ik ook geloof ikquote:Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....
Ik zou steeds het idee hebben dat ik met Mari in bed lag
God, ik ook. Ik ben blij met mijn kerel met stoppels, borsthaar en een kapsel dat eruit ziet alsof 'ie net uit bed komt.quote:Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....
Ik zou steeds het idee hebben dat ik met Mari in bed lag
Neequote:Op maandag 10 november 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Als ik PF was zou ik ook het een en ander door de vingers zien!! Hebben jullie dat jong weleens gezien?? Daar verbleekt alles bij![]()
nou, er mogen best een paar kilo's af! Wat doe jij hier nu?quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 10 november 2008 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij heeft borsthaar en een baard!!!
Jouw vent is net mijn ventquote:Op maandag 10 november 2008 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn vent gebruikt 0,0 cosmetica, buiten douchegel en shampoo.
Ja, het is het type dat maar 1 stel schoenen heeft, en voor wie ik, toen ik bij hem kwam wonen, een kledingkast moest ontruimen waar kleding van 15 jaar oud inhing.
He just does not care.
Ik vind het jammer!
O gaafquote:Op maandag 10 november 2008 17:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, 19 november komt Aaf Brandt Corstius in de Selexyz in Groningen. Je was toch fan?
Ja, daar val ik ook voor, ik vind vooral stoppels geweldig en ik haat gel. Borsthaar ben ik iets minder fan van, maar gelukkig heeft de mijne dat niet.quote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, ik ook. Ik ben blij met mijn kerel met stoppels, borsthaar en een kapsel dat eruit ziet alsof 'ie net uit bed komt..
Heb idd wel eens een foto gezien, mr PF ziet er prima uit! Goeie combi met PF zelfquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar Mr PF is wel echt een beauty hoor. Alhoewel ik me wel afvraag hoe ik het zou vinden als ie langer voor de spiegel staat dan ik
Ik hoef geen beauty, ik wil een beestquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar Mr PF is wel echt een beauty hoor. Alhoewel ik me wel afvraag hoe ik het zou vinden als ie langer voor de spiegel staat dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |