maar je zei het wel zelf hoor...quote:
Gewoon bedpartners meteen weer vergeten ftw.quote:Op maandag 10 november 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
Doe zoals ik, doe niet aan exen.
Daar heb ik helaas niet altijd wat over te zeggenquote:
Ik voel me gelukkig niet oudquote:
vergeten hoeft nietquote:Op maandag 10 november 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon bedpartners meteen weer vergeten ftw.
Dan is het goedquote:
Nee inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Exen hoeven geen bedpartners te zijn (geweest)
truequote:Op maandag 10 november 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je ze op de motorkap van een auto neemt mag je ze ook vergeten hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lukt als je geen deuk in je motorkap geneukt hebt.quote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ze op de motorkap van een auto neemt mag je ze ook vergeten hoor
Dat vergeet je toch niet, de krassen zijn een blijvende herinneringquote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ze op de motorkap van een auto neemt mag je ze ook vergeten hoor
Normaal wel ja.. maar mss bij Pier niet...quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch niet, de krassen zijn een blijvende herinnering
Met dir Trabant van jou ligt dat anders jaquote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt als je geen deuk in je motorkap geneukt hebt.
Ik heb een rode auto met hagelschade, moet heel wat gebeuren wil er iets zichtbaars achterblijvenquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch niet, de krassen zijn een blijvende herinnering
Ook ingedekt tegen bloedsporenquote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een rode auto met hagelschade, moet heel wat gebeuren wil er iets zichtbaars achterblijven
Dat scheeltquote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een rode auto met hagelschade, moet heel wat gebeuren wil er iets zichtbaars achterblijven
Bij een Volvo?quote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt als je geen deuk in je motorkap geneukt hebt.
Stream zequote:Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van. Even een Vista slipstreamen op de servert
Tot morgen
Ja, lijkt me wel leuk maar ik heb de komende tijd geen tijdquote:
Gaan jullie ganzeborden?quote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel leuk maar ik heb de komende tijd geen tijd
Ik kan echter wel op woensdag avond
dealquote:
Jonge je wordt van de mat getikt voor je het in de gaten hebtquote:
Ik gooi 5.quote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali gooit 6. Ik ook. Wij mogen beginnen![]()
Ik gooi 4. Jij?
Ik wil de gelequote:Op maandag 10 november 2008 20:55 schreef Californium het volgende:
ik wil wel een leuke kleur gans hebben
ik gooi ook 5quote:
Sssssssssssssssssssstquote:Op maandag 10 november 2008 20:58 schreef Fha het volgende:
* Fha moet stiekem een beetje om jullie lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |