Toetsen waarvan? Zit jij ook in het onderwijs dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:02 schreef Esse_est het volgende:
Troost je CF; ik heb ook net alle toetsen nagekeken, mijn weekplanners af en ik heb een ikbenzieligenalleenbui, jij hebt nog je hijisweerlieflief, die je an je tentamens in zijn armen neemt. Bij mij is zelfs mijn hyves dood, weeeeeh![]()
Dat is, voornaam_achternaam at hotmail, maar ik ga weereem poging doen om te slapen...quote:
Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, voorzichtig met de mayo morgen! beetje bij beetje toevoegen, anders heb je ineens zo'n drapje.
Hoe laat ga je ze maken? Zal ik je mijn mobiele nummer geven, voor het geval dat?
Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh en trusten iedereen die slapen gaat. Is het weekend, gaan ze vroeg op bed
. Stelletje mutsen, jullie worden oud!
![]()
.
Ik ga zo ook hoor.
Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik lekker op stap met mijn moeder.
Fijne dag allemaal!![]()
7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.
Oh, en dat zou misschien wel een idee zijn. Gewoon voor als het echt helemaal misgaat.. Ik denk dat ik er niet eerder dan een uur of 7 tijd voor heb.
Wat dapper van je! En wat een plurk dat ie je niet even kwam halen... Is het wel weer goed nu?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
@BE: lekker, he! Ik ga het vanavond weer maken.
Mannen![]()
Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Een uur later was ik thuis. En héél boos.
Atlantis! Kan je helemaal zelf kiezen (en stiekem vind ik wokken veel leuker dan gewoon uit eten, kan je tenminste zelf kiezen wat lekker is en wanneer je wil eten).quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en chico, weet jij een leuk restaurantje waar je ook redelijk wat vegetarisch hebt? Die Mexicaan sowieso
Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.
Maandag ging ik dus uit eten met iemand. Dat werd pas 's middags afgesproken. Ik houd van dat soort spontane acties.
Alleen het aanbod vind ik al enorm lief! En anders val ik gewoon uniekhoorn even lastig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijken
Ik PM je.
Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mannen![]()
Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Je werkt op 5 minuten van je werk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag.. Ik werk de zaterdag en één of meerdere avonden. Wel werk ik nu op 5 minuten van m'n werk, heerlijk naar huis in de pauze!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mannen![]()
Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zwetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.
De tyfus voor 'm !
Maar goed, ik ben dan ook niet zo aardig
Eet en drink ze!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zweten
Zo, nog even mijn koffer pakken en een kadootje voor mijn neefje kopen en een sixpack trappisten voor mijn zwager... nog even wat nakijkwerk... En dan: op naar Spanje
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Dus eigenlijk was JIJ heel vervelend?
Oh verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
zei niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |