abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63206551
Minister Vogelaar afgetreden

Dit moet een geintje zijn van hem.
pi_63207421
RIP!,

nu ik zo die partyflock website afstruinde, 'schrok' ik toch wel even, zoveel jeugd dat daar het loodje legt + foto's .. pfft Ik kan daar dus écht niet tegen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63207588
RIP
pi_63209156
Kut!
Ik heb geen duidelijk beeld van hem, al zag ik zijn berichten wel eens langskomen.
Als ik de bijpassende draden lees, was hij bekend en berucht, maar ik geloof, dat ik hem wel mag.
Kutkut!
De nabestaanden wens ik sterkte en wijsheid. Persoonlijk geloof ik in reïncarnatie, dus we zien hem nog wel eens terug. Ik neem aan, dat hij de tijd heeft genomen om afscheid te nemen van zijn naasten. In elk geval heeft hij de moeite genomen om afscheid van ons te nemen. Kennelijk waren we belangrijk voor hem.

En inderdaad: ik zal mijn sites en wachtwoorden en dergelijke opschrijven voor mijn executeur-testamentair.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kees22 op 14-11-2008 00:29:09 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63210161
Ik leerde Aahtje op Fok! pas kennen ergens in 2004 of zo, als bijwagen van een paar opponenten van mij. Aahtje had een enorme afkeer opgevat tegen mij, omdat ik in zijn ogen wrs alles symboliseerde waarvoor hij niet stond. Na een paar schermutselingen op Fok! ging hij in die weerzin tegen mij heel erg ver.
Toch ontstond anderhalf jaar geleden daarin een wende. Out of the blue.
Hij trok de stekker uit een site die werkelijkwaar te sneu voor woorden was. Ik heb toen ook enige tijd wat PM's met hem gewisseld, en heb hem toen bedankt. Toen kreeg ik op gegeven moment een brok in mijn keel.
Ik kreeg dat ook in september jl. toen hij mededeelde dat hij terminaal ziek was, hoewel bij ons door tegenstrijdige berichten toch weer scepsis toesloeg.
Doodgaan is gewoon een lullig gegeven.
Sterkte voor familie en vrienden.
I´m back.
pi_63211293
Aaah was trouwens een jaar of 37/38.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63212338
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 04:22 schreef sigme het volgende:
Aaah was trouwens een jaar of 37/38.
Jemig zeg. Wat treurig. Was hij lang ziek of is het snel gegaan? Had hij een partner, kinderen? Is hij al begraven of gecremeerd inmiddels? Veel vragen maar ik wil het graag weten om het beter te kunnen plaatsen. Had er iemand van hier 'echt' contact met hem want ik had de idee dat hij daar altijd erg terughoudendn in was.

Laten we geen kaarsje branden voor Aaah, dat zou hij vreselijk gevonden hebben. Misschien vanavond een darttournooi waarbij we foto's van linkse politici op de borden plakken?
pi_63213655
Jammer joh.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:13:21 #129
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_63213858
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.

Ik tel er ( waarvan ik weet)
Hagelslag ( overleden na ziekte)
Calypso ( overleden ziekte)
Otaku-San ( koolmonoxide vergiftiging)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En 2 of 3 onbekende accounts waarvan de familie ons berichte van overlijden.
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
Vorig jaar ook een user met een hanekam in MUZ, die al een tijd kanker had.

(Ondergetekende wel afwezig, maar niet dood, voor zo ver ik kan nagaan0
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:21:38 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63214069
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

(Ondergetekende wel afwezig, maar niet dood, voor zo ver ik kan nagaan0
Ja, zo een Japanse naam oid
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 10:22:13 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63214086
! Vooral als je kijkt naar dat partyflock, teringkriebels zoveel en zo jong.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_63214121
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef SCH het volgende:

Laten we geen kaarsje branden voor Aaah, dat zou hij vreselijk gevonden hebben. Misschien vanavond een darttournooi waarbij we foto's van linkse politici op de borden plakken?
als alternatief hebben we foto's van mezelf, Ryan3, Sidekick,SCH, Sigme, Floripas, Yvonne, Danny en Ayaan ter vervanging van Sjun..

of juist wel een kaarsje branden... nostalgisch ol' enemy's-sfeertje..
pi_63215333
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Kees22 het volgende:
En inderdaad: ik zal mijn sites en wachtwoorden en dergelijke opschrijven voor mijn executeur-testamentair.
Raar idee eigenlijk.
pi_63215950
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Jemig zeg. Wat treurig. Was hij lang ziek of is het snel gegaan? Had hij een partner, kinderen? Is hij al begraven of gecremeerd inmiddels? Veel vragen maar ik wil het graag weten om het beter te kunnen plaatsen. Had er iemand van hier 'echt' contact met hem want ik had de idee dat hij daar altijd erg terughoudendn in was.
Hij was inderdaad niet open over zichzelf. Ook niet over zijn ziekte toen hij die hier bekend maakte. Ook bij mij was er in de eerste instantie scepsis. Zijn eerste post hierover in SC nam ik niet eens serieus. Maar dat veranderde diezelfde vrijdagavond nog.....

Het is duidelijk dat het op het laatst wel snel gegaan moet zijn... Hij maakte het terminale stadium als een donderslag bij heldere hemel bekend. Tegelijkertijd had ik het beeld dat hij toch al wat langer bekend met de ziekte was. Er klonk een zekere berusting door in zijn posten, na z'n bekendmaking dat hij niet meer beter zou worden. Echter een paar dagen , na zijn onthulling stopte hij voorgoed met posten, het moet dus wel erg snel zijn gegaan...

Hij is volgens OP dinsdagmiddag overleden, dus hij zal nog niet begraven of gecremeerd zijn. Dat zal denk ik morgen plaatsvinden, schat ik zo in.

quote:
Ik betwijfel of hij dat dartbord met linkse politici wel een goed idee zou vinden. Je merkte in zijn laatste posten een hele milde Aaag. Ik kende hem niet meer terug, maar zal wel horen bij een transitie die een patiënt doormaakt als het einde dichtbij komt..

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 14-11-2008 13:53:43 ]
pi_63216241
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ik leerde Aahtje op Fok! pas kennen ergens in 2004 of zo, als bijwagen van een paar opponenten van mij. Aahtje had een enorme afkeer opgevat tegen mij, omdat ik in zijn ogen wrs alles symboliseerde waarvoor hij niet stond. Na een paar schermutselingen op Fok! ging hij in die weerzin tegen mij heel erg ver.
Ik leerde hem eind 2006 pas kennen, nadat ik eind mei 2006 dit account had aangemaakt. Ik vond hem aanvankelijk een irritante rare vogel die zichzelf erg in de schijnwerpers zette. Maar dat sloeg al gauw om, toen ik zijn humor kon plaatsen en vaak in een deuk lag. Al ging hij soms wel wat te ver. (grappen over God en Allah bijvoorbeeld)

Ik vraag mij af, heeft hij Antilliaans of Surinaams bloed?
quote:
Toch ontstond anderhalf jaar geleden daarin een wende. Out of the blue.
Hij trok de stekker uit een site die werkelijkwaar te sneu voor woorden was. Ik heb toen ook enige tijd wat PM's met hem gewisseld, en heb hem toen bedankt. Toen kreeg ik op gegeven moment een brok in mijn keel.
Die site was ook erg sneu. Gelukkig is de opvolger geen succes.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:47:03 #136
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_63221452
Gotver, veel te jong. Je posts hebben me vaak doen glimlachen Aaah.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:59:03 #137
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_63221795
Wow. Sterkte aan de nabestaanden.
pi_63221850
Tsss. Dat is toch best schrikken. Sterkte voor de nabestaanden.

quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Uzumaki_Naruto
I intend to live forever, or die trying.
pi_63221898
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef Renesite het volgende:
! Vooral als je kijkt naar dat partyflock, teringkriebels zoveel en zo jong.
Daar gaat het allemaal nog effe wat sneller
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:42:56 #140
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63227130
Een ernstige ziekte zou veel verklaren. Ik had het vermoeden dat weinig wat hij over zichzelf zei klopte. Enfin, dit gun je niemand.

Aahtje RIP, doe Lincoln, Reagan en Chruchill de groeten.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')