quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je best even iets mag opbouwen voordat er meer bij komt kijken.
Nee joh, je moet 'ze' laten wachten. Lekker spartelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Esse_est het volgende:
Tis ook geen verwijt of veroordeling maar ik vind de manier van zeggen zo typisch; hij 'krijgt' geen sex of ik 'geef' dat niet aan alle mannen. Ik weet niet, ik vind het zo hoogverheven klinken, maar goed, dat kan aan mij liggen hoor.
Misschien ben je er nog niet achter maar dat was toen ook niet serieus bedoeltquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Esse_est het volgende:
Tis ook geen verwijt of veroordeling maar ik vind de manier van zeggen zo typisch; hij 'krijgt' geen sex of ik 'geef' dat niet aan alle mannen. Ik weet niet, ik vind het zo hoogverheven klinken, maar goed, dat kan aan mij liggen hoor.
Het duurt in ieder geval langer dan een onsquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt wel en 9 van de 10x duurt zo'n relatie ook langer als je ze laat wachten
I second thatquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat een relatie waarin je meteen seks hebt gedoemd is te mislukken. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest..
dat zeg ik ook niet maar of een jongen nu 1 nacht of een half jaar wacht wil toch wel al meer zeggen waar ze het voor doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn eerste vriendje heeft ook drie maanden gewacht hoor. Of beter, we hebben samen gewacht, we hebben elkaar ontmaagd.
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat een relatie waarin je meteen seks hebt gedoemd is te mislukken. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nooit iemand laten wachten 'omdat dat zo hoort' ofzo. Ik ben echt wars van opmerkingen als 'mijn maagdelijkheid is heilig', 'ik geef mijn maagdelijkheid alleen aan een speciaal iemand.' Als je zin hebt, heb je zin, dan moet je niet gaan lopen filosoferen.
Ik moet wel toegeven: toen ik tijdens een vakantie ineens met een Fransman wiens naam ik nog niet eens wist in een tentje belandde die geen bezwaar had om all the way te gaan, had ik toch wel even zoiets van: "Euh nee, zó wil ik niet ontmaagd worden."quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nooit iemand laten wachten 'omdat dat zo hoort' ofzo. Ik ben echt wars van opmerkingen als 'mijn maagdelijkheid is heilig', 'ik geef mijn maagdelijkheid alleen aan een speciaal iemand.' Als je zin hebt, heb je zin, dan moet je niet gaan lopen filosoferen.
And i second that too!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Trusten!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat is zoals het moet zijn!
Op deze blije noot ga ik mn bed op zoeken en nog even tv kijken![]()
Slaap lekker!
Zo, ben jij biseksueel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef Esse_est het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik wel eens zo ontzettend warm werd van een jongedame dat ik het zeer niet interessant vond hoe ze heette of waar ze vandaan kwam maar dat ik érg graag wilde dat ze in mijn tentje kwam slapen op Lowlands...ik weet niet of ik haar de volgende dag, de volgende week, de volgende maand ook leuk had gevonden maar toen zeer besliost wel lekker. Of geldt dat dan niet omdat het geen man is? Ik bedoel; je kunt als meisje toch óók gewoon niet willen wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |