Ik ben moe, kom hier maar, en neem ook ff een biertje mee wil jequote:Op zondag 9 november 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja, alsjeblieft, neuk me!!!
Ze heeft het toch niet tegen jou, of welquote:Op zondag 9 november 2008 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben moe, kom hier maar, en neem ook ff een biertje mee wil je
quote:Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze heeft het toch niet tegen jou, of wel?
En hard, of niet?quote:Op zondag 9 november 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja, alsjeblieft, neuk me!!!
Hihihiihihih, dat dacht ik al aan je ondertitel te zien!!!111quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, niet zomaar zachtjes ofzo, echt kei- en keihard!
Hihi, ja wat kan ik zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihiihihih, dat dacht ik al aan je ondertitel te zien!!!111
Laat die zoektocht maar zitten, de pr0n wordt je hier reeds in de schoot geworpen, blijkt nuquote:Op zondag 9 november 2008 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
oh, verdorie!
*maar weer op zoek naar pr0n gaat*
Mooi, dan kan het verhaal dus weg en de klacht blijven staanquote:Op zondag 9 november 2008 11:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als je even verder had gekeken dan je neus lang is (of wellicht keek je naar je piemel, wat verklaart waarom je niet zo ver gekomen bent), dan had je onderaan mijn OP een heel kort en bondig geformuleerde klacht aangetroffen. Wat een faal voor jou weer.
Led Zep.quote:Op zondag 9 november 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw hihi ondertitel is vast ook veelbetekenend!
Klopt. Zit een enorm diepzinnige betekenis achter.quote:Op zondag 9 november 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw hihi ondertitel is vast ook veelbetekenend!
Doe het dan.quote:Op zondag 9 november 2008 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het verhaal dus weg en de klacht blijven staan
Tell mequote:Op zondag 9 november 2008 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klopt. Zit een enorm diepzinnige betekenis achter.
Als moderator moet jij doen wat jij nodig acht. Jij hebt de macht. Ik kan alleen maar bepleiten dat ik het erg jammer zou vinden vanwege de energie die ik er in heb gestoken. In afwachting van uw beslissing verblijf ik.quote:Op zondag 9 november 2008 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het verhaal dus weg en de klacht blijven staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |