was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 10 november 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Californium: "Mam, ik zit op een forum en daardoor zit ik nu heel diep in de put en ik kom er echt niet meer uit!"
Californimam: ":o O lieverd, het komt wel weer goed, alles komt goed!'
De reactie had ik in ieder geval redelijk goed voorspeld dusquote:Op maandag 10 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijkdit geeft uitleg (ook og iets op volgende pagina
)... en dit is alleen maar waar ik me vandaag aan ergerde(het hele kleine puntje van de ijsberg
)... en mams ging dus zeggen dat het wel goed komt
![]()
jah Mijn mams isquote:Op maandag 10 november 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De reactie had ik in ieder geval redelijk goed voorspeld dus.
Maar kan me voorstellen dat je niet blij wordt van die huisgenote.
quote:
Gaan we samenwonen Cali?quote:Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jah Mijn mams is
Maar jah.... begin nu wel genoeg van d'r te krijgen... Ben een zelfstandige dame met een mening en principes...
en zij is dat NIET![]()
O mijn god....kan nog uren vertellen hoe ze me irriteerd
geen goed plankomt goed
uiteindelijk
![]()
Mensen zonder mening zijn juist makkelijk... die vinden alles bestquote:Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jah Mijn mams is
Maar jah.... begin nu wel genoeg van d'r te krijgen... Ben een zelfstandige dame met een mening en principes...
en zij is dat NIET![]()
O mijn god....kan nog uren vertellen hoe ze me irriteerd
geen goed plankomt goed
uiteindelijk
![]()
andere keerquote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
potje 'mens erger je niet' spelen
![]()
Mensen zonder mening zijn saaiquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen zonder mening zijn juist makkelijk... die vinden alles best.
En anders met gelijke munt betalen. Een half uur eerder eten, zodat er niets meer over is voor haar en ze alles zelf moet doen.
En volgende maand ben je even van haar verlost! ...en ontmoet je mensen die wel leuk zijn.
tuurlijkquote:
okequote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
andere keerik ben veeeeel te druk met thee drinken
Ik ga mee!quote:Op maandag 10 november 2008 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
okethee
hier niet
ga zo slapen
Oh da gaat lekker daar jaquote:Op maandag 10 november 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Mensen zonder mening zijn saai![]()
En tegenwoordig zet ik gewoo het eten aan, wanneer IK wil....zij doet het toch niet..komt hoogstens kijken wanneer haar stuk vlees er ong in moet
![]()
En verlossing zou heerlijk zijnmaar ga de volgende keer gewoon koken hoor....als ze niet komt.... gaat de rest in de prullenbak
ik ga d'r niet roepen
![]()
geloof me....dit is nog maar het tipje van de ijsberg....ze is ook niet echt schoon enzoquote:
En je dacht "een hoog-radioactieve username zal helpen"?quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
geloof me....dit is nog maar het tipje van de ijsberg....ze is ook niet echt schoon enzodas weer een ander stage sc topic
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je dacht "een hoog-radioactieve username zal helpen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Bij mannen vind ik het ook wat anders jahquote:Op maandag 10 november 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het voor vrouwen niet zo raar is om telkens papier te gebruiken. Als mannen dat ook bij het stralen met de vloeibare fase zouden gebruiken zou ik dat behoorlijk gay vinden, wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |