Keb geen gips... Moet volgende week maandag terug naar de chirurg, daar zal ik wel meer horen!quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Sterkte Vamp! Dat is niet mis! Hoe lang moet je gips?
En ik vind PF's ruzie met vriendje eigenlijk wel schattig. Ik was ook altijd zo onhandig in dat soort dingen vroeger. Duurde heeeel erg lang voordat ik doorhad dat ik zelf ook wel eens 'sorry' kon zeggen, en dat dat helemaal zo erg niet was.En samen in bad is gezellig, met mijn 1e vriendje lazen we altijd samen brieven van mijn aanbidders in bad. En dan ging hij ze terugschrijven voor mij.
O wat een sekreet was ik. Maar uiteindelijk komt het toch allemaal goed, ben nu een braaf deugdzaam tiepje.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:21 schreef loveli het volgende:
Nou ja zeg, kwaad wordt bestraft. De hele dag denk ik al aan brownies bakken en chocoladekoekjes eten, ik ben gezwicht. Drie koekjes weggewerkt, daarna viel de verpakking uit m'n handen. Kapotte koekjes over de vloer, nu ligt het allemaal in de prullenbak.
Verder zit ik al een paar dagen ziek thuis en praat nog net niet tegen de muren (erg stom, wel koorts, maar nog steeds flink behoefte aan chocola). Een van mijn buren rookt blijkbaar graag in het weekeinde, het stinkt al twee dagen naar sigarettenrook. Ik heb heel veel behoeft om wraak te nemen, binnenkort sluit ik me op in de douche en ga sigaren roken met de afzuiging op max. Dat zal 'em leren!
echt?quote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
We waren elkaar dus helemaal niet de hele dag aan het negeren en boos tegen elkaar aan het doen. Ik leek wel echt een vrouw net
quote:
Maak je geen zorgen, volgens mijn voorspellende gaven zit je binnen het jaar onder de 60.quote:Op maandag 10 november 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
69,1
maar ach, hey, niet boven de 70![]()
<..>
Hmm, dat was ik dus onder vriendjes account. Zelfs goed inloggen is kennelijk te zwaar.quote:Op maandag 10 november 2008 11:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goedenmorgen!
Weekend redelijk netjes doorgekomen. Kijken of ik dat deze week door kan zetten.
Voel me vandaag alleen gigántisch brak, dus het liefst gooi ik me vandaag helemaal vol met allemaal makkelijke dingen. Brood smeren lijkt me op de een of andere reden heel erg zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |