abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62975013
Ringslings, Tricot Slens en Tricotti's met rek, Storchenwieges zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Vervolg op Draagdoeken 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |12 | 13| 14 |15 16 | 17 | 18 |19 | 2021 | 22

handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij Mamatoto
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen

Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes.

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Hoe je een doek soepel krijgt: vingerhaken (filmpje)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?

Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6

BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0 / Storchenwiege Anna

beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6

Bla_Bla_Bla: draagdoek.nl

Cattie: korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6 / Didymos Millefiori groen/wit / Yamo

Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio / Beco Butterfly

DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5

E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6

freecell: Hoppediz Montreal / TricotSlen

Grijs:: grijze TricotSlen / Storchenwiege Ulli 4.6 / Storchenwiege Anna 4.6

lcicle: draagdoek.nl / EllaRoo Kristen 5.0 / RingSling Ditte / Girasol Mojito 4.6 onderweg..

Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier

Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.

Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25 / Yamo Mocha

LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop

Llewella: Hoppediz Miami 5.4 / Hoppediz Kaapstad 5.4 / Didymos Waves Sequoia 5.2 / 2x Zelfgemaakte Ringslings

LovelyLady: Hoppediz Montreal 4.6 / Amazonas Dyed Milk Chocolate 5.2

Macka: Bara Barn Chili / Bara Barn Lotusblomma / Bara Barn Ocean ringsling / Bebina Regenbogen 4.6 (oude stijl) / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Ergo baby carrier NG black-cranberry / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6 / Mackagemaakte ringsling / Medley Palermo 4.5 / Medley Satin pink 3.5 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Storm Op Zolder Oosterse doek / Wonabang zomer podeagi (2x) / Yamo Mocha Streaks / Chimparoo Jazz

mamali: draagdoek.nl petrol / Storchenwiege Inka 4.6

Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6 / Hoppediz Florenz 4.6 / DIY Maneki.Tai

Memmel: Girasol nr. 31 5.2

Noli.: zelfgemaakte Mei Tai / Girasol Lampo 5.2 / Girasol Avalon Rainbow 5.2

Nijna: Néobulle Manon Rouge 4.5, Chimparoo Juliet 4.5

Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3,60 / merkloze kleine Podaegi / Babycuddle / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry / Lodger shelter

Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika

p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Didymos Tom 4.2m

PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai

Reinhilde: Ellaroo Mei Tai / Binana Criquet

sjak: Hoppediz Havana 4.6 / Girasol nr. 20 (Tuli) 5.2 / Zara Earth 5.2 / Didymos Jacob Gr 6 / Rebozo

Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl (tijdelijk uit logeren) / didymos indio 'purple haze' (geverfd ) 6 / didymos indio sonne 6 / didymos natural hemp 6 / didymos emerald wellen (geverfd) 6 / Girasol Earthy Rainbow 5.2 / Hoppediz Cape Town 4.6 / Girasol Earthy Rainbow Ringsling / Mr. Mirko MT wraparound sleepy / paars-zwarte mei tai

Ticootje: ringsling / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Lampo 4.6 (Op reis)

Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5

Tucana: Didymos Nora / Didymos LLL shortie / Hoppediz Caïro / oranje Nesthäcken / Ellaroo La Rae / BBslen Blueberry Blue / Girasol Tulipaani / Hoppediz Havana / Vatanai Maruyama / onderweg: Storchenwiege Ulli /GypsyMama Morgaine / Hoppediz Santiago / Hoppediz Lille / Storchenwiege Leo Rouge / Amazonas Lollipop

Vamperotica: Amazonas Laguna

Webkim: Tricot Slen / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea ringsling / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 / Girasol Blau sling / Didymos Red Tom 4.6 / Storchenwiege Anna / Hoppediz Acapulco / Girasol Chococabana 2.7 /
Didymos Millefiori grun/rot 6 / Didymos Millefiori Stein 6 / Didymos Pink Tom 2 / Didymos Silber Wellen 7 /
Didymos Indio blauw/wit 6 / - Didymos Wellen Lind 6 / Didymos Aare 6 / Hoppediz Florenz - dyed Auqa 6 / Didymos Rote Blatter 6 / Afrikaase Kanga / DIY Podaegi / EllaRoo Podaegi / Pink Silk Millefiori 6 / Hoppediz Rio maxi / Girasol Riemu 3.6 / Didymos Silk/Cashmere Ellipsen 6 / Didymos Indio Seide 6

YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend) / mei tai

[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 06-11-2008 22:19:50 ]
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 17:25:41 #2
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62975470
Wat vooraf ging: de Sint doet z'n best voor Guuzewuus en LL, freecell en nu ook Sjak doen aan antiek blau-hellblau, Davinia wil een Hopp Lima maar is in denial , Krijtlijk heeft een BB-sling Green Paprika en wij wachten af wat Webkim nu gaat doen; bieden of stalken

Wat nog gaat komen:
16 november Grote Draagdoekwandeling in Utrecht vanwege International Babywearing Week, site met route
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 17:30:28 #3
141844 Macka66
pi_62975604
En Yara maakt een week lang draagreclame op borstvoeding.com!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62975669
hmmm... wat voor creatieve TVP zal ik eens verzinnen

Wellen (waves) sinfonie is na een gemene martelsessie (lees, wasmachine, droger en strijkbout) al een heel stuk soepeler. De droger gaat hierna niet meer gebeuren, maar omdat het een 5.2 is hoopte ik bewust dat hij een beetje zou krimpen.
Geen idee of het gebeurt is, maar hij is in ieder geval precies de goede lengte voor een BWCC met buik en peuter nu.

Wat een aparte doek is het toch. Best wel wat stretch in de schuinte, zeker niet zo supportive dat ik er de voorkeur aan zou geven voor peuterdragen maar waarschijnlijk juist weer heel erg lekker soepel voor een baby.
En de weving is intrigerend met al die verschillende kleurtjes en structuurtjes.
  woensdag 5 november 2008 @ 17:33:54 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_62975697
Hoi
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 november 2008 @ 17:34:33 #6
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_62975714
Sorry Davinia. Had niet goed gelezen, ik dacht dat je een sling zocht.
pi_62979161
Terug Vind Doek
Fake it till you make it...
  woensdag 5 november 2008 @ 19:54:57 #8
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62979288
Maakt niet uit, krijtlijk
Macka Ik ben niet in denial, heur!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 20:18:52 #9
141844 Macka66
pi_62980069
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Maakt niet uit, krijtlijk
Macka Ik ben niet in denial, heur!
Eh... betekent dit dat ik je niet meer hoef te vragen of een Hopp met geel ook een optie is?
er staan een paar mooie op ebay.de, waarvan een ook op ebay.nl. maar ik bljf voor Lima
pi_62980083
Nog iemand van hier zin om morgen naar het borstvoedingscafe in Utrecht te komen? Draagdoekmama-meet!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62980556

Vergeet mijn dikke kop op de foto's even, maar:
ik heb hier heel veel enthousiaste reacties gehad op mijn Polkka. Het was een special edition Girasol, waar nu lastig aan te komen is. Maar Lotusbarn heeft na e-mail stalken ( ) aangegeven een nieuwe batch Polkka's te maken als er voldoende interesse is ( > 10 bestellingen). Je kan hier een formuliertje invullen.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 5 november 2008 @ 20:46:57 #12
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_62981039
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:19 schreef Webkim het volgende:
Nog iemand van hier zin om morgen naar het borstvoedingscafe in Utrecht te komen? Draagdoekmama-meet!
Lijkt me best gezellig, maar tegen de tijd dat ik daar aan kom zit ik met een huilend kind die wil slapen.
  woensdag 5 november 2008 @ 21:18:18 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_62982165
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:19 schreef Webkim het volgende:
Oew, zin wel eigenlijk, maar dan zou ik Ruben van de opvang moeten houden
Hoe laat enzo is het?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62982318
Morgen.... dan kan ik niet.... Waarom niet vrijdag??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 5 november 2008 @ 21:34:58 #15
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62982821
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:18 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Eh... betekent dit dat ik je niet meer hoef te vragen of een Hopp met geel ook een optie is?
er staan een paar mooie op ebay.de, waarvan een ook op ebay.nl. maar ik bljf voor Lima
Wat voor een is dat dan?

Ik ben eigenlijk inmiddels voor de BB-slen paprika
(Ik neem een stalkende webkim op de koop toe )

Oeh, die polkka is wel heel leuk, zeg!
Maar kheb al een girasol en wil juist een superstevige...
pi_62982853
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Oew, zin wel eigenlijk, maar dan zou ik Ruben van de opvang moeten houden
Hoe laat enzo is het?
Het bv cafe is tussen 10 en 1130, maar ze zijn daarna wel gewoon open ook, dus als je dan nog niet bent uitgekletst kan je blijven zitten. Ik wil erna nog even naar H&M ofzo.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 5 november 2008 @ 21:37:31 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62982921
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:33 schreef Webkim het volgende:

Vergeet mijn dikke kop op de foto's even, maar:
Doe niet zo gemeen tegen jezelf! Kijk ook eens naar hoe lief je eruit ziet op de foto!
quote:
ik heb hier heel veel enthousiaste reacties gehad op mijn Polkka. Het was een special edition Girasol, waar nu lastig aan te komen is. Maar Lotusbarn heeft na e-mail stalken ( ) aangegeven een nieuwe batch Polkka's te maken als er voldoende interesse is ( > 10 bestellingen). Je kan hier een formuliertje invullen.
Oeffff, zo mooi... maar wel wat te duur op dit moment.
Lekker douchen!
pi_62982991
Hoi
Mijn kind moet naar school... en utrecht is ook niet echt OM de hoek.
pi_62983169
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef sjak het volgende:

[..]

Doe niet zo gemeen tegen jezelf! Kijk ook eens naar hoe lief je eruit ziet op de foto!
[..]

Oeffff, zo mooi... maar wel wat te duur op dit moment.
Het formuliertje is een interesse-peiling. Ze worden dan pas in januari gemaakt.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 5 november 2008 @ 21:46:32 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62983286
Dan heb ik mijn winst-deling (hoe heet dat nou?) binnen Hmmm, ik ga nadenken.
Lekker douchen!
pi_62983373
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:34 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Wat voor een is dat dan?

Ik ben eigenlijk inmiddels voor de BB-slen paprika
(Ik neem een stalkende webkim op de koop toe )
Dan moet er maar snel weer een draagdoekmeet komen, dan kan ik in het echt kijken of ik hem zie zitten.
Je zal geen spijt krijgen van een BB-slen!
  woensdag 5 november 2008 @ 21:54:52 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_62983625
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef Webkim het volgende:

[..]

Het bv cafe is tussen 10 en 1130, maar ze zijn daarna wel gewoon open ook, dus als je dan nog niet bent uitgekletst kan je blijven zitten. Ik wil erna nog even naar H&M ofzo.
Oew ja, H&M

Ik zal morgen eens kijken Hoe laat ben jij er, want dan is het wel leuk om Lamp mee te nemen denk ik Kan je hem toch nog even voelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62983789
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Oew ja, H&M

Ik zal morgen eens kijken Hoe laat ben jij er, want dan is het wel leuk om Lamp mee te nemen denk ik Kan je hem toch nog even voelen
Ja nou en ik HEB al spijt.
Ik neem de trein van 09.38 en ben dan om 10.07 op CS.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 5 november 2008 @ 22:02:22 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62983907
Hoor ik daar draagdoekenmeet?

Moet ik wel eerst ff uitvogelen waar ik die BB-slen dan kan kopen
Weet iemand eigenlijk of ze een beetje kort vallen? Want ze hebben maar 3 maten, en dan zou ik de 4,9 meter nemen, maar dat klinkt zo lang! (Hierbij laten we even buiten beschouwing dat mijn 4,2 girasol ook uit 4,5m is )

Trouwens, ligt het aan mij of draagt een BWCC echt lichter dan een rucksack?
  woensdag 5 november 2008 @ 22:09:46 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_62984168
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ja nou en ik HEB al spijt.
Ik neem de trein van 09.38 en ben dan om 10.07 op CS.
Ik zal hoe dan ook wel langskomen, maar ik moet nog even kijken of ik Ruben meeneem
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62984404
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:

Trouwens, ligt het aan mij of draagt een BWCC echt lichter dan een rucksack?
Dat ligt niet aan jou. Een ruck voel ik aan m'n schouders, een bwcc niet.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 5 november 2008 @ 22:35:49 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62985111
Wie van hier gaan er trouwens naar die wandeling?

Ik twijfel nog. Heb dan nl. wel hulp nodig want vooralsnog krijg ik Sasha alleen vanaf de commode netjes op mijn rug, en ik gok dat die niet overal zomaar staan.
pi_62985139
Ik. Mag ik je helpen?
Dan ga ik wel voorover gebukt staan en ben ik jullie commode.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 5 november 2008 @ 22:43:38 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62985387
Ga ik onthouden!
Het hangt een beetje van mijn bui af denk ik.
pi_62985434
Ik krijg bep niet goed op m`n rug..word er gestoord van! Ze probeert niet meer meteen om te rollen maar ze gaat paardje rijden. Als ik de doek dan eindelijk hoog genoeg in haar nek heb en laag genoeg aan haar billen, lukt het me niet de stof goed uit te spreiden bij de banden er overheen doen. Tegen de tijd dat ik de eerste band eindelijk achterlangs heb, begeeft m`n rug het. Ellendig!
Voorop dragen gaat wonderwel nog steeds goed
Saartje
  woensdag 5 november 2008 @ 22:49:36 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_62985596
Ik denk dat ik wel ga proberen te komen
Maarja, ik krijg Ruben hoe dan ook nog niet op mijn rug
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62987996
Nou ja je hoeft toch ook niet op je rug te dragen? Ik heb Yara ook lang niet altijd op m'n rug...

'k heb zondag overigens op de jonge gezinnen beurs rondgelopen met een doek die echt precies bij mijn shirt kleurde, wist ik ook niet toen ik hem kocht (ja, ik had het shirt al )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 6 november 2008 @ 08:21:09 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62990194
Zo'n lang stuk vind ik echt niet meer prettig met Sasha voorop. Te zwaar. Ik ga dat aan mijn heupen voelen.

Maneki, heb je het wel eens via een commode geprobeerd? Ik leg de doek neer, Sasha er zittend op, doek in zijn nekkie trekken en dan omdraaien en voor hem gaan staan. Werkt iig bij mij prima, doek snel in de nek en onder zijn kontje.
pi_62990247
Ik til Mirte over mn schouder en laat haar wat zakken en dan de doek eroverheen terwijl ik voorover gebukt sta. Het gaat de ene keer makkelijker dan de andere keer.
Dinsdag moest ik even een boodschap halen en had ik Mirte voorop geknoopt, maar ze ging steeds achterover hangen en duwde daardoor nogal met haar onderkant in mn buik en dat was niet fijn. Dus voor wat langere stukjes ga ik toch maar weer voor op mn rug.
pi_62990296
Ik heb ook het probleem met als ik Jen op mn rug heb dan heb ik echt iemand nodig om de banden even te spreiden...
pi_62990361
Het loont ook echt de moeite om vanaf het begin een commando te koppelen aan het goed liggen. Al heel snel kan je een soort pavlovreactie krijgen en als je daar dan snel gebruik van maakt gaat het knopen een stuk makkelijker
  donderdag 6 november 2008 @ 09:21:18 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62991105
BE, je commode techniek werkt ook heel goed zittend op een bank. Dan is het even sjorren om Sasha weer iets hoger te krijgen, maar als je de doek goed strak houdt, kan je lekker omhoog hupsen. werkt prima. (iig bij mij).

Ik gooi eli op mijn rug door hem onder zijn oksels vast te pakken. dus mijn linker hand in zijn linker oksel, rechts bij rechts, optillen en zwieren (oppassen voor rondzwaaiende benen )
en dan de doek al onder zijn oksels, werkt prima. als ik de doek doe op de manier van draagdoekmama (youtube), krijg ik ruzie

dat commando is ook wel een slimme, ja!
Hebben wijgelukkig niet nodig, want eli vindt het heerlijk in de doek, dus als hij de doek ziet, gaat hij er al helemaal goed voor zitten, en houdt zich prima. (behalve als ik te lang zit te frutten met een knoop, krijg ik wel protest, maar de eerste minuut issie stil
  donderdag 6 november 2008 @ 09:32:09 #38
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62991344
Ik zwaai Marlien ook op de rug op de manier van Davinia, alleen zorg ik ervoor dat de doek dan in haar nek zit (dus over de schoudertjes i.p.v. onder de oksels).

Wanneer kan een kindje eigenlijk met de armen uit de doek? Of wurmen ze die vanzelf er wel een keertje uit? Dat laatste gebeurt hier steeds vaker, maar dan stop ik ze weer terug, ik weet alleen niet of dat nodig is voor Marlien (voor mezelf draagt het wel prettiger met de armen in de doek).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62991428
Wij zijn ook van plan naar de wandeling te gaan op de 16e
En als we elkaar gewoon helpen met tillen en (rug)dragen komt het vast allemaal goed joh!
.... met gevoel voor drama....
pi_62991453
Jen wurmt haar armpje er nu zelf uit.
pi_62991578
Ik was ook wel van plan om te komen, ben benieuwd wat de media gaat doen. Weet iemand al hoe groot ongeveer de opkomst zal zijn?
pi_62991777
Ik wilde ook wel naar de meet, maar ik zie het echt niet zitten met de afstand.... Komt er nog een keer zoiets als Leander wat groter is? Of gewoon volgende week in Groningen

Leander en ik stinken naar zure spuug
Ik heb de ringsling in de was en ik kan Leander niet meer goed knopen in de tricot-Slen (ik wil nóóit meer een rekkende doek Gelukkig was hij goedkoop, TARA krijgt hem er trouwens nog wel goed in ) dus blijft de hoppediz over om in te slapen. En toen ik hem daar net inknoopte spuugde hij werkelijk alles helemaal onder (en dat 2,5 uur na de voeding, dus stinken!)
Aangezien hij toch ergens moet slapen, heb ik de Hop zo goed mogelijk schoongepoetst en omgedraaid en Leander er weer ingehangen.
En nu stinken we dus
Straks even naar een vriendin toe en die heeft een droger, kop koffie en de ringsling drogen

En nu wil ik een nieuwe doek voor dit soort gevallen, maar dat gaat TARA nóóit goed vinden
(iets langer en minder breed dan deze Hop, verder issie qua stevigheid ed perfect, iemand suggesties? )
pi_62991852
minder breed....hmmm... dat zou ik niet weten! Maar er zijn verder meer mogelijkheden dan ik op kan noemen! Wat vind je leuk qua kleur?
pi_62991994
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef owlet het volgende:
minder breed....hmmm... dat zou ik niet weten! Maar er zijn verder meer mogelijkheden dan ik op kan noemen! Wat vind je leuk qua kleur?
Blij is leuk,verder geen blauw meer en ik heb al een regenboog
Deze Hop is wel erg breed hoor Als ik hem voor mijn borsten langs houd, komt hij tot over mijn dijen. Ik heb altijd stof over! Of wordt dat minder als je hummel groter wordt?
En op plaatjes en filmpjes lijken ze altijd minder breed
pi_62992070
De girasol Polka is erg mooi!
pi_62992216
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef Ticootje het volgende:
De girasol Polka is erg mooi!
Google images geeft daar hele maffe resultaten op maar geen draagdoeken
OP welke site kan ik ze vinden?
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 10:14:28 #47
141844 Macka66
pi_62992265
Minder breed is niet moeilijk, de oude hopps zijn uitzonderlijk breed; 80 cm.
pi_62992293
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Blij is leuk,verder geen blauw meer en ik heb al een regenboog
Deze Hop is wel erg breed hoor Als ik hem voor mijn borsten langs houd, komt hij tot over mijn dijen. Ik heb altijd stof over! Of wordt dat minder als je hummel groter wordt?
En op plaatjes en filmpjes lijken ze altijd minder breed
Breder wordt sowieso wel prettiger als je kindje groter is vind ik zelf. Dat is een van de redenen dat ik zo gek ben op mijn BBslen, die is zo breed dat ik Ronja nog steeds van knieholtes tot nek in kan pakken.

Girasol Polkka is degene die in de post van Webkim een stukje terug in dit topic staat.
pi_62992311
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:14 schreef Macka66 het volgende:
Minder breed is niet moeilijk, de oude hopps zijn uitzonderlijk breed; 80 cm.
ah kijk! Nou Freecell, dan blijft er nog steeds een wereld aan doeken voor je over
Eenkleurig, kleine streepjes, grote streepjes, ton sur ton, met "print"... te veel om op te noemen!
pi_62992342
Psssst Freecell, scroll eens omhoog

Trage rotcomputer uit het jaar nul!
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 10:18:39 #51
141844 Macka66
pi_62992356
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Google images geeft daar hele maffe resultaten op maar geen draagdoeken
OP welke site kan ik ze vinden?
Lees dit postje met foto's van Webkim nog eens door

Ja nee, nou weet je het wel
Is een doek via Ebay geen optie? Daar kun je soms leuke doeken weghalen voor weinig.
pi_62992370
Ik slinger bep met buidel en al over mijn schouder en dat gaat wel goed. Ik zeg dan 'lekker liggen' niet dat ze dat doet maar dan went ze er aan. Zitten kan ze nog niet dus op de commode zetten is geen optie.
Het is meer dat mijn rug het niet uithoudt om zolang te stuntelen met het uitspreiden van stoflaag 2 en 3.
Zo`n rucksack is supersnel en simpel maar dat trekt zo vreselijk aan m`n schouders!
Saartje
pi_62992390
Ja ik vind de rucksack ook niet echt lekker dragen... Maar voor de snel is die wel te doen.
pi_62992546
Polka is wel mooi, maar ik ben bamg dat de kleuren te flets zijn voor mijn huidtype...

Ik ga inderdaad maar eens op e-bay struinen, al heb ik daar wel altijd een bomen-bos probleem.
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 10:30:12 #55
141844 Macka66
pi_62992591
Davinia, ik dacht aan deze geel oranje Hopp. Wel snel beslissen, de veiling loopt tot 19:42:06 vanavond!
pi_62992611
En een SHBC, Maneki? Dan heb je het voordeel van de chestbelt waardoor er niets in je oksels snijdt maar je hoeft niet perse beide schuine stukken te spreiden.
Eventueel zou je over/onder de beentjes kunnen gaan maar ik doe hem meestal zoals in het filmpje van die dragende vader: een band gewoon direct onder de billen door en de andere band wat meer uitgespreid.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:33:37 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62992662
Maneki, als Sasha in een bwcc eenmaal op mijn rug zit met de knoop op mijn borst is dat stevig genoeg om gewoon weer even rechtop te gaan staan. Ik krijg soms ook kramp hoor.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:34:00 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62992670
Ik doe een BWCC ook altijd met chestbelt.. dat geeft ook net ff wat meer rust om e.e.a goed te doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:34:58 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62992692
Wat BE zegt dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:56:20 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_63007744
* Troel biedt haar excuses aan aan Webkim. Mijn geluid stond dus uit

Sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63007954
Didymos heeft de zijden indio's opnieuw op voorraad!

En Troel, jammer! Het was zo gezellig dat we pas om half drie weer naar buiten liepen. En ben je in je eentje met een doek al een attractie, met zo'n clubje mama's is het helemaal hilarisch.
Dat wordt nog wat met die megadraagdoekwandeling volgende week zondag vanaf 13:00 vanaf Utrecht CS.

[ Bericht 31% gewijzigd door Webkim op 06-11-2008 19:27:51 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_63008296
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Webkim het volgende:
Didymos heeft de zijden indio's opnieuw op voorraad! VEELSTE DUUR maar ozo mooi!

En Troel, jammer! Het was zo gezellig dat we pas om half drie weer naar buiten liepen. En ben je in je eentje met een doek al een attractie, met zo'n clubje mama's is het helemaal hilarisch.
Dat wordt nog wat met die megadraagdoekwandeling volgende week zondag vanaf 14:00 vanaf Utrecht CS.
Hee is het nu 14:00 ipv 13:00?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2008 19:16:31 ]
pi_63008670
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hee is het nu 14:00 ipv 13:00?
Neeee, EEN UUR! Ik zat niet op te letten.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63008844
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Webkim het volgende:
Didymos heeft de zijden indio's opnieuw op voorraad!

Oh. hmm...maar ik mag er nog geen kopen tot ik onze imac verkocht heb. En er komt nog een mojito en een zara aan...*denk*
It's all up to you
pi_63009435
Een iMac? Ik zoek d'r nog 1 voor een vriendin..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_63009475
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:52 schreef lcicle het volgende:
Een iMac? Ik zoek d'r nog 1 voor een vriendin..
Ja, maar hij is wel nieuw in de doos, dus niet echt een goedkoop tweedehandsje om het zo maar te zeggen
It's all up to you
  donderdag 6 november 2008 @ 20:57:42 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63011567
Voor in de OP bij mn girasol 4.2:
  donderdag 6 november 2008 @ 20:59:51 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63011624
Net even met Sasha in de doek naar de stad gewandeld. Gewoon, omdat ik daar zin in had. Viel hij heerlijk in slaap daar, humpie!
Thuis werd hij even wakker, snel muts af, jas uit, broek uit en hup in t-shirt en maillot lekker zijn bedje in. Even piepen en toen heerlijk doorslapen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:00:16 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63011635
Mooi davinia!
pi_63012783
je hebt het goed te pakken hè, BE!
  donderdag 6 november 2008 @ 21:41:55 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63013288
Ja, ik vind het gewoon zo leuk en gezellig!
Mijn vriendinnetje vroeg nog of het geen kwaad kon, dat 'geknakte' nekkie zo met slapen. Maar toen ik zei dat sommige kindjes op de fiets er ook zo bij zitten had ze idd zoiets van 'ja, waarom ook niet'.
pi_63013473
Davinia. Eli's krullen zijn weg

BE, wat een mazzel dat Sasha nog wilde slapen in zijn eigen bedje.

Heeft iemand LadyS nog gezien lately?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2008 21:51:17 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 22:08:06 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_63014492
Ja, ik kreeg op de beurs al commentaar omdat Ruben met zijn nekje naar buiten hing. Tja, dat deed hij zelf. Hij zat gewoon echt met zijn armpjes de doek naar beneden te wurmen zodat hij er zo uit kon hangen. Dan kan ik hem wel helemaal insnoeren, maar dat is dan ook niet prettig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 november 2008 @ 22:14:52 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63014797
Nou je het zegt lovelylady, die is wel heel stil idd!
Is ook 2 weken geleden dat ze voor het laatst postte... Ik zal eens op het speeltuinbankje vragen.
pi_63018190
Zo`n SHBC ziet er wel te doen uit..mooi project voor morgen
Saartje
pi_63037757
En Maneki? Hoe is het gegaan met de SHBC?

Yara en ik nemen borstvoeding.com over. We hebben de foto van de week en het verhaal van de week (onder de agenda in de rode column) al. En dan nog eens een nieuwsbericht over de draagwandeling met jawel, Yara erbij!
It's all up to you
pi_63039171
ik heb m`n nek ernstig verrekt dus ff geen kindgeslinger aan deze kant

Mooi verhaal Tearsong

[ Bericht 28% gewijzigd door Maneki.Neko op 07-11-2008 20:29:39 ]
Saartje
pi_63039228
Ik heb vandaag een heel klein babietje in een ruck mogen knopen, om haar mama te laten zien hoe dat moet (Thomas sliep). Wat is dat heerlijk als je gewoon weet hoe het moet! Helemaal gewichtsloos voelde ze.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63043219
Webkim
pi_63057382
Ik zit toch ook stiekem nog eens naar een draagdoek te kijken
Had Lotte vandaag toen ik even snel naar buiten moest onder m'n fleecetrui gestopt en dat vond ze toch wel erg leuk. Ook in de baby bjorn vind ze het nu leuk, maar dat draagt vrij zwaar vind ik
Alleen het knoopprobleem zit ik dan nog mee, misschien toch nog eens proberen..
Ik zoek dan een niet al te dure doek, zat te kijken naar een van draagdoek.nl maar misschien zijn er nog andere aanraders, ik heb ook geen idee waar ik dan op moet letten
En dan manlief nog overtuigen

Edit:
ff bij Macka gekeken, maar zo'n Medley ziet er ook wel fijn uit en die zijn ook niet heel duur
Zouden jullie mij zo een aanraden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')