Ze dragen dat ding vlot een week of twee. Maar op 11 november om 11:11 uur is het net als in Nederland op 4 mei twee minuten stilte. Eigenlijk vergelijkbaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die dingen inderdaad. Maar het is geen 11 november en ik zie ze ook wel eens bij live programma's in de zomer. Vandaar dat ik het niet helemaal snap.
"I did NOT have sexuel relations with that man"quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Laten ze nou even opschieten met die toespraak van Obama. Ik begin echt moe te worden.
Elke verkiezingen is er een bonusstaat. Telt dubbel.quote:
Wat is dat voor iets simpelsquote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Elke verkiezingen is er een bonusstaat. Telt dubbel.
Oh well...quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?
Als Texas dan bijvoorbeeld een bonusstaat was dan had McCain daar onevenredig veel profijt van gehad, hetzelfde geld natuurlijk voor New York of Californie voor Obama.
Hilarisch.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?
Als Texas dan bijvoorbeeld een bonusstaat was dan had McCain daar onevenredig veel profijt van gehad, hetzelfde geld natuurlijk voor New York of Californie voor Obama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |