Dat is dan wel weer lekker, dat je een uitgebreide lunch hebt verdiend.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef cyclechick het volgende:
@Mini_rulez: Jahoor, als ik 's ochtends ga spinnen kan ik dat ook wel op nuchtere maag, juist lekker! En dan daarna lekker uitgebreid lunchen, goed begin van de dag!
Succes met je tentamen, heb je m aankomende week?
Het is van de inleidende cursus van mijn master, waar we de basis leren van alle vakgebieden die bijdragen aan de studierichting (Neuroscience). Heel breed dus, maar daardoor wel uitdagend.quote:Op zondag 9 november 2008 20:40 schreef cyclechick het volgende:
Waar gaat het over?
Goed hoor, dat je zo je best doet![]()
Veel succes alvast voor vrijdag!
Je leert om onderzoek te doen naar de hersenen en het zenuwstelstel op allerlei niveaus, van medisch onderzoek aan genen/moleculen/zenuwcellen tot het gedrag van mensen en dieren met psychologische tests en dat soort dingen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef cyclechick het volgende:
Neuroscience, dat klinkt wel interessant! Wat kun je daar precies mee?
Nee hoor, ik weet hoe je je voelt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Ewelina het volgende:
Sorry, even spammen
Mijn studio!
Worden jullie al gek van mijn verhuisdrift?![]()
![]()
Wat leuk! Ik studeer neuropsychologie, en hou me dus niet bezig met die moleculaire toestanden, maar wel met de relatie gedrag-hersenen, en voor mijn stage doe ik nu allemaal NPO's.quote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je leert om onderzoek te doen naar de hersenen en het zenuwstelstel op allerlei niveaus, van medisch onderzoek aan genen/moleculen/zenuwcellen tot het gedrag van mensen en dieren met psychologische tests en dat soort dingen.
De grote vraag is natuurlijk hoe een hoop moleculen in je hoofd ervoor zorgen dat je kunt denken, praten, je dingen herinneren, dromen... Ik vind dat echt fascinerend.
Ziet er erg mooi uit! ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is!quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Ewelina het volgende:
Sorry, even spammen
Mijn studio!
Worden jullie al gek van mijn verhuisdrift?![]()
![]()
Ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op zondag 9 november 2008 20:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
OMG HEAVEN!! eindelijk greys kijken! op de een of andere manier kan ik niet downloaden sinds ik mn internet deel met mn zusje. En ik wil al zooo lang die afleveringen van seizoen 5 kijken! You made my day week month!!
Wat leuk, waar ga je heen?quote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet hoe je je voelt.
Ik kan niet wachten tot mijn tentamen voorbij is, dan kan ik beginnen met inpakken. Over 11 daagjes krijg ik de sleutel!
Een studio in Utrecht (Casa Confetti, op de Uithof) die verdacht veel lijkt op de jouwe.quote:
Ah, dan ga je meer Fok!kers tegenkomenquote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een studio in Utrecht (Casa Confetti, op de Uithof) die verdacht veel lijkt op de jouwe.
Neuropsychologie is één van de richtingen waar ik nu over leer.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik studeer neuropsychologie, en hou me dus niet bezig met die moleculaire toestanden, maar wel met de relatie gedrag-hersenen, en voor mijn stage doe ik nu allemaal NPO's.
Klinkt interessant in ieder geval, dat scheelt wel met leren van je tentamen, als je de stof ook leuk vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |