abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63035728

Het vorige deel: Slank de winter in #302. Met zonder Gooische Vrouwen.

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_63035753
Ik ga met mijn hippe pony en een Tia Maria in bad liggen
pi_63035754
pi_63035806
Een avond met strippers zou niks voor mijn moeder zijn
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63035816
allemaal naar de kapper geweest dus... tof hoor behalve als t klote geworden is door eigenwijze stomme kappers...

Komen er nog meer foto's????

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63035853
Mijn moeder is helemaal niet suf! Precies een kruising tussen Brigitte Bardot en Ursula Andress (ik lijk overigens helemaal niet op mijn moeder ). Vroeger stopte het verkeer op straat als ze langsliep
pi_63035857
TVP. Vanmiddag uren jaararchieven van het Rijksmuseum voor Volkenkunde doorgewerkt en nu ga ik vanavond niks anders meer doen dan op de bank liggen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63035874
Ja al die beweringen: heel leuk. Ik wil foto's......
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:07:33 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63035882
Mijn moeder, (die van nature blond is en blauwe ogen heeft, waardoor men vroeger dacht dat zus en ik geadopteerd waren ) gaat zelfs met mn zus mee naar concerten van ruige metalbands waar het bier je om de oren vliegt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63035912
Mijn moeder gaat altijd om 22:00 naar bed.
pi_63035915
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn moeder, (die van nature blond is en blauwe ogen heeft, waardoor men vroeger dacht dat zus en ik geadopteerd waren ) gaat zelfs met mn zus mee naar concerten van ruige metalbands waar het bier je om de oren vliegt
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!
pi_63035941
Ze heeft het heel bol, warrig en pluizig gefohnt, ga het straks wassen, glad maken en dan een betere foto

pi_63035953
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!
Ja, familiefoto!
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:18:18 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63036070
Voor:

Na .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63036079
Wat leuk Kim! En je bent opeens 17
pi_63036090
Wat leuk die pony PF en heel erg leuk Kim! Ziet er ineens stuk jonger uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:21:05 #17
14746 k_i_m
pi_63036118
Goed he? .
In my life
Why do I smile
pi_63036126
Van moeder naar kostschoolmeisje
pi_63036151
Ik heb honger maar ik ga helaas niets lekkers eten En ik wil niemand voor het hoofd stoten door zelf nu ook te gaan koken
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:23:38 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63036169
Kim! Ineens een heel jong hoofd! Al kan het dat het zo al was maar anders leek door foto's

PF: Leuk haar en pretty eyes!

Conleche/ Laureline: ik zal eens kijken of ik iets toonbaars heb! Een familiefoto zal het alleen niet worden Iig niet recent, en ik weet niet of ze met hun hoofd op internet willen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63036172
Dus klaag ik hier

Oh en chico, weet jij een leuk restaurantje waar je ook redelijk wat vegetarisch hebt? Die Mexicaan sowieso
pi_63036178
Kim, jij kijkt veel zoeter dan je post
pi_63036181
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:18 schreef k_i_m het volgende:
Voor:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Na .

[ afbeelding ]
Ieks! Je kind is veranderd in een kat!!!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63036213
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:25:41 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63036215
Cinnamongirl, ik heb vanavond 'jouw' curry gemaakt. Heerlijk!
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:25:48 #26
14746 k_i_m
pi_63036219
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Schijn bedriegt, in het echt ben ik niet zo lief als ik eruit zie .
In my life
Why do I smile
pi_63036500
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kim is juist een schaap in wolfskleren!
pi_63036539
Kim je bent inderdaad meteen een stuk jonger
pi_63036578
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ze ziet er lief uit (schaap) maar is evol (wolf).
pi_63036606
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Laureline het volgende:

[..]

Bèèèh

Zo, ik zit vast even de toetsen van studenten die ik ofwel heel hoog of heel laag inschat door te kijken.... Nais De sterstudenten lijken flink te scoren, maar ik heb ook al onvoldoendes gezien
pi_63036662
Kijk make upjes voor mannen! Vriendje heeft foundation maar ik heb het hem nooit zien gebruiken
http://www.ysl-lhomme.com/us/homme-ysl-us.html
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:46:53 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63036705
leuke kapsels allemaal!

Zo, net een geweldige onderwijsgroep gehad. Ik zit er aan te denken ooit nog maar eens een master in filosofie te halen, heerlijk!

M'n vriendje gaat zo voor me koken, die kant maar eens op. Heb een cadeautje voor hem, ben benieuwd wat hij ervan vindt! En dan morgen met een vriendin naar Stockholm, ze brengt een bliksembezoek aan zweden. Ze komt morgen, en gaat maandagochtend vroeg weer weg!

Fijn weekend allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63037085
Oh, nog even de eetlijst voor de dag:

O: overgeslagen op mijn werk een paar druifjes gegeten
L: restje caesar chicken salad
T: walnoten
T: smoothie framboos-yoghurt-limoen
D: bloemkoolsoep met currypasta. Experimentje. Ik ben niet zo'n bloemkoolfan, kijken of het op deze manier lekker is! Ik denk een aardappeltje erdoor voor mooie gebonden soep.
pi_63037402
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee, ze ziet er lief uit (schaap) maar is evol (wolf).
Volgens mij doet ze evol op internet, maar is ze heel lief. Kijk maar naar de foto!
pi_63037407
Mannen!!!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63037422
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:15 schreef Goodbye het volgende:
Mannen!!!
Ach gos. Vertel
pi_63037456
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:15 schreef Goodbye het volgende:
Mannen!!!
Wat is er mee?

Gisteren uiteten geweest met mijn vriend en zoals ik al dacht was het eten lekker
Alleen wist niet dat er in een brownie zoveel chocolade zat.....
Ook nog samen een love cocktail op en toen het tijd werd om allebei naar ons eigen huis te gaan ging mijn vriendje toch maar naar mijn huis en bleef slapen
pi_63037463
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, nog even de eetlijst voor de dag:

O: overgeslagen op mijn werk een paar druifjes gegeten
L: restje caesar chicken salad
T: walnoten
T: smoothie framboos-yoghurt-limoen
D: bloemkoolsoep met currypasta. Experimentje. Ik ben niet zo'n bloemkoolfan, kijken of het op deze manier lekker is! Ik denk een aardappeltje erdoor voor mooie gebonden soep.
Van die supergezonde bloemkool- of broccolisoep vind ik echt alleen te pruimen met stukjes 'lekkers' erdoorheen. Uitgebakken bacon, of chorizo, of ik las ook eens een recept met stukjes makreel ofzo
pi_63037526
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat is er mee?

Ruzie, maar dat begrijp je vast niet

We hadden een afspraak voor vanavond, maar dat is niet doorgegaan omdat een middagafspraak van hem uitliep. Ik ben boos omdat hij me daar niet tijdig over heeft ingelicht, hij snapt dat niet, en nu ben ik boos om dat hij dat niet snapt.

En nu is het doodzwijgen. Ik heb me opgesloten met de laptop
pi_63037565
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

We hadden een afspraak voor vanavond, maar dat is niet doorgegaan omdat een middagafspraak van hem uitliep. Ik ben boos omdat hij me daar niet tijdig over heeft ingelicht, hij snapt dat niet, en nu ben ik boos om dat hij dat niet snapt.

Ow
Kan je er niet beter gewoon over praten?
pi_63037577
En het lijstje:
O- aardbeien magere kwark, jus
L- boterham kroket, marokkaanse kikkererwtensoep
T- bouillon met volkorenboterham
T- kwark
T- halve gerookte kipfilet
D- groene kool met kleine reepjes bacon

Nu maakt mijn buik allerlei rare geluiden, ik had de halve dag vreselijke buikpijn, maar wel honger. Hm. Nootjes lijkt me dan geen goed idee. Maar ik ben nog niet helemaal bevredigd, zeg maar.
pi_63037583
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef Laureline het volgende:

[..]

Van die supergezonde bloemkool- of broccolisoep vind ik echt alleen te pruimen met stukjes 'lekkers' erdoorheen. Uitgebakken bacon, of chorizo, of ik las ook eens een recept met stukjes makreel ofzo
Maar dat lijkt me dan weer ranzig i.c.m. currypasta

Afijn, het is maar een experimentje, als het vies is, is het eenmalig
pi_63037590
Zo tempo zit er hoog in hier haha! Maar in vorige topic werd er gevraagd wat ik in februari wil wegen. het liefste 60, maar denk niet dat het haalbaar is, ga voor min 63 . We zullen zien of het allemaal gaat lukken. Heb vanavond een feestje en hopelijk lukt het om van het lekkers af te blijven;).

Miss_S, staat leuk die pony!:D
pi_63037610
Dankjewel andere Saskia
pi_63037628
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, herkenbaar Het is niet zozeer vervelend dat de plannen veranderen omdat er iets uitloopt, het is enkel vervelend dat hij dat niet communiceert Kan ik ook weleens boos om worden, mijn vent heeft die neiging ook wel.
pi_63037648
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ow
Kan je er niet beter gewoon over praten?
Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.

En nu ben ik ik pissig omdat hij zonder mij brood gaat eten (we hebben nog geen avondeten in huis en ik wil verdorie gewoon eten vanavond!!)
pi_63037674
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, herkenbaar Het is niet zozeer vervelend dat de plannen veranderen omdat er iets uitloopt, het is enkel vervelend dat hij dat niet communiceert Kan ik ook weleens boos om worden, mijn vent heeft die neiging ook wel.
Je snapt het probleem precies. Dat we niet naar de bios gaan zal mij m'n reet roesten, dat kan een andere keer ook nog wel. Laat dat gewoon op tijd weten. en ga dan niet zeggen dat ik moeilijk doe. Als er iemand is die niet moeilijk doet over zulke dingen.. Grr, kan hij me zo kwaad mee maken
pi_63037680
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, dat heb ik geprobeerd maar we verschillen gewoon echt van mening nu. En het werd net schreeuwen en toen ben ik naar boven gestampvoet. We praten wel als we allebei rustiger zijn.

En nu ben ik ik pissig omdat hij zonder mij brood gaat eten (we hebben nog geen avondeten in huis en ik wil verdorie gewoon eten vanavond!!)
Dan inderdaad maar even rustig worden
En goedmaaksex natuurlijk
pi_63037695
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn oplossing voor dat soort situaties: zijn lievelingskost koken EN LEKKER HELEMAAL IN JE EENTJE OPETEN
Oh zo
(ja, ik heb dat echt weleens gedaan )
pi_63037697
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar dat lijkt me dan weer ranzig i.c.m. currypasta

Afijn, het is maar een experimentje, als het vies is, is het eenmalig
Ben benieuwd naar de uitkomst! Ik ben zelf wel dol op soep, en broccoli of bloemkool maken we elke week. Wat misschien ook lekker is, doen wij ook door sommige groenten, zijn die couscouskruiden van de markt erdoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')