Mee eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Contemporaine? Zoek een leven met die veel te lange kuttopics van je telkens. Ga ergens anders lekker intelligent lopen doen, en val ons er niet mee lastig
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Had je maar geen newbie moeten zijn.
Nee precies, straks zouden we nog denken dat zijn IQ onder de 140 lag ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon 'hedendaagse' zeggen, maar dan komt hij natuurlijk niet intelligent genoeg over, hè.
Ik vind het geen moeilijk woord, het gaat erom dat TS het gebruikt als een moeilijk woord, en daar indruk mee wil makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef padlarf het volgende:
Trouwens, mensen die contemporain een moeilijk woord vinden!![]()
QFT inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het geen moeilijk woord, het gaat erom dat TS het gebruikt als een moeilijk woord, en daar indruk mee wil maken
Watuus ?!!!?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef padlarf het volgende:
Trouwens, mensen die contemporain een moeilijk woord vinden!![]()
Hier stopte ik met lezen, zulke woorden zijn niet aan mijn pauperbrein bestemdquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:15 schreef servus_universitas het volgende:
Ze zijn razend populair in het contemporaine
Moeilijke woorden he.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Contemporaine? Zoek een leven met die veel te lange kuttopics van je telkens. Ga ergens anders lekker intelligent lopen doen, en val ons er niet mee lastig
Ja, want KLB is echt voor de elitequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef Insallah het volgende:
[..]
Moeilijke woorden he.
Blijf dan gewoon in PUB of ONZ.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want KLB is echt voor de elite
Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want KLB is echt voor de elite
Man, waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:15 schreef servus_universitas het volgende:
Klacht:
De afvlakking van de lemminghumor doordat men (opzettelijk) de bedoeling van de lemming ondermijnt.
Ten eerste, van wie ben jij de kloonquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef Insallah het volgende:
[..]
Moeilijke woorden he.
Blijf dan gewoon in PUB of ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |