Zoekt hij nog iemand?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
"I did NOT have sexuel relations with that man"![]()
Ga lekker slapen
Moet je wel uitkijken dat je niet de "verlaat de bonusstaat zonder de bonus"-kaart trekt!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je totaal aantal kiesmannen wordt verdrievoudigd zelfs
Kan me moeilijk voorstellen dat McCain met een dikke smile naar de uitslagen zit te kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Live beelden van de kandidaten lijkt me nou zoooo leuk, maar helaas.
Die van daar leven hier meer dan onze eigen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geweldig hoe de verkiezingen daar leven.
Was dat hier maar zo.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je niet de "verlaat de bonusstaat zonder de bonus"-kaart trekt!
Illinois.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Chigago ligt toch in illinois? Bolton op de bbc beweert Indiana..
Rare man ook die bolton.
Is idd Illinoisquote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Chigago ligt toch in illinois? Bolton op de bbc beweert Indiana..
Rare man ook die bolton.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Beach het volgende:
Ik snap het trouwens niet:
overal zie ik dat nog lang niet alles is geteld; maar jullie wijzen wel al staten toe aan bijv. Obama.
exit polls, uitslagen van vorige verkiezingen etc. etc.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Beach het volgende:
Ik snap het trouwens niet:
overal zie ik dat nog lang niet alles is geteld; maar jullie wijzen wel al staten toe aan bijv. Obama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |