Waarom wist ik dat je dit zou gaan postenquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Een flirt is namelijk altijd "e".Weet je zelf ook wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
tis nep, je krijgt geen dates met die mooie kopjesquote:Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zie wel leuke kopjes, maar geen tetten
*gooit vraag wegquote:
OH NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 november 2008 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis nep, je krijgt geen dates met die mooie kopjes
voor jou een vraag...quote:
No commentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mezelf al aant inhouden om jou niet lastig te vallenquote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga gewoon youtube surfen of zo. Verveel me helemaal kleurenblind hier
quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
No commentFrutsje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je laat me blozen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Een goed alternatief!quote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga gewoon youtube surfen of zo. Verveel me helemaal kleurenblind hier
Dat zal het wel blijven. Dus ik gooi de vraag maar weg.quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jou een vraag...
Nog een uurtje en dan zit mn 8 uur aanwezig zijn hier er weer op
Alsof het antwoord je ook echt zou boeien..quote:Op maandag 10 november 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal het wel blijven. Dus ik gooi de vraag maar weg.
Nee, ik heb al een leuk stel tieten binnen handbereik. Nou ja vaak dan. Ze zijn niet van mezelf hequote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alsof het antwoord je ook echt zou boeien..
Goed zoquote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben mezelf al aant inhouden om jou niet lastig te vallen
dat bedoel ikquote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een leuk stel tieten binnen handbereik. Nou ja vaak dan. Ze zijn niet van mezelf he
Dat je niet gek werd van me gisterenquote:
Fles kan wat hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat bedoel ik
[..]
Dat je niet gek werd van me gisteren
Daarom. EN zo schokkend was het ook allemaal nietquote:
Nee. Maar dat geldt ook voor WoW.quote:Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb jij LOTR online nog bekeken eigenlijk?
Nee waren echt saaie berichtjesquote:Op maandag 10 november 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom. EN zo schokkend was het ook allemaal niet
Dat was ongeveer precies de strekking van elk van die berichtjes jaquote:
Nee, ik speel vrij weinig nieuwe spellen, er staat sim city 4 en diablo 2 op. De rest probeer ik niet eensquote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit gespeeld![]()
Maar dacht dat jij deze al bekeken had omdat ie nu net nieuw is
Ik wacht nog altijd op een multiplayer SimCity zoals de allereerste wel hadquote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik speel vrij weinig nieuwe spellen, er staat sim city 4 en diablo 2 op. De rest probeer ik niet eens
nogmaas: sorryquote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ongeveer precies de strekking van elk van die berichtjes ja
Die was bij ons al vanacht en vanmorgenquote:Op maandag 10 november 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Het begint hier nu pas te waaien
Eindelijk die storm waar ze het over hadden
Some people have all the luck.quote:Op maandag 10 november 2008 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die was bij ons al vanacht en vanmorgen
Dat heeft mij dan weer niet kunnen boeien...quote:Op maandag 10 november 2008 16:06 schreef Pheno het volgende:
Mja, dat ken ik ook. Ik vind rollercoaster tycoon nog wel eens tof. Van die baantjes zelf maken en zo
vond het even minder toen ik bijna van de brug afwoei maar het is toch een sfeertje hoor ...quote:
Ik speel alleen maar tycoon spellen enzoquote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat heeft mij dan weer niet kunnen boeien...
Railroad Tycoon daarentegen heb ik doodgespeeld, met name RRT 2
Zoo Tycoon en Theme Hospital speelde ik ook regelmatig
Meer frituurzooi etenquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
vond het even minder toen ik bijna van de brug afwoei
zoveelquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar tycoon spellen enzo
heb er nu een stuk of 100
Nog meer?quote:
Vast wel, er zijn er nog een hoop die ik nog moet uitpakken en installerenquote:
Zelfs IK eet nog gezonderquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hier, leerzaam topicEric Dikeb's Dieet
Fijne avond beebquote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
naar huis
Misschien tot vanavond mensen
Mag ik één patat light met mayo 0% vet?quote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst de deur plat lopen bij de frietboer en dan gaan schreeuwen dat je wel wil afvallen
EN een loempia zonder suiker. Ik doe aan de lijn ziet u?quote:Op maandag 10 november 2008 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag ik één patat light met mayo 0% vet?
Later popjequote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
naar huis
Misschien tot vanavond mensen
quote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een loempia zonder suiker. Ik doe aan de lijn ziet u?
Dieetpizza's?quote:
Suxquote:
Als je de helft weggooid welquote:
bij mij staat er een taart in de ovenquote:
Eigenlijk moet je zo'n keukenkastje hebben met zo'n handel als vroeger aan Amerikaanse gokkasten zatquote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
Een salade van geitenkaas met honing, pijnboompitten, sla en nog van alles en nog wat. Zelfgemaakte maaltijdsalades ftw
quote:Op maandag 10 november 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey Fha![]()
Geen schunnige opmerkingen vandaag, gewoon "Hey Fha"
Arme vrouw.quote:Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
Iemand van FoK heeft die nogal gezette meid van Popstars gevonden op een SM site. Dat heeft ie nu richting Boulevard gemailed en dat komt vanavond in de uitzending
Dat soort dingen weet jij dan weerquote:Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
Iemand van FoK heeft die nogal gezette meid van Popstars gevonden op een SM site. Dat heeft ie nu richting Boulevard gemailed en dat komt vanavond in de uitzending
Niet zo slim als je meedoet met een landelijk iets en je profiel niet even er van af laat halen als je wat verder bent....Je weet dat het gebeurt.quote:
Wat is popstars nou weerquote:Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
Sorryquote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
Is het ruim onder die steen, dan kom ik er ook bij.quote:
Alsof het je interesseertquote:
Ik zeg ook niet dat het niet dr eigen schuld is maar ik vind het wel sneuquote:Op maandag 10 november 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo slim als je meedoet met een landelijk iets en je profiel niet even er van af laat halen als je wat verder bent....Je weet dat het gebeurt.
Het is sneu ja, maar he, dat is de media die we zo nodig hebben. Geef het volk brood en spelen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet dr eigen schuld is maar ik vind het wel sneu
speciaal voor MPG een choco/koffietaartquote:
mmmmmquote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
Een salade van geitenkaas met honing, pijnboompitten, sla en nog van alles en nog wat. Zelfgemaakte maaltijdsalades ftw
brood en spelenquote:Op maandag 10 november 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is sneu ja, maar he, dat is de media die we zo nodig hebben. Geef het volk brood en spelen.
Leuk he?
Dat was toch American Pie?quote:Op maandag 10 november 2008 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
brood en spelen
taart en seks willen we
Ik zat meer iets te denken aan worteltjes, brandnetels, kaas, zure room, misschien hamblokjes..quote:
Wat een combi weerquote:Op maandag 10 november 2008 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
brood en spelen
taart en seks willen we
Klinkt richting een quiche.quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat meer iets te denken aan worteltjes, brandnetels, kaas, zure room, misschien hamblokjes..
Cumpie?quote:
lijkt me niet zo lekker met chocolaquote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat meer iets te denken aan worteltjes, brandnetels, kaas, zure room, misschien hamblokjes..
prima combiquote:
ja inderdaadquote:
Gewoon koffie naar buiten flikkerenquote:Op maandag 10 november 2008 18:35 schreef Muck het volgende:
anyway, ik ga douchen want ik heb de poedersuiker in mijn haar zitten en plak aan dertig kanten
en MPG zal zo wel verkleumd voor de deur staan
Brandré RouvX denkt daar heel anders over hoorquote:
Douchen? MPG blijft toch wel plakkenquote:Op maandag 10 november 2008 18:35 schreef Muck het volgende:
anyway, ik ga douchen want ik heb de poedersuiker in mijn haar zitten en plak aan dertig kanten
en MPG zal zo wel verkleumd voor de deur staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |