Omdat de NOS niet serieus word genomen in de VS. FOX, CNN, CBS ea. worden er op afgerekendquote:Op woensdag 5 november 2008 03:48 schreef Houtworm het volgende:
De NOS durft tenminste duidelijk te zeggen dat Obama president wordt.
Ik neem aan dat je de geschiedenis uit 2000 kent? CNN meldde toen dat Gore president was. Later liep alles stuk op Florida. Sindsdien is CNN voorzichtig geworden.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:47 schreef NumberNine het volgende:
Ze zijn alleen wel érg voorzichtig met het callen van staten. Als ze willen, kunnen ze nu zonder enig risico Obama uitroepen als president, maar dat durven ze niet.
enig idee waar ik dit ook kan zien , tv of internet?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige waar ik nog voor wakker ben is Stewart/Colbert (mooi ticket voor de dems in 2016 btw)
Als ie dit niet wint moeten er echt 1 outers komen etc.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:48 schreef Houtworm het volgende:
De NOS durft tenminste duidelijk te zeggen dat Obama president wordt.
Waarom is de NOS niet serieus te nemen?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de geschiedenis uit 2000 kent? CNN meldde toen dat Gore president was. Later liep alles stuk op Florida. Sindsdien is CNN voorzichtig geworden.
De Duitse ZDF was *eerder* dan CNN met het callen van Ohio en daar waren ze erg trots op. De NOS valt niet serieus meer te nemen na vanavond.
Ik prijs de voorzichtigheid van CNN, maar met Ohio voor Obama is de race gelopen!
hilarisch om te zien !quote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef NumberNine het volgende:
Bij FOX hebben ze nu al hevige kritiek op de big spending, high taxes en large government van de Obama-regering.![]()
Morgen op Comedy Central in Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef broersma het volgende:
[..]
enig idee waar ik dit ook kan zien , tv of internet?
That would be a firstquote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Fokski het volgende:
Blitz probeert het nog spannend te maken met de popular vote. Misschien gaat McCain de "superdelegates" proberen te overtuigen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Fokski het volgende:
Blitz probeert het nog spannend te maken met de popular vote. Misschien gaat McCain de "superdelegates" proberen te overtuigen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Helemaal NIET waar ! http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/individual/#mapPNM
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef IQM het volgende:
Beter schiet die neger even op met z'n speech.
Yep. Ik ook. Was mooi om te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:51 schreef NJ het volgende:
Na die presentatie van John King zojuist waarin hij niet in staat was om McCain op 270 electoral votes te krijgen deed ik even een dansje.
tvunetworks.com Comedy Central kanaalquote:Op woensdag 5 november 2008 03:49 schreef broersma het volgende:
[..]
enig idee waar ik dit ook kan zien , tv of internet?
Wel: http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/president/quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Helemaal NIET waar ! http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/individual/#mapPNM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |