quote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat valt me nou weer tegen van je![]()
Neem nog wat roomsaus
Of je staat al een tijdje droog...quote:Op maandag 10 november 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou weet ik het nog niet.
Ik sta op blond mode...
Champignon-roomsaus zonder champignons. Zou door een blond iemand zomaar aangezien kunnen worden voor Sperma. Denk ik. Hoewel de analogie met Sanex Dermo-Protector Douchegel zich ook tamelijk onstuitbaar opdringt natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
nou weet ik het nog niet.
Ik sta op blond mode...
beidenquote:Op maandag 10 november 2008 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of je staat al een tijdje droog...
had um al schatquote:Op maandag 10 november 2008 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cahmpignon-roomsaus zonder champignons. Zou door een blond iemand zomaar aangezien kunnen worden voor Sperma. Denk ik. Hoewel de analogie met Sanex Dermo-Protector Douchegel zich ook tamelijk onstuitbaar opdringt natuurlijk.
Ah, dat zal 'm zijnquote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wijs dan meteen je familie en buurvrouw even op dit berichtje
Hm?quote:Op maandag 10 november 2008 12:50 schreef BrandX het volgende:
maar goed ook dat je de champignonnetjes niet tegen kwam in je saus, stukjes klont slikken lijkt me niets
(inhakend op de gedachten van de mannen in het vorige topic)
beter laat dan nooitquote:
DAAR wil ik idd geen klonten in vindenquote:Op maandag 10 november 2008 12:50 schreef BrandX het volgende:
maar goed ook dat je de champignonnetjes niet tegen kwam in je saus, stukjes klont slikken lijkt me niets
(inhakend op de gedachten van de mannen in het vorige topic)
quote:Op maandag 10 november 2008 12:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
wel lief van hem dat 'ie het zo uitgebreid uitlegt
quote:
zal ik koffie halen of sigaretje roken?quote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Zal ik de Wii aanzetten, diablo opstarten of de psp gana pesten. Lastig.
Ben gisteravond nog bezig geweest met Mario Galaxy. Wat een supergame blijft dat tochquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
ik heb voor de PSP gekozen, al was het alleen maar omdat ik geen Wii hebquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Run Piertje, Run!quote:
diablo natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
waar blijf jij?quote:
Mietje. Ik heb geen wind gevoeldquote:Op maandag 10 november 2008 13:19 schreef Klonk het volgende:
papiertjes wapperen met deze wind eerder over straat
ik vanmorgen tijdens het fietsen welquote:Op maandag 10 november 2008 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mietje. Ik heb geen wind gevoeld
Ik voelde het zelfs in de auto nogquote:Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vanmorgen tijdens het fietsen wel
Dan fietste je de verkeerde kant uitquote:Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vanmorgen tijdens het fietsen wel
Hij had wind mee en fietste 50 kilometer per uurquote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan fietste je de verkeerde kant uit
Doeiquote:
Je trildequote:
zeg dat welquote:
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 10 november 2008 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
bah wat gaat de tijd langzaam vandaag
Ja idd. Ik zou me thuis aanzienlijk nuttiger kunnen maken, vind ik zelfquote:Op maandag 10 november 2008 14:02 schreef Klonk het volgende:
een dag die lang lijkt door te weinig te doen is kut
omlaag okay, maar ik ga geen 10 etages naar boven lopenquote:
Ik heb net een wiener melange genomenquote:
tofquote:Op maandag 10 november 2008 14:11 schreef Ladylike het volgende:
omlaag okay, maar ik ga geen 10 etages naar boven lopen
Trouwens, heb mega uitzicht hier![]()
Heb ik ook, thuis. Hoewel ze het steeds meer aan het vol plempen zijn met van allesquote:
Daar ben ik al een tijdje wegquote:Op maandag 10 november 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
tof
ik dacht dat je bij een of ander klein advocatenbureau werkte, maar op 10 hoog zal het wel niet zo klein als ik dacht zullen we maar zeggen (snap je me nog ?)
Ik kan heel Heerlen zienquote:Op maandag 10 november 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook, thuis. Hoewel ze het steeds meer aan het vol plempen zijn met van alles
Ik zou het eerlijk gezegd even niet weten, weet niet wat oost en west is hierquote:Op maandag 10 november 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
ABP dan heb je idd een prachtig uitzicht, vooral richting het westen voor mijn gevoel, of zie je de restanten van de mijnen in het oosten ook liggen vanaf daar ?
Als mijn ogen me niet bedriegen zie ik idd de resten van de mijnen liggenquote:Op maandag 10 november 2008 14:31 schreef Klonk het volgende:
vrouwen en richting, ik was het even vergeten
daar waar je de stadsweg ziet liggen is het westen
neem een parttime dagquote:Op maandag 10 november 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. Ik zou me thuis aanzienlijk nuttiger kunnen maken, vind ik zelf
Ik wil ook naar jouw huisquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil ook naar jouw huis
Mijn huis zou al een vooruitgang zijn
praat geen pokerpoep.quote:Op maandag 10 november 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn cursemancertje loopt weer enigszins aars te schoppen. Merc kills, me not
ja, of het mijnequote:Op maandag 10 november 2008 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil ook naar jouw huis
Mijn huis zou al een vooruitgang zijn
Ook goedquote:
Poker is voor trendgevoelige mensenquote:
Ja, met piekeren over roomsaus ben je toch zeker wel een kwartiertje zoetquote:
Bijvoorbeeld..quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met piekeren over roomsaus ben je toch zeker wel een kwartiertje zoet
quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
Afgelopen vrijdag had ik een afspraak bij een magnetiseur voor mijn nek en schouders.
Op zich een prima gast hoor, hij is volgens mij wel zo homo als wat, maar okay... so be it
Maar dan moet je g een dingen gaan zeggen als :"weet je dat je erg mooi haar hebt? "![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met piekeren over roomsaus ben je toch zeker wel een kwartiertje zoet
quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
Afgelopen vrijdag had ik een afspraak bij een magnetiseur voor mijn nek en schouders.
Op zich een prima gast hoor, hij is volgens mij wel zo homo als wat, maar okay... so be it
Maar dan moet je g een dingen gaan zeggen als :"weet je dat je erg mooi haar hebt? "![]()
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat LL erg mooi haar heeft?
Blijkbaar ben ik te dik, ik krijg: Afvallen in 7 dagenquote:Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef Pheno het volgende:
Wordt er weer ge-eflirt? Ik zie weer singles banners hieronder....
quote:Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef Pheno het volgende:
Nee. Een flirt is namelijk altijd "e".quote:Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zie wel leuke kopjes, maar geen tetten
niet alleen mooi haarquote:Op maandag 10 november 2008 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat LL erg mooi haar heeft?
Waarom wist ik dat je dit zou gaan postenquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Een flirt is namelijk altijd "e".Weet je zelf ook wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
tis nep, je krijgt geen dates met die mooie kopjesquote:Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zie wel leuke kopjes, maar geen tetten
*gooit vraag wegquote:
OH NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 november 2008 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis nep, je krijgt geen dates met die mooie kopjes
voor jou een vraag...quote:
No commentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mezelf al aant inhouden om jou niet lastig te vallenquote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga gewoon youtube surfen of zo. Verveel me helemaal kleurenblind hier
quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
No commentFrutsje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je laat me blozen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Een goed alternatief!quote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga gewoon youtube surfen of zo. Verveel me helemaal kleurenblind hier
Dat zal het wel blijven. Dus ik gooi de vraag maar weg.quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jou een vraag...
Nog een uurtje en dan zit mn 8 uur aanwezig zijn hier er weer op
Alsof het antwoord je ook echt zou boeien..quote:Op maandag 10 november 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal het wel blijven. Dus ik gooi de vraag maar weg.
Nee, ik heb al een leuk stel tieten binnen handbereik. Nou ja vaak dan. Ze zijn niet van mezelf hequote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alsof het antwoord je ook echt zou boeien..
Goed zoquote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben mezelf al aant inhouden om jou niet lastig te vallen
dat bedoel ikquote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een leuk stel tieten binnen handbereik. Nou ja vaak dan. Ze zijn niet van mezelf he
Dat je niet gek werd van me gisterenquote:
Fles kan wat hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat bedoel ik
[..]
Dat je niet gek werd van me gisteren
Daarom. EN zo schokkend was het ook allemaal nietquote:
Nee. Maar dat geldt ook voor WoW.quote:Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb jij LOTR online nog bekeken eigenlijk?
Nee waren echt saaie berichtjesquote:Op maandag 10 november 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom. EN zo schokkend was het ook allemaal niet
Dat was ongeveer precies de strekking van elk van die berichtjes jaquote:
Nee, ik speel vrij weinig nieuwe spellen, er staat sim city 4 en diablo 2 op. De rest probeer ik niet eensquote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit gespeeld![]()
Maar dacht dat jij deze al bekeken had omdat ie nu net nieuw is
Ik wacht nog altijd op een multiplayer SimCity zoals de allereerste wel hadquote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik speel vrij weinig nieuwe spellen, er staat sim city 4 en diablo 2 op. De rest probeer ik niet eens
nogmaas: sorryquote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ongeveer precies de strekking van elk van die berichtjes ja
Die was bij ons al vanacht en vanmorgenquote:Op maandag 10 november 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Het begint hier nu pas te waaien
Eindelijk die storm waar ze het over hadden
Some people have all the luck.quote:Op maandag 10 november 2008 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die was bij ons al vanacht en vanmorgen
Dat heeft mij dan weer niet kunnen boeien...quote:Op maandag 10 november 2008 16:06 schreef Pheno het volgende:
Mja, dat ken ik ook. Ik vind rollercoaster tycoon nog wel eens tof. Van die baantjes zelf maken en zo
vond het even minder toen ik bijna van de brug afwoei maar het is toch een sfeertje hoor ...quote:
Ik speel alleen maar tycoon spellen enzoquote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat heeft mij dan weer niet kunnen boeien...
Railroad Tycoon daarentegen heb ik doodgespeeld, met name RRT 2
Zoo Tycoon en Theme Hospital speelde ik ook regelmatig
Meer frituurzooi etenquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
vond het even minder toen ik bijna van de brug afwoei
zoveelquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar tycoon spellen enzo
heb er nu een stuk of 100
Nog meer?quote:
Vast wel, er zijn er nog een hoop die ik nog moet uitpakken en installerenquote:
Zelfs IK eet nog gezonderquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hier, leerzaam topicEric Dikeb's Dieet
Fijne avond beebquote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
naar huis
Misschien tot vanavond mensen
Mag ik één patat light met mayo 0% vet?quote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst de deur plat lopen bij de frietboer en dan gaan schreeuwen dat je wel wil afvallen
EN een loempia zonder suiker. Ik doe aan de lijn ziet u?quote:Op maandag 10 november 2008 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag ik één patat light met mayo 0% vet?
Later popjequote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
naar huis
Misschien tot vanavond mensen
quote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een loempia zonder suiker. Ik doe aan de lijn ziet u?
Dieetpizza's?quote:
Suxquote:
Als je de helft weggooid welquote:
bij mij staat er een taart in de ovenquote:
Eigenlijk moet je zo'n keukenkastje hebben met zo'n handel als vroeger aan Amerikaanse gokkasten zatquote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
Een salade van geitenkaas met honing, pijnboompitten, sla en nog van alles en nog wat. Zelfgemaakte maaltijdsalades ftw
quote:Op maandag 10 november 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey Fha![]()
Geen schunnige opmerkingen vandaag, gewoon "Hey Fha"
Arme vrouw.quote:Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
Iemand van FoK heeft die nogal gezette meid van Popstars gevonden op een SM site. Dat heeft ie nu richting Boulevard gemailed en dat komt vanavond in de uitzending
Dat soort dingen weet jij dan weerquote:Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
Iemand van FoK heeft die nogal gezette meid van Popstars gevonden op een SM site. Dat heeft ie nu richting Boulevard gemailed en dat komt vanavond in de uitzending
Niet zo slim als je meedoet met een landelijk iets en je profiel niet even er van af laat halen als je wat verder bent....Je weet dat het gebeurt.quote:
Wat is popstars nou weerquote:Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
Sorryquote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
Is het ruim onder die steen, dan kom ik er ook bij.quote:
Alsof het je interesseertquote:
Ik zeg ook niet dat het niet dr eigen schuld is maar ik vind het wel sneuquote:Op maandag 10 november 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo slim als je meedoet met een landelijk iets en je profiel niet even er van af laat halen als je wat verder bent....Je weet dat het gebeurt.
Het is sneu ja, maar he, dat is de media die we zo nodig hebben. Geef het volk brood en spelen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet dr eigen schuld is maar ik vind het wel sneu
speciaal voor MPG een choco/koffietaartquote:
mmmmmquote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
Een salade van geitenkaas met honing, pijnboompitten, sla en nog van alles en nog wat. Zelfgemaakte maaltijdsalades ftw
brood en spelenquote:Op maandag 10 november 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is sneu ja, maar he, dat is de media die we zo nodig hebben. Geef het volk brood en spelen.
Leuk he?
Dat was toch American Pie?quote:Op maandag 10 november 2008 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
brood en spelen
taart en seks willen we
Ik zat meer iets te denken aan worteltjes, brandnetels, kaas, zure room, misschien hamblokjes..quote:
Wat een combi weerquote:Op maandag 10 november 2008 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
brood en spelen
taart en seks willen we
Klinkt richting een quiche.quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat meer iets te denken aan worteltjes, brandnetels, kaas, zure room, misschien hamblokjes..
Cumpie?quote:
lijkt me niet zo lekker met chocolaquote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat meer iets te denken aan worteltjes, brandnetels, kaas, zure room, misschien hamblokjes..
prima combiquote:
ja inderdaadquote:
Gewoon koffie naar buiten flikkerenquote:Op maandag 10 november 2008 18:35 schreef Muck het volgende:
anyway, ik ga douchen want ik heb de poedersuiker in mijn haar zitten en plak aan dertig kanten
en MPG zal zo wel verkleumd voor de deur staan
Brandré RouvX denkt daar heel anders over hoorquote:
Douchen? MPG blijft toch wel plakkenquote:Op maandag 10 november 2008 18:35 schreef Muck het volgende:
anyway, ik ga douchen want ik heb de poedersuiker in mijn haar zitten en plak aan dertig kanten
en MPG zal zo wel verkleumd voor de deur staan
Daar wil ik wel aan plakkenquote:
Roomsaus?quote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar wil ik wel aan plakken
Dubbelzijdig tapequote:
Kinky.quote:
Ja vond ik ook welquote:
Hebben ze gedouched?quote:
Dat ligt er aan of die willen plakken!quote:
schoonvader wel iigquote:
Ik ben mobiel...quote:
Oja joh?quote:Op maandag 10 november 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is weer de tiende van de maand
Gelukkig ben ik geen jongere meerquote:Op maandag 10 november 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, Rouvoet vindt dat de jongeren sexueel losgeslagen zijn . Insert Rouvoet plaatje van daarnet.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
Hihihi de kat zit met haar hoofd vast in de Ben & Jerrys pot
Tot wanneer valt men onder jongere?quote:Op maandag 10 november 2008 19:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen jongere meer![]()
Zo'n bericht vraagt om een foto natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
Foto!!quote:Op maandag 10 november 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
Nee, B&Jquote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Bier?
Dus mijn sexuele moraal is "losgeslagen"?quote:
Arme LL...quote:Op maandag 10 november 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot het moment dat je je oud voelt!
HOAX!!!1!!!ICHI!!!1!!!quote:
Lenny?quote:
quote:
Nee het is heusquote:
maar je zei het wel zelf hoor...quote:
Gewoon bedpartners meteen weer vergeten ftw.quote:Op maandag 10 november 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
Doe zoals ik, doe niet aan exen.
Daar heb ik helaas niet altijd wat over te zeggenquote:
Ik voel me gelukkig niet oudquote:
vergeten hoeft nietquote:Op maandag 10 november 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon bedpartners meteen weer vergeten ftw.
Dan is het goedquote:
Nee inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Exen hoeven geen bedpartners te zijn (geweest)
truequote:Op maandag 10 november 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je ze op de motorkap van een auto neemt mag je ze ook vergeten hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lukt als je geen deuk in je motorkap geneukt hebt.quote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ze op de motorkap van een auto neemt mag je ze ook vergeten hoor
Dat vergeet je toch niet, de krassen zijn een blijvende herinneringquote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ze op de motorkap van een auto neemt mag je ze ook vergeten hoor
Normaal wel ja.. maar mss bij Pier niet...quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch niet, de krassen zijn een blijvende herinnering
Met dir Trabant van jou ligt dat anders jaquote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt als je geen deuk in je motorkap geneukt hebt.
Ik heb een rode auto met hagelschade, moet heel wat gebeuren wil er iets zichtbaars achterblijvenquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch niet, de krassen zijn een blijvende herinnering
Ook ingedekt tegen bloedsporenquote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een rode auto met hagelschade, moet heel wat gebeuren wil er iets zichtbaars achterblijven
Dat scheeltquote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een rode auto met hagelschade, moet heel wat gebeuren wil er iets zichtbaars achterblijven
Bij een Volvo?quote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt als je geen deuk in je motorkap geneukt hebt.
Stream zequote:Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van. Even een Vista slipstreamen op de servert
Tot morgen
Ja, lijkt me wel leuk maar ik heb de komende tijd geen tijdquote:
Gaan jullie ganzeborden?quote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel leuk maar ik heb de komende tijd geen tijd
Ik kan echter wel op woensdag avond
dealquote:
Jonge je wordt van de mat getikt voor je het in de gaten hebtquote:
Ik gooi 5.quote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali gooit 6. Ik ook. Wij mogen beginnen![]()
Ik gooi 4. Jij?
Ik wil de gelequote:Op maandag 10 november 2008 20:55 schreef Californium het volgende:
ik wil wel een leuke kleur gans hebben
ik gooi ook 5quote:
Sssssssssssssssssssstquote:Op maandag 10 november 2008 20:58 schreef Fha het volgende:
* Fha moet stiekem een beetje om jullie lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |