/care.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ten eerste, van wie ben jij de kloon
Ten tweede, zeur niet Breathtaking is leuker dan jij
Ik vind het goed klinken en aangezien het de correcte schrijfwijze is, pas ik hem toe. Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het allebei, maar welke kneus vind deze topic nou weer goed klinken?_!
Je kunt mijn topics ook gewoon overslaan. Je bent niet verplicht om ze aan te klikken. Dat je dat kennelijk wel doet (en met enige regelmaat heb ik het idee) doet mij vermoeden dat je ze stiekem wel geyl vindt om te lezen. En dat je dan zo fel uit de hoek komt, zal waarschijnlijk zijn omdat je hard to get wilt spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Contemporaine? Zoek een leven met die veel te lange kuttopics van je telkens. Ga ergens anders lekker intelligent lopen doen, en val ons er niet mee lastig
Als je even verder had gekeken dan je neus lang is (of wellicht keek je naar je piemel, wat verklaart waarom je niet zo ver gekomen bent), dan had je onderaan mijn OP een heel kort en bondig geformuleerde klacht aangetroffen. Wat een faal voor jou weerquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef Juupzonderc het volgende:
Wat een kut topic weerWees eens kort en bondig
Hard to get spelen op FOK!/het internetquote:Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je kunt mijn topics ook gewoon overslaan. Je bent niet verplicht om ze aan te klikken. Dat je dat kennelijk wel doet (en met enige regelmaat heb ik het idee) doet mij vermoeden dat je ze stiekem wel geyl vindt om te lezen. En dat je dan zo fel uit de hoek komt, zal waarschijnlijk zijn omdat je hard to get wilt spelen.
Volgens mij zijn er bepaalde mensen die daar anders over denken.quote:Op zondag 9 november 2008 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hard to get spelen op FOK!/het internetIk FOK! is geen datingsite hoor. Dat is hetzelfde als doen alsof je beter bent dan anderen. Is dat niet iets wat jij ook met enige regelmaat doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2008 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bepaalde mensen die daar anders over denken.Spijker. Kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bepaalde mensen die daar anders over denken.Ik las Het_Hupt B.V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heeft hij een programma gemaakt waardoor hij automatisch in de vrouwelijke fotobuchs kan posten, zonder moeite.quote:Op zondag 9 november 2008 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me serieus af welke vrouwelijke fokker hij nog niet benaderd heeft.
Het zou mij niets verbazen als hij een account heeft daar, en dan al die sugababesprofielen afgaat en overal berichtjes achterlaat.quote:Op zondag 9 november 2008 12:05 schreef Insallah het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een programma gemaakt waardoor hij automatisch in de vrouwelijke fotobuchs kan posten, zonder moeite.
Het_Hupt B.V. -> Iets voor Sugadudes bij Sugababes? Er zijn genoeg kansloze jongeren op het internet. Gat in de markt.
Ben je zelf al in zijn mooie praatjes getrapt?quote:Op zondag 9 november 2008 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me serieus af welke vrouwelijke fokker hij nog niet benaderd heeft.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij een account heeft daar, en dan al die sugababesprofielen afgaat en overal berichtjes achterlaat.
Wat denk je wel niet van me.quote:Op zondag 9 november 2008 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je zelf al in zijn mooie praatjes getrapt?
quote:Op 07-11-2008 22:39 schreef k-Rin
Ik denk dat ik de hele avond op FOK! ga zitten en meisjes, die in hun fobo leuke foto's hebben staan, ga benaderen en ze subtiel, doch kansloos probeer te versieren met cheesy zinnen, oninteressante verhalen en vooral veel knipoog- en kwijlsmileys.![]()
Ooh ja, alsjeblieft, neuk mequote:Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je kunt mijn topics ook gewoon overslaan. Je bent niet verplicht om ze aan te klikken. Dat je dat kennelijk wel doet (en met enige regelmaat heb ik het idee) doet mij vermoeden dat je ze stiekem wel geyl vindt om te lezen. En dat je dan zo fel uit de hoek komt, zal waarschijnlijk zijn omdat je hard to get wilt spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |