Omdat de NOS niet serieus word genomen in de VS. FOX, CNN, CBS ea. worden er op afgerekendquote:Op woensdag 5 november 2008 03:48 schreef Houtworm het volgende:
De NOS durft tenminste duidelijk te zeggen dat Obama president wordt.
Ik neem aan dat je de geschiedenis uit 2000 kent? CNN meldde toen dat Gore president was. Later liep alles stuk op Florida. Sindsdien is CNN voorzichtig geworden.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:47 schreef NumberNine het volgende:
Ze zijn alleen wel érg voorzichtig met het callen van staten. Als ze willen, kunnen ze nu zonder enig risico Obama uitroepen als president, maar dat durven ze niet.
enig idee waar ik dit ook kan zien , tv of internet?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige waar ik nog voor wakker ben is Stewart/Colbert (mooi ticket voor de dems in 2016 btw)
Als ie dit niet wint moeten er echt 1 outers komen etc.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:48 schreef Houtworm het volgende:
De NOS durft tenminste duidelijk te zeggen dat Obama president wordt.
Waarom is de NOS niet serieus te nemen?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de geschiedenis uit 2000 kent? CNN meldde toen dat Gore president was. Later liep alles stuk op Florida. Sindsdien is CNN voorzichtig geworden.
De Duitse ZDF was *eerder* dan CNN met het callen van Ohio en daar waren ze erg trots op. De NOS valt niet serieus meer te nemen na vanavond.
Ik prijs de voorzichtigheid van CNN, maar met Ohio voor Obama is de race gelopen!
hilarisch om te zien !quote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef NumberNine het volgende:
Bij FOX hebben ze nu al hevige kritiek op de big spending, high taxes en large government van de Obama-regering.![]()
Morgen op Comedy Central in Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef broersma het volgende:
[..]
enig idee waar ik dit ook kan zien , tv of internet?
That would be a firstquote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Fokski het volgende:
Blitz probeert het nog spannend te maken met de popular vote. Misschien gaat McCain de "superdelegates" proberen te overtuigen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Fokski het volgende:
Blitz probeert het nog spannend te maken met de popular vote. Misschien gaat McCain de "superdelegates" proberen te overtuigen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Helemaal NIET waar ! http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/individual/#mapPNM
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef IQM het volgende:
Beter schiet die neger even op met z'n speech.
Yep. Ik ook. Was mooi om te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:51 schreef NJ het volgende:
Na die presentatie van John King zojuist waarin hij niet in staat was om McCain op 270 electoral votes te krijgen deed ik even een dansje.
tvunetworks.com Comedy Central kanaalquote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef broersma het volgende:
[..]
enig idee waar ik dit ook kan zien , tv of internet?
Wel: http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/president/quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Helemaal NIET waar ! http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/individual/#mapPNM
Toffe gadgets hebben ze daar trouwens.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:51 schreef NJ het volgende:
Na die presentatie van John King zojuist waarin hij niet in staat was om McCain op 270 electoral votes te krijgen deed ik even een dansje.
whus that?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:51 schreef Caesu het volgende:
Indecision '08 begint zo op Comedy Central
geen streamquote:Op woensdag 5 november 2008 03:51 schreef rcco het volgende:
[..]
Morgen op Comedy Central in Nederland.
Het kan hem ook niet meer ontgaan. Volgens CNN heeft Obama 199 stemmen in het kiescollege. Daar mag je gerust de stemmen van:quote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef Tomatenboer het volgende:
NOS durft al te melden dat Obama de nieuwe president van Amerika wordt.
http://www.robschaap.nl/w(...)ive-stewart-colbert/quote:Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef broersma het volgende:
[..]
geen stream![]()
alhoewel fox ook tamelijk amusant is
elke rerclame bij cnnn schuif ik fox even open lol
Cali word idd nog niet meegerekent. En dat mag wel een "sure thing" hetenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het kan hem ook niet meer ontgaan. Volgens CNN heeft Obama 199 stemmen in het kiescollege. Daar mag je gerust de stemmen van:
California (55)
Oregon (7)
Washington (11)
Hawaii (4)
bij optellen.
Dan kom je boven de 269 stemmen uit
Dat is maar met een paar procent van de county's die rapporteren.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef aardappel het volgende:
eh New Mexico geeft 62 % aan mccain maar toch tellen ze um voor obama ?!?!?!?!?!?!?!!!!
is dat nog ergens live on internet te volgen?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:51 schreef Caesu het volgende:
Indecision '08 begint zo op Comedy Central
Is geen telfout, de 4 stemmen van Maine gaan 3 naar Obama, waarschijnlijk 1 naar McCain.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef Yurithemaster het volgende:
BBC houd heeft 200 tegen 124
En CNN heeft nog steeds die telfout
O, ben nu Stewart/Colbert kijken. Stewart/Colbert 2016!quote:Laten we de NOS ook weer een beetje in zn waarde laten.
CNN en al die andere Amerikaanse stations hebben veel meer geld om uit te geven, en het is een verkiezing van hun eigen land, dus logisch dat de volle focus van deze stations (elk vele malen groter dan de NOS) vol op deze verkiezing ligt.
De NOS covert een buitenlandse verkiezing, nog een heel eind weg ook. Ik verwacht echt geen fancy touch-screen of hele diepe analyses per county. De NOS biedt een US-Elections light aan. Als je dat te slecht vindt, zap lekker naar CNN of kijk FOX/NBC via de stream op de NOS-site ....
Die gasten weten niet meer waar ze het moeten zoekenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:53 schreef mcyodogg het volgende:
Die lui bij FOX zijn echt beyond balls. Eentje noemt de democraten continu 'blue dogs'En dat is een van de analysten daar.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
http://www.robschaap.nl/w(...)ive-stewart-colbert/
Dat is het platteland.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef aardappel het volgende:
eh New Mexico geeft 62 % aan mccain maar toch tellen ze um voor obama ?!?!?!?!?!?!?!!!!
Och, je kan zelfs president worden van Amerika als je minder totaalstemmen had als de verliezer. Kijk maar naar Bushquote:Op woensdag 5 november 2008 03:53 schreef Daverz het volgende:
Mooi systeem eigenlijk he: Obama staat ruim 100 kiesmannen voor, en maar 300.000 stemmen meer dan McCain (op 40 miljoen)
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:53 schreef FictionalFenna het volgende:
op de achtergrond van fox is iemand keihard OBAMA OBAMA aan het roepen
Thanks! Het begint om 4 uur trouwens.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
http://www.robschaap.nl/w(...)ive-stewart-colbert/
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben nog niet zo opgewonden geweest sinds mijn eerste zaadlozing.
Morgen een torrentje dowloaden is alleen een optie voor mensen die het leuk vinden om de samenvatting van Ajax - Feyenoord te kijken, als ze de uitslag al weten.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:54 schreef FictionalFenna het volgende:
hier is comedy central te zien: http://www.robschaap.nl/w(...)ive-stewart-colbert/
Oh, dat dansje deed ik al toen CNN Ohio callde voor Obama. Dat was cruciaal en bracht Obama van de veiliggestelde 252 democratische kiesmannen uit 2004 naar 272, wat meer is dan 270.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:51 schreef NJ het volgende:
Hij pleitte laatst wel voor een hernieuwde 'goud'-standaard. Dat zou echt fantastisch zijn als dat er door kwam.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:54 schreef marcodej het volgende:
Bij de NOS nog steeds Wijffels aan het woord.Interessante man hoor, maar nu niet...
Is dat niet Ziggo geworden. Ik hoorde het net ookquote:Op woensdag 5 november 2008 03:54 schreef Jasza het volgende:
To our fans in the Netherlands watching through Casema
Pas nadat McCain belt, en zijn concessie speech geeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:40 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat wordt die speech verwacht?
Hè jammerquote:
Jurgen Raymannquote:Op woensdag 5 november 2008 03:56 schreef wizarddragon het volgende:
Wanneer heeft NL zijn eerste zwarte premier?
Waar zeiden ze dat?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:54 schreef Jasza het volgende:
To our fans in the Netherlands watching through Casema
Je hoeft alleen maar naar Obama te kijken om een zaadlozing te krijgen?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben nog niet zo opgewonden geweest sinds mijn eerste zaadlozing.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er vanaf morgen op de financiële markten gaat gebeuren.
Die stijgen, maar dat zouden ze toch wel doen: wie er ook zou winnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er vanaf morgen op de financiële markten gaat gebeuren.
tot wat?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef Arn0 het volgende:
Nog 2 minuten, ben benieuwd.
Dat heb je sowieso. Dan moet je gewoon alles tegelijk dicht gooien.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bovendien, stelletje idioten ....
ZEER, ZEER ONETHISCH EN FOUT om de president te callen als er in een deel van het land nog gestemd kan worden he
Daarom kunnen buitenlandse zenders prima de president al callen, terwijl ze dat echt niet wagen bij de Amerikaanse stations
Hey, ik kijk nu ook BBC en die hebebn zo te zien ook geen megabudget maar het is een stuk beter dan de NOSquote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Offtopic: ik zit even de BBC te kijken en ik zie dat ze daar weer allemaal van die rode klaprozen (?) op hun jasje hebben en dat is me al vaker opgevallen. Waar zijn die dingen voor?
Wat betreft de NOS: ik vind dit perfect passen in hun falende verslaggeving van meerdere grote evenementen.
Daar is het land net iets te groot voor denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso. Dan moet je gewoon alles tegelijk dicht gooien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Dayquote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Offtopic: ik zit even de BBC te kijken en ik zie dat ze daar weer allemaal van die rode klaprozen (?) op hun jasje hebben en dat is me al vaker opgevallen. Waar zijn die dingen voor?
Wat betreft de NOS: ik vind dit perfect passen in hun falende verslaggeving van meerdere grote evenementen.
Kusje.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:01 schreef Nosh het volgende:
Iowa gewonnen, ik ga slapen, als je Iowa hebt, dan heb je het dorre, zwarte hart van Amerika te pakken, zeg ik altijd maar.
doeii.
Herdenking van de Eerste Wereldoorlog...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een baas.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:02 schreef twentemeisje het volgende:
Op CNN over McCain:
"If he get's to 270, what do we do?"
"We report it"
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Een negerzoen, that is. We blijven in thema.
Poppy Dayquote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Droogquote:Op woensdag 5 november 2008 04:02 schreef twentemeisje het volgende:
Op CNN over McCain:
"If he get's to 270, what do we do?"
"We report it"
Moeten we dat 30 keer tijdens de Olympische Spelen aanhorenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dit moet samen met de inaugeratie het nieuwe volkslied worden.
Die dingen inderdaad. Maar het is geen 11 november en ik zie ze ook wel eens bij live programma's in de zomer. Vandaar dat ik het niet helemaal snap.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:00 schreef IQM het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day
GEWELDIGquote:Op woensdag 5 november 2008 04:04 schreef Jasza het volgende:
http://politics.betfair.com/?CID=2876964&PLA=7778424391660736
Betfair heeft ook aardig wat verdiend, commisie enzo![]()
Het zal wel druk zijn op die server... Hier werkt het ook niet, maar dat komt omdat ik geen mac-plugin kan vinden... Shit!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:03 schreef Bananenman het volgende:
Colbert en Stewart doen het hier niet. Die plugin wil maar niet downen
Pas nadat we zonder klagen een zwarte burgemeester in Rotterdam accepterenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:56 schreef wizarddragon het volgende:
Wanneer heeft NL zijn eerste zwarte premier?
ik denk dat ik ongeveer wel kan gokken wat hun favoriet was...quote:
Fucking Joe.quote:
Volgens mij ben je dan gewoon je 1000 dollar kwijt....quote:Op woensdag 5 november 2008 04:05 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
Als je nú op McCain 1000 dollar zet, word je een rijke man
quote:,Ik hoop, bid en geloof dat ik morgen wakker word als vice-president.'' Dat zei Sarah Palin, de running mate van de Republikein John McCain nadat ze dinsdag haar stem had uitgebracht.
Ze ging samen met haar man naar het stembureau in Wasilla, Alaska, het plaatsje waar ze woont en waarvan ze burgemeester is geweest.
,,Ik sta te popelen om aan het werk te gaan voor het Amerikaanse volk'', aldus Palin in de vrieskou buiten het stembureau.
Komt voorlopig niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Laten ze nou even opschieten met die toespraak van Obama. Ik begin echt moe te worden.
Haha, dat wilde ik net zeggen. Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon je 1000 dollar kwijt....
Indiana gaat wellicht toch wel naar McCain.quote:
Volgens mij duurt dat nog wel een paar uur, of niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Laten ze nou even opschieten met die toespraak van Obama. Ik begin echt moe te worden.
Ze zullen wachten op de exitpolls van California. Natuurlijk is het 100% zeker dat dat naar Obama gaat, maar nogal arrogant om die er al bij te tellen zonder dat er 1 stem geteld is.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog zeker een uur.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij duurt dat nog wel een paar uur, of niet?
Hoezo?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef popolon het volgende:
Souh Carolina telt dubbel dit jaar.
Volgens Colbert.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon je 1000 dollar kwijt....
Ze dragen dat ding vlot een week of twee. Maar op 11 november om 11:11 uur is het net als in Nederland op 4 mei twee minuten stilte. Eigenlijk vergelijkbaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die dingen inderdaad. Maar het is geen 11 november en ik zie ze ook wel eens bij live programma's in de zomer. Vandaar dat ik het niet helemaal snap.
"I did NOT have sexuel relations with that man"quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Elke verkiezingen is er een bonusstaat. Telt dubbel.quote:
Wat is dat voor iets simpelsquote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Elke verkiezingen is er een bonusstaat. Telt dubbel.
Oh well...quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?
Als Texas dan bijvoorbeeld een bonusstaat was dan had McCain daar onevenredig veel profijt van gehad, hetzelfde geld natuurlijk voor New York of Californie voor Obama.
Hilarisch.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Als Texas dan bijvoorbeeld een bonusstaat was dan had McCain daar onevenredig veel profijt van gehad, hetzelfde geld natuurlijk voor New York of Californie voor Obama.
Grapje, gok ik zoquote:Op woensdag 5 november 2008 04:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
[..]
[..]
2012 is California aan de beurt.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je totaal aantal kiesmannen wordt verdrievoudigd zelfsquote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja sorry, het is al laat.quote:
Verdriet kan je mooi goedmaken met sexquote:Op woensdag 5 november 2008 04:14 schreef marcodej het volgende:
The vrouwelijke en mannelijke Fox-presentatoren zijn maar aan het flirten geslagen met elkaar...
Live beelden van de kandidaten lijkt me nou zoooo leuk, maar helaas.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:14 schreef Eliminator20 het volgende:
Zelfs McCain zelf gelooft er niet meer in.
De exit-polls laten een vrijwel gelijke stand zien: http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/individual/#mapPAZquote:Op woensdag 5 november 2008 04:14 schreef Tomatenboer het volgende:
De thuisstaat van McCain, Arizona, is trouwens ook too close to call. Het wordt ook wel een totale afgang voor McCain.![]()
![]()
Ja, da's dan ook weer waarquote:Op woensdag 5 november 2008 04:14 schreef tha_dark het volgende:
Ja sorry, het is al laat.
Al blijft het natuurlijk wel Amerika dus het had best gekund.
Zoekt hij nog iemand?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
"I did NOT have sexuel relations with that man"![]()
Ga lekker slapen
Moet je wel uitkijken dat je niet de "verlaat de bonusstaat zonder de bonus"-kaart trekt!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je totaal aantal kiesmannen wordt verdrievoudigd zelfs
Kan me moeilijk voorstellen dat McCain met een dikke smile naar de uitslagen zit te kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Live beelden van de kandidaten lijkt me nou zoooo leuk, maar helaas.
Die van daar leven hier meer dan onze eigen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geweldig hoe de verkiezingen daar leven.
Was dat hier maar zo.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je niet de "verlaat de bonusstaat zonder de bonus"-kaart trekt!
Illinois.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Chigago ligt toch in illinois? Bolton op de bbc beweert Indiana..
Rare man ook die bolton.
Is idd Illinoisquote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Beach het volgende:
Ik snap het trouwens niet:
overal zie ik dat nog lang niet alles is geteld; maar jullie wijzen wel al staten toe aan bijv. Obama.
exit polls, uitslagen van vorige verkiezingen etc. etc.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Beach het volgende:
Ik snap het trouwens niet:
overal zie ik dat nog lang niet alles is geteld; maar jullie wijzen wel al staten toe aan bijv. Obama.
Het straalt niks uit hier.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die van daar leven hier meer dan onze eigen.
Best wel!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
geeft niets, ik geloof ook nog steeds in Sinterklaas.quote:
Nee, teveel democraten is ook niet goed.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:18 schreef febster het volgende:
Het zou wel vet zijn als Obama Indiana, Arizona, Florida en Virginia wint
En die Havik van een bolton maar beweren dat Obama Indiana wint omdat hij uit chigago komt en zo de staat een enorme boost geeft. Dat Bush met 21% punten verschil won lag alleen maar daar aanquote:
Thnx!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:15 schreef marcodej het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)108_eelco_winst.html
Voorsteden van Chicago liggen in Indiana... Gary en Hammond in het noordwesten van de staat.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je niet de "verlaat de bonusstaat zonder de bonus"-kaart trekt!
Virginia ziet er nu wel naar uit. Indiana kan nog alle kanten op. Obama is wel op weg om eventueel North Carolina te verliezen. Obama stond heel lang ruim voor, maar nu staan ze praktisch gelijk. Florida gaat wel naar Obama. Arizona lijkt me niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:18 schreef febster het volgende:
Het zou wel vet zijn als Obama Indiana, Arizona, Florida en Virginia wint
Hoezo? Kan Obama legitiem claimen dat hij president van bijna alle Amerikanen is .... ipv president van de blauwe staten en nog wat ontevreden Bush-stemmersquote:Op woensdag 5 november 2008 04:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, teveel democraten is ook niet goed.
Teveel macht bij één partij is nooit goed.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoezo? Kan Obama legitiem claimen dat hij president van bijna alle Amerikanen is .... ipv president van de blauwe staten en nog wat ontevreden Bush-stemmers
hij kan beter dik het aantal kiesmanne winnen dan dat ze de senaat met 60 of meer bezetten. Dat lijkt me niet gezond.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Teveel macht bij één partij is nooit goed.
Dat was een half jaar geleden al bekend!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:23 schreef Eliminator20 het volgende:
Dat was een half uur geleden al bekend
verrassendquote:Op woensdag 5 november 2008 04:21 schreef Nepthys het volgende:
Texas -> McCain
Ow?? Waar is dat aangekondigt dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
McCain kan alleen niet meer winnen. Dat is al even duidelijk.
Net zo spannend als Californiëquote:Op woensdag 5 november 2008 04:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een half jaar geleden al bekend!
President word je of niet .... je krijgt niet meer macht bij meer stemmenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Teveel macht bij één partij is nooit goed.
FOX is denk ik een beetje reluctantquote:Op woensdag 5 november 2008 04:26 schreef medman het volgende:
Benieuwd welk kanaal als eerste Obama gaat aanwijzen als de nieuwe president... Tot nu toe was iig Fox steeds sneller met callen dan CNN
196 - 135 = 61. California (55) en Hawaii (4) zijn al 59.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Er zijn nog 196 kiesmannen te winnen, van die 196 kiesmannen moet McCain er 135 winnen om in het witte huis te komen.
Dat gaat dus absoluut niet meer lukken.
Niet dat we dit nog niet wisten, maar ik bevestig het nog maar even.
"Fox News regrets to announce the next president of the United States... Hussein Obama"quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef medman het volgende:
[..]
"Fox News regrets to announce the next president of the United States... Hussein Obama"
gehehequote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef medman het volgende:
[..]
"Fox News regrets to announce the next president of the United States... Hussein Obama"
Ze zijn nog in staat hem aan te kondigen als :quote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef medman het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm anticlimax zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 04:29 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik hoop dat Obama niet word doodgeschoten als ie zijn speech houdt.
http://edition.cnn.com/quote:Op woensdag 5 november 2008 04:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar kan je de tussenstand up-to-date volgen? De staatstelex (teletekst) is een beetje traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |