abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63090127
Met een zeer pootje hoor je in bed te liggen en 24/7 te fokken, hoe zo niet bij te houden ?
  Vis een optie? zondag 9 november 2008 @ 23:12:07 #152
70532 loveli
N
pi_63090165
Vampie, rustig aan doen! En hulp regelen, want je been moet echt goed helen!!! Daarna mag je pas weer achter de koters aanhollen.
crap in = crap out
pi_63090405
Ja, hulp gaan we morgen even proberen te regelen... Da's inderdaad niet te doen met die twee kleintjes..Ik heb geen gips en mag er op steunen...Doe het meeste met krukken, maar het voelt gewoon heel fijn om het af en toe ff door te strekken zeg maar ( en dat doet dan naderhand pijn ja. Zo stom... Als ik mn been van de grond op de bank wil tillen krijg ik het laatste stukke ( voet zeg maar) niet mee... Voelt heul raar.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Vis een optie? zondag 9 november 2008 @ 23:21:24 #154
70532 loveli
N
pi_63090499
Nou ja zeg, kwaad wordt bestraft. De hele dag denk ik al aan brownies bakken en chocoladekoekjes eten, ik ben gezwicht. Drie koekjes weggewerkt, daarna viel de verpakking uit m'n handen. Kapotte koekjes over de vloer, nu ligt het allemaal in de prullenbak.

Verder zit ik al een paar dagen ziek thuis en praat nog net niet tegen de muren (erg stom, wel koorts, maar nog steeds flink behoefte aan chocola). Een van mijn buren rookt blijkbaar graag in het weekeinde, het stinkt al twee dagen naar sigarettenrook. Ik heb heel veel behoeft om wraak te nemen, binnenkort sluit ik me op in de douche en ga sigaren roken met de afzuiging op max. Dat zal 'em leren!
crap in = crap out
pi_63090725
Sterkte Vamp! Dat is niet mis! Hoe lang moet je gips?

En ik vind PF's ruzie met vriendje eigenlijk wel schattig. Ik was ook altijd zo onhandig in dat soort dingen vroeger. Duurde heeeel erg lang voordat ik doorhad dat ik zelf ook wel eens 'sorry' kon zeggen, en dat dat helemaal zo erg niet was. En samen in bad is gezellig, met mijn 1e vriendje lazen we altijd samen brieven van mijn aanbidders in bad. En dan ging hij ze terugschrijven voor mij. O wat een sekreet was ik. Maar uiteindelijk komt het toch allemaal goed, ben nu een braaf deugdzaam tiepje.
pi_63090810
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Sterkte Vamp! Dat is niet mis! Hoe lang moet je gips?

En ik vind PF's ruzie met vriendje eigenlijk wel schattig. Ik was ook altijd zo onhandig in dat soort dingen vroeger. Duurde heeeel erg lang voordat ik doorhad dat ik zelf ook wel eens 'sorry' kon zeggen, en dat dat helemaal zo erg niet was. En samen in bad is gezellig, met mijn 1e vriendje lazen we altijd samen brieven van mijn aanbidders in bad. En dan ging hij ze terugschrijven voor mij. O wat een sekreet was ik. Maar uiteindelijk komt het toch allemaal goed, ben nu een braaf deugdzaam tiepje.
Keb geen gips... Moet volgende week maandag terug naar de chirurg, daar zal ik wel meer horen!

Ja.. ik ben nog steeds zo onhandig in ruzies... En ik betrek reakties van hém heel erg op mezelf....
Denk vaak dat ie kwaad is op mij als iets niet gaat zoals het moet gaan.. Terwijl ie dan gewoon een beetje kwaad op het gebeuren/de situatie is (ofzo)
pi_63090851
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:21 schreef loveli het volgende:
Nou ja zeg, kwaad wordt bestraft. De hele dag denk ik al aan brownies bakken en chocoladekoekjes eten, ik ben gezwicht. Drie koekjes weggewerkt, daarna viel de verpakking uit m'n handen. Kapotte koekjes over de vloer, nu ligt het allemaal in de prullenbak.

Verder zit ik al een paar dagen ziek thuis en praat nog net niet tegen de muren (erg stom, wel koorts, maar nog steeds flink behoefte aan chocola). Een van mijn buren rookt blijkbaar graag in het weekeinde, het stinkt al twee dagen naar sigarettenrook. Ik heb heel veel behoeft om wraak te nemen, binnenkort sluit ik me op in de douche en ga sigaren roken met de afzuiging op max. Dat zal 'em leren!

Pas als de muren terug gaan praten moet je uit gaan kijken!
  zondag 9 november 2008 @ 23:39:20 #158
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63091040
ik ga de pc afsluiten en bedenken en opschrijven wat ik allemaal nog nodig heb voor mn huisje (en prioriteiten stellen voor wat er als eerste moet komen) en dan morgen en beetje de keuken pimpen met nieuwe handgrepen.

PF wat ontzettedn schattig met en van je vriendje.... echt liev
vampie! niet dingen doen die je nog niet moet kunnen! mn moeder ging ook zitten koken op een burostoel met dr gebroken geopereerde enkel zonder gips. maf mens. je moet je lekker laten helpen hoor!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 9 november 2008 @ 23:40:01 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63091059
oh en voor loveli. gauw beter worden en als de muren op je afkomen kun je een virtueel raampje open zetten door iemand te chatten, fokken, bellen of een filmpje te kijken!!
  maandag 10 november 2008 @ 03:59:45 #160
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63094280
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
We waren elkaar dus helemaal niet de hele dag aan het negeren en boos tegen elkaar aan het doen. Ik leek wel echt een vrouw net
echt? wat verschrikkelijk!
  maandag 10 november 2008 @ 07:18:41 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63094480
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

echt? wat verschrikkelijk!
.

. Ik moet zo naar het ziekenhuis voor een CT-scan. En dan moet ik zo stil mogelijk blijven liggen. Zul je zien dat ik jeuk krijg op allerlei godsonmogelijke plekken .
Niet meer actief op Fok!
pi_63095249
69,1

maar ach, hey, niet boven de 70

dit hebben 'we' er vast snel vanaf, als ik ooit weer 's helemaal beter word..

bleuh!! Zou vandaag 't liefst uitzieken, máár, heb 2 middelbare scholieren op sleeptouw vandaag,dus kan moeilijk verstek laten gaan
Ja doei.
pi_63095327
Morgen allemaal.

PF: ik hoop dat je humeur vandaag wat beter is.
Vamp: sterkte met je pootje.
Vik: veel plezier met stil liggen.
Loveli: beterschap!
  maandag 10 november 2008 @ 09:22:37 #164
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63095399
beterschap moblo...

ik werd vanochtend heel onblij van de weegschaal, zat lekker ruim boven de 80

maar goed, ik mag mezelf nu een week niet wegen, en ik ga mn best doen tijdens en rond de verhuizing nu goed te blijven eten en dan gaat t er vast wel weer af.
  maandag 10 november 2008 @ 09:53:20 #165
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63095914
Is het al weer bijna weekend?
Bleugh.
Fok!bejaarde
  maandag 10 november 2008 @ 09:55:34 #166
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63095965
Een knuffel voor Kwak, veel beterschap voor MoBlo en Loveli maar het meest voor Vampje.
En succes voor Vikje.
Fok!bejaarde
pi_63096131
bedacht me net dat het 'maar' een kilo is, want zat vrijdag ochtend op 68,1 dus valt het nog enigszins mee

zit nu in een propvolle bus naar de uni en kan alleen maar aan thee en bed denken, maar moet morgen een tentamen halen dus zou het eerder thee en reader en oefententamens zijn

bedankt voor de beterschapswensen
Ja doei.
  maandag 10 november 2008 @ 10:29:51 #168
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63096577
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
69,1

maar ach, hey, niet boven de 70

<..>
Maak je geen zorgen, volgens mijn voorspellende gaven zit je binnen het jaar onder de 60.
Fok!bejaarde
pi_63097367
Goedenmorgen!

Weekend redelijk netjes doorgekomen. Kijken of ik dat deze week door kan zetten.
Voel me vandaag alleen gigántisch brak, dus het liefst gooi ik me vandaag helemaal vol met allemaal makkelijke dingen. Brood smeren lijkt me op de een of andere reden heel erg zwaar.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 10 november 2008 @ 11:09:45 #170
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_63097395
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goedenmorgen!

Weekend redelijk netjes doorgekomen. Kijken of ik dat deze week door kan zetten.
Voel me vandaag alleen gigántisch brak, dus het liefst gooi ik me vandaag helemaal vol met allemaal makkelijke dingen. Brood smeren lijkt me op de een of andere reden heel erg zwaar.
Hmm, dat was ik dus onder vriendjes account. Zelfs goed inloggen is kennelijk te zwaar.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
pi_63097849
Goedemorgen, ik ben er ook weer
Vandaag weer 2 colleges en daarna ga ik alles wel bijlezen hier
  maandag 10 november 2008 @ 11:45:41 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63098098
Mogguh!

Eetlijstjesssss

O: weightcare reep
L: 2 vezelcrackers met extra magere filet americain. 1 gekookt ei
T: kleine salade
D: hertenchili met rijst
T: appelz

*netjes*
pi_63098228
Eetlijstje:

O: brinta
T: crackertjes
L: yoghurt met muesli
T: restje spruitjes van gister
T: weetabix
D: stamppot zuurkool
  maandag 10 november 2008 @ 12:05:52 #174
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63098554
O: sprintje naar de trein
T: Vitalinea
L: Soepie met volkorenbolletje
T: 7 walnoten
T: Appel + kiwi
D: geroerbakte zuurkool met meergranenrijst ala mama.
Fok!bejaarde
  maandag 10 november 2008 @ 12:15:26 #175
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63098788
lijstje:

O: vitalu crackers met een plakje katenspek
L: twee boterhammen met magere varkensfricandeau
T: appel
D: gekookte aardappel, paprika en komkommer, stoofvlees (staat nu heerlijk te pruttelen)
T: appel?

i know, heavy on the meat and carbs. maar verder wel gezond. en ik doe niet low-carben....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')