar het is ook wel tekenend dat dat tegenwoordig het belangrijkste lijkt te zijn, belangrijker dan de inhoud. Ik hoop dat er snel een goede opvolger komt, en dat het Ella goed gaat.

Ik vind het wel een persoonlijk drama voor haar maar ik denk dat ze er niet echt plezier in had dus misschien is het wel beter zo.
Ik hoop voor haar dat ze ook weer goed terecht komt. Lijkt mij geen onsympathieke vrouw. Verder is zij succesvol geweest, dus dat zal wel lukken.
pi_63202828
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Straks komt Pronk terug.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63202831
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, dat akkefietje. Dat is toch totaal oninteressant. Het is juist tekenend dat dat soort onzin tegenwoordig zoveel aandacht krijgt.
Tsja, akkefietje van niets of niet (ben het met je eens hoor), maar hoe jammer het ook is, het heeft nou eenmaal impact en daar moet je tegenwoordig rekening mee houden. Het is helemaal niet zo gek om een communicatie-adviseur/spindoctor te hebben tegenwoordig, daar hoef je helemaal niet zo geheimzinnig over te doen. Dat zij dat wel doet, geeft al aan dat er iets niet goed gaat.

Zo'n akkiefietje is gewoon tekenend.

Alle goeds voor Ella overigens hoor. Geen slecht mens, ze zat alleen niet op de juiste positie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63202910
Eindelijk stapt deze volmaakt ongeschikte minister op.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')