quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ja. Ik was ook vervelend, maar die opmerking van hem vind ik nog steeds niet tof
Ik geloof dat ik vanavond thuis blijf. Normaalgesproken was ik naar mn vriend gegaan, maar ben beetje moe en bijna ongesteld en dan slaap ik liever in mn eigen bedquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:27 schreef cyclechick het volgende:
Iedereen een fijne zateragavond, wie gaat er nog stappen?
Ben lekker ( nou ja...Lekker) thuis!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vanavond thuis blijf. Normaalgesproken was ik naar mn vriend gegaan, maar ben beetje moe en bijna ongesteld en dan slaap ik liever in mn eigen bed. * denkt aan troep die ze de vorige keer gemaakt heeft in zijn bed
@Vamp: hoe lang moet je in ziekenhuis blijven?
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Zo. Net de halve keuken uit elkaar geschroefd om de kastjes schoon te maken. Wat is een keuken eigenlijk armoedig in elkaar gezet, voor het geld dat je ervoor moet betalen!
Nummer 23! Nummer 23!quote:Oh, Greys, hij is binnen!.
Wees gerust, ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me nu een smeerlap, want ik heb nog nooit iets losgeschroefd van de keuken om schoon te maken
[..]
Die is leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Gelukkig had ik ook nog een film gedownload, Music and Lyrics met Drew Barrymore. Je mot toch wat he
En Kate Winsletquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef Vivi het volgende:
Oh ik vind het echt niet erg hoor, "klonk" het zo?
En ik heb the Holiday op DVD, met Jude Law.
Nee schat, zo klonk het nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef Vivi het volgende:
Oh ik vind het echt niet erg hoor, "klonk" het zo?
En ik heb the Holiday op DVD, met Jude Law.
Ja sorry, ik ben echt 100 % hequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
Zal ik er een mooie naald op boetseren of gaat dat dan weer te ver?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
Zal ik er een mooie naald op boetseren of gaat dat dan weer te ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |