Ja tuurlijk, gewoon doodordinaire vaseline.quote:Op zondag 9 november 2008 02:15 schreef Anosmie het volgende:
En dan gewoon pure ordinaire vaseline.
Niet die smaakjes / komkommertoegevoegde / hippe troep.
Gewoon zo'n doorzichtige pot met een wit deksel vaseline??
Mmm.. Ik ben geintrigeerd.
Ik heb een massagebal van de Ikea gescoord. Erg fijn voor onder de douche. Tegen de deukjesbenen jah
Nu nog vaseline begrijp ik.
Draai je hem wel de goede kant op?quote:Op zondag 9 november 2008 02:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon doodordinaire vaseline.
Petroleum FTW!!
Ik ben zacht. Dus ik ga naar mijn net opgemaakte bedje, met schone lakens en een dronken vent.
tata!
Oh wokken is het enige dat vriendje niet leuk vind, wss omdat hij van groente en rijst niet echt iets lekkers kan bedenkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemiddag dames. Zwaar trainen is zo goed voor je humeur
. Nu wel koppijn door vochttekort en slaaptekort. En ik heb wat gemist zeg. Spannende verhalen gisteravond
.
Oh en Miss S: een pony staat je geweldig en je staat leuk op die foto. Het nieuwe haar van PF en K_I_M is ook leuk, dit is wat een kapper hoort te doen.
[..]
Atlantis! Kan je helemaal zelf kiezen (en stiekem vind ik wokken veel leuker dan gewoon uit eten, kan je tenminste zelf kiezen wat lekker is en wanneer je wil eten).
Dan neemt ie toch een van die standaardcombinaties?quote:Op zondag 9 november 2008 09:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh wokken is het enige dat vriendje niet leuk vind, wss omdat hij van groente en rijst niet echt iets lekkers kan bedenken
Het is goed gegaan!quote:Op zondag 9 november 2008 02:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai je hem wel de goede kant op?
Zou zo lullig zijn als we morgen lezen dat je bent onder gekotst
Een beetje jarig?quote:Op zondag 9 november 2008 11:28 schreef mordradead het volgende:
Zo, een paar dagen goed gefeest.... m'n broek zit nu strak en ik heb puistjesik zie er belabberd uit.
Feestje omdat een vriend van me en ik zo'n beetje jarig zijn... ik heb van iedereen die deze 2 dagen is geweest bier gehad en snoep. Ik kan dus nog even doorgaan![]()
Leuk tochquote:Op zondag 9 november 2008 09:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Goodmorning, ik mag zo naar het voetbal veld
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Anosmie het volgende:
Miss_S had anorexia..
Ik Fok! teveel denk ik.
Twee slokken water en ik ben weer 68 natuurlijk, maar 't gaat om het idee.quote:Op zondag 9 november 2008 12:11 schreef kwakveense het volgende:voor merel!! (en wij hebben dezelfde weegschaal....) hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |