abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63043275
Trus GB
pi_63043341
Gezellig hier, iedereen naar bed
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:57:41 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63043353
Ja, en ik zat al helemaal klaar voor de spannende verhalen .
Nou, ik ben aan het tandenpoetsen en dan ga ik ook naar bed .
Niet meer actief op Fok!
pi_63043358
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig hier, iedereen naar bed
Nee hoor, ik ben d'r pas net uit.
pi_63043363
DaD, voorzichtig met de mayo morgen! beetje bij beetje toevoegen, anders heb je ineens zo'n drapje.

Hoe laat ga je ze maken? Zal ik je mijn mobiele nummer geven, voor het geval dat?
pi_63043405
Ben Hur is trouwens tof, Viking. Langdradig af en toe, maar de 'special effects' zijn waanzinnig, voor die tijd.

Hallo. Het is vrijdagavond 11 uur en ik zit tentamens na te kijken en te fokken. Hoe zielig
pi_63043479
Troost je CF; ik heb ook net alle toetsen nagekeken, mijn weekplanners af en ik heb een ikbenzieligenalleenbui, jij hebt nog je hijisweerlieflief, die je an je tentamens in zijn armen neemt. Bij mij is zelfs mijn hyves dood, weeeeeh
  Vis een optie? vrijdag 7 november 2008 @ 23:05:14 #208
70532 loveli
N
pi_63043528
Mag ik meedoen met zielig zijn? Ik zit ziek alleen thuis zonder ook maar aanspraak op MSN. Ziek, maar wel met trek in alles wat met chocola te maken heeft.
crap in = crap out
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:06:40 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63043564
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:02 schreef Esse_est het volgende:
Troost je CF; ik heb ook net alle toetsen nagekeken, mijn weekplanners af en ik heb een ikbenzieligenalleenbui, jij hebt nog je hijisweerlieflief, die je an je tentamens in zijn armen neemt. Bij mij is zelfs mijn hyves dood, weeeeeh
Toetsen waarvan? Zit jij ook in het onderwijs dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_63043623

Aai Loveli...
pi_63043660
Toetsen wiskunde, bio, eco, en twee keer nederlands. Ik ben cluster4 juf, ik heb kinderen van 15, 16, 3 VMBO-KGT die in hun ontwikkling zodanig zijn belemmerd dat ze niet op een gewone school kunnen functioneren, autisten, ADHDers, ODDers, kinderen met hechtingsstoornissen enzo.
  Vis een optie? vrijdag 7 november 2008 @ 23:14:20 #212
70532 loveli
N
pi_63043719
Dat plaatje
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 23:26:02 #213
163650 Greys
pi_63043940
Popstars was weer leuk

Ik heb weer heel wat verhalen gemist zie ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63044924
loveli, wat is je MSN dan?

WTF, het kost me meer dan een uur om 3 toetsen na te kijken... en ik moet er 51
pi_63045020
Win The For?
pi_63045042
What the fuck
pi_63045096
*naief jufgedrag vertoon*
Wat zei je?
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:12:33 #218
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63046181
WTF = What the Fuck
FTW = For the Win
TVP = Terugvindpost
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Vis een optie? zaterdag 8 november 2008 @ 01:21:46 #219
70532 loveli
N
pi_63046349
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
loveli, wat is je MSN dan?
Dat is, voornaam_achternaam at hotmail, maar ik ga weereem poging doen om te slapen...
crap in = crap out
pi_63048059
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63048071
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, voorzichtig met de mayo morgen! beetje bij beetje toevoegen, anders heb je ineens zo'n drapje.

Hoe laat ga je ze maken? Zal ik je mijn mobiele nummer geven, voor het geval dat?
Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.

Oh, en dat zou misschien wel een idee zijn. Gewoon voor als het echt helemaal misgaat. . Ik denk dat ik er niet eerder dan een uur of 7 tijd voor heb.
pi_63048076
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh en trusten iedereen die slapen gaat . Is het weekend, gaan ze vroeg op bed . Stelletje mutsen, jullie worden oud! .
Ik ga zo ook hoor .
Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel. .
pi_63048439
Goedemorgen allemaal
Ik ga zometeen meeten met een Fok!ker voor een fotoshoot
* Miss_S vind het toch wel weer spannend
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:32:06 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63048532
Veel plezier Miss_S

DaD, ik ga vanmiddag ook gevulde eieren maken, sta je niet alleen.
Ow en soep en hapjes en zelfgemaakt brood enz. enz. pfff
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:35:32 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63048556
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel. .
Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.

Maandag ging ik dus uit eten met iemand. Dat werd pas 's middags afgesproken. Ik houd van dat soort spontane acties .
Niet meer actief op Fok!
pi_63048587
Goedemorgen. Vanavond komt de oma van mijn eten en ik ga uitgebreid (en tevens niet dieetverantwoord) koken:

hapjes vooraf: dadels met spek en paling met komkommer
hoofdgerecht: hazenbouten, ovenaardappeltjes en spinazie met pijnboompitjes
nagerecht: witte chocolademousse met citroen en warme peer
pi_63048955
Morgen dames.

Mooie foto's!

Gemarineerd zwart?

Mannen...
Mijn ex snapte niet dat hij even moest smssen als hij pas om drie uur 's nachts thuiskwam ipv 12 uur zoals hij gezegd had.
Ik ben nogal een doemdenker, dus tegen 1 uur was ik ervan overtuigd dat hij een ongeluk had gehad.
Gelukkig is vriendlief wel zo tactvol om het even door te geven als het wat later wordt.

Ik heb er weer een kat bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga ik lekker op stap met mijn moeder.
Fijne dag allemaal!
pi_63050403
@BE: lekker, he! Ik ga het vanavond weer maken.

Mannen

Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Een uur later was ik thuis. En héél boos.
pi_63050452
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.

Oh, en dat zou misschien wel een idee zijn. Gewoon voor als het echt helemaal misgaat. . Ik denk dat ik er niet eerder dan een uur of 7 tijd voor heb.
7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijken
Ik PM je.
pi_63050620
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:

Mannen

Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Wat dapper van je! En wat een plurk dat ie je niet even kwam halen... Is het wel weer goed nu?
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:59:26 #231
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63051645
Vergeetmewelletje, jeetje, wat zielig voor die mevrouw, maar wat tof dat je een kat erbij hebt En voor de kat is het ook tof natuurlijk

Cinnamongirl Wat een lul zeg... Ik zou ook woedend zijn.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63051786
Goeiemiddag dames . Zwaar trainen is zo goed voor je humeur . Nu wel koppijn door vochttekort en slaaptekort. En ik heb wat gemist zeg. Spannende verhalen gisteravond .

Oh en Miss S: een pony staat je geweldig en je staat leuk op die foto . Het nieuwe haar van PF en K_I_M is ook leuk, dit is wat een kapper hoort te doen.
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Oh en chico, weet jij een leuk restaurantje waar je ook redelijk wat vegetarisch hebt? Die Mexicaan sowieso
Atlantis! Kan je helemaal zelf kiezen (en stiekem vind ik wokken veel leuker dan gewoon uit eten, kan je tenminste zelf kiezen wat lekker is en wanneer je wil eten).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63052091
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.

Maandag ging ik dus uit eten met iemand. Dat werd pas 's middags afgesproken. Ik houd van dat soort spontane acties .
Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag. . Ik werk de zaterdag en één of meerdere avonden. Wel werk ik nu op 5 minuten van m'n werk, heerlijk naar huis in de pauze!
pi_63052106
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijken
Ik PM je.
Alleen het aanbod vind ik al enorm lief! En anders val ik gewoon uniekhoorn even lastig. .
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:32:04 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63052163
quote:

Mannen

Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.
De tyfus voor 'm !

Maar goed, ik ben dan ook niet zo aardig
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:49:20 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63052398
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag. . Ik werk de zaterdag en één of meerdere avonden. Wel werk ik nu op 5 minuten van m'n werk, heerlijk naar huis in de pauze!
Je werkt op 5 minuten van je werk? .
Maar ok, vandaar .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 november 2008 @ 13:56:22 #237
163650 Greys
pi_63052528
quote:

Mannen

Die van mij heeft het principe dat hij niet meer rijdt, ook al heeft hij maar één slok bier op. Dus dat hij me dan niet zou kunnen halen, oké. Maar die zou dan OF vragen waar ik was en een taxi voor me bellen, of zeker even op internet kijken om te helpen. Ik zou echt enorm de tering in hebben als ik jou was (niet om te stoken ofzo hoor ). Heb je het al uitgepraat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63054167
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.
De tyfus voor 'm !

Maar goed, ik ben dan ook niet zo aardig
Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zweten

Zo, nog even mijn koffer pakken en een kadootje voor mijn neefje kopen en een sixpack trappisten voor mijn zwager... nog even wat nakijkwerk... En dan: op naar Spanje
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:36:28 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63054304
Cinna, daar zou ik idd ook best pissig om geworden zijn!
pi_63054364
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zweten

Zo, nog even mijn koffer pakken en een kadootje voor mijn neefje kopen en een sixpack trappisten voor mijn zwager... nog even wat nakijkwerk... En dan: op naar Spanje
Eet en drink ze!
Veel plezier

Ik ga nu theedrinken bij mijn moeder, ze is levend teruggekomen uit Iran . En over 2 maanden gaat ze weer naar Moskou
pi_63054411
Ach, het is alweer goed. Ik had er ook niet bij gezegd dat hij had geopperd dat ik een taxi moest nemen en dat hij dat dan zou betalen. Maar goed, ik had weinig geld bij me en hij had ook niks in huis. Plus hij was enorm dronken, en ik was ook niet geheel nuchter! Als ik nuchter was geweest had ik wel gevoeld hoe moe ik was, en dat het gezien m'n schoeisel en de buurt etc. niet zo slim was om te gaan lopen
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:48:27 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63054595
Dus eigenlijk was JIJ heel vervelend?
pi_63054699
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Dus eigenlijk was JIJ heel vervelend?

Ja. Ik was ook vervelend, maar die opmerking van hem vind ik nog steeds niet tof
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:56:05 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63054745
Veel plezier CF!

Waar ging je ook alweer naartoe?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:01:52 #245
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63054849
Zo. Net de halve keuken uit elkaar geschroefd om de kastjes schoon te maken . Wat is een keuken eigenlijk armoedig in elkaar gezet, voor het geld dat je ervoor moet betalen!

Oh, Greys, hij is binnen! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:05:07 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63054904
Mijn eerste ruzie met lief moet nog komen, hopelijk kan deze wel terug ruzie maken... Mijn ex kon dat nooit, die liep weg, zei niks of gaf me gelijk... Daar word je ook moedeloos van hoor.
Zelfs al had ik niet gelijk dan kreeg ik het wel, echt giftig werd ik daarvan..
Toch vind ik het nog jammer dat het is mislukt, het huwelijk...

Veel plezier CF!! Eet lekker

DaD, lukt het met de gevulde eieren??
Ik heb erin gedaan: Mayo, curry, fijngesneden ui, beetje bosui, mosterd, kerrie en paprika poeder, zout, peper, maggi.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63055840
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
zei niks
Oh verschrikkelijk!
Dat is de enige manier waarop je mij woedend kan krijgen.
Had mijn ex ook een handje van.

Mijn moeder ook trouwens.
Vooral handig als je niet weet waarom je doodgezwegen wordt.
Ze heeft vroeger eens drie maanden niet tegen me gepraat en ik had geen idee waarom.
Bleek dat ze een zakje wiet op mijn kamer had gevonden.
Als ze dat nu gelijk had gezegd, had ik haar kunnen vertellen dat die niet van mij was.

Het stappen met moeders was gezellig vandaag.
Ik ben rijker:
* Een kookplaatje voor op het gas (mijn gasfornuis kan niet laag genoeg om dingen zachtjes te laten pruttelen)
* Vier boek (suffe thrillers)
* Zeepje voor op de wc (div zeepjes aan een koordje om op te hangen)
* Voerbakje voor nieuwe poezel
* Ongedragen grijze broek (zachte, smalle ribstof)
* Paarse trui
* Bruine trui
* Paarsbruin-achtige blouse van fluweel en beetje blingbling
* 3 vest voor vriendlief
Schade: ¤ 53,90
Lang leve kringloopwinkels.

Veel plezier CF en DaD!
pi_63055994
Vampje komt ff zwaaien en bijlezen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63056014
Ow...En het SHEdieet kende ze niet in het ziekenhuis!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63056455
Hoooi!

Nou de posttentamendagen gaan goed! Heb lekker mandarijntjes en peren gekocht op de markt en die loop ik nu gedurende de dag te snoepen, eigenlijk net zo lekekr, maar voelt veel beter dan al die chocola!

Gister twee uur gespind, ter voorbereiding van de marathon die eraan komt,
en vandaag scheen de zon zooo lekker, dat ik mn racefiets maar weer eens onder het stof vandaan heb getrokken: ritje van 65 km, in de zon, heeeeerlijk!!
Morgenochtend weer even een uur spinnen en dan heb ik deze week elke dag gesport, op donderdag na. Maar toen wel 30 km gefietst, maar dat was woon-werk km.

Iedereen een fijne zateragavond, wie gaat er nog stappen?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')