Zoekt hij nog iemand?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
"I did NOT have sexuel relations with that man"![]()
Ga lekker slapen
Moet je wel uitkijken dat je niet de "verlaat de bonusstaat zonder de bonus"-kaart trekt!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je totaal aantal kiesmannen wordt verdrievoudigd zelfs
Kan me moeilijk voorstellen dat McCain met een dikke smile naar de uitslagen zit te kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Live beelden van de kandidaten lijkt me nou zoooo leuk, maar helaas.
Die van daar leven hier meer dan onze eigen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geweldig hoe de verkiezingen daar leven.
Was dat hier maar zo.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je niet de "verlaat de bonusstaat zonder de bonus"-kaart trekt!
Illinois.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Chigago ligt toch in illinois? Bolton op de bbc beweert Indiana..
Rare man ook die bolton.
Is idd Illinoisquote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Beach het volgende:
Ik snap het trouwens niet:
overal zie ik dat nog lang niet alles is geteld; maar jullie wijzen wel al staten toe aan bijv. Obama.
exit polls, uitslagen van vorige verkiezingen etc. etc.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Beach het volgende:
Ik snap het trouwens niet:
overal zie ik dat nog lang niet alles is geteld; maar jullie wijzen wel al staten toe aan bijv. Obama.
Het straalt niks uit hier.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die van daar leven hier meer dan onze eigen.
Best wel!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
geeft niets, ik geloof ook nog steeds in Sinterklaas.quote:
Nee, teveel democraten is ook niet goed.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:18 schreef febster het volgende:
Het zou wel vet zijn als Obama Indiana, Arizona, Florida en Virginia wint
En die Havik van een bolton maar beweren dat Obama Indiana wint omdat hij uit chigago komt en zo de staat een enorme boost geeft. Dat Bush met 21% punten verschil won lag alleen maar daar aanquote:
Thnx!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:15 schreef marcodej het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)108_eelco_winst.html
Voorsteden van Chicago liggen in Indiana... Gary en Hammond in het noordwesten van de staat.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Rare man ook die bolton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |