quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Iets met aubergines, ui, koriander en pecannoten. En pompoensoep, heeeel erg scherp. En salade met veel avocado's erin.
Het was wel schattig om te zien, want ze wonen net (paar maanden) pas bij elkaar als gehuwd echtpaar, dus alles was nog de hele tijd 'voor het eerst'.Schaaltjes breken, muziekje dat hij opzet na het eten op haar installatie, etc. "Ja, dat is voor het eerst hè!"
OMG, hahaha lig hier in een deukquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Anosmie het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de weegschaal ging staan en ik 61,99 woog.
Toen rende ik gelijk naar mn PC om het hier te komen vertellen maar niemand was onder de indruk omdat we al een jaar verder waren.. MoBlo zat al op de 59,8 en Miss_S had anorexia..
Ik Fok! teveel denk ik.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Anosmie het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de weegschaal ging staan en ik 61,99 woog.
Toen rende ik gelijk naar mn PC om het hier te komen vertellen maar niemand was onder de indruk omdat we al een jaar verder waren.. MoBlo zat al op de 59,8 en Miss_S had anorexia..
Ik Fok! teveel denk ik.
Beauty secret numero uno!quote:Op zondag 9 november 2008 01:09 schreef conleche het volgende:
Ga je nou jezelf masseren met vaseline, of begrijp ik het verkeerd?
Ja tuurlijk, gewoon doodordinaire vaseline.quote:Op zondag 9 november 2008 02:15 schreef Anosmie het volgende:
En dan gewoon pure ordinaire vaseline.
Niet die smaakjes / komkommertoegevoegde / hippe troep.
Gewoon zo'n doorzichtige pot met een wit deksel vaseline??
Mmm.. Ik ben geintrigeerd.
Ik heb een massagebal van de Ikea gescoord. Erg fijn voor onder de douche. Tegen de deukjesbenen jah
Nu nog vaseline begrijp ik.
Draai je hem wel de goede kant op?quote:Op zondag 9 november 2008 02:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon doodordinaire vaseline.
Petroleum FTW!!
Ik ben zacht. Dus ik ga naar mijn net opgemaakte bedje, met schone lakens en een dronken vent.
tata!
Oh wokken is het enige dat vriendje niet leuk vind, wss omdat hij van groente en rijst niet echt iets lekkers kan bedenkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemiddag dames. Zwaar trainen is zo goed voor je humeur
. Nu wel koppijn door vochttekort en slaaptekort. En ik heb wat gemist zeg. Spannende verhalen gisteravond
.
Oh en Miss S: een pony staat je geweldig en je staat leuk op die foto. Het nieuwe haar van PF en K_I_M is ook leuk, dit is wat een kapper hoort te doen.
[..]
Atlantis! Kan je helemaal zelf kiezen (en stiekem vind ik wokken veel leuker dan gewoon uit eten, kan je tenminste zelf kiezen wat lekker is en wanneer je wil eten).
Dan neemt ie toch een van die standaardcombinaties?quote:Op zondag 9 november 2008 09:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh wokken is het enige dat vriendje niet leuk vind, wss omdat hij van groente en rijst niet echt iets lekkers kan bedenken
Het is goed gegaan!quote:Op zondag 9 november 2008 02:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai je hem wel de goede kant op?
Zou zo lullig zijn als we morgen lezen dat je bent onder gekotst
Een beetje jarig?quote:Op zondag 9 november 2008 11:28 schreef mordradead het volgende:
Zo, een paar dagen goed gefeest.... m'n broek zit nu strak en ik heb puistjesik zie er belabberd uit.
Feestje omdat een vriend van me en ik zo'n beetje jarig zijn... ik heb van iedereen die deze 2 dagen is geweest bier gehad en snoep. Ik kan dus nog even doorgaan![]()
Leuk tochquote:Op zondag 9 november 2008 09:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Goodmorning, ik mag zo naar het voetbal veld
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Anosmie het volgende:
Miss_S had anorexia..
Ik Fok! teveel denk ik.
Twee slokken water en ik ben weer 68 natuurlijk, maar 't gaat om het idee.quote:Op zondag 9 november 2008 12:11 schreef kwakveense het volgende:voor merel!! (en wij hebben dezelfde weegschaal....) hihi
Pop goes my heart?quote:Op zondag 9 november 2008 01:24 schreef Vivi het volgende:
Stiekem vind ik het een schattig liedje btw.
Ik heb daar een heel proffesioneel apparaat voorquote:Op zondag 9 november 2008 14:02 schreef conleche het volgende:
Met 2 lepels, of ijslepel bolletjes van maken,
Maar je hoeft toch ook niet op de weegschaal te staan? Ik sta er bijna nooit op, ik merk het aan hoe mijn kleren zitten.quote:Op zondag 9 november 2008 14:12 schreef kwakveense het volgende:
t komt me mijn neus uit om op de weegschal te gaan en dan blij of teleurgesteld te zijn
Dat oude mannetjequote:Op zondag 9 november 2008 14:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb daar een heel proffesioneel apparaat voor.
[ afbeelding ]
Oja, zijn de afleveringen van Greys Anatomy allemaal zo zielig geworden, of ben ik gewoon een jankmuil dat ik het de afgelopen afleveringen niet droog heb kunnen houden?.
ik ben te lang dik geweest om nu op die manier mezelf in de gaten te kunnen houden...ik merk t pas als t al echt weer te ver is....quote:Op zondag 9 november 2008 14:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet op de weegschaal te staan? Ik sta er bijna nooit op, ik merk het aan hoe mijn kleren zitten.
Ik had het alleen ff zwaar bij dat oude stel... slik!quote:Op zondag 9 november 2008 14:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb daar een heel proffesioneel apparaat voor.
[ afbeelding ]
Oja, zijn de afleveringen van Greys Anatomy allemaal zo zielig geworden, of ben ik gewoon een jankmuil dat ik het de afgelopen afleveringen niet droog heb kunnen houden?.
Ik weet niet of ik nou zo'n enorme eet-junk ben, maar ik vrees dat het bij mij in elk geval nooit vanzelf zal gaan. Laatst was er zo'n man op tv die een boek heeft geschreven over afvallen, daar beschreef hij ook hoe hij op een barbecue vooral bezig is met wat waar staat, wanneer er weer nieuw vlees komt, waar hij moet gaan zitten om de beste keus te hebben... Dat was heel herkenbaar.quote:Op zondag 9 november 2008 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Kwak!
Iedereen heeft wel eens zo'n bui, dat je er allemaal geen zin in hebt. I've had them by the dozen. Probeer toch positief te blijven, denk maar zo: je bent niet bezig met dieeten, maar met het creeeren van een gezonde Kwak met een gezonde levensstijl, en als je daaraan eenmaal gewend bent, doe je dat op de automatische piloot en zal je niet meer hoeven op te letten op hoeveel calorieeen nou ergens in zit!
Oeh sorry, maar dit was geen lopende verhaallijn hoor, gewoon een 'klein' moment in één aflevering.quote:Op zondag 9 november 2008 15:48 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat iedereen het wel herkent, Kwak. Het is niet voor niets dat de meeste mensen nogal jojoën. Geef er vandaag aan toe. Maar hou het bij 1 dag. Dan kán de schade gewoon niet groot zijn! Dus vandaag eet je alles waar je zin in hebt en so what als er 4000+ cal inzitten. Daar kom je niet 4 kilo van aan. Morgen gewoon weer serieus doen en dan komt alles goed. Dat is dus wel belangrijk: niet vervallen in een nu is alles verloren mentaliteit, want dan zit je nog voor de kerst weer op de 85 kilo. Terwijl als je er vandaag van geniet en morgen weer gewoon verder gaat, er echt niets aan de hand is.
Bovenstaand peptalkje moet ik overigens ook op mezelf toepassen, want ik eet ook lekker door vandaag.![]()
O: 1koffiecacao (melk met cacaopoeder en koffiepoeder en zoetstof) met 2 sneeen rozijnenbrood.
L: 1 volkorenpistoletje met een soort brie, preiringetjes en sla.
T: 2 rijstkoekjes.
D. iets met vis.
Please, geen spoilers van GA graag, want ik wacht tot de DVD uit is!!!!!
Shit ik zat net te kijken of de 5 al in de klok is, voor m'n wodkaatje en het is far from it.Ik ga denk ik maar een klein rondje rennen, ben gister ook al geweest, maar 3 km kan geen kwaad denk ik....
Het was ook niet erg hoor, maar ik dacht voordat iemand verklapt dat Meredith het nu met de chief doet of zo.............quote:Op zondag 9 november 2008 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh sorry, maar dit was geen lopende verhaallijn hoor, gewoon een 'klein' moment in één aflevering.
Ik vind die marathons zo fijn! Heerlijk in bed met koppies thee en dan veel afleveringen achter elkaar op groot scherm en mét ondertieten.quote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Co, waarom wacht je tot de DVD uit is dan? Dat duurt nog best even...
En er is een site waarop je de afleveringen kunt kijken zonder te hoeven downloaden enzo
Herkenbaarquote:Op zondag 9 november 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
flauw, maar hier in huize conleche heten ondertitels ondertieten. Hebben jullie ook van die flauwe grapjes onderling, die niemand leuk vindt behalve jullie tweeën? Wij hebben bv ook periodes dat we alles zingen. Heel idioot.
Nou, ik wou het niet verklappen, maar..quote:Op zondag 9 november 2008 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Het was ook niet erg hoor, maar ik dacht voordat iemand verklapt dat Meredith het nu met de chief doet of zo.............
Ja, altijd met mijn dames van het atelier. Een kleine selectie: applicaties heten bij ons amplicaties. En het huismerk van de C en A (Canda) noemen we Candida. En peervormige figuren die we moeten aankleden noemen we 'heupig'. "Leuk meisje, wel een beetje heupig." En als we klittenband bedoelen beelden we altijd mimisch een lesbisch rockgroepje uit met veel luchtgitaar. God wat vreselijkquote:Op zondag 9 november 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
flauw, maar hier in huize conleche heten ondertitels ondertieten. Hebben jullie ook van die flauwe grapjes onderling, die niemand leuk vindt behalve jullie tweeën? Wij hebben bv ook periodes dat we alles zingen. Heel idioot.
Welke site?quote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Co, waarom wacht je tot de DVD uit is dan? Dat duurt nog best even...
En er is een site waarop je de afleveringen kunt kijken zonder te hoeven downloaden enzo
Haha, toen ik een jaar of 17/18 was woonde ik een studentenhuis en samen met een ander meisje had ik toen een periode dat we zo'n beetje alles wat we deden zeiden. Dus: "*de trap afloopt*", "*hard lacht*"quote:Op zondag 9 november 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.phpquote:
Gelukkig word ik er voor betaaldquote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuk tochIk heb gisteren thermo-ondergoed gekocht voor de zondagen langs de lijn, zodat ik niet doodvries
En kijk kijk kijk!
[ afbeelding ]
Onder de 68![]()
ja vijf nieuwe donkerblauwe jeansquote:Op zondag 9 november 2008 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zoveel kleren die te klein zijn? Dat vind ik best een goede motivatie, als je eerst dunner bent geweest en allemaal leuke kleren hebt die je bijna weer aankunt.
De vorige keer dat ik afviel had ik alleen maar steeds meer kleren die te groot werden, toen heb ik juist met pijn in het hart heel veel leuke dingen weg moeten doen die ik helemaal nog niet zo lang had, omdat ik out of the blue had besloten dat ik ging afvallen.
Hier ook aan de studie... het halve huis heeft buikgriep, ook gezellig.
Moet je dan dat Zango gebeuren installeren? Ik kreeg daar een popup van. Kan dat geen kwaad?quote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php
Wat wel belangrijk is om te weten is dat je, als je er eentje gekozen en aangeklikt hebt, eerst een soort pokerreclame in het kijkvenstertje krijgt. Dan lijkt er helemaal niets te gebeuren verder. Maar dan moet je gewoon even tien minuten iets anders gaan doen, wachten tot het balkje onderin rood wordt (je ziet het langzaam vollopen, dan laadt ie...) en dan op play drukken! Dan werkt het!
Hmm volgens mij is het afhankelijk van welke serie je wilt zien... Nu doet ie het wel zonder enge installeerdingen. Ik heb Grey's altijd in happen gezien, nu ga ik gewoon lekker alles vanaf het begin netjes op volgorde kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoefde er helemaal niets voor te installeren Merel!?
En lekker zonder reclame tussendoor!quote:Op zondag 9 november 2008 19:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is het afhankelijk van welke serie je wilt zien... Nu doet ie het wel zonder enge installeerdingen. Ik heb Grey's altijd in happen gezien, nu ga ik gewoon lekker alles vanaf het begin netjes op volgorde kijken
OMG HEAVEN!! eindelijk greys kijken! op de een of andere manier kan ik niet downloaden sinds ik mn internet deel met mn zusje. En ik wil al zooo lang die afleveringen van seizoen 5 kijken! You made my day week month!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php
Wat wel belangrijk is om te weten is dat je, als je er eentje gekozen en aangeklikt hebt, eerst een soort pokerreclame in het kijkvenstertje krijgt. Dan lijkt er helemaal niets te gebeuren verder. Maar dan moet je gewoon even tien minuten iets anders gaan doen, wachten tot het balkje onderin rood wordt (je ziet het langzaam vollopen, dan laadt ie...) en dan op play drukken! Dan werkt het!
Dat is dan wel weer lekker, dat je een uitgebreide lunch hebt verdiend.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef cyclechick het volgende:
@Mini_rulez: Jahoor, als ik 's ochtends ga spinnen kan ik dat ook wel op nuchtere maag, juist lekker! En dan daarna lekker uitgebreid lunchen, goed begin van de dag!
Succes met je tentamen, heb je m aankomende week?
Het is van de inleidende cursus van mijn master, waar we de basis leren van alle vakgebieden die bijdragen aan de studierichting (Neuroscience). Heel breed dus, maar daardoor wel uitdagend.quote:Op zondag 9 november 2008 20:40 schreef cyclechick het volgende:
Waar gaat het over?
Goed hoor, dat je zo je best doet![]()
Veel succes alvast voor vrijdag!
Je leert om onderzoek te doen naar de hersenen en het zenuwstelstel op allerlei niveaus, van medisch onderzoek aan genen/moleculen/zenuwcellen tot het gedrag van mensen en dieren met psychologische tests en dat soort dingen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef cyclechick het volgende:
Neuroscience, dat klinkt wel interessant! Wat kun je daar precies mee?
Nee hoor, ik weet hoe je je voelt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Ewelina het volgende:
Sorry, even spammen
Mijn studio!
Worden jullie al gek van mijn verhuisdrift?![]()
![]()
Wat leuk! Ik studeer neuropsychologie, en hou me dus niet bezig met die moleculaire toestanden, maar wel met de relatie gedrag-hersenen, en voor mijn stage doe ik nu allemaal NPO's.quote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je leert om onderzoek te doen naar de hersenen en het zenuwstelstel op allerlei niveaus, van medisch onderzoek aan genen/moleculen/zenuwcellen tot het gedrag van mensen en dieren met psychologische tests en dat soort dingen.
De grote vraag is natuurlijk hoe een hoop moleculen in je hoofd ervoor zorgen dat je kunt denken, praten, je dingen herinneren, dromen... Ik vind dat echt fascinerend.
Ziet er erg mooi uit! ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is!quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Ewelina het volgende:
Sorry, even spammen
Mijn studio!
Worden jullie al gek van mijn verhuisdrift?![]()
![]()
Ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op zondag 9 november 2008 20:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
OMG HEAVEN!! eindelijk greys kijken! op de een of andere manier kan ik niet downloaden sinds ik mn internet deel met mn zusje. En ik wil al zooo lang die afleveringen van seizoen 5 kijken! You made my day week month!!
Wat leuk, waar ga je heen?quote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet hoe je je voelt.
Ik kan niet wachten tot mijn tentamen voorbij is, dan kan ik beginnen met inpakken. Over 11 daagjes krijg ik de sleutel!
Een studio in Utrecht (Casa Confetti, op de Uithof) die verdacht veel lijkt op de jouwe.quote:
Ah, dan ga je meer Fok!kers tegenkomenquote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een studio in Utrecht (Casa Confetti, op de Uithof) die verdacht veel lijkt op de jouwe.
Neuropsychologie is één van de richtingen waar ik nu over leer.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik studeer neuropsychologie, en hou me dus niet bezig met die moleculaire toestanden, maar wel met de relatie gedrag-hersenen, en voor mijn stage doe ik nu allemaal NPO's.
Klinkt interessant in ieder geval, dat scheelt wel met leren van je tentamen, als je de stof ook leuk vindt!
Wrom dan?quote:Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mên
ik voel me zo naar en daarom heb ik ruzie met m'n vriendje
of andersom
ik weet het niet
en we hebben niet eens ruzie maar.. nou ja er wordt gewoon niets gezegd
Nee want hij zit boos in bad omdat ik niet mee gingquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Esse_est het volgende:
Kan je niet gewoon op z'n schoot gaan zitten en je hoofd in zijn nek verstoppen en dat ie je dan knuffelt PF? Hoeft ie nog niks te zeggen maar is het wel weer goed.
Kusje tegen de narigheid!
Wat verstandigquote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Maak een lekker drankje of hapje voor hem en breng dat naar z'n badje en zeg dan dat je kuthumeur niks met hem te maken heeft en dan ga je ook in bad. Zoiets??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik voelde mij een beetje belachelijk achteraf![]()
Keb geen gips... Moet volgende week maandag terug naar de chirurg, daar zal ik wel meer horen!quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Sterkte Vamp! Dat is niet mis! Hoe lang moet je gips?
En ik vind PF's ruzie met vriendje eigenlijk wel schattig. Ik was ook altijd zo onhandig in dat soort dingen vroeger. Duurde heeeel erg lang voordat ik doorhad dat ik zelf ook wel eens 'sorry' kon zeggen, en dat dat helemaal zo erg niet was.En samen in bad is gezellig, met mijn 1e vriendje lazen we altijd samen brieven van mijn aanbidders in bad. En dan ging hij ze terugschrijven voor mij.
O wat een sekreet was ik. Maar uiteindelijk komt het toch allemaal goed, ben nu een braaf deugdzaam tiepje.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:21 schreef loveli het volgende:
Nou ja zeg, kwaad wordt bestraft. De hele dag denk ik al aan brownies bakken en chocoladekoekjes eten, ik ben gezwicht. Drie koekjes weggewerkt, daarna viel de verpakking uit m'n handen. Kapotte koekjes over de vloer, nu ligt het allemaal in de prullenbak.
Verder zit ik al een paar dagen ziek thuis en praat nog net niet tegen de muren (erg stom, wel koorts, maar nog steeds flink behoefte aan chocola). Een van mijn buren rookt blijkbaar graag in het weekeinde, het stinkt al twee dagen naar sigarettenrook. Ik heb heel veel behoeft om wraak te nemen, binnenkort sluit ik me op in de douche en ga sigaren roken met de afzuiging op max. Dat zal 'em leren!
echt?quote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
We waren elkaar dus helemaal niet de hele dag aan het negeren en boos tegen elkaar aan het doen. Ik leek wel echt een vrouw net
quote:
Maak je geen zorgen, volgens mijn voorspellende gaven zit je binnen het jaar onder de 60.quote:Op maandag 10 november 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
69,1
maar ach, hey, niet boven de 70![]()
<..>
Hmm, dat was ik dus onder vriendjes account. Zelfs goed inloggen is kennelijk te zwaar.quote:Op maandag 10 november 2008 11:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goedenmorgen!
Weekend redelijk netjes doorgekomen. Kijken of ik dat deze week door kan zetten.
Voel me vandaag alleen gigántisch brak, dus het liefst gooi ik me vandaag helemaal vol met allemaal makkelijke dingen. Brood smeren lijkt me op de een of andere reden heel erg zwaar.
Waarom krijg je geen thuiszorg? En kan je partner geen zorgverlof opnemen?quote:Op maandag 10 november 2008 12:56 schreef vamperotica het volgende:
Lijstje voor vandaag...
Nog niets...
Ben druk bezig hulp te zoeken met diekleintjes... Thuiszorg krijg ik niet
quote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef kwakveense het volgende:
ik heb zojuist puntje 14 van de 21 afgerond op de actielijst van vandaag
quote:Op maandag 10 november 2008 @ 14:39 schreef Isegrim het volgende:
Dan nodig ik je nooit uit voor een diner bij mij thuis.
Ik kan heel slecht tegen mensen die mieren met eten.![]()
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Halfjaar dus
. Halfjaar 0,0 problemen gehad.
Jij bent duidelijk een stuk wakkerder dan ikquote:
Mooie verspreking...quote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Halfjaar dus
mijn vriendje is helemaal gek van dat liedje...quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Oh my....!Ik ben net begonnen met kijken naar de film Music and Lyrics en Viking, je had helemaal gelijk!
Dat liedje!!!
het is stiekum natuurlijk ook echt grappigquote:Op maandag 10 november 2008 15:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn vriendje is helemaal gek van dat liedje...
Die clip is dan ook geniaal!quote:Op maandag 10 november 2008 15:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn vriendje is helemaal gek van dat liedje...
quote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Halfjaar dus
Zo'n mooie fout verbeteren? Waarom zou ik?quote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En je verbetert het ook niet, dus kan ik jou ook nog even uitlachen
![]()
.
Het ging niet slecht, daar niet van, maar we hadden allebei zo nu en dan onze minder vrolijke periodes (mede door school/examenstress) en dan liep het soms wat minder lekker. Nu zien we elkaar niet 24/7 (mis het soms best) en allebei een opleiding die echt goed past. Gevolg: allebei vrolijk, nog blijer om elkaar te zien en geen kleine wrijvingen meer. Zoals verliefdheid altijd zou moeten zijnquote:Op maandag 10 november 2008 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooie verspreking...
Maar fijn dat het nu zo goed gaat.
Ja, das net wat voor jouquote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb net gossip girl ontdekt
Warme chocolademelkquote:Op maandag 10 november 2008 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Echt weer om lekker binnen te blijven met een dikke trui en iets warms te drinken en vooral niks te hoeven.
Oooh, breng me nou niet op ideeën! Vooral niet nu er slagroom in huis is.quote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Chicolate het volgende:
Trusten Nynke. Van even liggen knap je misschien wel op ja. En neem anders een lekkere douche, wil ook nog wel verfrissend werken.
[..]
Warme chocolademelk
Waarom ga je in godsnaam internetten op de wc? Ik kan wel betere plekken bedenkenquote:Op maandag 10 november 2008 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, das net wat voor jou![]()
.
Ik vond er niks aan. Maar goed, ik heb al genoeg series die ik moet volgen.
Ik heb mijn laptop afgestoft en Vista er opnieuw op gegooid (Vista), dus nu kan ik weer heerlijk vanaf bed internetten
. En op de wc
.
quote:Op maandag 10 november 2008 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oooh, breng me nou niet op ideeën! Vooral niet nu er slagroom in huis is..
Oh dit is echt sooo girly maar wel nais! Gisteravond zaten mr pf en ik (na het incidentquote:Op maandag 10 november 2008 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, das net wat voor jou![]()
.
Ik vond er niks aan. Maar goed, ik heb al genoeg series die ik moet volgen.
Ik heb mijn laptop afgestoft en Vista er opnieuw op gegooid (Vista), dus nu kan ik weer heerlijk vanaf bed internetten
. En op de wc
.
You have succeeded.quote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Ik heb me net tegoed gedaan aan een zak chips, nu moet ik even jullie dieten sabboteren.
quote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
You have succeeded.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2008 16:44 schreef conleche het volgende:
[..]
OOO Das gemeen!! Wat is dat gele? Heb je je cavia d'r in laten piesen?
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
You have succeeded.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb vanochtend al taart gehad.quote:Op maandag 10 november 2008 16:56 schreef Anosmie het volgende:
Als jullie dan toch aan het smokkelen zijn..
[ afbeelding ]
Stukje taart erbij iemand? Ik trakteer, mn nichtje is 1 geworden vandaag..
Ik zag hem net al in het fototopicquote:Op maandag 10 november 2008 16:56 schreef Anosmie het volgende:
Als jullie dan toch aan het smokkelen zijn..
[ afbeelding ]
Stukje taart erbij iemand? Ik trakteer, mn nichtje is 1 geworden vandaag..
heerlijk even geslapen. Werd wakker omdat er iets of iemand op m'n raam klopte, en ik was helemaal blij, want normaal doet m'n vriendje dat, en ik had zo'n zin om hem te zien. Niet dus.quote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Chicolate het volgende:
Trusten Nynke. Van even liggen knap je misschien wel op ja. En neem anders een lekkere douche, wil ook nog wel verfrissend werken.
[..]
Warme chocolademelk
Je klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken.quote:Op maandag 10 november 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heerlijk even geslapen. Werd wakker omdat er iets of iemand op m'n raam klopte, en ik was helemaal blij, want normaal doet m'n vriendje dat, en ik had zo'n zin om hem te zien. Niet dus.
En nu ben ik een beetje verdrieitig, want hte vriendje zit in een crisis, en dat maakt mij ook verdrietig!
Iddquote:Op maandag 10 november 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken..
quote:Op maandag 10 november 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken..
Ja, hier eignelijk ook wel. Vriendje is gek op beesten. Maar, het regent hier alleen maar, en dan is dat eigenlijk niet zo heel leuk...Of misschien ook wel...quote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
AKnynke! *aai*
Stuk lopen in mooi natuurgebied al dan niet met beestjes, waar je dan evt foto's kan maken, is bij ons wel populair*saaie muts*
Nope...quote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen thuiszorg? En kan je partner geen zorgverlof opnemen?
Het is wel schattig en ik heb geen vriendinnen waar ik dat mee doequote:Op maandag 10 november 2008 18:44 schreef Greys het volgende:
PF, dat vriendje van je, met zijn foundationen hand- en voetcreme
Het is wel een echte metro-man geloof ik he? Vind je hem wel mannelijk genoeg dan?
Heb je af en toe niet zoiets van 'Arghhh, doe holbewoner-achtig!"
Even verder bijlezen!
Daar heb je helemaal gelijk in hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 18:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is wel schattig en ik heb geen vriendinnen waar ik dat mee doe![]()
Soms maak ik een schijn sla/schop beweging (kickboks move) en dan jammert hij dat ie niet van lichamelijk geweld houdt en dat dat zo barbaars is.En dat hij liever nooit zal vechten, ik weet ook zeker dat hij 't sowieso niet wint
Maar buiten dat, ach bij barbaarsheid heb je ook weer allemaal andere nadelen
Vanwege mijn pony moet ik nu de haarlak van mijn vriend lenenquote:Op maandag 10 november 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in hoor.
Maar ik zou gek worden van een man die mijn haarlak zou gebruiken, laat staan foundation gebruikt!![]()
Maar gelukkig, smaken verschillen
Oh my....quote:Op maandag 10 november 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou eigenlijk gebruik ik meestal zijn haarlak, hij is ook de gene die mij op het idee bracht om een mini spray in je tas te hebben voor noodgevallen [ afbeelding ]
Wat is dat toch met mannen die haarlak gebruiken!?quote:Op maandag 10 november 2008 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vanwege mijn pony moet ik nu de haarlak van mijn vriend lenenverder gebruikt hij behalve dat en gel gelukkig niets
Nee, hij heeft helaas geen make up tips voor mijquote:Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....
Ik zou steeds het idee hebben dat ik met Mari in bed lag
Wat doe JIJ hier nou.quote:Op maandag 10 november 2008 18:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, hier eignelijk ook wel. Vriendje is gek op beesten. Maar, het regent hier alleen maar, en dan is dat eigenlijk niet zo heel leuk...Of misschien ook wel...
ik ook geloof ikquote:Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....
God, ik ook. Ik ben blij met mijn kerel met stoppels, borsthaar en een kapsel dat eruit ziet alsof 'ie net uit bed komt.quote:Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....
Neequote:Op maandag 10 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Als ik PF was zou ik ook het een en ander door de vingers zien!! Hebben jullie dat jong weleens gezien?? Daar verbleekt alles bij![]()
nou, er mogen best een paar kilo's af! Wat doe jij hier nu?quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 10 november 2008 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij heeft borsthaar en een baard!!!
Jouw vent is net mijn ventquote:Op maandag 10 november 2008 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn vent gebruikt 0,0 cosmetica, buiten douchegel en shampoo.
Ja, het is het type dat maar 1 stel schoenen heeft, en voor wie ik, toen ik bij hem kwam wonen, een kledingkast moest ontruimen waar kleding van 15 jaar oud inhing.
He just does not care.
Ik vind het jammer!
O gaafquote:Op maandag 10 november 2008 17:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, 19 november komt Aaf Brandt Corstius in de Selexyz in Groningen. Je was toch fan?
Ja, daar val ik ook voor, ik vind vooral stoppels geweldig en ik haat gel. Borsthaar ben ik iets minder fan van, maar gelukkig heeft de mijne dat niet.quote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, ik ook. Ik ben blij met mijn kerel met stoppels, borsthaar en een kapsel dat eruit ziet alsof 'ie net uit bed komt..
Heb idd wel eens een foto gezien, mr PF ziet er prima uit! Goeie combi met PF zelfquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar Mr PF is wel echt een beauty hoor. Alhoewel ik me wel afvraag hoe ik het zou vinden als ie langer voor de spiegel staat dan ik
Ik hoef geen beauty, ik wil een beestquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar Mr PF is wel echt een beauty hoor. Alhoewel ik me wel afvraag hoe ik het zou vinden als ie langer voor de spiegel staat dan ik
quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind Heer G ook een beauty, ook al is ie stoer en een drummert en gebruikt ie geen foundation
Maar je moet wel op bruut en holbewoner-achtig vallen, anders vind je het niets.
Maar heer G, kan erg bruut zijn hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind Heer G ook een beauty, ook al is ie stoer en een drummert en gebruikt ie geen foundation
Maar je moet wel op bruut en holbewoner-achtig vallen, anders vind je het niets.
Maar de mijne is ECHT leuk!quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zo zal iedereen zijn mr toch wel ideaal vinden? (wat anderen ook zouden zeggen?)
(ok en op alle fouten van mannen na natuurlijk maar dat lijkt me logish)
Echt wel, mijn mr is ook de liefste, knapste, slimste etcquote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zo zal iedereen zijn mr toch wel ideaal vinden? (wat anderen ook zouden zeggen?)
(ok en op alle fouten van mannen na natuurlijk maar dat lijkt me logish)
Bruut en lomp, vooral.quote:Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar heer G, kan erg bruut zijn hoor![]()
![]()
Dat geldt ook voor mij. Mr PF ziet er goed uit, maar niet het type waar ik op val. Gelukkig zijn er meer smaken, anders zou het een saaie wereld zijnquote:Op maandag 10 november 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op mannen zou vallen, zou mr PF ook niet echt mijn smaak zijn, denk ik. Dan zou ik een échte vent willen. Zo eentje waarvan je weet dat 'ie je kan beschermen enzo
.
Klopt, jij hebt een lekker dingquote:Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt wel, mijn mr is ook de liefste, knapste, slimste etc
En ik ben dik
quote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt een lekker ding.
Ik heb weer zo'n buiquote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Nee hè, gaan ze weer allemaal foto's van hun vent posten....
Als jullie maar niet denken dat ik mijn scharrels hier ga neerplempen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb weer zo'n bui![]()
Zullen we hierna foto's van lekkere wijven gaan posten!?
Nee hoor, mijn vent zou dat heul niet tof vinden als ik dat zou doen, wat dan weer erg jammer is want de mijne is ook ergquote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Nee hè, gaan ze weer allemaal foto's van hun vent posten....
Ik viel altijd op lelijk en aardig. Maar toen bleken ze onaardig te zijn en bleef er niets over. Echt een aanrader om eens eenquote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Mr PF ziet er goed uit, maar niet het type waar ik op val. Gelukkig zijn er meer smaken, anders zou het een saaie wereld zijn
Naar die van jou ben ik ook heel erg benieuwd ja!quote:Op maandag 10 november 2008 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vent zou dat heul niet tof vinden als ik dat zou doen, wat dan weer erg jammer is want de mijne is ook erguiteraard!
Ja dat geloven we lekker niet zonder foto'squote:Op maandag 10 november 2008 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vent zou dat heul niet tof vinden als ik dat zou doen, wat dan weer erg jammer is want de mijne is ook erguiteraard!
quote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef loveli het volgende:
Wel even Conleche waarschuwen, er staat me iets van bij dat pics van hunks gevaarlijk kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |