SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn moeder, (die van nature blond is en blauwe ogen heeft, waardoor men vroeger dacht dat zus en ik geadopteerd waren) gaat zelfs met mn zus mee naar concerten van ruige metalbands waar het bier je om de oren vliegt
Ja, familiefoto!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!
Ieks! Je kind is veranderd in een kat!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:18 schreef k_i_m het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, jij kijkt veel zoeter dan je post
Schijn bedriegt, in het echt ben ik niet zo lief als ik eruit ziequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, jij kijkt veel zoeter dan je post
Nee, ze ziet er lief uit (schaap) maar is evol (wolf).quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kim is juist een schaap in wolfskleren!
Bèèèhquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kim is juist een schaap in wolfskleren!
Volgens mij doet ze evol op internet, maar is ze heel lief. Kijk maar naar de foto!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er lief uit (schaap) maar is evol (wolf).
Wat is er mee?quote:
Van die supergezonde bloemkool- of broccolisoep vind ik echt alleen te pruimen met stukjes 'lekkers' erdoorheen. Uitgebakken bacon, of chorizo, of ik las ook eens een recept met stukjes makreel ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, nog even de eetlijst voor de dag:
O: overgeslagenop mijn werk een paar druifjes gegeten
L: restje caesar chicken salad
T: walnoten
T: smoothie framboos-yoghurt-limoen
D: bloemkoolsoep met currypasta. Experimentje. Ik ben niet zo'n bloemkoolfan, kijken of het op deze manier lekker is! Ik denk een aardappeltje erdoor voor mooie gebonden soep.
Ruzie, maar dat begrijp je vast nietquote:
Owquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ruzie, maar dat begrijp je vast niet![]()
![]()
We hadden een afspraak voor vanavond, maar dat is niet doorgegaan omdat een middagafspraak van hem uitliep. Ik ben boos omdat hij me daar niet tijdig over heeft ingelicht, hij snapt dat niet, en nu ben ik boos om dat hij dat niet snapt.
En nu is het doodzwijgen. Ik heb me opgesloten met de laptop
Maar dat lijkt me dan weer ranzig i.c.m. currypastaquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Van die supergezonde bloemkool- of broccolisoep vind ik echt alleen te pruimen met stukjes 'lekkers' erdoorheen. Uitgebakken bacon, of chorizo, of ik las ook eens een recept met stukjes makreel ofzo
Oh, herkenbaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ruzie, maar dat begrijp je vast niet![]()
![]()
We hadden een afspraak voor vanavond, maar dat is niet doorgegaan omdat een middagafspraak van hem uitliep. Ik ben boos omdat hij me daar niet tijdig over heeft ingelicht, hij snapt dat niet, en nu ben ik boos om dat hij dat niet snapt.
En nu is het doodzwijgen. Ik heb me opgesloten met de laptop
Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ow
Kan je er niet beter gewoon over praten?
Je snapt het probleem precies. Dat we niet naar de bios gaan zal mij m'n reet roesten, dat kan een andere keer ook nog wel. Laat dat gewoon op tijd weten. en ga dan niet zeggen dat ik moeilijk doe. Als er iemand is die niet moeilijk doet over zulke dingen.. Grr, kan hij me zo kwaad mee makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, herkenbaarHet is niet zozeer vervelend dat de plannen veranderen omdat er iets uitloopt, het is enkel vervelend dat hij dat niet communiceert
Kan ik ook weleens boos om worden, mijn vent heeft die neiging ook wel.
Dan inderdaad maar even rustig wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.
En nu ben ik ik pissig omdat hij zonder mij brood gaat eten (we hebben nog geen avondeten in huis en ik wil verdorie gewoon eten vanavond!!)
Mijn oplossing voor dat soort situaties: zijn lievelingskost koken EN LEKKER HELEMAAL IN JE EENTJE OPETENquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.
En nu ben ik ik pissig omdat hij zonder mij brood gaat eten (we hebben nog geen avondeten in huis en ik wil verdorie gewoon eten vanavond!!)
Ben benieuwd naar de uitkomst! Ik ben zelf wel dol op soep, en broccoli of bloemkool maken we elke week. Wat misschien ook lekker is, doen wij ook door sommige groenten, zijn die couscouskruiden van de markt erdoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me dan weer ranzig i.c.m. currypasta
Afijn, het is maar een experimentje, als het vies is, is het eenmalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |