Toetsen waarvan? Zit jij ook in het onderwijs dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:02 schreef Esse_est het volgende:
Troost je CF; ik heb ook net alle toetsen nagekeken, mijn weekplanners af en ik heb een ikbenzieligenalleenbui, jij hebt nog je hijisweerlieflief, die je an je tentamens in zijn armen neemt. Bij mij is zelfs mijn hyves dood, weeeeeh![]()
Dat is, voornaam_achternaam at hotmail, maar ik ga weereem poging doen om te slapen...quote:
Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, voorzichtig met de mayo morgen! beetje bij beetje toevoegen, anders heb je ineens zo'n drapje.
Hoe laat ga je ze maken? Zal ik je mijn mobiele nummer geven, voor het geval dat?
Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh en trusten iedereen die slapen gaat. Is het weekend, gaan ze vroeg op bed
. Stelletje mutsen, jullie worden oud!
![]()
.
Ik ga zo ook hoor.
Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik vanaf m'n 17e tien vrije zaterdagen heb gehad, is 't veel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik lekker op stap met mijn moeder.
Fijne dag allemaal!![]()
7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, goeie tip. Ik heb er overigens niet over gedroomd, wél over enge buitenlandse wezentjes die vermomd als gewone mensen ons huis binnendrongen. Yay.
Oh, en dat zou misschien wel een idee zijn. Gewoon voor als het echt helemaal misgaat.. Ik denk dat ik er niet eerder dan een uur of 7 tijd voor heb.
Wat dapper van je! En wat een plurk dat ie je niet even kwam halen... Is het wel weer goed nu?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
@BE: lekker, he! Ik ga het vanavond weer maken.
Mannen![]()
Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Een uur later was ik thuis. En héél boos.
Atlantis! Kan je helemaal zelf kiezen (en stiekem vind ik wokken veel leuker dan gewoon uit eten, kan je tenminste zelf kiezen wat lekker is en wanneer je wil eten).quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en chico, weet jij een leuk restaurantje waar je ook redelijk wat vegetarisch hebt? Die Mexicaan sowieso
Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje. Maar je werkt toch? Ik ken mensen die werkelijk weken van tevoren (bijna) elke vrije avond en elk weekend volstampen met allerlei sociale verplichtingen. Dat zou ik afschuwelijk vinden. Ik vind het heerlijk om het weekend lekker voor mezelf te hebben en een week van tevoren nog te kunnen bepalen of ik met iemand ga afspreken of niet.
Maandag ging ik dus uit eten met iemand. Dat werd pas 's middags afgesproken. Ik houd van dat soort spontane acties.
Alleen het aanbod vind ik al enorm lief! En anders val ik gewoon uniekhoorn even lastig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
7 uur pas? Maar dan zit ik al in het vliegtuig, denk ik : ik geloof dat we rond die tijd vliegen, zal ik zo maar s gaan nakijken
Ik PM je.
Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mannen![]()
Ik was op een verjaardag van iemand elders in de stad. Toen ik naar huis wilde bleek de laatste tram al te zijn geweest. Dus ik belde mijn vriend op om te vragen of ie ff op internet kon kijken naar andere reismogelijkheden, begon ie van dat ik blijkbaar niet in staat was om zelfstandig thuis te komen (ik heb hem één keer jaren terug in paniek gebeld omdat ik echt gestrand was en ik wilde dat hij me zou halen).
Toen heb ik boos opgehangen, heb ik m'n foon uitgezet en ben ik gaan lopen. Dwars door een donker eng gedeelte van Den Haag. Ik heb pijn in mijn nek van het achterom kijken.
Je werkt op 5 minuten van je werk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook waarom ik nooit vrij ben op zaterdag.. Ik werk de zaterdag en één of meerdere avonden. Wel werk ik nu op 5 minuten van m'n werk, heerlijk naar huis in de pauze!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mannen![]()
Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zwetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh men, ik had het eerste de beste hotel opgezocht en mijn tel uitgezet.
De tyfus voor 'm !
Maar goed, ik ben dan ook niet zo aardig
Eet en drink ze!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat ook had gedaan. Laat 'm maar zweten
Zo, nog even mijn koffer pakken en een kadootje voor mijn neefje kopen en een sixpack trappisten voor mijn zwager... nog even wat nakijkwerk... En dan: op naar Spanje
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Dus eigenlijk was JIJ heel vervelend?
Oh verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
zei niks
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ja. Ik was ook vervelend, maar die opmerking van hem vind ik nog steeds niet tof
Ik geloof dat ik vanavond thuis blijf. Normaalgesproken was ik naar mn vriend gegaan, maar ben beetje moe en bijna ongesteld en dan slaap ik liever in mn eigen bedquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:27 schreef cyclechick het volgende:
Iedereen een fijne zateragavond, wie gaat er nog stappen?
Ben lekker ( nou ja...Lekker) thuis!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vanavond thuis blijf. Normaalgesproken was ik naar mn vriend gegaan, maar ben beetje moe en bijna ongesteld en dan slaap ik liever in mn eigen bed. * denkt aan troep die ze de vorige keer gemaakt heeft in zijn bed
@Vamp: hoe lang moet je in ziekenhuis blijven?
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Zo. Net de halve keuken uit elkaar geschroefd om de kastjes schoon te maken. Wat is een keuken eigenlijk armoedig in elkaar gezet, voor het geld dat je ervoor moet betalen!
Nummer 23! Nummer 23!quote:Oh, Greys, hij is binnen!.
Wees gerust, ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te maken
[..]
Die is leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Gelukkig had ik ook nog een film gedownload, Music and Lyrics met Drew Barrymore. Je mot toch wat he
En Kate Winsletquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef Vivi het volgende:
Oh ik vind het echt niet erg hoor, "klonk" het zo?
En ik heb the Holiday op DVD, met Jude Law.
Nee schat, zo klonk het nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef Vivi het volgende:
Oh ik vind het echt niet erg hoor, "klonk" het zo?
En ik heb the Holiday op DVD, met Jude Law.
Ja sorry, ik ben echt 100 % hequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
Zal ik er een mooie naald op boetseren of gaat dat dan weer te ver?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
Zal ik er een mooie naald op boetseren of gaat dat dan weer te ver?
Ik ga morgen kaasfonduenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Of je vervangt de poedersuiker in de icing door een ander wit poedertje!
Ik ben vanavond ook niet van de bank af te rammen. Heb net gekaasfonduet en de klont in mijn buik is aan het zwemmen in een badje van witte wijn.
Volgens mij heb ik die gezien (Hills have eyes), zal wel de remake geweest zijn. Vond hem een beetje saai eerlijk gezegd. Enige leuke vond ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook niet stappen. Maar dat doe ik toch al nooit. Het is hier zo warm en gezellig (kaarsjes) en dan ga ik de kou weer in zeker? Ja doei
![]()
. Heb Ben-Hur uitgekeken (prachtige film!) en nu ga ik naar de remake van The hills have eyes kijken. Die heb ik al eens gezien en ik vond hem best goed voor een horrorfilm
![]()
. Ik ben echt in een filmbui vandaag
.
O, en ik sop wel eens keukenkastjes uit, maar ik schroef niks los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook alleen. Nouja, broertje en vader zijn wel thuis, maar beneden. Heb net gegeten en ik lijk nu te ontploffen door de enorme hoeveelheid zuurkoolstamppot die ik opheb. Moest minstens 150 gram zuurkool wegwerken, dus flink bord vol stamppot. Dit lust ik gelukkig wel. Van de marmite vanmiddag ging ik bijna over mijn nek, daar heb ik een deel van weggegooid
(2 happen brood met kaas + marmite, zou je denken dat ik die nog wel weg kon krijgen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
* Zingtquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen kaasfonduen![]()
Oh en eh... wat is sos, Viev?
Moi, provinciaaltje![]()
Ik ben normaal ook niet zo, maar ik heb een paar keer beestjes ontwaard in de besteklade dus nu moest alles uit elkaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te maken
[..]
Nummer 23! Nummer 23!
... want ze was Liesbeth geworden. Ze bedoelde natuurlijk lesbisch...
Et voila mes madames,quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:56 schreef Vivi het volgende:
Als je er wat sos over sprenkelt ipv poedersuiker vinden ze het vast niet erg SHE.
Klopt. Met Brad Pitt, Morgan Freeman, Kevin Spacey en Gwyneth Paltrowquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef Greys het volgende:
Se7en, is dat die film met Brad Pitt? Of loop ik hopeloos achter?
Zo ja, dan zou ik die dus nooit alleen gaan kijken, die vond ik best eng
Oh, Atonement is zó mooi!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb Atonement nog liggen. En There Will Be Blood...ga straks kiezen, ik kijk eerst naar Paul de Leeuw. Balen, Viking, dat je het nu niet kan volgen. Ik kan me voorstellen dat jij echt de ondertiteling nodig hebt!
Oh, maar dat ben ik juist wel. Ik heb vroeger een periode een koekjes fetisj gehad. Echt honderden kilo's koekjes , petit fours en muffins heb ik gebakken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
Een naald
Wat zijn we toch een stel rotwijven![]()
Ik vind jou helemaal geen taartenbak-wief, SHE! Maar ik heb dat topic eens bekeken en nu jeuken mijn handen ookStraks zijn we allemaal van die Stepford Wives...
Viking, ik had nog nooit van die Music and Lyrics film gehoord! Blij te horen dat hij leuk is!
Oooh, nu ben ik heel benieuwd!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Et voila mes madames,
Dit is een heerlijk luchtige taart, van fijn biscuitdeeg getemperd met strohrum ( 99%) en niet gevuld met 1, maar zelfs 2 vullingen.
We beginnen met een romige mascarpone-keta botercreme en lemoncurd
Het geheel is afgesmeerd met vanille-sosa creme en omdat ik dacht grappig te zijn, vind u op de taart een marspeinen 5ml spuit.
Staan die smeerkezen straks rijen dik voor mijn deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |