eerstequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik dook op de tweede date al tussen de lakens![]()
.
Ja, daar hebben we Co weer, ons collectieve geheugenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Oo met hem heeft ze het zeker en half jaar niet gedaan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik dook op de tweede date al tussen de lakens![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we Co weer, ons collectieve geheugen.
Hee, maar we zijn nog steeds samenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
slettebak!
Nou vooruit: ik was de eerste keer in Utrecht en er was geen bed in de buurt. Anders had ik dat vast ook gedaan.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]Huh? Deed je 'het' toen ook al? Of gewoon 'friemelen'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meui, de verhalen komen weer los.
Niet meer actief op Fok!
Dat is je vergeven, je hebt vast geen elektriciteit in dat bos daarquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Co heeft wel wat moeite met alle lettertjes typen vanavond.
Ik vind dat toch een typisch uitgangspunt. NIet dat ik vind dat je zomaar met iedereen het bed in moet duiken hoor maar hij geeft net zo goed iets aan jou als jij aan hem, toch? Net als dat je eerder zei, 'als ie dat doet krijgt ie een half jaar geen sex meer'. Het is geen ruilmiddel toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
De verhalen van daarvoor moesten jullie ook eens weten
Was echt niet heilig maar had wel die ideeen....
Maar niets mis met sex(geloof nog wel dat je het niet zomaar aan elke vent moet geven)
Nou, het had niet veel gescheeld...quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, maar we zijn nog steeds samen
Dat eerst maar verder ga ik niets zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Deed je 'het' toen ook al? Of gewoon 'friemelen'?.
Meui, de verhalen komen weer los.
Neem nog maar even een wijntje, meidquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat eerst maar verder ga ik niets zeggen
Mannen denken er nu eenmaal makkelijker over (zie verhalen in dit topic vaak genoeg) bij ons komen er meer emoties bij kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een typisch uitgangspunt. NIet dat ik vind dat je zomaar met iedereen het bed in moet duiken hoor maar hij geeft net zo goed iets aan jou als jij aan hem, toch? Net als dat je eerder zei, 'als ie dat doet krijgt ie een half jaar geen sex meer'. Het is geen ruilmiddel toch?
Haha, gelukkig weet ik wel dat we van zo'n ruzie niet uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, het had niet veel gescheeld....
we have a winnerquote:
Ik had nog net tijd om te zeggen: "Zo, jij laat er ook geen gras over groeien." Dat is dus nu een running gag hier.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem nog maar even een wijntje, meid.
Ik vind ook dat je best even iets mag opbouwen voordat er meer bij komt kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mannen denken er nu eenmaal makkelijker over (zie verhalen in dit topic vaak genoeg) bij ons komen er meer emoties bij kijken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had nog net tijd om te zeggen: "Zo, jij laat er ook geen gras over groeien." Dat is dus nu een running gag hier.
Echt wel en 9 van de 10x duurt zo'n relatie ook langer als je ze laat wachtenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je best even iets mag opbouwen voordat er meer bij komt kijken.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt wel en 9 van de 10x duurt zo'n relatie ook langer als je ze laat wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |