Ben gisteravond nog bezig geweest met Mario Galaxy. Wat een supergame blijft dat tochquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Zal ik de Wii aanzetten, diablo opstarten of de psp gana pesten. Lastig.
ik heb voor de PSP gekozen, al was het alleen maar omdat ik geen Wii hebquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Run Piertje, Run!quote:
diablo natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
waar blijf jij?quote:
Mietje. Ik heb geen wind gevoeldquote:Op maandag 10 november 2008 13:19 schreef Klonk het volgende:
papiertjes wapperen met deze wind eerder over straat
ik vanmorgen tijdens het fietsen welquote:Op maandag 10 november 2008 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mietje. Ik heb geen wind gevoeld
Ik voelde het zelfs in de auto nogquote:Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vanmorgen tijdens het fietsen wel
Dan fietste je de verkeerde kant uitquote:Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vanmorgen tijdens het fietsen wel
Hij had wind mee en fietste 50 kilometer per uurquote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan fietste je de verkeerde kant uit
Doeiquote:
Je trildequote:
zeg dat welquote:
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 10 november 2008 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
bah wat gaat de tijd langzaam vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |