En "Zij die sterven gaan groeten u"...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Ik tel er ( waarvan ik weet)
Hagelslag ( overleden na ziekte)
Calypso ( overleden ziekte)
Otaku-San ( koolmonoxide vergiftiging)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En 2 of 3 onbekende accounts waarvan de familie ons berichte van overlijden.
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef vosss het volgende:
RIP
Ik wist overigens helemaal niet dat armani zelfmoord gepleegd had!?
Wanneer is dat dan geweest?
Ja? Pak je stokjes en ga maar breien ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef Stali het volgende:
Ik hoop nu niet dat e.o.a. overijverige mod de posts van Aoristus gaat weghalen.
Incasseren dan wat minder maar Aaah kon zich met dit soort dingen prima vermaken.
Verder geloof ik dan weer wel dat het waar is. Maar goed een user die niemand irl blijkt te kennen, ook Yvonne blijkbaar niet. De usernaam Aaahikwordgek is sowieso afscheid en het is niet dat ik straks snikkend in de kussens lig. Maar het gegeven dat iemand, slechts 2 jaar ouder dan ik, zegt geleefd te hebben en klaar. Daar heb ik moeite mee omdat ik zelf het gevoel heb nog niet eens halverwege te zijn.
Ik drink het laatste wijntje van vanavond op Aaah. Proost, waar je ook bent..
Waarom zou ik ? Ik geloof niet dat we ooit hebben geneukt, in elk geval, niet bij mijn herinneringquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef SHE het volgende:
Ao, als ik dood ben he en Yvon opent een topic voor me..ga je dan wel iets liefs posten ?
Ik denk ook niet dat je mij nog aardig zou hebben gevonden als wij geneukt hadden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom zou ik ? Ik geloof niet dat we ooit hebben geneukt, in elk geval, niet bij mijn herinnering
Nee, maar wel met een mening misschien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je mij nog aardig zou hebben gevonden als wij geneukt hadden.
En breien kan ik niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja? Pak je stokjes en ga maar breien ofzo
Aaah was een klootzak, laten we dat niet vergeten. Nooit![]()
Jij gaat niet dood.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef SHE het volgende:
Ao, als ik dood ben he en Yvon opent een topic voor me..ga je dan wel iets liefs posten ?
Vwb AIWG: ik heb 'm weleens voorbij zien komen. Best grappig die man.
Ik hoop dat het hem meegevallen is, dat dood gaan
Ja. Het doet mij ook pijn, maar Aaah was een lul. Dat is gewoon zo. Misschien stap ik er iets makkelijker overheen dan jij, maar laten we niet vergeten dat het om een usernummer ging, hij is weg boehoehoehoehoe Weg, Dood, weg!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:28 schreef Stali het volgende:
[..]
En breien kan ik niet.
Aaah kon een enorme klootzak zijn, absoluut. Maar het is internet en je legt het makkelijker naast je neer. Net als Aaah's dood. Laten we wel zijn, jij weet ook niet meer dan Yvonne en zij niet meer dan jij. Het is allemaal digitaal maar ik vind het naar om te lezen en ik geloof wel dat het waar is. Het doet er eigenlijk niet toe, want "Aaahikwordgek" zien we sowieso niet meer terug en meer is het op internet niet.
Ik peins er niet over. Ze wilt kinderen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:30 schreef Stali het volgende:
AO en SHE, probeer het eens?
Voor de nabestaanden op FOK! he..
-x-=+quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Ze wilt kinderen.
Recalcitrant as usual, die Aoristusquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:26 schreef Aoristus het volgende:
dag Aaah, dáááág. Ik geloof er geen reet van. Hij had een hekel aan Sigme, net als ik
Vooral als de ziekte weer "terugkomt" (tussen "", want echt genezen van de ziekte kan imo niet echt) gaat het meestal erg hard.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee jaar twee goede vrienden aan kanker verloren en de derde is bijna weg. Een rare ziekte: je merkt het pas als het te laat is, dan kan het een tijdje langzaam achteruit kachelen en dan opeens gaat het roetsj naar beneden.
Voordeel is wel, dat je tijd krijgt om afscheid te nemen van je naasten en om je uitvaart goed te regelen. En mijn beste vriend heeft nog tot de laatste dag gewerkt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Als dat de hemel is, wil ik ook wel dood
Vandaag nog?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef Aoristus het volgende:
slijmen heeft geen zin, SCH. Ook jij gaat dood
Zo, weten we ook wat me jouw lijk gaan doenquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:46 schreef Dagonet het volgende:
Daar zou ik nog niet dood willen worden gevonden.
Wie ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:
De Wensenlijst
Of beter gezegd: Het verlanglijstje. Ik heb er wel een paar
Ik ken hem alleen van mail en pb.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Is er werkelijk niemand hier die Aaah irl heeft gekend?
Was hij alleen, getrouwd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van mail en pb.
nou ik ben hier anders regelmatig deaudgewenst hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen, zo zijn de regels.
En zo hoort het ook. Je kon met die gozer goed lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ga aaah als dit herinneren:
[..]
En: Uit zijn fobo
[..]
\Wat nu even opgemerkt dient te worden is dat Aahtje niet dood is agv deze of gene's wensenlijst, voodoopoppetjes praktijken of de bijwerkingen van zijn eigen karma.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:
De Wensenlijst
Of beter gezegd: Het verlanglijstje. Ik heb er wel een paar
Hoezo, waarom?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:11 schreef OllieA het volgende:
Dat was bij nader inzien wat overdreven
Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Completer lijstje:
Ik tel er ( waarvan ik weet)
Hagelslag ( overleden na ziekte)
Calypso ( overleden ziekte)
Otaku-San ( koolmonoxide vergiftiging)
Uzumaki_Naruto ( overleden na ziekte)
aaahikwordgek ( overleden na ziekte)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
sokolsky(suicide)
En 2 of 3 onbekende accounts waarvan de familie ons berichte van overlijden.
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
Dat was:
En "Zij die sterven gaan groeten u"...
irrelevant was zijn naam.
Hoi!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen, zo zijn de regels.
Het zijn er inderdaad zo ontzettend veel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.
Ik heb die partyflock link van iemand gevolgd. Ik schrok me echt het laplazerus. Zo triest. Zoveel jonge mensen dood, in 5 jaar tijd of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |