quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jouw topics staan toch wel vaker in het rijtje faaltopics?
Blijkbaar kan het allebei, maar welke kneus vind deze topic nou weer goed klinken?quote:
Geboortedatum 11-10-1962quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:23 schreef CartWOman het volgende:
Simpel: lemmings verbieden; grappig zijn ze sowieso al niet.
Gezeik iedere keer.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Contemporaine? Zoek een leven met die veel te lange kuttopics van je telkens. Ga ergens anders lekker intelligent lopen doen, en val ons er niet mee lastig
Had het zelf niet beter knnen zeggenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Contemporaine? Zoek een leven met die veel te lange kuttopics van je telkens. Ga ergens anders lekker intelligent lopen doen, en val ons er niet mee lastig
Dat ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het allebei, maar welke kneus vind deze topic nou weer goed klinken?_!
Hij kan ook gewoon 'hedendaagse' zeggen, maar dan komt hij natuurlijk niet intelligent genoeg over, hè.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Word/rechterklik/synonyms vind ik nou niet echt een teken van intelligentie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon 'hedendaagse' zeggen, maar dan komt hij natuurlijk niet intelligent genoeg over, hè.
Volgens mij ben ik toch echt een maandje langer FOK!ker dan jij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Had je maar geen newbie moeten zijn.
En dit, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Mee eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Had je maar geen newbie moeten zijn.
Nee precies, straks zouden we nog denken dat zijn IQ onder de 140 lag ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon 'hedendaagse' zeggen, maar dan komt hij natuurlijk niet intelligent genoeg over, hè.
Ik vind het geen moeilijk woord, het gaat erom dat TS het gebruikt als een moeilijk woord, en daar indruk mee wil makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef padlarf het volgende:
Trouwens, mensen die contemporain een moeilijk woord vinden!![]()
QFT inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het geen moeilijk woord, het gaat erom dat TS het gebruikt als een moeilijk woord, en daar indruk mee wil maken
Watuus ?!!!?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef padlarf het volgende:
Trouwens, mensen die contemporain een moeilijk woord vinden!![]()
Hier stopte ik met lezen, zulke woorden zijn niet aan mijn pauperbrein bestemdquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:15 schreef servus_universitas het volgende:
Ze zijn razend populair in het contemporaine
Moeilijke woorden he.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, want KLB is echt voor de elitequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef Insallah het volgende:
[..]
Moeilijke woorden he.
Blijf dan gewoon in PUB of ONZ.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want KLB is echt voor de elite
Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want KLB is echt voor de elite
Man, waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:15 schreef servus_universitas het volgende:
Klacht:
De afvlakking van de lemminghumor doordat men (opzettelijk) de bedoeling van de lemming ondermijnt.
Ten eerste, van wie ben jij de kloonquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef Insallah het volgende:
[..]
Moeilijke woorden he.
Blijf dan gewoon in PUB of ONZ.
/care.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ten eerste, van wie ben jij de kloon
Ten tweede, zeur niet Breathtaking is leuker dan jij
Ik vind het goed klinken en aangezien het de correcte schrijfwijze is, pas ik hem toe. Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het allebei, maar welke kneus vind deze topic nou weer goed klinken?_!
Je kunt mijn topics ook gewoon overslaan. Je bent niet verplicht om ze aan te klikken. Dat je dat kennelijk wel doet (en met enige regelmaat heb ik het idee) doet mij vermoeden dat je ze stiekem wel geyl vindt om te lezen. En dat je dan zo fel uit de hoek komt, zal waarschijnlijk zijn omdat je hard to get wilt spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Als je even verder had gekeken dan je neus lang is (of wellicht keek je naar je piemel, wat verklaart waarom je niet zo ver gekomen bent), dan had je onderaan mijn OP een heel kort en bondig geformuleerde klacht aangetroffen. Wat een faal voor jou weerquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef Juupzonderc het volgende:
Wat een kut topic weerWees eens kort en bondig
Hard to get spelen op FOK!/het internetquote:Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je kunt mijn topics ook gewoon overslaan. Je bent niet verplicht om ze aan te klikken. Dat je dat kennelijk wel doet (en met enige regelmaat heb ik het idee) doet mij vermoeden dat je ze stiekem wel geyl vindt om te lezen. En dat je dan zo fel uit de hoek komt, zal waarschijnlijk zijn omdat je hard to get wilt spelen.
Volgens mij zijn er bepaalde mensen die daar anders over denken.quote:Op zondag 9 november 2008 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hard to get spelen op FOK!/het internetIk FOK! is geen datingsite hoor. Dat is hetzelfde als doen alsof je beter bent dan anderen. Is dat niet iets wat jij ook met enige regelmaat doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2008 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bepaalde mensen die daar anders over denken.Spijker. Kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bepaalde mensen die daar anders over denken.Ik las Het_Hupt B.V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heeft hij een programma gemaakt waardoor hij automatisch in de vrouwelijke fotobuchs kan posten, zonder moeite.quote:Op zondag 9 november 2008 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me serieus af welke vrouwelijke fokker hij nog niet benaderd heeft.
Het zou mij niets verbazen als hij een account heeft daar, en dan al die sugababesprofielen afgaat en overal berichtjes achterlaat.quote:Op zondag 9 november 2008 12:05 schreef Insallah het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een programma gemaakt waardoor hij automatisch in de vrouwelijke fotobuchs kan posten, zonder moeite.
Het_Hupt B.V. -> Iets voor Sugadudes bij Sugababes? Er zijn genoeg kansloze jongeren op het internet. Gat in de markt.
Ben je zelf al in zijn mooie praatjes getrapt?quote:Op zondag 9 november 2008 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me serieus af welke vrouwelijke fokker hij nog niet benaderd heeft.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij een account heeft daar, en dan al die sugababesprofielen afgaat en overal berichtjes achterlaat.
Wat denk je wel niet van me.quote:Op zondag 9 november 2008 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je zelf al in zijn mooie praatjes getrapt?
quote:Op 07-11-2008 22:39 schreef k-Rin
Ik denk dat ik de hele avond op FOK! ga zitten en meisjes, die in hun fobo leuke foto's hebben staan, ga benaderen en ze subtiel, doch kansloos probeer te versieren met cheesy zinnen, oninteressante verhalen en vooral veel knipoog- en kwijlsmileys.![]()
Ooh ja, alsjeblieft, neuk mequote:Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je kunt mijn topics ook gewoon overslaan. Je bent niet verplicht om ze aan te klikken. Dat je dat kennelijk wel doet (en met enige regelmaat heb ik het idee) doet mij vermoeden dat je ze stiekem wel geyl vindt om te lezen. En dat je dan zo fel uit de hoek komt, zal waarschijnlijk zijn omdat je hard to get wilt spelen.
Ik ben moe, kom hier maar, en neem ook ff een biertje mee wil jequote:Op zondag 9 november 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja, alsjeblieft, neuk me!!!
Ze heeft het toch niet tegen jou, of welquote:Op zondag 9 november 2008 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben moe, kom hier maar, en neem ook ff een biertje mee wil je
quote:Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze heeft het toch niet tegen jou, of wel?
En hard, of niet?quote:Op zondag 9 november 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja, alsjeblieft, neuk me!!!
Hihihiihihih, dat dacht ik al aan je ondertitel te zien!!!111quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, niet zomaar zachtjes ofzo, echt kei- en keihard!
Hihi, ja wat kan ik zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihiihihih, dat dacht ik al aan je ondertitel te zien!!!111
Laat die zoektocht maar zitten, de pr0n wordt je hier reeds in de schoot geworpen, blijkt nuquote:Op zondag 9 november 2008 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
oh, verdorie!
*maar weer op zoek naar pr0n gaat*
Mooi, dan kan het verhaal dus weg en de klacht blijven staanquote:Op zondag 9 november 2008 11:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als je even verder had gekeken dan je neus lang is (of wellicht keek je naar je piemel, wat verklaart waarom je niet zo ver gekomen bent), dan had je onderaan mijn OP een heel kort en bondig geformuleerde klacht aangetroffen. Wat een faal voor jou weer.
Led Zep.quote:Op zondag 9 november 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw hihi ondertitel is vast ook veelbetekenend!
Klopt. Zit een enorm diepzinnige betekenis achter.quote:Op zondag 9 november 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw hihi ondertitel is vast ook veelbetekenend!
Doe het dan.quote:Op zondag 9 november 2008 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het verhaal dus weg en de klacht blijven staan
Tell mequote:Op zondag 9 november 2008 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klopt. Zit een enorm diepzinnige betekenis achter.
Als moderator moet jij doen wat jij nodig acht. Jij hebt de macht. Ik kan alleen maar bepleiten dat ik het erg jammer zou vinden vanwege de energie die ik er in heb gestoken. In afwachting van uw beslissing verblijf ik.quote:Op zondag 9 november 2008 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het verhaal dus weg en de klacht blijven staan
Ey boo, wanneer gaan wij eens intieme shit ondernemen dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
SORRY HOOR MAAR IK VOER HIER EEN INTIEM GESPREK!
Het bloed is allang weer uit mijn penis gelopen hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook via PM voortzetten.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wacht vol spanning afquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook via PM voortzetten.![]()
Mij ook.quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Wat heb jij met het aanmaken van nieuwe accounts, leg het uit, het intrigeert me.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Wat heb jij met het aanmaken van nieuwe accounts, leg het uit, het intrigeert me.
Wie ben je uberhaupt?quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik zoek iets wat bij mijn wezen past. Ik heb het nu hopelijk gevonden.
![]()
Na 4 keer?quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik zoek iets wat bij mijn wezen past. Ik heb het nu hopelijk gevonden.
![]()
Dat was het al, proleet. En houd jij je maar je bek, dan blijft dat ook zo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
Wordt het toch nog een goed topic.
Ja ze wil niet meer denk ikquote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was het al, proleet. En houd jij je maar je bek, dan blijft dat ook zo.
Tevens een verzoek aan BT en SA om hun gesprek voort te zetten!![]()
Hiihihihquote:Op zondag 9 november 2008 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze wil niet meer denk ikze stuurt me ook geen hete pm's
Hey Emimich, jij ook hier? Zalig.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was het al, proleet. En houd jij je maar je bek, dan blijft dat ook zo.
Tevens een verzoek aan BT en SA om hun gesprek voort te zetten!![]()
Iets, leuks doch geils, en ook nog eens vermakelijksquote:Op zondag 9 november 2008 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hiihihihwat wil je dat ik stuur dan?
Zozo, jij stelt hoge eisen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets, leuks doch geils, en ook nog eens vermakelijks!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets, leuks doch geils, en ook nog eens vermakelijks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ja dan wil ik op zn minst jouw kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]http://perso.wanadoo.es/fotos_keyra/culo02.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pomp de kwaliteit nog even verder op.
Maak het even helemaal onoverbrugbaar voor ze.quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://perso.wanadoo.es/fotos_keyra/culo02.htm
Ik pomp de kwaliteit nog even verder op.
Ja inderdaad, alles wat wij nu posten is gedoemd om tegen te vallenquote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak het even helemaal onoverbrugbaar voor ze.
Net alsof wij zitten te wachten op naaktfoto's van twee geile tienermeisjes.quote:Op zondag 9 november 2008 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alles wat wij nu posten is gedoemd om tegen te vallen!
Oh okay, nou dan pm ik het Smart ass wel gewoon hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof wij zitten te wachten op naaktfoto's van twee geile tienermeisjes.
Inderdaad. Wij houden het lekker voor onszelf.quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh okay, nou dan pm ik het Smart ass wel gewoon hoorgeen probleem!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh okay, nou dan pm ik het Smart ass wel gewoon hoorgeen probleem!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]2 MILLION BILLION DOLLA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |