Naast dat van Joran, dat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef zatoichi het volgende:
Thayland?
Het zou pas bijzonder zijn als het lichaam van Holloway zou aanspoelen in Thailand...
Dat ligt wel iets verder de andere kant opquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Stoffelijk overschot Nederlander gevonden
Gelukkig staan Antillianen bekend om hun betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef c.jansen het volgende:
kan niks vinden dus vandaar mijn vraag maar ik hoorde het net op school van een antiliaan
Binnenkort dus nog een reportage van Peter R. De Vriesquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef -SG- het volgende:
Joran zit gewoon ergens uit zijn neus te vreten.
Wat is nu je vraag ? Is het waar dat je dat gehoord hebt, of is het waar dat zijn lichaam aangespoeld is ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef c.jansen het volgende:
Ik hoorde net dat jorans lichaam is aangespoeld in thayland, is dat waar?
Volgende keer zit joran in de drugshandel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef -SG- het volgende:
Joran zit gewoon ergens uit zijn neus te vreten.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Gelukkig staan Antillianen bekend om hun betrouwbaarheid.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Binnenkort dus nog een reportage van Peter R. De Vries
volgens mij haal je weer twee nieuwsberichten door elkaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef c.jansen het volgende:
Ik hoorde net dat jorans lichaam is aangespoeld in thayland, is dat waar?
Die wacht heus wel tot de Thaise maffia naar Nederland komt, hoor...quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
Ik denk dat het het lijk is van PRDV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |