Blauw is okequote:Op maandag 10 november 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gooi 3![]()
Wij hebben de blauwe gans Cali, dat is wel okee toch?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:02 schreef Californium het volgende:
wij deden vroeger altijd ganzen aan elkaar maken als we over hadden.... voor de leuke kleurtjes![]()
Ik vind dat wij de blauwe / witte gans moeten hebben![]()
![]()
Dat we bij gelijkspel winnen omdat wij de mooiste gans hebbenquote:Op maandag 10 november 2008 21:02 schreef Californium het volgende:
wij deden vroeger altijd ganzen aan elkaar maken als we over hadden.... voor de leuke kleurtjes![]()
Ik vind dat wij de blauwe / witte gans moeten hebben![]()
![]()
Je krabbelt nu al naar een gelijkspelquote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat we bij gelijkspel winnen omdat wij de mooiste gans hebben![]()
Ik vind het een prima plan
ben ik mee eens..... en meeste stemmen geldenquote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat we bij gelijkspel winnen omdat wij de mooiste gans hebben![]()
Ik vind het een prima plan
Kijk maar uit, je komt zo langs de PUTquote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Je krabbelt nu al naar een gelijkspel
awwwquote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef JortK het volgende:
Kut ik zit weer in de herberg.
Voorlopig zit ik nog in de herbergquote:Op maandag 10 november 2008 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je komt zo langs de PUT
ganzebordequote:Op maandag 10 november 2008 21:09 schreef JortK het volgende:
ganzenborden is het volgens mij, maar de TT is in haagse spelling, daar kenne we geen n
quote:Op maandag 10 november 2008 21:16 schreef Ladylike het volgende:
*gooit 5*
oh oooh...quote:
putquote:
quote:
Hey maar hij stinkt nietquote:
Hoe kan dat nou mens jij doet niet eens meequote:
quote:
* LL voelt zich buitengesloten en gaat in hoekje huilenquote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou mens jij doet niet eens mee
Spelbrekers inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hey does lief!quote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom dan maar bij mijquote:
Graagquote:
Kan nietquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een
twee
drie
VIER
* Gooi nog een keer
van mij welquote:
Liefquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil ik van jou van de koffiekopjes, die met het linkeroor.
quote:
Dudequote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het gezellig is daar beneden en Fles je stiekem kietelde?
kut.. meteen 2 kaarten kwijtquote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
... die met het bloemetjesmotief, heb je die ook?
Ik hoef al niet meerquote:
Tis kwartet en geen pokerquote:
jaquote:Op maandag 10 november 2008 21:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Zit je niet meer in de put JortK?
Nee, heb jij bastogne?quote:Op maandag 10 november 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
... uit de categorie 'koekjes voor bij de koffie' dus.
Ik deel welquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarvoor gegooid dan?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
LL, heb jij van de theesmaken, de aardbeienthee?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij doet niet eens mee met kwartetten.
Het leven kan soms hard zijnquote:
Nee DIE heb ik dan weer nietquote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook de Earl Grey voor me dan?
Ik spring er zo wel bijquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you diemarry one
Neequote:Op maandag 10 november 2008 21:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee DIE heb ik dan weer niet
dat wordt rapen
Heb jij van de koffie-varianten, de Espresso?
Heeft ze je uit de put geholpen?quote:Op maandag 10 november 2008 22:07 schreef Californium het volgende:
was ik weereven met mams geskyped
jahquote:
Californium: "Mam, ik zit op een forum en daardoor zit ik nu heel diep in de put en ik kom er echt niet meer uit!quote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef Californium het volgende:
[..]
jahofja... niets gezegd wat ik nog niet wist
daar niet van
was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 10 november 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Californium: "Mam, ik zit op een forum en daardoor zit ik nu heel diep in de put en ik kom er echt niet meer uit!"
Californimam: ":o O lieverd, het komt wel weer goed, alles komt goed!'
De reactie had ik in ieder geval redelijk goed voorspeld dusquote:Op maandag 10 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijkdit geeft uitleg (ook og iets op volgende pagina
)... en dit is alleen maar waar ik me vandaag aan ergerde(het hele kleine puntje van de ijsberg
)... en mams ging dus zeggen dat het wel goed komt
![]()
jah Mijn mams isquote:Op maandag 10 november 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De reactie had ik in ieder geval redelijk goed voorspeld dus.
Maar kan me voorstellen dat je niet blij wordt van die huisgenote.
quote:
Gaan we samenwonen Cali?quote:Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jah Mijn mams is
Maar jah.... begin nu wel genoeg van d'r te krijgen... Ben een zelfstandige dame met een mening en principes...
en zij is dat NIET![]()
O mijn god....kan nog uren vertellen hoe ze me irriteerd
geen goed plankomt goed
uiteindelijk
![]()
Mensen zonder mening zijn juist makkelijk... die vinden alles bestquote:Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jah Mijn mams is
Maar jah.... begin nu wel genoeg van d'r te krijgen... Ben een zelfstandige dame met een mening en principes...
en zij is dat NIET![]()
O mijn god....kan nog uren vertellen hoe ze me irriteerd
geen goed plankomt goed
uiteindelijk
![]()
andere keerquote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
potje 'mens erger je niet' spelen
![]()
Mensen zonder mening zijn saaiquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen zonder mening zijn juist makkelijk... die vinden alles best.
En anders met gelijke munt betalen. Een half uur eerder eten, zodat er niets meer over is voor haar en ze alles zelf moet doen.
En volgende maand ben je even van haar verlost! ...en ontmoet je mensen die wel leuk zijn.
tuurlijkquote:
okequote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
andere keerik ben veeeeel te druk met thee drinken
Ik ga mee!quote:Op maandag 10 november 2008 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
okethee
hier niet
ga zo slapen
Oh da gaat lekker daar jaquote:Op maandag 10 november 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Mensen zonder mening zijn saai![]()
En tegenwoordig zet ik gewoo het eten aan, wanneer IK wil....zij doet het toch niet..komt hoogstens kijken wanneer haar stuk vlees er ong in moet
![]()
En verlossing zou heerlijk zijnmaar ga de volgende keer gewoon koken hoor....als ze niet komt.... gaat de rest in de prullenbak
ik ga d'r niet roepen
![]()
geloof me....dit is nog maar het tipje van de ijsberg....ze is ook niet echt schoon enzoquote:
En je dacht "een hoog-radioactieve username zal helpen"?quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
geloof me....dit is nog maar het tipje van de ijsberg....ze is ook niet echt schoon enzodas weer een ander stage sc topic
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dacht "een hoog-radioactieve username zal helpen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Bij mannen vind ik het ook wat anders jahquote:Op maandag 10 november 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het voor vrouwen niet zo raar is om telkens papier te gebruiken. Als mannen dat ook bij het stralen met de vloeibare fase zouden gebruiken zou ik dat behoorlijk gay vinden, wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
wat?quote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
mja wat moet je dan?Je moet die muis toch een beetje toonbaar gemaaid hebben denk ik dan
Dan moet je niet fokken maar salsa'en met de vrouwtjes!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:01 schreef OA het volgende:
Ik had geen internet thuis![]()
Tiscali Telfort
Maar net aan hoor!quote:
Dappere man!quote:
Goed idee, dank je!quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dappere man!
Hier, neem een bak leut om even tot rust te komen na al deze spannende, barre internetloze tijden!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Donderdag 20.30 uur extra persconferentie van de NASA ivm een nieuwe bijzondere ontdekking in het heelal
spannend
Fruts!quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:44 schreef Frutsel het volgende:
Damart![]()
![]()
Frolike Vritse![]()
![]()
binnenblusBrandX![]()
![]()
![]()
![]()
OA![]()
Zeker spannendquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Donderdag 20.30 uur extra persconferentie van de NASA ivm een nieuwe bijzondere ontdekking in het heelal
spannend
tis stillll aan de overkantquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
Nee, maar stil is het hier welal een paar dagen overigens.
Schatjequote:
quote:
Ik heb hier commentaar gehad, dus ik doe het rustig aan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:14 schreef BrandX het volgende:toen was het weer stil hier.
Waar is iedereen? Heeft iedereen zijn goede voornemen voor 1-1-09 al genomen, door braaf te werken op kantoor, in plaats van FOK!ken???
hoezo commentaar? mag je niet meer posten van iemand?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier commentaar gehad, dus ik doe het rustig aan.
Oh, das minder...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier commentaar gehad, dus ik doe het rustig aan.
Niet op mijn werk gekkie.quote:
Dus 'hier' is in KSC en niet op kantoor...quote:
Zou goed kunnen toch?!quote:
Precies. Ik zorg wel dat mijn werk niet onder fok gaat lijdenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dus 'hier' is in KSC en niet op kantoor...
Verstandig. Je zou de eerste niet zijn...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Ik zorg wel dat mijn werk niet onder fok gaat lijden
Dat deed ik voor KSCquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef OA het volgende:
Ik post trouwens nog aardig veel, maar vooral in FP momenteel...
ah. Gelukkig een dipje maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
En voor de rest niet zo veel zin in fok. Ik wil eens een nuttige bijdrage leveren, maar dat gaat niet, dus dan minder onnuttige bijdrages leveren
Komt wel weer, maar nu is de lol er wat vanaf. Een fokdepri momentje.
In FP?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
so does everybody else die hier post. Boeie
Als je daarmee de Frontpage bedoelt welquote:
Ja, gedeeltelijk... Ik bedoel dit forumquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je daarmee de Frontpage bedoelt wel
Dat bedoelde ik dus nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, gedeeltelijk... Ik bedoel dit forum
Oh, dat dipje duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah. Gelukkig een dipje maar
Welkom terug!
lijkt me eigenlijk best saai... Ik wil altijd graag mensen om me heen waar ik werk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zit altijd alleen in dit grote kantoor
wat voor werk doe je dat je het zo stil c.q. rustig hebt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
zo maar sigaretje roken.. werk ligt ook stil
Ben uitzendkracht bij APG maar kan nog niet alles omdat ik nog bepaalde rechten moet krijgen in het systeem. Die taken pikken collega's op momenteel dus ik heb het dan rustigquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dat je het zo stil c.q. rustig hebt?
Frutselquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:44 schreef Frutsel het volgende:
Damart![]()
![]()
Frolike Vritse![]()
![]()
binnenblusBrandX![]()
![]()
![]()
![]()
OA![]()
Ik heb gisterenavond nog mijn best gedaan om de KSC te vullen... maar LL liep weg tijdens ons spelletje kwartetquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:14 schreef BrandX het volgende:
toen was het weer stil hier.
Waar is iedereen? Heeft iedereen zijn goede voornemen voor 1-1-09 al genomen, door braaf te werken op kantoor, in plaats van FOK!ken???
ah, wel relaxed dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben uitzendkracht bij APG maar kan nog niet alles omdat ik nog bepaalde rechten moet krijgen in het systeem. Die taken pikken collega's op momenteel dus ik heb het dan rustig
Ook zeggen collega's dat ik te snel werk
Sorriequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond nog mijn best gedaan om de KSC te vullen... maar LL liep weg tijdens ons spelletje kwartet.
Nog wel jaquote:
quote:
Ik doe altijd rustig aan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Beterschap dan maar. Doe rustig aan.
Mogguhquote:
Nee die had ik gisteren al niet...quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar heb je nu van de thee de Earl Grey voor me of niet?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook de Earl Grey voor me dan?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee DIE heb ik dan weer niet
dat wordt rapen
Heb jij van de koffie-varianten, de Espresso?
das minderquote:
* DaMart pakt een kaart.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Nee die had ik gisteren al niet...
[..]
Ik zei toch dat je bijna uit wasquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt een kaart.
Oe, hij lag boven op de stapel, nu kan ik uit!.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je bijna uit was
Ik weet het niet, er was niets afgesprokenquote:
Iets zegt me dat je ergens mee zit. Ik krijg het woord eenzaamheid door.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Eenzaam verslaapwakkerwordendag
zoenenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er was niets afgesproken
EN ze nueckten nog lang en ze blowden gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
ik lag vannacht in me bed en hoorde rond 01.00 uur ineens een ijzige schreeuw buiten...
Aangezien de tv nog aanstond... draaide ik het geluid uit en bleef luisteren... er volgde nog een (vrouwelijke) schreeuw en daarop stapte ik uit bed... en keek naar buiten
Daar zag ik een vent en een meid bij een fiets en het volgende, haast onverstaanbare , gesprek ving ik op
hij:"Nee, flikker op teef, je zoekt zelf maar wat"
zij:"Kom op man, laat me nou wat van je blowen"
hij:"Nee ik ben klaar met je, opdonderen, laat me fiets los"
zij:"Godverdomme klootzak, ik wil gewoon wiet van je!"
hij:"Ga voor je wiet werken, rothoer"
-zij *rent achter wegrijdende hij op fiets aan"
zij:"klootzak! blijf hier en laten we roken"
hij:"donder op k*****wijf"
-zij: *flikkert hem met fiets en al op de grond*
* Frutsel hoort mannelijke schreeuw "AAAUWWW k*****teef"
Daarna waren ze te ver weg![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een homo ben je trouwens als je je door een vrouw van je fiets laat duwen
quote:Top 100 van maandag 10 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
007. 165 Dr_Flash
013. 119 Pheno
038. 072 Papierversnipperaar
040. 071 Californium
056. 058 Frutsel
076. 052 BrandX
076. 052 Houniet
092. 048 Bengeltje
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
ik lag vannacht in me bed en hoorde rond 01.00 uur ineens een ijzige schreeuw buiten...
Aangezien de tv nog aanstond... draaide ik het geluid uit en bleef luisteren... er volgde nog een (vrouwelijke) schreeuw en daarop stapte ik uit bed... en keek naar buiten
Daar zag ik een vent en een meid bij een fiets en het volgende, haast onverstaanbare , gesprek ving ik op
hij:"Nee, flikker op teef, je zoekt zelf maar wat"
zij:"Kom op man, laat me nou wat van je blowen"
hij:"Nee ik ben klaar met je, opdonderen, laat me fiets los"
zij:"Godverdomme klootzak, ik wil gewoon wiet van je!"
hij:"Ga voor je wiet werken, rothoer"
-zij *rent achter wegrijdende hij op fiets aan"
zij:"klootzak! blijf hier en laten we roken"
hij:"donder op k*****wijf"
-zij: *flikkert hem met fiets en al op de grond*
* Frutsel hoort mannelijke schreeuw "AAAUWWW k*****teef"
Daarna waren ze te ver weg![]()
Onderzoek naar het fietsen en blowen om half 1 snachts en de directe gevolgen voor je relatie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:34 schreef Fha het volgende:
Bleg ik ben bezig met de meest wazige school opdracht ooit en ik heb er nu al geen zin meer in
Ik heb me wel serieus misdragen zo te zienquote:
Ben je vannacht door een vrouw van je fiets geduwd soms?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
ff de modder tussen de tanden vandaan peuteren
Ben niet thuis dus zou het niet wetenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
zijn d'r al kindertjes voor Sint Maarten langs de deur geweest?
Whehehehequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je vannacht door een vrouw van je fiets geduwd soms?
Ik sta er in!quote:
Nee dat niet, dat zou tenminste nog grappig zijn als ik dat verhaal zo leesquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Onderzoek naar het fietsen en blowen om half 1 snachts en de directe gevolgen voor je relatie?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL komen ze in Maastricht wel langs de deuren ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben niet thuis dus zou het niet weten
[..]
Whehehehe
hey klonk
vertel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is al bijna lunchtijd![]()
![]()
![]()
Wat een onwijs goeie dag vandaag eigenlijkBen er helemaal blij van
Ik heb het één keer meegemaakt.. .dat ze langs me duur kwamen... en ik had geen flauw idee wat ie kwam doen... ik heb een euro gegevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
hier in noord limburg is er alleen de optocht en het vuur, was wel even wennen toen ik voor de eerste keer hier sint maarten meemaakte, ik was uit Drenthe gewoon dat ze aan de deur kwamen om liedjes te zingen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je ergens mee zit. Ik krijg het woord eenzaamheid door.
je moet ze snoepjes gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb het één keer meegemaakt.. .dat ze langs me duur kwamen... en ik had geen flauw idee wat ie kwam doen... ik heb een euro gegeven
Gewoon, zomaarquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, zomaarHeb goeie zin
![]()
Gisteren weer eenshelemaal starnakel gegaan
maar vandaag schijnt het zonnetje
ga ik zwemmen
en staatsloten cashen
en bier rantsoeneren
want dat scheelt geld, flink wat
en brakheid
en gewicht
quote:
Emielquote:
ik wil een sticker achterop mijn auto met daarop: ik rem niet voor ratelbandquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Emiel![]()
Mijn favoriete gast aller tijden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil een sticker achterop mijn auto met daarop: ik rem niet voor ratelband
Blauw papier weggesmurfdquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
geen blauw velletje meer in het pand
Heb ze allemaal gejat
Als nu iemand blauw papier nodig heeft, heeft ie pech
De optocht komt iig langs mn deur, als er kinderen zijn die slim zijn en aanbellen hebben ze snoepquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
LL komen ze in Maastricht wel langs de deuren ?
hier in noord limburg is er alleen de optocht en het vuur, was wel even wennen toen ik voor de eerste keer hier sint maarten meemaakte, ik was uit Drenthe gewoon dat ze aan de deur kwamen om liedjes te zingen
Jatsmurf ftwquote:
Langs of bel je ook aan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Als in Maastricht was ging ik ook langs LL's deur... heb ik geen optocht voor nodig
neenee, daar heb ik even geen centjes voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Emiel heeft Fha weggejaagd
die gaat nu zeker snoep kopen bij de supermarkt
en dan krijg je een mini chocodingetjequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Als in Maastricht was ging ik ook langs LL's deur... heb ik geen optocht voor nodig
dat grapje maakt mijn schoonvader ook al bijna 16 jaarquote:
ze pesten mij altijd met zin hebben OP ietsquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat grapje maakt mijn schoonvader ook al bijna 16 jaar
Hij mag wel binnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan krijg je een mini chocodingetje
Carnavalquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Klonk het volgende:
kut, het is vandaag de 11de van de 11de dat betekent dat om 11:11 het 5de seizoen is begonnen...
kut, WEER bier drinkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Klonk het volgende:
kut, het is vandaag de 11de van de 11de dat betekent dat om 11:11 het 5de seizoen is begonnen...
papierquote:
Ik snap het ook niet echt. Er schijnen hele volksstammen te zijn die het hele jaar geld opzij zetten om zich 5 dagen lang hun kop eraf te kunnen zuipenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Klonk het volgende:
dat bier drinken is geen probleem, ik kan maar niet aan carnaval wennen, maak het nu voor de 16de keer mee en zie er nog steeds de lol niet van in...
waarschijnlijk sla ik het dit jaar voor de eerste keer in 29 jaar overquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Klonk het volgende:
dat bier drinken is geen probleem, ik kan maar niet aan carnaval wennen, maak het nu voor de 16de keer mee en zie er nog steeds de lol niet van in...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. Er schijnen hele volksstammen te zijn die het hele jaar geld opzij zetten om zich 5 dagen lang hun kop eraf te kunnen zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Waar ik woonde was het 5 dagenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |