Lees dit postje met foto's van Webkim nog eens doorquote:Op donderdag 6 november 2008 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Google images geeft daar hele maffe resultaten op maar geen draagdoeken
OP welke site kan ik ze vinden?
Hee is het nu 14:00 ipv 13:00?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Webkim het volgende:
Didymos heeft de zijden indio's opnieuw op voorraad! VEELSTE DUUR maar ozo mooi!
En Troel, jammer! Het was zo gezellig dat we pas om half drie weer naar buiten liepen. En ben je in je eentje met een doek al een attractie, met zo'n clubje mama's is het helemaal hilarisch.
Dat wordt nog wat met die megadraagdoekwandeling volgende week zondag vanaf 14:00 vanaf Utrecht CS.![]()
Neeee, EEN UUR! Ik zat niet op te letten.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee is het nu 14:00 ipv 13:00?
Oh. hmm...maar ik mag er nog geen kopen tot ik onze imac verkocht heb. En er komt nog een mojito en een zara aan...*denk*quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef Webkim het volgende:
Didymos heeft de zijden indio's opnieuw op voorraad!
Ja, maar hij is wel nieuw in de doos, dus niet echt een goedkoop tweedehandsje om het zo maar te zeggenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:52 schreef lcicle het volgende:
Een iMac? Ik zoek d'r nog 1 voor een vriendin..
Ja dat was ook mijn eerste gedachte. Dan koop je een rekkende doek voor zo'n korte tijd...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:02 schreef cattie het volgende:
Mrien, gezien de leeftijd van Lotte zou ik voor een niet rekkende doek gaan. Mijn ervaring is dat als een baby 6 maanden is, een rekkende doek niet fijn meer draagt.
Was van de superzachte Girasols. Ik vind ze nog steeds wel fijn hoor, maar ik heb ook knispernieuwe Didy's liggen en dikke Hops. Die zijn vele malen minder zacht dan een ingedragen Girasol, maar bij lange lange lange na niet zo kartonnerig als de Medley Palermo die ik te logeren had. En ik heb toch echt al een heleboel doeken en merken uitgeprobeerd.quote:Op zondag 9 november 2008 10:16 schreef owlet het volgende:
bruikt en één keer gewassen/lijngedroogd) wel stevig maar zeker niet vreselijk stug.
Scheelt misschien ook wat je gewend bent, Webkim is volgens mij van de superzachte girasols, ik vind het juist wel weer lekker als een doek wat steviger en "stugger" is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |