Geeft nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
sorry
![]()
Selderijstengel, wortel, mandarijn. Zo
Ja nee, IK heb een boeiend leven, ik ben nog net een gradatie hoger dan een varen qua enerverendheid, enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Och kind toch! *aai*
Maar the truth is: zonder jou zijn we nergens, dan hebben we meteen amper iets te melden
I know, als je iets hebt wat je niet meer gebruikt?!quote:
Die bamboe op Dean's kamer heb ik ook al een paar keer opnieuw moeten plakken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ze laatst met wat lijm nog wat vaster op de muur geplakt in de slaapkamer. Erg aardig uitzicht wel.
In de woonkamer kan ik het me wel voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MariaEtcetera op 08-11-2008 19:02:28 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ah tis wel te zien dus! Ja mijn roots liggen dus in Zuid Amerika he, dus geen franjes voor mij helaasquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef conleche het volgende:
Oh ik zie Indianenbloed! Ben jaloers, ik wilde vroeger altijd een indiaantje zijn, met franjes aan m'n laarsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je weer up-to-date, ofzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja hallo, dat ik een welbekende leus hier neer plemp wil niet zeggen dat ik Spaans spreek ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[quote]Te abrazo con todo el favor revolucionario
Sieht gut aus. Heb je hem al in het echt gezien? Geen 'rare' vlekken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef Ewelina het volgende:
Zo, net een nieuwe bank geregeld voor mijn nieuwe huisje. Lang leve marktplaats!
Nee, hij gaat over 2 weken op vakantie en daarna gaan we 'm ophalen. Maar hij ziet er voor zover ik kan zien nog wel goed uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sieht gut aus. Heb je hem al in het echt gezien? Geen 'rare' vlekken?.
Daar moet jij aan denken bij 'gemarineerd zwart'?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
Sieht gut aus. Heb je hem al in het echt gezien? Geen 'rare' vlekken?.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar moet jij aan denken bij 'gemarineerd zwart'?
Geen sex meer?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ja! Ik zit weer lekker naast hem![]()
Ga zo wel slapen, ik ben kapot van het ruziemaken
Nope, geen zin inquote:
Ik doe me altijd behoorlijk heilig voor maar toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Miss_S, even een rare vraag hoor.. Ik dacht dat jij niet aan seks voor 't huwelijk deed, oid?
Ja, dat zeggen ze tegen jou zeker ook altijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Miss_S moest gewoon even de juiste vent vinden om mee te seksen.
Pfuuuuuquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze tegen jou zeker ook altijd![]()
Ook met hem heeft ze het zeker een half jaar niet gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfuuuuu.
Nee, maar serieus: toen Miss_S mr_S () nog niet kende, was ze best een heilig boontje, maar daarna ging ze helemaal los
.
Wauwie, ik kan daar niet over meepraten slet dat ik benquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Oo met hem heeft ze het zeker en half jaar niet gedaan
Ik ook niet. Ik dook op de tweede date al tussen de lakensquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauwie, ik kan daar niet over meepraten slet dat ik ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |