quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Iets met aubergines, ui, koriander en pecannoten. En pompoensoep, heeeel erg scherp. En salade met veel avocado's erin.
Het was wel schattig om te zien, want ze wonen net (paar maanden) pas bij elkaar als gehuwd echtpaar, dus alles was nog de hele tijd 'voor het eerst'.Schaaltjes breken, muziekje dat hij opzet na het eten op haar installatie, etc. "Ja, dat is voor het eerst hè!"
OMG, hahaha lig hier in een deukquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Anosmie het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de weegschaal ging staan en ik 61,99 woog.
Toen rende ik gelijk naar mn PC om het hier te komen vertellen maar niemand was onder de indruk omdat we al een jaar verder waren.. MoBlo zat al op de 59,8 en Miss_S had anorexia..
Ik Fok! teveel denk ik.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Anosmie het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de weegschaal ging staan en ik 61,99 woog.
Toen rende ik gelijk naar mn PC om het hier te komen vertellen maar niemand was onder de indruk omdat we al een jaar verder waren.. MoBlo zat al op de 59,8 en Miss_S had anorexia..
Ik Fok! teveel denk ik.
Beauty secret numero uno!quote:Op zondag 9 november 2008 01:09 schreef conleche het volgende:
Ga je nou jezelf masseren met vaseline, of begrijp ik het verkeerd?
Ja tuurlijk, gewoon doodordinaire vaseline.quote:Op zondag 9 november 2008 02:15 schreef Anosmie het volgende:
En dan gewoon pure ordinaire vaseline.
Niet die smaakjes / komkommertoegevoegde / hippe troep.
Gewoon zo'n doorzichtige pot met een wit deksel vaseline??
Mmm.. Ik ben geintrigeerd.
Ik heb een massagebal van de Ikea gescoord. Erg fijn voor onder de douche. Tegen de deukjesbenen jah
Nu nog vaseline begrijp ik.
Draai je hem wel de goede kant op?quote:Op zondag 9 november 2008 02:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon doodordinaire vaseline.
Petroleum FTW!!
Ik ben zacht. Dus ik ga naar mijn net opgemaakte bedje, met schone lakens en een dronken vent.
tata!
Oh wokken is het enige dat vriendje niet leuk vind, wss omdat hij van groente en rijst niet echt iets lekkers kan bedenkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemiddag dames. Zwaar trainen is zo goed voor je humeur
. Nu wel koppijn door vochttekort en slaaptekort. En ik heb wat gemist zeg. Spannende verhalen gisteravond
.
Oh en Miss S: een pony staat je geweldig en je staat leuk op die foto. Het nieuwe haar van PF en K_I_M is ook leuk, dit is wat een kapper hoort te doen.
[..]
Atlantis! Kan je helemaal zelf kiezen (en stiekem vind ik wokken veel leuker dan gewoon uit eten, kan je tenminste zelf kiezen wat lekker is en wanneer je wil eten).
Dan neemt ie toch een van die standaardcombinaties?quote:Op zondag 9 november 2008 09:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh wokken is het enige dat vriendje niet leuk vind, wss omdat hij van groente en rijst niet echt iets lekkers kan bedenken
Het is goed gegaan!quote:Op zondag 9 november 2008 02:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai je hem wel de goede kant op?
Zou zo lullig zijn als we morgen lezen dat je bent onder gekotst
Een beetje jarig?quote:Op zondag 9 november 2008 11:28 schreef mordradead het volgende:
Zo, een paar dagen goed gefeest.... m'n broek zit nu strak en ik heb puistjesik zie er belabberd uit.
Feestje omdat een vriend van me en ik zo'n beetje jarig zijn... ik heb van iedereen die deze 2 dagen is geweest bier gehad en snoep. Ik kan dus nog even doorgaan![]()
Leuk tochquote:Op zondag 9 november 2008 09:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Goodmorning, ik mag zo naar het voetbal veld
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Anosmie het volgende:
Miss_S had anorexia..
Ik Fok! teveel denk ik.
Twee slokken water en ik ben weer 68 natuurlijk, maar 't gaat om het idee.quote:Op zondag 9 november 2008 12:11 schreef kwakveense het volgende:voor merel!! (en wij hebben dezelfde weegschaal....) hihi
Pop goes my heart?quote:Op zondag 9 november 2008 01:24 schreef Vivi het volgende:
Stiekem vind ik het een schattig liedje btw.
Ik heb daar een heel proffesioneel apparaat voorquote:Op zondag 9 november 2008 14:02 schreef conleche het volgende:
Met 2 lepels, of ijslepel bolletjes van maken,
Maar je hoeft toch ook niet op de weegschaal te staan? Ik sta er bijna nooit op, ik merk het aan hoe mijn kleren zitten.quote:Op zondag 9 november 2008 14:12 schreef kwakveense het volgende:
t komt me mijn neus uit om op de weegschal te gaan en dan blij of teleurgesteld te zijn
Dat oude mannetjequote:Op zondag 9 november 2008 14:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb daar een heel proffesioneel apparaat voor.
[ afbeelding ]
Oja, zijn de afleveringen van Greys Anatomy allemaal zo zielig geworden, of ben ik gewoon een jankmuil dat ik het de afgelopen afleveringen niet droog heb kunnen houden?.
ik ben te lang dik geweest om nu op die manier mezelf in de gaten te kunnen houden...ik merk t pas als t al echt weer te ver is....quote:Op zondag 9 november 2008 14:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet op de weegschaal te staan? Ik sta er bijna nooit op, ik merk het aan hoe mijn kleren zitten.
Ik had het alleen ff zwaar bij dat oude stel... slik!quote:Op zondag 9 november 2008 14:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb daar een heel proffesioneel apparaat voor.
[ afbeelding ]
Oja, zijn de afleveringen van Greys Anatomy allemaal zo zielig geworden, of ben ik gewoon een jankmuil dat ik het de afgelopen afleveringen niet droog heb kunnen houden?.
Ik weet niet of ik nou zo'n enorme eet-junk ben, maar ik vrees dat het bij mij in elk geval nooit vanzelf zal gaan. Laatst was er zo'n man op tv die een boek heeft geschreven over afvallen, daar beschreef hij ook hoe hij op een barbecue vooral bezig is met wat waar staat, wanneer er weer nieuw vlees komt, waar hij moet gaan zitten om de beste keus te hebben... Dat was heel herkenbaar.quote:Op zondag 9 november 2008 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Kwak!
Iedereen heeft wel eens zo'n bui, dat je er allemaal geen zin in hebt. I've had them by the dozen. Probeer toch positief te blijven, denk maar zo: je bent niet bezig met dieeten, maar met het creeeren van een gezonde Kwak met een gezonde levensstijl, en als je daaraan eenmaal gewend bent, doe je dat op de automatische piloot en zal je niet meer hoeven op te letten op hoeveel calorieeen nou ergens in zit!
Oeh sorry, maar dit was geen lopende verhaallijn hoor, gewoon een 'klein' moment in één aflevering.quote:Op zondag 9 november 2008 15:48 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat iedereen het wel herkent, Kwak. Het is niet voor niets dat de meeste mensen nogal jojoën. Geef er vandaag aan toe. Maar hou het bij 1 dag. Dan kán de schade gewoon niet groot zijn! Dus vandaag eet je alles waar je zin in hebt en so what als er 4000+ cal inzitten. Daar kom je niet 4 kilo van aan. Morgen gewoon weer serieus doen en dan komt alles goed. Dat is dus wel belangrijk: niet vervallen in een nu is alles verloren mentaliteit, want dan zit je nog voor de kerst weer op de 85 kilo. Terwijl als je er vandaag van geniet en morgen weer gewoon verder gaat, er echt niets aan de hand is.
Bovenstaand peptalkje moet ik overigens ook op mezelf toepassen, want ik eet ook lekker door vandaag.![]()
O: 1koffiecacao (melk met cacaopoeder en koffiepoeder en zoetstof) met 2 sneeen rozijnenbrood.
L: 1 volkorenpistoletje met een soort brie, preiringetjes en sla.
T: 2 rijstkoekjes.
D. iets met vis.
Please, geen spoilers van GA graag, want ik wacht tot de DVD uit is!!!!!
Shit ik zat net te kijken of de 5 al in de klok is, voor m'n wodkaatje en het is far from it.Ik ga denk ik maar een klein rondje rennen, ben gister ook al geweest, maar 3 km kan geen kwaad denk ik....
Het was ook niet erg hoor, maar ik dacht voordat iemand verklapt dat Meredith het nu met de chief doet of zo.............quote:Op zondag 9 november 2008 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh sorry, maar dit was geen lopende verhaallijn hoor, gewoon een 'klein' moment in één aflevering.
Ik vind die marathons zo fijn! Heerlijk in bed met koppies thee en dan veel afleveringen achter elkaar op groot scherm en mét ondertieten.quote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Co, waarom wacht je tot de DVD uit is dan? Dat duurt nog best even...
En er is een site waarop je de afleveringen kunt kijken zonder te hoeven downloaden enzo
Herkenbaarquote:Op zondag 9 november 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
flauw, maar hier in huize conleche heten ondertitels ondertieten. Hebben jullie ook van die flauwe grapjes onderling, die niemand leuk vindt behalve jullie tweeën? Wij hebben bv ook periodes dat we alles zingen. Heel idioot.
Nou, ik wou het niet verklappen, maar..quote:Op zondag 9 november 2008 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Het was ook niet erg hoor, maar ik dacht voordat iemand verklapt dat Meredith het nu met de chief doet of zo.............
Ja, altijd met mijn dames van het atelier. Een kleine selectie: applicaties heten bij ons amplicaties. En het huismerk van de C en A (Canda) noemen we Candida. En peervormige figuren die we moeten aankleden noemen we 'heupig'. "Leuk meisje, wel een beetje heupig." En als we klittenband bedoelen beelden we altijd mimisch een lesbisch rockgroepje uit met veel luchtgitaar. God wat vreselijkquote:Op zondag 9 november 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
flauw, maar hier in huize conleche heten ondertitels ondertieten. Hebben jullie ook van die flauwe grapjes onderling, die niemand leuk vindt behalve jullie tweeën? Wij hebben bv ook periodes dat we alles zingen. Heel idioot.
Welke site?quote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Co, waarom wacht je tot de DVD uit is dan? Dat duurt nog best even...
En er is een site waarop je de afleveringen kunt kijken zonder te hoeven downloaden enzo
Haha, toen ik een jaar of 17/18 was woonde ik een studentenhuis en samen met een ander meisje had ik toen een periode dat we zo'n beetje alles wat we deden zeiden. Dus: "*de trap afloopt*", "*hard lacht*"quote:Op zondag 9 november 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.phpquote:
Gelukkig word ik er voor betaaldquote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuk tochIk heb gisteren thermo-ondergoed gekocht voor de zondagen langs de lijn, zodat ik niet doodvries
En kijk kijk kijk!
[ afbeelding ]
Onder de 68![]()
ja vijf nieuwe donkerblauwe jeansquote:Op zondag 9 november 2008 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zoveel kleren die te klein zijn? Dat vind ik best een goede motivatie, als je eerst dunner bent geweest en allemaal leuke kleren hebt die je bijna weer aankunt.
De vorige keer dat ik afviel had ik alleen maar steeds meer kleren die te groot werden, toen heb ik juist met pijn in het hart heel veel leuke dingen weg moeten doen die ik helemaal nog niet zo lang had, omdat ik out of the blue had besloten dat ik ging afvallen.
Hier ook aan de studie... het halve huis heeft buikgriep, ook gezellig.
Moet je dan dat Zango gebeuren installeren? Ik kreeg daar een popup van. Kan dat geen kwaad?quote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php
Wat wel belangrijk is om te weten is dat je, als je er eentje gekozen en aangeklikt hebt, eerst een soort pokerreclame in het kijkvenstertje krijgt. Dan lijkt er helemaal niets te gebeuren verder. Maar dan moet je gewoon even tien minuten iets anders gaan doen, wachten tot het balkje onderin rood wordt (je ziet het langzaam vollopen, dan laadt ie...) en dan op play drukken! Dan werkt het!
Hmm volgens mij is het afhankelijk van welke serie je wilt zien... Nu doet ie het wel zonder enge installeerdingen. Ik heb Grey's altijd in happen gezien, nu ga ik gewoon lekker alles vanaf het begin netjes op volgorde kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoefde er helemaal niets voor te installeren Merel!?
En lekker zonder reclame tussendoor!quote:Op zondag 9 november 2008 19:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is het afhankelijk van welke serie je wilt zien... Nu doet ie het wel zonder enge installeerdingen. Ik heb Grey's altijd in happen gezien, nu ga ik gewoon lekker alles vanaf het begin netjes op volgorde kijken
OMG HEAVEN!! eindelijk greys kijken! op de een of andere manier kan ik niet downloaden sinds ik mn internet deel met mn zusje. En ik wil al zooo lang die afleveringen van seizoen 5 kijken! You made my day week month!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php
Wat wel belangrijk is om te weten is dat je, als je er eentje gekozen en aangeklikt hebt, eerst een soort pokerreclame in het kijkvenstertje krijgt. Dan lijkt er helemaal niets te gebeuren verder. Maar dan moet je gewoon even tien minuten iets anders gaan doen, wachten tot het balkje onderin rood wordt (je ziet het langzaam vollopen, dan laadt ie...) en dan op play drukken! Dan werkt het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |