ik zie maar 52. bij cnn en nbcquote:
ja topquote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
CNN presenteert het echt geweldig; petje af
En terecht overigens. Dat zou een ramp zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op FOX News worden ze wakker en beginnen ze zich grote zorgen te maken over het feit dat de Democraten straks overal een meerderheid hebben.
McCain, who???quote:Op woensdag 5 november 2008 03:44 schreef Arn0 het volgende:
Net alsof er nu iemand een 'formule' voor winst McCain gaat maken
Maar wij hebbe Maartje Verweegen achter een desk die uitslag voor uitslag voorleest.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ohio komt nu pas binnen bij de NOS.
Ze zijn alleen wel érg voorzichtig met het callen van staten. Als ze willen, kunnen ze nu zonder enig risico Obama uitroepen als president, maar dat durven ze niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad.. hoorde nu al dat RTL een optie op het megascherm heeft genomen voor de volgende Nederlandse verkiezingen. Omdat ze er vroeg bij zijn krijgen ze er een gratis teleportatie voor Jan de Hoop erbij.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me ook af of dat een goede situatie is...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
En terecht overigens. Dat zou een ramp zijn.
Ook het senaat gaat voor een groot deel naar de democratenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op FOX News worden ze wakker en beginnen ze zich grote zorgen te maken over het feit dat de Democraten straks overal een meerderheid hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |