abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:00:01 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61928009
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste manier is, maar het is mijn manier.

Op 23 jl. is Arwen's papa, voor sommigen bekend Als armanimania/Darkmanta.. overleden.
Na jarenlange gevechten met zichzelf, was zijn kaarsje op.
Geheel onverwachts, het leek goed te gaan heeft hij heel bewust de keuze genomen om naar " zijn" rust te gaan. Dit staat los van de scheiding, het waren zijn ziektes.. zijn schimmen in zijn hoofd.
Details etc. ga ik niet openbaar gooien.

Ik ben geschokt, verdrietig, gebroken.. mijn dappere dodo haar papa is weg, niet meer.. nooit meer..
Ze zal het ten zijner tijd wel horen, maar voor nu even nog niet.. tot ik een manier gevonden heb hoe haar te zeggen.

Arwen zou zeggen.. die "domme" papa ik hou van jou ook.

Hij heeft een mooie herinnering voor Arwen achter gelaten... zoals op de muziek op de achtergrond, die hijzelf aangezet had.. Sometimes You can't make it on your own..
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve allemaal, heel erg bedankt voor alle lieve woorden, alle steunbetuiging..
het wordt zeer gewaardeerd
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Vanmiddag met twee lieve vrienden van mij, mijn ouders en Arwen naar Darkmanta's ouders geweest, Het zien van Arwen gaf ze een sprankje vreugde.. omdat ze heerlijk haar eigenwijze, wijze, lieve zelf was.

Vanavond lag hij opgebaard, ik ben wezen kijken, Arwen uiteraard niet in de buurt, die was bij anderen veilig in het huis van opa.
Hij zag er mooi en vredig uit.. alsof hij elk moment zou ontwaken.. maar dit gaat niet gebeuren.. het was een enorme klap , de inslag.. het is echt zo..

Darkmanta zijn alles was Arwen.. maar 20 jaar vechten tegen schimmen in je hoofd.. was voor hem genoeg.. Een aantal zoals jarno en swets.. hebben het mooi verwoord.. hoe ver moet je zijn.. achteraf dus te ver..
Niemand is te verwijten dat we het niet zagen.. Met Darkmanta wist je nooit of ja ook ja was of toch nee.. hij kon zich anders voor doen als hij was.. als hoe hij zich voelde.. door zijn mentale ziektes... Want onder die ziekte zat een hele liefdevolle man.. met een hart van goud.. DIe van mij al het respect van de wereld verdient.

Aanstaande maandag wordt er een mis gehouden en wordt hij gecremeerd.

Ik bedank jullie enorm voor alle lieve berichten, wil ook openbaar het team van beheer bedanken voor de steun en hulp die zij geven, zij eten wel waarom

Jullie zijn lief
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen gaat bij de crematie zijn ja.. en al loopt ze te gillen rennen zingen.. dat maakt niet uit.. Heb een mooi bloemstuk namens haar apart laten maken.... een hartje met mooie gele/witte rozen en een rose randje.. en hartjes en op het lint.. Die " domme" papa .. ik ook van jou.. Arwen
Omdat het een echte opmerking was van haar tussen hun tweetjes
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Nogmaals bedankt voor de steunbetuiging, de mooie teksten

Gisteren met jeugdpsycholoog gesproken, en aan de hand daarvan Arwen verteld.

Heb haar bij me op schoot genomen , en vertelt dat papa heel veel pijn had en nu dood is en daarom bij de sterretjes en Maria is ( ze is helemaal gek op maria vandaar) en dat ze papa nooit meer kan zien. Eerst werd ze beetje boos van kan wel, maar heb blijven benadrukken nee papa is dood. papa is een ster geworden, de grootste en mooiste ster dat is papa.

Daarna met mijn vader en haar bij een mooi kappeletje een kaarsje aangestoken voor papa, en ging ze zeggen dag papa ik hou van jou ook, en wou ze haar kikker bij maria leggen voor papa. Maar gezegd dat papakikker al bij papa is, en babykikker op mamakikker moet passen.

Daarna later toen het donker werd en de poolster aan de lucht stond, en geen enkele andere ster hebben we naar papa gezwaaid, en Arwen heeft heel veel heel hard papa geroepen en ik hou van jou, ik ook van jou.. en kusjes geven en zwaaien.
Haar gevraagd of ze naar papa gepraat had en gezwaaid , en zei ze heel op zijn Arwens, ja GAAF!!

Heb boek van kikker en het vogeltje van max velthuijs , dat moet overal mee en gaat ze verhaaltjes vertellen aan iedereen en zeggen dat papa ook dood is, vanochtend ook bewust gevraagd weet je nog waar papa is, en ze heel lief zij dat papa de mooiste en liefste ster is en ze vanavond weer gaat roepen .
pi_61928045
achgod, dat laatste verhaal van je evenstar..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:01:19 #3
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_61928046
lieve evenstar,

Ik weet vanaf dat ik het topic zag al niet goed wat te schrijven. Maar nu ik lees hoe jij Arwen afscheid hebt laten nemen van haar papa kan ik niet anders dan zeggen dat ik bewondering voor je heb zoals je het aanpakt en doet. Geweldig.

Gecondoleerd meid en heel veel sterkte voor jou Arwen en de rest van de familie en vrienden met dit grote verlies

liefs
pi_61928073
Och hemel... Wel goed dat je het direct verteld hebt!
pi_61928154
Wat hebben jullie dacht prachtig verteld..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:05:48 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61928167
Ik krijg er ook tranen van. Wat een vreselijk iets moet dat zijn om aan je kind duidelijk te maken.
Ik vind je verhaal heel goed klinken, heel simpel eigenlijk en vast niet in één keer vatbaar voor haar (en voor wie wel, eigenlijk). Maar heel zorgvuldig en vanuit enigszins begrijpelijke thema's verteld. Knap van jullie allebei.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61928187
Ik ben pas nieuw hier op het forum, maar de tranen staan in mijn ogen van dit verhaal, vooral het laatste bericht van Evenstar.
Gecondoleerd, heel veel sterkte en ik hoop dat Arwen hem zal blijven herinneren als de mooie grootste ster aan de hemel.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:09:21 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61928249
Ik had nog wat fotootjes die ik mocht plaatsen na overleg met evenstar.

Ik denk dat dit wel representatief is over hoe DM was...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:12:00 #9
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61928319
Sterkte toegewenst evenstar. Maar als ik het zo lees heeft een sterke vrouw zoals jou dat bijna niet nodig.

Gecondoleerd.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_61928350
mooie foto's re.
en evenstar, wat een sterke dame ben je toch.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:12:55 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61928354
Mooi Re!
pi_61928423
Lieve Evenstar en Arwen,

Ik lees je bericht hoe je Arwen vertelde over papa en papa bij de sterren, heb er bewondering voor.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:16:35 #13
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61928440
No way dat ik het droog kon houden met zo'n OP.
Sterkte voor éénieder die het betreft in deze.
pi_61928442
Allemachtig........ sterkte!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 september 2008 @ 12:18:02 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61928482
Die laatste foto...

_evenstar_ heel mooi hoe je zoiets moeilijks aan Arwen verteld hebt. Heel veel sterkte de komende tijd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61928512
Hmmmfff sniff snik. evenstar, goed gedaan.
Arwen, je bent een klein engeltje op aarde, met papa in de hemel.
Mooie foto's, Re
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61928557
Evenstar ik heb diep diep respect voor je.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61928641
So eej.. wat een verhaal..

Sterkte ermee!
pi_61928694
Wat ontroerend. Evenstar, ik vind het zo bewonderenswaardig hoe je de moeite neemt om ons hier op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt en ben blij dat de reacties je tot steun zijn
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_61928871
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:20 schreef Jelief het volgende:
Evenstar ik heb diep diep respect voor je.
Ik ook. Jeetje wat moet het moeilijk geweest zijn om Arwen dit te vertellen

Re het zijn mooie foto's. Ze maken het voor een buitenstaander als ik nog aangrijpender op een of andere manier..
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 26 september 2008 @ 12:40:31 #21
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61929074
Evenstar, ik vind het zo knap hoe je er mee omgaat naar Arwen toe. Dat ze er bij mag zijn bij de crematie, het bloemstukje, hoe je het nu verteld hebt.

Wat moet dit een rare tijd voor je zijn! Fijn dat onze reacties hier je goed doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chell op 26-09-2008 14:12:24 ]
pi_61929389
Hele mooie foto's!
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:55:23 #23
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_61929457
Heel veel succes komende tijd!

Voor mij persoonlijk is muziek altijd een lekkere aflaatklep.
Toen mijn moeder overleed luisterde ik veel naar het nummer Life without you van Stevie Ray Vaughan;

Oo oo now baby....tell me how have you been
We all have missed you....and the way you grin
The day is necessary....every now and then
For souls to move on....givin life back again, and again
Fly on fly on....fly on my friend
Go on....live again....love again

Day after day....night after night
Sittin here singin every minute....as the years go passing by....by, by, by
Long look in the mirror....weve come face to face
Wishin all the love we took for granted....love we have today

Life without you....all the love you passed my way
The angels have waited for so long....now they have their way
Take your place....

Misschien heb je er iets aan.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_61929492
Evenstar, jeetje, ik schrik echt.. net als zovelen denk ik...
Zoals je het verteld hebt aan Arwen, zoals je ermee omgaat, vind ik heel mooi, heel speciaal voor Arwen...
Wij denken aan jou, en aan Arwen...Dikke knuffel van B. en mij en Saartje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:57:41 #25
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_61929508
Heel veel sterkte, ik geef iedereen in hun woorden gelijk dat je er goed mee omgaat ook met Arwen.
Ik ben niet snel ontroerd maar dit raakte me.
Klap eens in je handjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')