abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63076866
Ik heb een heerlijk gezond kippensoepje op het fornuis staan. Daarbij eten we knolselderijsalade met appel en gerookte kip.
pi_63077118
Ik heb heerlijke pompoentaart gebakken! Niet calorieverantwoord denk ik, met twee bolletjes mozzarella erin haha maar wel super lekker! Met turks brood erbij, smullen maar.

Kwak, fijne dieetvrije dag! Morgen weer gewoon met frisse moed verder.

Ise wat een schattige nieuwe ava!

[Edit-typo's]
pi_63077200
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh sorry, maar dit was geen lopende verhaallijn hoor, gewoon een 'klein' moment in één aflevering.
Het was ook niet erg hoor, maar ik dacht voordat iemand verklapt dat Meredith het nu met de chief doet of zo.............
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 16:23:46 #79
163650 Greys
pi_63077289
Co, waarom wacht je tot de DVD uit is dan? Dat duurt nog best even...
En er is een site waarop je de afleveringen kunt kijken zonder te hoeven downloaden enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63077421
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
En er is een site waarop je de afleveringen kunt kijken zonder te hoeven downloaden enzo
Ik vind die marathons zo fijn! Heerlijk in bed met koppies thee en dan veel afleveringen achter elkaar op groot scherm en mét ondertieten.
pi_63077477
Ondertieten?
pi_63077634
flauw, maar hier in huize conleche heten ondertitels ondertieten. Hebben jullie ook van die flauwe grapjes onderling, die niemand leuk vindt behalve jullie tweeën? Wij hebben bv ook periodes dat we alles zingen. Heel idioot.
pi_63077688
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
flauw, maar hier in huize conleche heten ondertitels ondertieten. Hebben jullie ook van die flauwe grapjes onderling, die niemand leuk vindt behalve jullie tweeën? Wij hebben bv ook periodes dat we alles zingen. Heel idioot.
Herkenbaar

Wij praten soms half nederland/half engels door elkaar met een amerikaans accent.

"Wil jij some potatoes bij je biefstukje, honey?"
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63077723
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Het was ook niet erg hoor, maar ik dacht voordat iemand verklapt dat Meredith het nu met de chief doet of zo.............
Nou, ik wou het niet verklappen, maar..

Bwoh. Ik heb echt een lame ass day. Ik begon vrij vlot met m'n onderzoek, 2 a4tjes getikt. En toen wist ik niet meer hoe ik verder moest en ben ik maar gaan fokken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63077830
quote:
Ja, altijd met mijn dames van het atelier. Een kleine selectie: applicaties heten bij ons amplicaties. En het huismerk van de C en A (Canda) noemen we Candida. En peervormige figuren die we moeten aankleden noemen we 'heupig'. "Leuk meisje, wel een beetje heupig." En als we klittenband bedoelen beelden we altijd mimisch een lesbisch rockgroepje uit met veel luchtgitaar. God wat vreselijk
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 16:51:04 #86
163650 Greys
pi_63078045
Nou, bij ons heeft Heer G voornamelijk grapjes die hij heel leuk vindt
Als ik iets zeg dan antwoordt hij met "Hhhhuuhhhhhhhhh? Finjuhhhh?" (Als in "Oh, vind je dat?").
En dat dan op zo'n onsterfelijk dómme toon. Te walgelijk gewoon. Waarom moet ik er dan toch steeds om lachen Zo lang ik er om lach blijft hij denken dat het leuk is natuurlijk

(Een beetje op de toon van die vent in die reclame voor die gehoorapparaten of zoiets? Die steeds HE????????? zegt, ook tegen de tomtom ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 16:52:53 #87
163650 Greys
pi_63078111
Laureline, kan je daar even een keer een filmpje van maken, hoe je een lesbisch rokgroepje uitbeeldt? En dan vooral het lesbische gedeelte?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 16:55:49 #88
331 Merel
Be here now.
pi_63078183
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Welke site?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 9 november 2008 @ 17:09:58 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63078542
quote:
Haha, toen ik een jaar of 17/18 was woonde ik een studentenhuis en samen met een ander meisje had ik toen een periode dat we zo'n beetje alles wat we deden zeiden. Dus: "*de trap afloopt*", "*hard lacht*" .

Het klinkt heel wazig, maar goed .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 17:32:18 #90
163650 Greys
pi_63079163
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Welke site?
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php

Wat wel belangrijk is om te weten is dat je, als je er eentje gekozen en aangeklikt hebt, eerst een soort pokerreclame in het kijkvenstertje krijgt. Dan lijkt er helemaal niets te gebeuren verder. Maar dan moet je gewoon even tien minuten iets anders gaan doen, wachten tot het balkje onderin rood wordt (je ziet het langzaam vollopen, dan laadt ie...) en dan op play drukken! Dan werkt het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 17:38:23 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63079318
Oh god ik heb dat soort dingen ook altijd met o.a. mijn zus, vriend en moeder

Momenteel roepen mijn zus en ik constant "CachaiiiiI!" (Chileense slang voor 'snap je', zoals men hier JEWEET roept ) tegen elkaar, of variaties daarop:

"Cachai la onda!" (roept men ook te pas en te onpas, betekent 'snap die vibe")
"Cachai, loca!" ( Snap je, gek!)

...
I blame her. Zij is pas daar geweest
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63079436
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef Merel het volgende:

[..]

Leuk toch Ik heb gisteren thermo-ondergoed gekocht voor de zondagen langs de lijn, zodat ik niet doodvries

En kijk kijk kijk!

[ afbeelding ]

Onder de 68
Gelukkig word ik er voor betaald

En jay
pi_63079473
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zoveel kleren die te klein zijn? Dat vind ik best een goede motivatie, als je eerst dunner bent geweest en allemaal leuke kleren hebt die je bijna weer aankunt.
De vorige keer dat ik afviel had ik alleen maar steeds meer kleren die te groot werden, toen heb ik juist met pijn in het hart heel veel leuke dingen weg moeten doen die ik helemaal nog niet zo lang had, omdat ik out of the blue had besloten dat ik ging afvallen.

Hier ook aan de studie... het halve huis heeft buikgriep, ook gezellig.
ja vijf nieuwe donkerblauwe jeans
  zondag 9 november 2008 @ 17:52:43 #94
331 Merel
Be here now.
pi_63079652
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat wel belangrijk is om te weten is dat je, als je er eentje gekozen en aangeklikt hebt, eerst een soort pokerreclame in het kijkvenstertje krijgt. Dan lijkt er helemaal niets te gebeuren verder. Maar dan moet je gewoon even tien minuten iets anders gaan doen, wachten tot het balkje onderin rood wordt (je ziet het langzaam vollopen, dan laadt ie...) en dan op play drukken! Dan werkt het!
Moet je dan dat Zango gebeuren installeren? Ik kreeg daar een popup van. Kan dat geen kwaad? Ik ben echt een complete nitwit op dat gebied.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 17:54:36 #95
163650 Greys
pi_63079698
Ik hoefde er helemaal niets voor te installeren Merel!?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 19:22:51 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63081567
beetje late reactie maar wilde toch nog ff kwak een hart onder de riem steken....
ik denk idd ook dat iedereen wel eens een dieetdipje heeft.. ik heb ook wel eens van die dagen gehad.. en dan had ik zelfmedelijden (en ws was ik sowieso al chagga) en dan had ik dr ff helemaal geen zin meer in...

maaruh 1 tipje dan: kijk ff naar wat oude foto's van je, daarna ga je nu even in de spiegel kijken en je weet gelijk weer waar je het ook alweer voor doet...
(en jaaaa natuurlijk ook voor je gezondheid....)

in elk geval veel succes ermee en een dikke motivatie-knuffel van deze kant.

en OMG hier in huis hebben we alleen maar stomme grapjes, eigen benamingen en sort of eigen taaltje...
Don't ask....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 9 november 2008 @ 19:38:50 #97
331 Merel
Be here now.
pi_63081924
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoefde er helemaal niets voor te installeren Merel!?
Hmm volgens mij is het afhankelijk van welke serie je wilt zien... Nu doet ie het wel zonder enge installeerdingen. Ik heb Grey's altijd in happen gezien, nu ga ik gewoon lekker alles vanaf het begin netjes op volgorde kijken
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 20:04:12 #98
163650 Greys
pi_63082658
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:38 schreef Merel het volgende:

[..]

Hmm volgens mij is het afhankelijk van welke serie je wilt zien... Nu doet ie het wel zonder enge installeerdingen. Ik heb Grey's altijd in happen gezien, nu ga ik gewoon lekker alles vanaf het begin netjes op volgorde kijken
En lekker zonder reclame tussendoor! Veel plezier!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 20:06:11 #99
331 Merel
Be here now.
pi_63082727
Oh Greys je hebt me helemaal blij gemaakt met die website!
pi_63082741
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:

[..]

OMG HEAVEN!! eindelijk greys kijken! op de een of andere manier kan ik niet downloaden sinds ik mn internet deel met mn zusje. En ik wil al zooo lang die afleveringen van seizoen 5 kijken! You made my day week month!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')