http://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Dayquote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Offtopic: ik zit even de BBC te kijken en ik zie dat ze daar weer allemaal van die rode klaprozen (?) op hun jasje hebben en dat is me al vaker opgevallen. Waar zijn die dingen voor?
Wat betreft de NOS: ik vind dit perfect passen in hun falende verslaggeving van meerdere grote evenementen.
Kusje.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:01 schreef Nosh het volgende:
Iowa gewonnen, ik ga slapen, als je Iowa hebt, dan heb je het dorre, zwarte hart van Amerika te pakken, zeg ik altijd maar.
doeii.
Herdenking van de Eerste Wereldoorlog...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Offtopic: ik zit even de BBC te kijken en ik zie dat ze daar weer allemaal van die rode klaprozen (?) op hun jasje hebben en dat is me al vaker opgevallen. Waar zijn die dingen voor?
Wat betreft de NOS: ik vind dit perfect passen in hun falende verslaggeving van meerdere grote evenementen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een baas.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:02 schreef twentemeisje het volgende:
Op CNN over McCain:
"If he get's to 270, what do we do?"
"We report it"
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Een negerzoen, that is. We blijven in thema.
Poppy Dayquote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Droogquote:Op woensdag 5 november 2008 04:02 schreef twentemeisje het volgende:
Op CNN over McCain:
"If he get's to 270, what do we do?"
"We report it"
Moeten we dat 30 keer tijdens de Olympische Spelen aanhorenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dit moet samen met de inaugeratie het nieuwe volkslied worden.
Die dingen inderdaad. Maar het is geen 11 november en ik zie ze ook wel eens bij live programma's in de zomer. Vandaar dat ik het niet helemaal snap.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:00 schreef IQM het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day
GEWELDIGquote:Op woensdag 5 november 2008 04:04 schreef Jasza het volgende:
http://politics.betfair.com/?CID=2876964&PLA=7778424391660736
Betfair heeft ook aardig wat verdiend, commisie enzo![]()
Het zal wel druk zijn op die server... Hier werkt het ook niet, maar dat komt omdat ik geen mac-plugin kan vinden... Shit!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:03 schreef Bananenman het volgende:
Colbert en Stewart doen het hier niet. Die plugin wil maar niet downen
Pas nadat we zonder klagen een zwarte burgemeester in Rotterdam accepterenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:56 schreef wizarddragon het volgende:
Wanneer heeft NL zijn eerste zwarte premier?
ik denk dat ik ongeveer wel kan gokken wat hun favoriet was...quote:
Fucking Joe.quote:
Volgens mij ben je dan gewoon je 1000 dollar kwijt....quote:Op woensdag 5 november 2008 04:05 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
Als je nú op McCain 1000 dollar zet, word je een rijke man
quote:,Ik hoop, bid en geloof dat ik morgen wakker word als vice-president.'' Dat zei Sarah Palin, de running mate van de Republikein John McCain nadat ze dinsdag haar stem had uitgebracht.
Ze ging samen met haar man naar het stembureau in Wasilla, Alaska, het plaatsje waar ze woont en waarvan ze burgemeester is geweest.
,,Ik sta te popelen om aan het werk te gaan voor het Amerikaanse volk'', aldus Palin in de vrieskou buiten het stembureau.
Komt voorlopig niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Laten ze nou even opschieten met die toespraak van Obama. Ik begin echt moe te worden.
Haha, dat wilde ik net zeggen. Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon je 1000 dollar kwijt....
Indiana gaat wellicht toch wel naar McCain.quote:
Volgens mij duurt dat nog wel een paar uur, of niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Laten ze nou even opschieten met die toespraak van Obama. Ik begin echt moe te worden.
Ze zullen wachten op de exitpolls van California. Natuurlijk is het 100% zeker dat dat naar Obama gaat, maar nogal arrogant om die er al bij te tellen zonder dat er 1 stem geteld is.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog zeker een uur.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij duurt dat nog wel een paar uur, of niet?
Hoezo?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef popolon het volgende:
Souh Carolina telt dubbel dit jaar.
Volgens Colbert.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon je 1000 dollar kwijt....
Ze dragen dat ding vlot een week of twee. Maar op 11 november om 11:11 uur is het net als in Nederland op 4 mei twee minuten stilte. Eigenlijk vergelijkbaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die dingen inderdaad. Maar het is geen 11 november en ik zie ze ook wel eens bij live programma's in de zomer. Vandaar dat ik het niet helemaal snap.
"I did NOT have sexuel relations with that man"quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |