Die stijgen, maar dat zouden ze toch wel doen: wie er ook zou winnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er vanaf morgen op de financiële markten gaat gebeuren.
tot wat?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef Arn0 het volgende:
Nog 2 minuten, ben benieuwd.
Dat heb je sowieso. Dan moet je gewoon alles tegelijk dicht gooien.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bovendien, stelletje idioten ....
ZEER, ZEER ONETHISCH EN FOUT om de president te callen als er in een deel van het land nog gestemd kan worden he
Daarom kunnen buitenlandse zenders prima de president al callen, terwijl ze dat echt niet wagen bij de Amerikaanse stations
Hey, ik kijk nu ook BBC en die hebebn zo te zien ook geen megabudget maar het is een stuk beter dan de NOSquote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Offtopic: ik zit even de BBC te kijken en ik zie dat ze daar weer allemaal van die rode klaprozen (?) op hun jasje hebben en dat is me al vaker opgevallen. Waar zijn die dingen voor?
Wat betreft de NOS: ik vind dit perfect passen in hun falende verslaggeving van meerdere grote evenementen.
Daar is het land net iets te groot voor denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso. Dan moet je gewoon alles tegelijk dicht gooien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Dayquote:Op woensdag 5 november 2008 03:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Offtopic: ik zit even de BBC te kijken en ik zie dat ze daar weer allemaal van die rode klaprozen (?) op hun jasje hebben en dat is me al vaker opgevallen. Waar zijn die dingen voor?
Wat betreft de NOS: ik vind dit perfect passen in hun falende verslaggeving van meerdere grote evenementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |