SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6
BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0 / Storchenwiege Anna
beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6
Bla_Bla_Bla: draagdoek.nl
Cattie: korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6 / Didymos Millefiori groen/wit / Yamo
Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio / Beco Butterfly
DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5
E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6
freecell: Hoppediz Montreal / TricotSlen
Grijs:: grijze TricotSlen / Storchenwiege Ulli 4.6 / Storchenwiege Anna 4.6
lcicle: draagdoek.nl / EllaRoo Kristen 5.0 / RingSling Ditte / Girasol Mojito 4.6 onderweg..
Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier
Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.
Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25 / Yamo Mocha
LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop
Llewella: Hoppediz Miami 5.4 / Hoppediz Kaapstad 5.4 / Didymos Waves Sequoia 5.2 / 2x Zelfgemaakte Ringslings
LovelyLady: Hoppediz Montreal 4.6 / Amazonas Dyed Milk Chocolate 5.2
Macka: Bara Barn Chili / Bara Barn Lotusblomma / Bara Barn Ocean ringsling / Bebina Regenbogen 4.6 (oude stijl) / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Ergo baby carrier NG black-cranberry / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6 / Mackagemaakte ringsling / Medley Palermo 4.5 / Medley Satin pink 3.5 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Storm Op Zolder Oosterse doek / Wonabang zomer podeagi (2x) / Yamo Mocha Streaks / Chimparoo Jazz
mamali: draagdoek.nl petrol / Storchenwiege Inka 4.6
Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6 / Hoppediz Florenz 4.6 / DIY Maneki.Tai
Memmel: Girasol nr. 31 5.2
Noli.: zelfgemaakte Mei Tai / Girasol Lampo 5.2 / Girasol Avalon Rainbow 5.2
Nijna: Néobulle Manon Rouge 4.5, Chimparoo Juliet 4.5
Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3,60 / merkloze kleine Podaegi / Babycuddle / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry / Lodger shelter
Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika
p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Didymos Tom 4.2m
PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai
Reinhilde: Ellaroo Mei Tai / Binana Criquet
sjak: Hoppediz Havana 4.6 / Girasol nr. 20 (Tuli) 5.2 / Zara Earth 5.2 / Didymos Jacob Gr 6 / Rebozo
Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl (tijdelijk uit logeren) / didymos indio 'purple haze' (geverfd ) 6 / didymos indio sonne 6 / didymos natural hemp 6 / didymos emerald wellen (geverfd) 6 / Girasol Earthy Rainbow 5.2 / Hoppediz Cape Town 4.6 / Girasol Earthy Rainbow Ringsling / Mr. Mirko MT wraparound sleepy / paars-zwarte mei tai
Ticootje: ringsling / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Lampo 4.6 (Op reis)
Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5
Tucana: Didymos Nora / Didymos LLL shortie / Hoppediz Caïro / oranje Nesthäcken / Ellaroo La Rae / BBslen Blueberry Blue / Girasol Tulipaani / Hoppediz Havana / Vatanai Maruyama / onderweg: Storchenwiege Ulli /GypsyMama Morgaine / Hoppediz Santiago / Hoppediz Lille / Storchenwiege Leo Rouge / Amazonas Lollipop
Vamperotica: Amazonas Laguna
Webkim: Tricot Slen / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea ringsling / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 / Girasol Blau sling / Didymos Red Tom 4.6 / Storchenwiege Anna / Hoppediz Acapulco / Girasol Chococabana 2.7 /
Didymos Millefiori grun/rot 6 / Didymos Millefiori Stein 6 / Didymos Pink Tom 2 / Didymos Silber Wellen 7 /
Didymos Indio blauw/wit 6 / - Didymos Wellen Lind 6 / Didymos Aare 6 / Hoppediz Florenz - dyed Auqa 6 / Didymos Rote Blatter 6 / Afrikaase Kanga / DIY Podaegi / EllaRoo Podaegi / Pink Silk Millefiori 6 / Hoppediz Rio maxi / Girasol Riemu 3.6 / Didymos Silk/Cashmere Ellipsen 6 / Didymos Indio Seide 6
YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend) / mei tai
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 06-11-2008 22:19:50 ]♫ Saartje ♫
Eh... betekent dit dat ik je niet meer hoef te vragen of een Hopp met geel ook een optie is?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Maakt niet uit, krijtlijk
MackaIk ben niet in denial, heur!
Lijkt me best gezellig, maar tegen de tijd dat ik daar aan kom zit ik met een huilend kind die wil slapen.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:19 schreef Webkim het volgende:
Nog iemand van hier zin om morgen naar het borstvoedingscafe in Utrecht te komen? Draagdoekmama-meet!
Oew, zin wel eigenlijk, maar dan zou ik Ruben van de opvang moeten houdenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:19 schreef Webkim het volgende:
Nog iemand van hier zin om morgen naar het borstvoedingscafe in Utrecht te komen? Draagdoekmama-meet!
Wat voor een is dat dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:18 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Eh... betekent dit dat ik je niet meer hoef te vragen of een Hopp met geel ook een optie is?
er staan een paar mooie op ebay.de, waarvan een ook op ebay.nl. maar ik bljf voor Lima![]()
Het bv cafe is tussen 10 en 1130, maar ze zijn daarna wel gewoon open ook, dus als je dan nog niet bent uitgekletst kan je blijven zitten. Ik wil erna nog even naar H&M ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, zin wel eigenlijk, maar dan zou ik Ruben van de opvang moeten houden
Hoe laat enzo is het?
Doe niet zo gemeen tegen jezelf! Kijk ook eens naar hoe lief je eruit ziet op de foto!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:33 schreef Webkim het volgende:
Vergeet mijn dikke kop op de foto's even, maar:
Oeffff, zo mooi... maar wel wat te duur op dit moment.quote:ik heb hier heel veel enthousiaste reacties gehad op mijn Polkka. Het was een special edition Girasol, waar nu lastig aan te komen is. Maar Lotusbarn heeft na e-mail stalken () aangegeven een nieuwe batch Polkka's te maken als er voldoende interesse is ( > 10 bestellingen). Je kan hier een formuliertje invullen.
Het formuliertje is een interesse-peiling. Ze worden dan pas in januari gemaakt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef sjak het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen jezelf! Kijk ook eens naar hoe lief je eruit ziet op de foto!
[..]
Oeffff, zo mooi... maar wel wat te duur op dit moment.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:34 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Wat voor een is dat dan?
Ik ben eigenlijk inmiddels voor de BB-slen paprika
(Ik neem een stalkende webkim op de koop toe)
Oew ja, H&Mquote:Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef Webkim het volgende:
[..]
Het bv cafe is tussen 10 en 1130, maar ze zijn daarna wel gewoon open ook, dus als je dan nog niet bent uitgekletst kan je blijven zitten. Ik wil erna nog even naar H&M ofzo.
Ja nou en ik HEB al spijt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew ja, H&M
Ik zal morgen eens kijkenHoe laat ben jij er, want dan is het wel leuk om Lamp mee te nemen denk ik
Kan je hem toch nog even voelen
Ik zal hoe dan ook wel langskomen, maar ik moet nog even kijken of ik Ruben meeneemquote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja nou en ik HEB al spijt.![]()
Ik neem de trein van 09.38 en ben dan om 10.07 op CS.
Dat ligt niet aan jou. Een ruck voel ik aan m'n schouders, een bwcc niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of draagt een BWCC echt lichter dan een rucksack?
Blij is leuk,verder geen blauw meer en ik heb al een regenboogquote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef owlet het volgende:
minder breed....hmmm... dat zou ik niet weten! Maar er zijn verder meer mogelijkheden dan ik op kan noemen! Wat vind je leuk qua kleur?
Google images geeft daar hele maffe resultaten op maar geen draagdoekenquote:
Breder wordt sowieso wel prettiger als je kindje groter is vind ik zelf. Dat is een van de redenen dat ik zo gek ben op mijn BBslen, die is zo breed dat ik Ronja nog steeds van knieholtes tot nek in kan pakken.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Blij is leuk,verder geen blauw meer en ik heb al een regenboog
Deze Hop is wel erg breed hoorAls ik hem voor mijn borsten langs houd, komt hij tot over mijn dijen. Ik heb altijd stof over! Of wordt dat minder als je hummel groter wordt?
En op plaatjes en filmpjes lijken ze altijd minder breed
ah kijk! Nou Freecell, dan blijft er nog steeds een wereld aan doeken voor je overquote:Op donderdag 6 november 2008 10:14 schreef Macka66 het volgende:
Minder breed is niet moeilijk, de oude hopps zijn uitzonderlijk breed; 80 cm.
Lees dit postje met foto's van Webkim nog eens doorquote:Op donderdag 6 november 2008 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Google images geeft daar hele maffe resultaten op maar geen draagdoeken
OP welke site kan ik ze vinden?
Hee is het nu 14:00 ipv 13:00?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Webkim het volgende:
Didymos heeft de zijden indio's opnieuw op voorraad! VEELSTE DUUR maar ozo mooi!
En Troel, jammer! Het was zo gezellig dat we pas om half drie weer naar buiten liepen. En ben je in je eentje met een doek al een attractie, met zo'n clubje mama's is het helemaal hilarisch.
Dat wordt nog wat met die megadraagdoekwandeling volgende week zondag vanaf 14:00 vanaf Utrecht CS.![]()
Neeee, EEN UUR! Ik zat niet op te letten.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee is het nu 14:00 ipv 13:00?
Oh. hmm...maar ik mag er nog geen kopen tot ik onze imac verkocht heb. En er komt nog een mojito en een zara aan...*denk*quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Webkim het volgende:
Didymos heeft de zijden indio's opnieuw op voorraad!
Ja, maar hij is wel nieuw in de doos, dus niet echt een goedkoop tweedehandsje om het zo maar te zeggenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:52 schreef lcicle het volgende:
Een iMac? Ik zoek d'r nog 1 voor een vriendin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |