SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn moeder, (die van nature blond is en blauwe ogen heeft, waardoor men vroeger dacht dat zus en ik geadopteerd waren) gaat zelfs met mn zus mee naar concerten van ruige metalbands waar het bier je om de oren vliegt
Ja, familiefoto!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!
Ieks! Je kind is veranderd in een kat!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:18 schreef k_i_m het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, jij kijkt veel zoeter dan je post
Schijn bedriegt, in het echt ben ik niet zo lief als ik eruit ziequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, jij kijkt veel zoeter dan je post
Nee, ze ziet er lief uit (schaap) maar is evol (wolf).quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kim is juist een schaap in wolfskleren!
Bèèèhquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kim is juist een schaap in wolfskleren!
Volgens mij doet ze evol op internet, maar is ze heel lief. Kijk maar naar de foto!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er lief uit (schaap) maar is evol (wolf).
Wat is er mee?quote:
Van die supergezonde bloemkool- of broccolisoep vind ik echt alleen te pruimen met stukjes 'lekkers' erdoorheen. Uitgebakken bacon, of chorizo, of ik las ook eens een recept met stukjes makreel ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, nog even de eetlijst voor de dag:
O: overgeslagenop mijn werk een paar druifjes gegeten
L: restje caesar chicken salad
T: walnoten
T: smoothie framboos-yoghurt-limoen
D: bloemkoolsoep met currypasta. Experimentje. Ik ben niet zo'n bloemkoolfan, kijken of het op deze manier lekker is! Ik denk een aardappeltje erdoor voor mooie gebonden soep.
Ruzie, maar dat begrijp je vast nietquote:
Owquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ruzie, maar dat begrijp je vast niet![]()
![]()
We hadden een afspraak voor vanavond, maar dat is niet doorgegaan omdat een middagafspraak van hem uitliep. Ik ben boos omdat hij me daar niet tijdig over heeft ingelicht, hij snapt dat niet, en nu ben ik boos om dat hij dat niet snapt.
En nu is het doodzwijgen. Ik heb me opgesloten met de laptop
Maar dat lijkt me dan weer ranzig i.c.m. currypastaquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Van die supergezonde bloemkool- of broccolisoep vind ik echt alleen te pruimen met stukjes 'lekkers' erdoorheen. Uitgebakken bacon, of chorizo, of ik las ook eens een recept met stukjes makreel ofzo
Oh, herkenbaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ruzie, maar dat begrijp je vast niet![]()
![]()
We hadden een afspraak voor vanavond, maar dat is niet doorgegaan omdat een middagafspraak van hem uitliep. Ik ben boos omdat hij me daar niet tijdig over heeft ingelicht, hij snapt dat niet, en nu ben ik boos om dat hij dat niet snapt.
En nu is het doodzwijgen. Ik heb me opgesloten met de laptop
Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ow
Kan je er niet beter gewoon over praten?
Je snapt het probleem precies. Dat we niet naar de bios gaan zal mij m'n reet roesten, dat kan een andere keer ook nog wel. Laat dat gewoon op tijd weten. en ga dan niet zeggen dat ik moeilijk doe. Als er iemand is die niet moeilijk doet over zulke dingen.. Grr, kan hij me zo kwaad mee makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, herkenbaarHet is niet zozeer vervelend dat de plannen veranderen omdat er iets uitloopt, het is enkel vervelend dat hij dat niet communiceert
Kan ik ook weleens boos om worden, mijn vent heeft die neiging ook wel.
Dan inderdaad maar even rustig wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.
En nu ben ik ik pissig omdat hij zonder mij brood gaat eten (we hebben nog geen avondeten in huis en ik wil verdorie gewoon eten vanavond!!)
Mijn oplossing voor dat soort situaties: zijn lievelingskost koken EN LEKKER HELEMAAL IN JE EENTJE OPETENquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.
En nu ben ik ik pissig omdat hij zonder mij brood gaat eten (we hebben nog geen avondeten in huis en ik wil verdorie gewoon eten vanavond!!)
Ben benieuwd naar de uitkomst! Ik ben zelf wel dol op soep, en broccoli of bloemkool maken we elke week. Wat misschien ook lekker is, doen wij ook door sommige groenten, zijn die couscouskruiden van de markt erdoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me dan weer ranzig i.c.m. currypasta
Afijn, het is maar een experimentje, als het vies is, is het eenmalig
Daar moet ik nu dus écht niet aan denkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan inderdaad maar even rustig worden![]()
En goedmaaksex natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor dat soort situaties: zijn lievelingskost koken EN LEKKER HELEMAAL IN JE EENTJE OPETEN![]()
![]()
Oh zo
(ja, ik heb dat echt weleens gedaan)
[..]
Mijn oplossing voor dat soort situaties: zijn lievelingskost koken EN LEKKER HELEMAAL IN JE EENTJE OPETEN![]()
![]()
Oh zo
Sorryquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar moet ik nu dus écht niet aan denken
Goedmaaksex is je reiste bullshit. Of je moet echt al je gevoelens uit kunnen zetten ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan inderdaad maar even rustig worden![]()
En goedmaaksex natuurlijk
Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb hier....ik heb er geen ervaring meequote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goedmaaksex is je reiste bullshit. Of je moet echt al je gevoelens uit kunnen zetten ofzo
Geen sex als je je nog een beetje verdrietig of gekwetst voelt, zo kort na ruzie. Ga je je alleen maar onzeker en rot van voelen.
Oh goeie, ik was laatst zo boos op hem, 1 van ons moest zich aanpassen (hij vond van niet) dus uiteindelijk heb ik het maar gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Oh zo
Neehee, jij hebt nooit ruzie, dat weten we nu wel...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb hier....ik heb er geen ervaring mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dát en onze mannen lijken op elkaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij lijken Goodbye en ik wel een beetje op elkaar in onze benadering van dit soort uit de hand gelopen communicatieproblemen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Ik ben kamp PFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat lijkt me wel héél weinig!quote:
O ja! Hij was zijn sjaal vergeten ( zo een theedoek sjaal semi hip in een driehoek gevouwen en dan om je nek)quote:
Of ze hebben gewerkt met het mesquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind Kim heur haar ook tof. PF: jouw pony, is die niet teveel in hapjes geknipt?? Hoewel het slecht is te beoordelen omdat je er maar half opstaat...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, Goodbye: laat je niet gek maken doordat hij heel flauw brood gaat eten, gewoon voor jezelf koken dan!
En dan wil hij ook wat en dan zeg je heel nuffig: 'maar jij hebt toch al gegeten?'
Oh, ik ben zo'n sekreet, soms
oh herkenbaar ..quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je snapt het probleem precies. Dat we niet naar de bios gaan zal mij m'n reet roesten, dat kan een andere keer ook nog wel. Laat dat gewoon op tijd weten. en ga dan niet zeggen dat ik moeilijk doe. Als er iemand is die niet moeilijk doet over zulke dingen.. Grr, kan hij me zo kwaad mee maken
[..]
![]()
Oh zo
Net als bij de Chinees! Ja, dat is wel erg... gezond. Maar ik ga het eens proberen, wil ik ooit 58 kilo wegen. Of misschien moet ik helemaal geen 58 kilo willen wegen. Want het ziet er toch anders uit op je 24e, dan op je 34equote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, how about ringetjes lente-ui in de soep?
Nee, maandag, hopelijk kan ik daarna wederom overgaan tot blijmoedig posten over Kcals ipv begrafenisscenario's te verzinnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, Vivi: beterschap, ja! Heb je de uitslag van die MRI's eigenlijk al binnen?
Ik ga maar eens naar huisIk heb echt geen leven
Laureline, how about ringetjes lente-ui in de soep?
Al lááááng! Ik wacht al 2 dagen op PM's ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Vivischattie, heb je je PM box al geleegd?
Och kind toch! *aai*quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Al lááááng! Ik wacht al 2 dagen op PM's ja!
Wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Net Burn after reading nog eens gezien en nu ga ik óf Ben Hur óf Se7en kijken.
Nope, erger geworden. Hij zat beneden met het idee dat het al uitgepraat was. En toen werd ik een beetje woedendquote:
BAR duurt maar kortquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Mijn vriend vond hem wel goed
hehe mannen...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope, erger geworden. Hij zat beneden met het idee dat het al uitgepraat was. En toen werd ik een beetje woedend
Ja, vind ik ook. We hebben een drukke week gehad en zouden vanavond gewoon even fijn bij elkaar zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Greys het volgende:
Wat zonde van jullie vrijdagavond, Goodbye
Ik denk dat naar beneden gaan sowieso de beste oplossing is, ja. Al wil ik stiekem natuurlijk dat hij naar boven komtquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon naar beneden lopen, zeggen 'Beetje zonde van onze vrije avond he, dit?' en gewoon je eigen ding gaan doen beneden. Niet meer apart gaan zitten, dat gaat echt helemaal nergens overJij zit zeker te koukleumen boven? Kom, lekker naar beneden. Maak maar een grapje dat hij als goedmakertje een lekker warm bakkie thee voor je mag maken ofzo. Of zou dat verkeerd vallen?
![]()
Gewoon lekker naar beneden gaan johquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat naar beneden gaan sowieso de beste oplossing is, ja. Al wil ik stiekem natuurlijk dat hij naar boven komtIk merk dat die woede die ik net had wel zo goed als weg is, dus misschien moet ik het onderwerp maar gewoon laten rusten.
Ik zit hier trouwens wel lekker warm onder m'n winterdekbedje heurr
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar beneden gaan joh![]()
Zelfs ik word er een beetje triest van
Geeft nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
sorry
![]()
Selderijstengel, wortel, mandarijn. Zo
Ja nee, IK heb een boeiend leven, ik ben nog net een gradatie hoger dan een varen qua enerverendheid, enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Och kind toch! *aai*
Maar the truth is: zonder jou zijn we nergens, dan hebben we meteen amper iets te melden
I know, als je iets hebt wat je niet meer gebruikt?!quote:
Die bamboe op Dean's kamer heb ik ook al een paar keer opnieuw moeten plakken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ze laatst met wat lijm nog wat vaster op de muur geplakt in de slaapkamer. Erg aardig uitzicht wel.
In de woonkamer kan ik het me wel voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MariaEtcetera op 08-11-2008 19:02:28 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ah tis wel te zien dus! Ja mijn roots liggen dus in Zuid Amerika he, dus geen franjes voor mij helaasquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef conleche het volgende:
Oh ik zie Indianenbloed! Ben jaloers, ik wilde vroeger altijd een indiaantje zijn, met franjes aan m'n laarsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je weer up-to-date, ofzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja hallo, dat ik een welbekende leus hier neer plemp wil niet zeggen dat ik Spaans spreek ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[quote]Te abrazo con todo el favor revolucionario
Sieht gut aus. Heb je hem al in het echt gezien? Geen 'rare' vlekken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef Ewelina het volgende:
Zo, net een nieuwe bank geregeld voor mijn nieuwe huisje. Lang leve marktplaats!
Nee, hij gaat over 2 weken op vakantie en daarna gaan we 'm ophalen. Maar hij ziet er voor zover ik kan zien nog wel goed uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sieht gut aus. Heb je hem al in het echt gezien? Geen 'rare' vlekken?.
Daar moet jij aan denken bij 'gemarineerd zwart'?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Sieht gut aus. Heb je hem al in het echt gezien? Geen 'rare' vlekken?.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar moet jij aan denken bij 'gemarineerd zwart'?
Geen sex meer?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ja! Ik zit weer lekker naast hem![]()
Ga zo wel slapen, ik ben kapot van het ruziemaken
Nope, geen zin inquote:
Ik doe me altijd behoorlijk heilig voor maar toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Miss_S, even een rare vraag hoor.. Ik dacht dat jij niet aan seks voor 't huwelijk deed, oid?
Ja, dat zeggen ze tegen jou zeker ook altijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Miss_S moest gewoon even de juiste vent vinden om mee te seksen.
Pfuuuuuquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze tegen jou zeker ook altijd![]()
Ook met hem heeft ze het zeker een half jaar niet gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfuuuuu.
Nee, maar serieus: toen Miss_S mr_S () nog niet kende, was ze best een heilig boontje, maar daarna ging ze helemaal los
.
Wauwie, ik kan daar niet over meepraten slet dat ik benquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Oo met hem heeft ze het zeker en half jaar niet gedaan
Ik ook niet. Ik dook op de tweede date al tussen de lakensquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauwie, ik kan daar niet over meepraten slet dat ik ben![]()
eerstequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik dook op de tweede date al tussen de lakens![]()
.
Ja, daar hebben we Co weer, ons collectieve geheugenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Oo met hem heeft ze het zeker en half jaar niet gedaan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik dook op de tweede date al tussen de lakens![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we Co weer, ons collectieve geheugen.
Hee, maar we zijn nog steeds samenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
slettebak!
Nou vooruit: ik was de eerste keer in Utrecht en er was geen bed in de buurt. Anders had ik dat vast ook gedaan.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]Huh? Deed je 'het' toen ook al? Of gewoon 'friemelen'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meui, de verhalen komen weer los.
Niet meer actief op Fok!
Dat is je vergeven, je hebt vast geen elektriciteit in dat bos daarquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Co heeft wel wat moeite met alle lettertjes typen vanavond.
Ik vind dat toch een typisch uitgangspunt. NIet dat ik vind dat je zomaar met iedereen het bed in moet duiken hoor maar hij geeft net zo goed iets aan jou als jij aan hem, toch? Net als dat je eerder zei, 'als ie dat doet krijgt ie een half jaar geen sex meer'. Het is geen ruilmiddel toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
De verhalen van daarvoor moesten jullie ook eens weten
Was echt niet heilig maar had wel die ideeen....
Maar niets mis met sex(geloof nog wel dat je het niet zomaar aan elke vent moet geven)
Nou, het had niet veel gescheeld...quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, maar we zijn nog steeds samen
Dat eerst maar verder ga ik niets zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Deed je 'het' toen ook al? Of gewoon 'friemelen'?.
Meui, de verhalen komen weer los.
Neem nog maar even een wijntje, meidquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat eerst maar verder ga ik niets zeggen
Mannen denken er nu eenmaal makkelijker over (zie verhalen in dit topic vaak genoeg) bij ons komen er meer emoties bij kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een typisch uitgangspunt. NIet dat ik vind dat je zomaar met iedereen het bed in moet duiken hoor maar hij geeft net zo goed iets aan jou als jij aan hem, toch? Net als dat je eerder zei, 'als ie dat doet krijgt ie een half jaar geen sex meer'. Het is geen ruilmiddel toch?
Haha, gelukkig weet ik wel dat we van zo'n ruzie niet uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, het had niet veel gescheeld....
we have a winnerquote:
Ik had nog net tijd om te zeggen: "Zo, jij laat er ook geen gras over groeien." Dat is dus nu een running gag hier.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem nog maar even een wijntje, meid.
Ik vind ook dat je best even iets mag opbouwen voordat er meer bij komt kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mannen denken er nu eenmaal makkelijker over (zie verhalen in dit topic vaak genoeg) bij ons komen er meer emoties bij kijken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had nog net tijd om te zeggen: "Zo, jij laat er ook geen gras over groeien." Dat is dus nu een running gag hier.
Echt wel en 9 van de 10x duurt zo'n relatie ook langer als je ze laat wachtenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je best even iets mag opbouwen voordat er meer bij komt kijken.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt wel en 9 van de 10x duurt zo'n relatie ook langer als je ze laat wachten
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je best even iets mag opbouwen voordat er meer bij komt kijken.
Nee joh, je moet 'ze' laten wachten. Lekker spartelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Esse_est het volgende:
Tis ook geen verwijt of veroordeling maar ik vind de manier van zeggen zo typisch; hij 'krijgt' geen sex of ik 'geef' dat niet aan alle mannen. Ik weet niet, ik vind het zo hoogverheven klinken, maar goed, dat kan aan mij liggen hoor.
Misschien ben je er nog niet achter maar dat was toen ook niet serieus bedoeltquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Esse_est het volgende:
Tis ook geen verwijt of veroordeling maar ik vind de manier van zeggen zo typisch; hij 'krijgt' geen sex of ik 'geef' dat niet aan alle mannen. Ik weet niet, ik vind het zo hoogverheven klinken, maar goed, dat kan aan mij liggen hoor.
Het duurt in ieder geval langer dan een onsquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt wel en 9 van de 10x duurt zo'n relatie ook langer als je ze laat wachten
I second thatquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat een relatie waarin je meteen seks hebt gedoemd is te mislukken. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest..
dat zeg ik ook niet maar of een jongen nu 1 nacht of een half jaar wacht wil toch wel al meer zeggen waar ze het voor doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn eerste vriendje heeft ook drie maanden gewacht hoor. Of beter, we hebben samen gewacht, we hebben elkaar ontmaagd.
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat een relatie waarin je meteen seks hebt gedoemd is te mislukken. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nooit iemand laten wachten 'omdat dat zo hoort' ofzo. Ik ben echt wars van opmerkingen als 'mijn maagdelijkheid is heilig', 'ik geef mijn maagdelijkheid alleen aan een speciaal iemand.' Als je zin hebt, heb je zin, dan moet je niet gaan lopen filosoferen.
Ik moet wel toegeven: toen ik tijdens een vakantie ineens met een Fransman wiens naam ik nog niet eens wist in een tentje belandde die geen bezwaar had om all the way te gaan, had ik toch wel even zoiets van: "Euh nee, zó wil ik niet ontmaagd worden."quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nooit iemand laten wachten 'omdat dat zo hoort' ofzo. Ik ben echt wars van opmerkingen als 'mijn maagdelijkheid is heilig', 'ik geef mijn maagdelijkheid alleen aan een speciaal iemand.' Als je zin hebt, heb je zin, dan moet je niet gaan lopen filosoferen.
And i second that too!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Trusten!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat is zoals het moet zijn!
Op deze blije noot ga ik mn bed op zoeken en nog even tv kijken![]()
Slaap lekker!
Zo, ben jij biseksueel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef Esse_est het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik wel eens zo ontzettend warm werd van een jongedame dat ik het zeer niet interessant vond hoe ze heette of waar ze vandaan kwam maar dat ik érg graag wilde dat ze in mijn tentje kwam slapen op Lowlands...ik weet niet of ik haar de volgende dag, de volgende week, de volgende maand ook leuk had gevonden maar toen zeer besliost wel lekker. Of geldt dat dan niet omdat het geen man is? Ik bedoel; je kunt als meisje toch óók gewoon niet willen wachten?
Toetsen waarvan? Zit jij ook in het onderwijs dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:02 schreef Esse_est het volgende:
Troost je CF; ik heb ook net alle toetsen nagekeken, mijn weekplanners af en ik heb een ikbenzieligenalleenbui, jij hebt nog je hijisweerlieflief, die je an je tentamens in zijn armen neemt. Bij mij is zelfs mijn hyves dood, weeeeeh![]()
Dat is, voornaam_achternaam at hotmail, maar ik ga weereem poging doen om te slapen...quote:
Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, voorzichtig met de mayo morgen! beetje bij beetje toevoegen, anders heb je ineens zo'n drapje.
Hoe laat ga je ze maken? Zal ik je mijn mobiele nummer geven, voor het geval dat?
Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh en trusten iedereen die slapen gaat. Is het weekend, gaan ze vroeg op bed
. Stelletje mutsen, jullie worden oud!
![]()
.
Ik ga zo ook hoor.
Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik lekker op stap met mijn moeder.
Fijne dag allemaal!![]()
7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.
Oh, en dat zou misschien wel een idee zijn. Gewoon voor als het echt helemaal misgaat.. Ik denk dat ik er niet eerder dan een uur of 7 tijd voor heb.
Wat dapper van je! En wat een plurk dat ie je niet even kwam halen... Is het wel weer goed nu?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
@BE: lekker, he! Ik ga het vanavond weer maken.
Mannen![]()
Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Een uur later was ik thuis. En héél boos.
Atlantis! Kan je helemaal zelf kiezen (en stiekem vind ik wokken veel leuker dan gewoon uit eten, kan je tenminste zelf kiezen wat lekker is en wanneer je wil eten).quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en chico, weet jij een leuk restaurantje waar je ook redelijk wat vegetarisch hebt? Die Mexicaan sowieso
Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.
Maandag ging ik dus uit eten met iemand. Dat werd pas 's middags afgesproken. Ik houd van dat soort spontane acties.
Alleen het aanbod vind ik al enorm lief! En anders val ik gewoon uniekhoorn even lastig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijken
Ik PM je.
Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mannen![]()
Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Je werkt op 5 minuten van je werk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag.. Ik werk de zaterdag en één of meerdere avonden. Wel werk ik nu op 5 minuten van m'n werk, heerlijk naar huis in de pauze!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mannen![]()
Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zwetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.
De tyfus voor 'm !
Maar goed, ik ben dan ook niet zo aardig
Eet en drink ze!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zweten
Zo, nog even mijn koffer pakken en een kadootje voor mijn neefje kopen en een sixpack trappisten voor mijn zwager... nog even wat nakijkwerk... En dan: op naar Spanje
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Dus eigenlijk was JIJ heel vervelend?
Oh verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
zei niks
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ja. Ik was ook vervelend, maar die opmerking van hem vind ik nog steeds niet tof
Ik geloof dat ik vanavond thuis blijf. Normaalgesproken was ik naar mn vriend gegaan, maar ben beetje moe en bijna ongesteld en dan slaap ik liever in mn eigen bedquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:27 schreef cyclechick het volgende:
Iedereen een fijne zateragavond, wie gaat er nog stappen?
Ben lekker ( nou ja...Lekker) thuis!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vanavond thuis blijf. Normaalgesproken was ik naar mn vriend gegaan, maar ben beetje moe en bijna ongesteld en dan slaap ik liever in mn eigen bed. * denkt aan troep die ze de vorige keer gemaakt heeft in zijn bed
@Vamp: hoe lang moet je in ziekenhuis blijven?
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Zo. Net de halve keuken uit elkaar geschroefd om de kastjes schoon te maken. Wat is een keuken eigenlijk armoedig in elkaar gezet, voor het geld dat je ervoor moet betalen!
Nummer 23! Nummer 23!quote:Oh, Greys, hij is binnen!.
Wees gerust, ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te maken
[..]
Die is leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Gelukkig had ik ook nog een film gedownload, Music and Lyrics met Drew Barrymore. Je mot toch wat he
En Kate Winsletquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef Vivi het volgende:
Oh ik vind het echt niet erg hoor, "klonk" het zo?
En ik heb the Holiday op DVD, met Jude Law.
Nee schat, zo klonk het nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef Vivi het volgende:
Oh ik vind het echt niet erg hoor, "klonk" het zo?
En ik heb the Holiday op DVD, met Jude Law.
Ja sorry, ik ben echt 100 % hequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
Zal ik er een mooie naald op boetseren of gaat dat dan weer te ver?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
Zal ik er een mooie naald op boetseren of gaat dat dan weer te ver?
Ik ga morgen kaasfonduenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Of je vervangt de poedersuiker in de icing door een ander wit poedertje!
Ik ben vanavond ook niet van de bank af te rammen. Heb net gekaasfonduet en de klont in mijn buik is aan het zwemmen in een badje van witte wijn.
Volgens mij heb ik die gezien (Hills have eyes), zal wel de remake geweest zijn. Vond hem een beetje saai eerlijk gezegd. Enige leuke vond ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook niet stappen. Maar dat doe ik toch al nooit. Het is hier zo warm en gezellig (kaarsjes) en dan ga ik de kou weer in zeker? Ja doei
![]()
. Heb Ben-Hur uitgekeken (prachtige film!) en nu ga ik naar de remake van The hills have eyes kijken. Die heb ik al eens gezien en ik vond hem best goed voor een horrorfilm
![]()
. Ik ben echt in een filmbui vandaag
.
O, en ik sop wel eens keukenkastjes uit, maar ik schroef niks los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook alleen. Nouja, broertje en vader zijn wel thuis, maar beneden. Heb net gegeten en ik lijk nu te ontploffen door de enorme hoeveelheid zuurkoolstamppot die ik opheb. Moest minstens 150 gram zuurkool wegwerken, dus flink bord vol stamppot. Dit lust ik gelukkig wel. Van de marmite vanmiddag ging ik bijna over mijn nek, daar heb ik een deel van weggegooid
(2 happen brood met kaas + marmite, zou je denken dat ik die nog wel weg kon krijgen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
* Zingtquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen kaasfonduen![]()
Oh en eh... wat is sos, Viev?
Moi, provinciaaltje![]()
Ik ben normaal ook niet zo, maar ik heb een paar keer beestjes ontwaard in de besteklade dus nu moest alles uit elkaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te maken
[..]
Nummer 23! Nummer 23!
... want ze was Liesbeth geworden. Ze bedoelde natuurlijk lesbisch...
Et voila mes madames,quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:56 schreef Vivi het volgende:
Als je er wat sos over sprenkelt ipv poedersuiker vinden ze het vast niet erg SHE.
Klopt. Met Brad Pitt, Morgan Freeman, Kevin Spacey en Gwyneth Paltrowquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef Greys het volgende:
Se7en, is dat die film met Brad Pitt? Of loop ik hopeloos achter?
Zo ja, dan zou ik die dus nooit alleen gaan kijken, die vond ik best eng
Oh, Atonement is zó mooi!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb Atonement nog liggen. En There Will Be Blood...ga straks kiezen, ik kijk eerst naar Paul de Leeuw. Balen, Viking, dat je het nu niet kan volgen. Ik kan me voorstellen dat jij echt de ondertiteling nodig hebt!
Oh, maar dat ben ik juist wel. Ik heb vroeger een periode een koekjes fetisj gehad. Echt honderden kilo's koekjes , petit fours en muffins heb ik gebakken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
Een naald
Wat zijn we toch een stel rotwijven![]()
Ik vind jou helemaal geen taartenbak-wief, SHE! Maar ik heb dat topic eens bekeken en nu jeuken mijn handen ookStraks zijn we allemaal van die Stepford Wives...
Viking, ik had nog nooit van die Music and Lyrics film gehoord! Blij te horen dat hij leuk is!
Oooh, nu ben ik heel benieuwd!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Et voila mes madames,
Dit is een heerlijk luchtige taart, van fijn biscuitdeeg getemperd met strohrum ( 99%) en niet gevuld met 1, maar zelfs 2 vullingen.
We beginnen met een romige mascarpone-keta botercreme en lemoncurd
Het geheel is afgesmeerd met vanille-sosa creme en omdat ik dacht grappig te zijn, vind u op de taart een marspeinen 5ml spuit.
Staan die smeerkezen straks rijen dik voor mijn deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |