Ey boo, wanneer gaan wij eens intieme shit ondernemen dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
SORRY HOOR MAAR IK VOER HIER EEN INTIEM GESPREK!
Het bloed is allang weer uit mijn penis gelopen hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook via PM voortzetten.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wacht vol spanning afquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook via PM voortzetten.![]()
Mij ook.quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Wat heb jij met het aanmaken van nieuwe accounts, leg het uit, het intrigeert me.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Wat heb jij met het aanmaken van nieuwe accounts, leg het uit, het intrigeert me.
Wie ben je uberhaupt?quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik zoek iets wat bij mijn wezen past. Ik heb het nu hopelijk gevonden.
![]()
Na 4 keer?quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik zoek iets wat bij mijn wezen past. Ik heb het nu hopelijk gevonden.
![]()
Dat was het al, proleet. En houd jij je maar je bek, dan blijft dat ook zo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
Wordt het toch nog een goed topic.
Ja ze wil niet meer denk ikquote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was het al, proleet. En houd jij je maar je bek, dan blijft dat ook zo.
Tevens een verzoek aan BT en SA om hun gesprek voort te zetten!![]()
Hiihihihquote:Op zondag 9 november 2008 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze wil niet meer denk ikze stuurt me ook geen hete pm's
Hey Emimich, jij ook hier? Zalig.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was het al, proleet. En houd jij je maar je bek, dan blijft dat ook zo.
Tevens een verzoek aan BT en SA om hun gesprek voort te zetten!![]()
Iets, leuks doch geils, en ook nog eens vermakelijksquote:Op zondag 9 november 2008 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hiihihihwat wil je dat ik stuur dan?
Zozo, jij stelt hoge eisen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets, leuks doch geils, en ook nog eens vermakelijks!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iets, leuks doch geils, en ook nog eens vermakelijks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ja dan wil ik op zn minst jouw kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]http://perso.wanadoo.es/fotos_keyra/culo02.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pomp de kwaliteit nog even verder op.
Maak het even helemaal onoverbrugbaar voor ze.quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://perso.wanadoo.es/fotos_keyra/culo02.htm
Ik pomp de kwaliteit nog even verder op.
Ja inderdaad, alles wat wij nu posten is gedoemd om tegen te vallenquote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak het even helemaal onoverbrugbaar voor ze.
Net alsof wij zitten te wachten op naaktfoto's van twee geile tienermeisjes.quote:Op zondag 9 november 2008 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alles wat wij nu posten is gedoemd om tegen te vallen!
Oh okay, nou dan pm ik het Smart ass wel gewoon hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof wij zitten te wachten op naaktfoto's van twee geile tienermeisjes.
Inderdaad. Wij houden het lekker voor onszelf.quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh okay, nou dan pm ik het Smart ass wel gewoon hoorgeen probleem!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh okay, nou dan pm ik het Smart ass wel gewoon hoorgeen probleem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]2 MILLION BILLION DOLLA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |