De reactie had ik in ieder geval redelijk goed voorspeld dusquote:Op maandag 10 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijkdit geeft uitleg (ook og iets op volgende pagina
)... en dit is alleen maar waar ik me vandaag aan ergerde(het hele kleine puntje van de ijsberg
)... en mams ging dus zeggen dat het wel goed komt
![]()
jah Mijn mams isquote:Op maandag 10 november 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De reactie had ik in ieder geval redelijk goed voorspeld dus.
Maar kan me voorstellen dat je niet blij wordt van die huisgenote.
quote:
Gaan we samenwonen Cali?quote:Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jah Mijn mams is
Maar jah.... begin nu wel genoeg van d'r te krijgen... Ben een zelfstandige dame met een mening en principes...
en zij is dat NIET![]()
O mijn god....kan nog uren vertellen hoe ze me irriteerd
geen goed plankomt goed
uiteindelijk
![]()
Mensen zonder mening zijn juist makkelijk... die vinden alles bestquote:Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jah Mijn mams is
Maar jah.... begin nu wel genoeg van d'r te krijgen... Ben een zelfstandige dame met een mening en principes...
en zij is dat NIET![]()
O mijn god....kan nog uren vertellen hoe ze me irriteerd
geen goed plankomt goed
uiteindelijk
![]()
andere keerquote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
potje 'mens erger je niet' spelen
![]()
Mensen zonder mening zijn saaiquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen zonder mening zijn juist makkelijk... die vinden alles best.
En anders met gelijke munt betalen. Een half uur eerder eten, zodat er niets meer over is voor haar en ze alles zelf moet doen.
En volgende maand ben je even van haar verlost! ...en ontmoet je mensen die wel leuk zijn.
tuurlijkquote:
okequote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
andere keerik ben veeeeel te druk met thee drinken
Ik ga mee!quote:Op maandag 10 november 2008 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
okethee
hier niet
ga zo slapen
Oh da gaat lekker daar jaquote:Op maandag 10 november 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Mensen zonder mening zijn saai![]()
En tegenwoordig zet ik gewoo het eten aan, wanneer IK wil....zij doet het toch niet..komt hoogstens kijken wanneer haar stuk vlees er ong in moet
![]()
En verlossing zou heerlijk zijnmaar ga de volgende keer gewoon koken hoor....als ze niet komt.... gaat de rest in de prullenbak
ik ga d'r niet roepen
![]()
geloof me....dit is nog maar het tipje van de ijsberg....ze is ook niet echt schoon enzoquote:
En je dacht "een hoog-radioactieve username zal helpen"?quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
geloof me....dit is nog maar het tipje van de ijsberg....ze is ook niet echt schoon enzodas weer een ander stage sc topic
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dacht "een hoog-radioactieve username zal helpen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Bij mannen vind ik het ook wat anders jahquote:Op maandag 10 november 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het voor vrouwen niet zo raar is om telkens papier te gebruiken. Als mannen dat ook bij het stralen met de vloeibare fase zouden gebruiken zou ik dat behoorlijk gay vinden, wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
wat?quote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
mja wat moet je dan?Je moet die muis toch een beetje toonbaar gemaaid hebben denk ik dan
Dan moet je niet fokken maar salsa'en met de vrouwtjes!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:01 schreef OA het volgende:
Ik had geen internet thuis![]()
Tiscali Telfort
Maar net aan hoor!quote:
Dappere man!quote:
Goed idee, dank je!quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dappere man!
Hier, neem een bak leut om even tot rust te komen na al deze spannende, barre internetloze tijden!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Donderdag 20.30 uur extra persconferentie van de NASA ivm een nieuwe bijzondere ontdekking in het heelal
spannend
Fruts!quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:44 schreef Frutsel het volgende:
Damart![]()
![]()
Frolike Vritse![]()
![]()
binnenblusBrandX![]()
![]()
![]()
![]()
OA![]()
Zeker spannendquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Donderdag 20.30 uur extra persconferentie van de NASA ivm een nieuwe bijzondere ontdekking in het heelal
spannend
tis stillll aan de overkantquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
Nee, maar stil is het hier welal een paar dagen overigens.
Schatjequote:
quote:
Ik heb hier commentaar gehad, dus ik doe het rustig aan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:14 schreef BrandX het volgende:toen was het weer stil hier.
Waar is iedereen? Heeft iedereen zijn goede voornemen voor 1-1-09 al genomen, door braaf te werken op kantoor, in plaats van FOK!ken???
hoezo commentaar? mag je niet meer posten van iemand?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier commentaar gehad, dus ik doe het rustig aan.
Oh, das minder...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier commentaar gehad, dus ik doe het rustig aan.
Niet op mijn werk gekkie.quote:
Dus 'hier' is in KSC en niet op kantoor...quote:
Zou goed kunnen toch?!quote:
Precies. Ik zorg wel dat mijn werk niet onder fok gaat lijdenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dus 'hier' is in KSC en niet op kantoor...
Verstandig. Je zou de eerste niet zijn...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Ik zorg wel dat mijn werk niet onder fok gaat lijden
Dat deed ik voor KSCquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef OA het volgende:
Ik post trouwens nog aardig veel, maar vooral in FP momenteel...
ah. Gelukkig een dipje maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
En voor de rest niet zo veel zin in fok. Ik wil eens een nuttige bijdrage leveren, maar dat gaat niet, dus dan minder onnuttige bijdrages leveren
Komt wel weer, maar nu is de lol er wat vanaf. Een fokdepri momentje.
In FP?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
so does everybody else die hier post. Boeie
Als je daarmee de Frontpage bedoelt welquote:
Ja, gedeeltelijk... Ik bedoel dit forumquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je daarmee de Frontpage bedoelt wel
Dat bedoelde ik dus nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, gedeeltelijk... Ik bedoel dit forum
Oh, dat dipje duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah. Gelukkig een dipje maar
Welkom terug!
lijkt me eigenlijk best saai... Ik wil altijd graag mensen om me heen waar ik werk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zit altijd alleen in dit grote kantoor
wat voor werk doe je dat je het zo stil c.q. rustig hebt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
zo maar sigaretje roken.. werk ligt ook stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |