Ow?? Waar is dat aangekondigt dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
McCain kan alleen niet meer winnen. Dat is al even duidelijk.
Net zo spannend als Californiëquote:Op woensdag 5 november 2008 04:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een half jaar geleden al bekend!
President word je of niet .... je krijgt niet meer macht bij meer stemmenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Teveel macht bij één partij is nooit goed.
FOX is denk ik een beetje reluctantquote:Op woensdag 5 november 2008 04:26 schreef medman het volgende:
Benieuwd welk kanaal als eerste Obama gaat aanwijzen als de nieuwe president... Tot nu toe was iig Fox steeds sneller met callen dan CNN
196 - 135 = 61. California (55) en Hawaii (4) zijn al 59.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Er zijn nog 196 kiesmannen te winnen, van die 196 kiesmannen moet McCain er 135 winnen om in het witte huis te komen.
Dat gaat dus absoluut niet meer lukken.
Niet dat we dit nog niet wisten, maar ik bevestig het nog maar even.
"Fox News regrets to announce the next president of the United States... Hussein Obama"quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef medman het volgende:
[..]
"Fox News regrets to announce the next president of the United States... Hussein Obama"
gehehequote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef medman het volgende:
[..]
"Fox News regrets to announce the next president of the United States... Hussein Obama"
Ze zijn nog in staat hem aan te kondigen als :quote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef medman het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm anticlimax zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 04:29 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik hoop dat Obama niet word doodgeschoten als ie zijn speech houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |